بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی گل پخش

نمایندگی گل پخش در شهریار

نمایندگی گل پخش در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( درصورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند گل پخش در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف (سهامی خاص)

صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف (سهامی خاص) اولین دارنده گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 9001 و  تولید کننده انواع اسپری در ایران است که در سال 1365  موفق به تولید انبوه این محصول گردید. در حال حاضر برند گل پخش و برندهای زیر مجموعه آن در بازار ایران و آسیا تبدیل به نام هایی معتبر شده و دارای اعتباری متکی بر سابقه درخشان می باشند.

تولید محصولات با کیفیت و مطابق با سلیقه مصرف کننده اولویت اصلی گل پخش می باشد. به باور مدیران این شرکت هدف ارزشمند رونق تولید ملی و افتخار آفرینی در مجامع جهانی در گرو نیل به این مهم می باشد. از این رو همچون گذشته با اتکا به خداوند و همراهی مصرف کنندگان عزیز و با آینده نگری با حداکثر توان کوشش خواهیم کرد تا نام گل پخش را در صدر لیست افتخار آفرینان این حوزه نگه داشته تا سهم گل پخش در سربلندی کشور عزیزمان پایدار بماند.

نمایندگی گل پخش ملارد

یکی دیگر از خط مشی های مهم و برجسته که در نقشه راه شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف به دفعات به چشم می خورد اشتغال زایی و کارآفرینی است. اولویت ما در ایجاد اشتغال باعث شده تا همواره تمام تلاش خود را برای به کارگیری پرسنل متخصص و استفاده از به روز ترین تجهیزات موجود در حوزه رنگ و اسپری به عمل آوریم. در حال حاضر قریب به یکصد نفر به صورت مستقیم و در مجموعه تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف در بخش های فنی ، اداری، بازرگانی، آزمایشگاه و خدمات مشغول به کار هستند.

نیروهای متخصص ما در آزمایشگاه تخصصی گل پخش همواره در حال نوآوری و کسب دانش و خلق محصولاتی بی همتا و مبتکرانه هستند که به یاری خداوند تا کنون توانسته اند اهداف بزرگی را در این زمینه عملیاتی کرده و به بازار عرضه کنند. پرسنل گل پخش علاوه بر دانش فنی، تجربه های گرانبهایی در این حوزه داشته و دائماً در حال انتقال تجربیات خود به نیروهای جدید و کلیه همکاران در صنعت رنگ و اسپری می باشند.

نمایندگی گل پخش فردیس

نمایندگی گل پخش در شهریار

 

اسپری رنگ چیست:

رنگ آمیزی ساختمان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود، بخصوص اگر خودتان می‌خواهید دیوارهای خانه‌تان را رنگ کنید باید یک روش ساده و آسان برای این کار بیابید. رنگ آمیزی با اسپری رنگ یکی از معمول‌ترین انتخاب‌ها است که اغلب بخاطر سرعتی که به کار می‌بخشد انتخاب می‌شود.

اسپری رنگ یک قوطی استوانه ای شکل است که رنگ همراه با گاز در این قوطی فشرده میشود ،اسپری های رنگ کاربرد های گوناگون و مختلفی دارند از اسپری های رنگ در صنایع مختلف و در کار های هنری و حتی در منزل استفاده میشود از این رو اسپری های رنگ دارایکاربرد های مختلفی دارند و این کاربرد بیشتر مربوط به مایع رنگ داخل اسپری میباشد ، اسپری های رنگ جایگزین قلم مو ها و قوطی های رنگ شده اند و سرعت و کیفیت امور را تا حدی افزایش داده اند.

 

انواع اسپری رنگ

اسپری های رنگ بنا به نوعشان میتوانند برروی ظاهر و کیفیت کار تاثیر بگذارند اسپری های رنگ انواع مختلفی دارند. اسپری های رنگ بنا به نحوه عملکردشان نیز تقسیم میشوند.

نمایندگی فروش رنگ گل پخش البرز

 

  • اسپری رنگ همه‌ منظوره
  • اسپری رنگ لاک
  • اسپری رنگ اپوکسی
  • اسپری رنگ مقاوم به حرارت
  • اسپری رنگ تخته سیاه
  • اسپری شیشه مات کن
  • اسپری رنگ لعاب
  • اسپری رنگ اکریلیک
  • اسپری رنگ‌های بر پایه‌ی روغن
  • اسپری‌های ضد زنگ

نمایندگی گل پخش اندیشه

انواع اسپری رنگ براساس نحوه‌ی عملکرد

اسپری رنگ در انواع مختلف و براساس کاربرد ارائه می‌شود که می‌تواند به شما در دستیابی به ظاهر دلخواهتان کمک کند. در این قسمت برخی از محبوب‌ ترین انواع اسپری رنگ آورده شده است.

 

  • اسپری رنگ Flat : اسپری رنگ Flat روی سطوح کاملاً مات به نظر می‌رسد و براقیت کمی دارد.

 

  • اسپری رنگ نیمه‌ براق: این نوع اسپری رنگ دارای پوششی بین رنگ مات و براق است. اسپری رنگ نیمه‌ براق به پروژه‌ی رنگ‌ آمیزی شما درخشندگی ظریفی می‌دهد که خیلی براق نیست.

 

  • اسپری رنگ براق: رنگ اسپری براق دارای روکشی نسبتاً براق است.

نمایندگی فروش محصولات گل پخش شهریار

  • اسپری رنگ بسیار براق: این محصول بالاترین سطح براقیت را ارائه می‌دهد. اسپری رنگ با براقیت بالا درخشان‌ ترین پوشش را در بین تمام اسپری‌های رنگ ایجاد می‌کند.

 

  • اسپری رنگ ساتن: اسپری رنگ‌های ساتن، که به رنگ پوسته‌ی تخم‌مرغ نیز معروف هستند، در دو نوع براقیت متوسط و براقیت کم موجود هستند.

 

  • اسپری رنگ متالیک: اسپری رنگ فلزی سطوح را بسیار بازتابنده می‌کند و شبیه یک روکش فلزی عمل می‌کند.

 

  • اسپری زینک : اسپری زینک یک اسپری شبیه اسپری رنگ های معمولی می باشد که برای ایجاد پوشش گالوانیزه بر روی سطوح مختلف استفاده می شود ، اسپری زینک به اسپری گالوانیزه سرد نیز مشهور می باشد .

 

مزایای رنگ آمیزی با اسپری رنگ

از آنجایی که این روش در نقاشی ساختمان امروزه بسیار رایج بوده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، لازم است بیشتر در مورد مزایای آن اطلاعات داشته باشید.

نمایندگی فروش محصولات گل پخش ملارد

  • یکی از مهمترین معیارها برای نقاشی ساختمان این است که سریعا و با کیفیت بالا، رنگ آمیزی تمام شود. لازم به ذکر است که رنگ آمیزی با اسپری رنگ این امکان را برای شما فراهم می کند که یک دیوار را در عرض چند دقیقه و به خوبی رنگ آمیزی کنید. به همین دلیل است که از این روش برای امکان عمومی، اداره جات و… استفاده می شود چرا که در این قبیل موارد باید عمل نقاشی سریعا تمام شود تا برای عموم مشکل ساز نشود.

 

  • شما با کمک رنگ آمیزی با اسپری رنگ می توانید از نقاشی ساختمان به صورت یکدست و بدون موج، خط و.. بهره مند شوید. با توجه به این که برای نقاشی با اسپری رنگ نیازی به تنظیم زاویه دست، جهت نقاشی و.. نیست لذا خود شما نیز به راحتی می توانید با خرید تجهیزات مورد نظر، عمل نقاشی ساختمان را انجام دهید.

 

  • یکی از نکته های مهم در نقاشی ساختمان این است که رنگ ها زودتر خشک شوند. این مسئله زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد که نقاشی، در ساختمان مسکونی انجام گرفته و کلیه وسایل شما در خانه قرار دارند. شما منتظر هستید که هر چه سریع تر رنگ دیوارها خشک شده و بتوانید وسایل را به سر جای خود بازگردانید. این موارد رنگ آمیزی با اسپری رنگ بهترین راه حل خواهد بود. رنگ هایی که مخصوص اسپری پاشی هستند، زودتر خشک شده و در نتیجه نقاشی ساختمان زودتر تمام می شود.

نمایندگی گل پخش ملارد و شهریار

  • توصیه ما این است که برای نقاشی قسمت های بیرونی ساختمان به سراغ رنگ آمیزی با اسپری رنگ بروید زیرا همان گونه که گفتیم همزوتدر خشک می شود، هم سرعت عمل بالا بوده و از طرفی شما می توانید با چندین بار پاشیدن رنگ، یک لایه ضخیم از رنگ را ایجاد نموده و لذا ماندگاری رنگ در چنین فضایی بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر لازم است بدانید که اگر شما نقاشی با اسپری رنگ را برای محیط های بیرونی انتخاب کنید، برای تمیز کردن آن ها مشکلی نخواهید داشت. رنگ اسپری خیلی راحت تر تمیز می شود علاوه بر این که دیرتر هم کثیف می شود.

 

  • یکی از مشکلاتی که در نقاشی ساختمان وجود دارد، رنگ کردن سقف ساختمان است. این قسمت واقعا سخت بوده و اگر بخواهید با قلمو این کار را انجام دهید، باید دقت داشته باشید موج بر روی سقف ایجاد نشود. لذا در این مورد بهترین کار این است که از رنگ آمیزی با اسپری رنگ کمک بگیرید. هر چه قدر که فاصله شما با سقف یا هر نقطه دور از دسترس بیشتر باشد، با افزایش شدت پاشش، رنگ آمیزی بهتری خواهید داشت.

نمایندگی گل پخش در شهریار

نحوه استفاده از اسپری رنگ

برای رنگ آمیزی سطوح ابتدا باید به نوع جنس سطوح دقت کنید برای مثال ، قبل از این که اسپری رنگ روی پلاستیک زده شود از اسپری آسترپلاستیک استفاده کنید با استفاده از اسپری آسترپلاستیک رنگی یکدست و زیبا بر روی سطوح پلاستیکی ایجاد می شود. دومین نکته سطح را از هر گونه کثیفی و آلودگی پاک کنید زیرا کثیفی های به جا مانده کیفیت رنگ را به شدت پایین می آورد .

نمایندگی گل پخش البرز

توجه داشته باشید رنگ آمیزی اصول خاص خود را دارد و از رنگ آمیزی های پی در پی و نامنظم اجتناب کنید.در مرحله دوم اسپری رنگ را به مدت چند ثانیه تکان دهید تا مواد آن به خوبی ترکیب شود سپس اسپری رنگ را با فاصله 15 الی 20 سانتی به صورت افقی و یک لایه رنگ آمیزی نمایید و در مرحله بعدی اسپری رنگ را به صورت عمودی گرفته و عمودی شکل اسپری را روی سطوح پاشش کنید .

پس از اتمام کار اسپری رنگ را به صورت معکوس قرار دهید و سه ثانیه پس از آن اسپری کنید اهمیت این کار برای خالی شدن لوله اسپری است .

نمایندگی فروش محصولات گل پخش اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات گل پخش را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات گل پخش

X