بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی گرین پاور

نمایندگی گرین پاور در شهریار

نمایندگی گرین پاور در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند گرین پاور در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (GPICO)

صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (گرین پاور ایران)، با 12 سال تجربه، نخستین و تنها شرکت ایرانی در زمینه تحقیق، توسعه و ارایه ژنراتورهای گازسوز با گاز شهری و مایع می باشد که از سال ۱۳۸۰ تحقیقات خود را در اجرای نخستین  نمونه واحد نیروگاهی تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شروع نموده است،  این شرکت در حال حاضر تولید کننده و وارد کننده ژنراتورهای گازسوز با برند گرین پاور در ایران می باشد و محصولاتی خود شامل موتور برق گازسوز، ژنراتورهای گازسوز ،موتور چند منظوره گازسوز، پمپ آبیاری گازسوز و …. را به شما ارایه می نماید.

نمایندگی گرین پاور ملارد

این روزها، جهان در برابر بحران انرژی و آلودگی محیط زیست قرار دارد، افزایش جمعیت مصرف‌کننده فرآورده‌های نفت خام در موتورهای سیلندر پیستونی در خدمات نقلیه موتوری، نیروگاهی، ادوات و ماشین‌آلات راهسازی، کشاورزی، نظامی و غیره، شرایطی را ایجاد نموده است که در حال حاضر بخشی از فرآورده‌های مصرفی نفت خام از قبیل گاز مایع (LPG)، بنزین و گازوئیل از خارج کشور تهیه می‌گردد و این مقدار مرتباً در حال افزایش است. در ضمن آلودگی هوا ناشی از احتراق سوخت های فسیلی در مولدهای برق در شهرهای بزرگ سلامتی انسان، رویش گیاهی و منابع حیاتی آب و خاک را به خطر انداخته است.

نمایندگی گرین پاور البرز

کشور ما ایران با در اختیار داشتن ۱۶% ذخایر گاز طبیعی جهان پس از کشور روسیه در مقام دوم قرار دارد. این مهم پتانسیل عظیمی در جهت کاهش آلاینده های محیط زیست و گسترش استفاده از تکنولوژی های گازسوز در بخشهای مسکونی، تجاری و صنعتی پیش رویمان قرار داده است.

در این شرایط بهره گیری از گازطبیعی، به عنوان سوخت جایگزین فرآورده های نفتی چون بنزین و گازوئیل، در مولدهای برق نظیر موتورهای سیلندر و پیستونی، توربین های گاز و بخار، میکروتوربین ها و سلولهای سوختی و نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت بسیار مناسب است، که در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر استفاده از گازطبیعی  و گاز مایع در محصولات و تکنولوژی های فوق در بازارهای جهانی بوده ایم.

نمایندگی گرین پاور در شهریار

موتور برق چیست؟

موتور برق یک ماشین الکتریکی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این وسیله توسط یک ژنراتور الکتریکی (برقی) انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. ژنراتورها و موتورها در موارد بسیاری دارای ویژگی های مشترکی هستند.

نمایندگی گرین پاور اندیشه

اکثر موتورهای برق از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی ، میدان الکتریکی و جریانهای پیچشی برای تولید نیرو عمل می کنند. در برنامه های خاص، مانند ترمزهای احتراق با موتورهای کشش در صنعت حمل و نقل، موتورهای الکتریکی نیز می توانند به عنوان مولد ، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند.

موتورهای برق می توانند در برنامه های کاربردی متنوع مانند فن های صنعتی، بلورس و پمپ ها، ابزار های ماشین، لوازم خانگی، ابزار قدرت، و درایو دیسک از منابع مستقیم DC مانند باتری ها، وسایل نقلیه موتوری یا یکسو کننده ها یا منابع متناوب (AC) مانند شبکه برق، مبدل ها یا ژنراتور ها انرژی خود را دریافت کنند.

موتور برق های کوچک را می توان در ساعت های الکتریکی نیز یافت. موتورهای عمومی با ابعاد و ویژگی های استاندارد دارای قدرت مکانیکی مناسب برای استفاده صنعتی می باشند. بزرگترین موتور برق ها برای نیروی دریایی، فشرده سازی خط لوله و برنامه های ذخیره سازی پمپ با رتبه بندی 100 مگاوات استفاده می شود. انواع موتور برق را می توان با نوع منبع برق، ساخت داخلی، کاربرد، نوع خروجی حرکت و غیره دسته بندی کرد

نمایندگی فروش محصولات گرین پاور شهریار

موتور برق برای تولید نیروی خطی یا دوار (گشتاور) استفاده می شود و باید از دستگاه هایی مانند مارپیچ مغناطیسی و بلندگو که انرژی برق را به حرکت در می آورند اما انرژی مکانیکی قابل استفاده، که به عنوان دیسک و مبدل معرفی می شوند متمایز شود.

 

اجزای اصلی مولد برق اضطراری عبارت‌اند از:

موتور: وظیفه موتور تبدیل انرژی سوخت‌ (گازوئیل، بنزین و گاز طبیعی) به به انرژی مکانیکی است.

ژنراتور: ژنراتور انرژی مکانیکی تولیدی موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

تنظیم‌کننده ولتاژ: تنظیم کننده خودکار ولتاژ که به AVR معروف است، از یک مدار الکتریکی تشکیل شده که با اندازه‌گیری ولتاژ ژنراتور و مقایسه آن با ولتاژ مرجع (مبنا) که از قبل برای آن تعریف شده است، ولتاژ را با ولتاژ مصرف‌کننده تنظیم می‌کند.

نمایندگی فروش موتور برق گرین پاور ملارد

تنظیم‌کننده سرعت: تنظیم کننده سرعت که به آن «گاورنر» می‌گویند با اندازه‌گیری فرکانس برق ژنراتور و مقایسه با فرکانس مبنا که از قبل برای آن تعریف شده است، سرعت موتور را تنظیم می‌کند تا فرکانس برق ژنراتور تنظیم شود.

 

کاربردهای موتور برق

اکنون که می‌دانیم تعریف موتور برق چیست، می‌خواهیم بدانیم کار موتور برق چیست. به طور کلی هر کجا نیاز به تامین انرژی برق داشته باشیم، از موتور برق استفاده می‌کنیم. کاربردهای موتور برق را می‌توانید در مراکز صنعتی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، منازل و… برای تامین انرژی در مواقع ضروری ببینید. مولدها از نظر کاربردهای موتور برق به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

موتور برق کیفی: کاربردهای موتور برق کیفی یا ژنراتور کمپین در مسافرت‌ها و کمپین‌هاست. آنها آلاینده‌های کمی تولید می‌کنند و سازگار با محیط زیست هستند.

نمایندگی فروش محصولات گرین پاور البرز

موتور برق خانگی: کاربردهای موتور برق خانگی در تامین برق مورد نیاز خانه‌ها خلاصه می‌شود.

موتور برق‌های صنعتی: کاربردهای موتور برق صنعتی که نسبت به انواع خانگی توان بالاتری دارند، به تامین برق سازمان‌ها نغییر پیدا می‌کند.

موتور برق ثابت: این ژنراتورها در یک محل نصب می‌شوند و برق یک مجموعه را تامین می‌کنند. این دسته از ژنراتورها توان بالاتر و همچنین قیمت بالاتری دارند.

نمایندگی گرین پاور در شهریار

انواع موتور برق

  • موتور برق گازسوز

ساختار موتور برق و مکانیزم موتور برق گازسوز به گونه ای طراحی شده است که کم‌مصرف باشد، و باعث کاهش آلودگی هوا شود. این نوع ژنراتورها همچنین هزینه‌های کمتری نسبت به نوع بنزینی دارند (در ادامه توضیح می‌دهیم که موتور برق بنزینی چیست). از جمله سایر اطلاعات در مورد موتور برق گازسوز می‌توان به بی خطر بودن آن اشاره کرد. این نوع ژنراتور به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین طول عمر بالاتری نسبت به نوع بنزینی نیز دارد.

 

  • موتور برق بنزینی

اما موتور برق بنزینی چیست؟ موتور برق‌های بنزینی پرکاربردترین نوع موتور برق هستند. این نوع ژنراتور برای کارکردن در مکان‌هایی که دسترسی به گاز وجود ندارد بسیار مناسب است. نکته مهمی که در میان اطلاعات در مورد موتور برق بنزینی باید به خاطر داشته باشید این است که موتور برق بنزینی با توجه به نوع سوخت خود گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می‌کند. در نتیجه، این موتورها باید در فضای باز استفاده شوند تا موجب خفگی نشوند.

 نمایندگی گرین پاور ملارد و شهریار

  • موتور برق دیزلی

تا اینجا می‌دانید که موتور برق چیست؛ اما پاسخ موتور برق دیزلی چیست یا دیزل ژنراتور چیست کمی متفاوت است. در موتورهای بنزینی سوخت به کمک جرقه شمع مشتعل می‌شود؛ اما در موتورهای دیزلی مشتعل کردن سوخت با هوا در دما و فشار معین انجام می‌شود. اطلاعات در مورد موتور برق دیزلی نیز بسیار جالب توجه است. این مولدها حجم و صدای بیشتری دارند، اما راندمان آنها نیز بالاتر است. به همین دلیل موتورهای با قدرت بالا تنها دیزلی ساخته می‌شوند، و در مولدها با قدرت پایین از موتورهای بنزینی (موتور برق) استفاده می‌شود.

نمایندگی گرین پاور در شهریار

ساختار موتور برق

در این قسمت به ساختار موتور برق می‌پردازیم تا اطلاعات در مورد موتور برق کامل تر شود. مهمترین اجزای تشکیل دهنده موتور برق و ساختار موتور برق عبارت اند از:

موتور: این بخش از موتور برق تامین انرژی مکانیکی را به عهده دارد. موتور قسمت اصلی ساختار موتور برق است که در آن انرژی مکانیکی دستگاه به انرژی برق تبدیل می‌شود. ابن نکته را در اطلاعات در مورد موتور برق به خاطر داشته باشید که هر قدر توان موتور بالاتر باشد، برق بیشتری تولید می‌کند.

نمایندگی گرین پاور شهریار

دستگاه تولید برق متناوب (آلترناتور): وظیفه این قسمت از ساختار موتور برق تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است.

سیستم سوخت: سیستم سوخت در موتور برق با توجه به اینکه سوخت موتور برق چیست متفاوت است. این سیستم می‌تواند روی خود دستگاه یا به عنوان بخشی مجزا قرار بگیرد.

تنظیم کننده ولتاژ: وظیفه این قطعه تنظیم ولتاژ خروجی برق از موتور برق و تبدیل AC به DC و بر عکس است.

پنل کنترل: تنظیم و راه اندازی ساختار موتور برق به کمک پنل کنترل انجام می‌شود.

سیستم روغن کاری: موتور و قطعات مکانیکی پس از کار به مدت طولانی دچار سائیدگی می‌شوند. برای جلوگیری از این سائیدگی از روغن استفاده می‌شود.

سیستم سردسازی: ساختار موتور برق در حین کار داغ می‌شوند و سیستم سردسازی وظیفه خنک کردن اجزای موتور برق را بر عهده دارد. بیشتر موتورهای برق توسط هوا خنک می‌شوند.

خروجی‌ها: از این قسمت برق تولید شده توسط دستگاه به وسایل تغذیه کننده رسانده می‌شود. ساختار موتور برق اکثرا شامل خروجی‌های AC و DC با تعداد مختلف هستند.

نمایندگی فروش محصولات گرین پاور اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین موتوربرق گرین پاور را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات گرین پاور

X