بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ناسا الکتریک

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ناسا الکتریک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ناسا الکتریک

برند ناسا الکتریک فعالیت خود را از سال 1990 در کشور آلمان آغاز کرد. این برند با تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا و همچنین تولید 250 محصول متنوع موفق شد محبوبیت زیادی را در بازار لوازم خانگی به دست بیاورد. شرکت بازرگانی نور آریا در سال 2005 نمایندگی برند ناسا الکتریک را بر عهده گرفت. محصولات ناسا الکتریک با شعار امنیت، سلامت و آرامش، وارد بازار لوازم خانگی شدند.

این برند گواهی نامه های زیادی از جمله گواهی نامه بین المللی استاندارد جهت حفظ سلامت مصرف کننده و محیط زیست را از کشور آلمان کسب کرده است. سبد محصول های ناسا الکتریک روز به روز پیشرفته تر و به روز تر از قبل می شوند. محصولات برند ناسا الکتریک ساخت کشور چین، و تحت لیسانس آلمان هستند. مهم ترین هدف برند ناسا الکتریک جلب رضایت مشتریان و همچنین تولید محصولات با کیفیت بوده که با تلاش های بی وقفه خود به این اهداف دست پیدا کرده است.

نمایندگی ناسا الکتریک ملارد

عقیده این برند این است که مصرف کننده ها سهامداران حقیقی آن ها هستند. به همین علت با تکیه کردن بر این عقیده همیشه در حال تلاش برای حفظ ارتباط خود با مشتریان و کسب رضایت آن ها می باشد. مسئولین این کمپانی بر این باورند که این خدمات پس از فروش یک محصول است که کیفیت آن را تعیین می کند. در واقع تعهد یک برند در مقابل مصرف کننده، توسط خدمات پس از فروش آن، سنجیده می شود. از این رو این برند برای محصولات خود گارانتی 18 ماهه و همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله ارائه می دهد. در این مقاله می خواهیم برخی از محصولات برند ناسا الکتریک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

محصولات ناسا

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

از جمله لوازم خانگی ناسا می توان به مینی واش، بخارشور، جاروبرقی، سشوار، ماشین خیاطی، پنکه، یخچال ماشین، اتو و جاروشارژی اشاره کرد. در زمینه لوازم آشپزخانه ناسا می توان به سروریس کارد و چاقو، سروریس قاشق و چنگال، ظروف آشپزخانه، فلاسک، تخم مرغ پز، بخارپز، سرخ کن، سرویس قابلمه، توستر، زودپز، ساندویج ساز، پیتزا ساز، مایکروویو، مخلوط کن، همزن، خردکن، چرخ گوشت، غذاساز، چای ساز، سماور، قهوه ساز، آبمیوه گیری، کتری و قوری اشاره کرد.

علاوه بر تنوع محصولات، برند ناسا دارای تنوع در رنگ نیز می باشد. رنگ بندی بیشتر محصولات ناسا الکتریک در رنگ گروه اصلی، استیل نقره ای، سفید و مشکی طراحی شده است.

نمایندگی ناسا الکتریک فردیس

رنگ بندی محصولات آن به گونه ای انتخاب شده است که با همه ی دکوراسیون و دیزاین ها هماهنگ باشد. با انتخاب این لوازم شما دیگر نگران ناهماهنگ بودن لوازم آشپزخانه یتان نخواهید بود.

 

مخلوط کن برند ناسا الکتریک

گاهی اوقات تهیه مواد اولیه یک سوپ خوشمزه و یا درست کردن یک اسموتی لذیذ ممکن است کاری سخت و دشوار به نظر بیاید. اما خرید یک مخلوط کن حرفه ای می تواند کار شما را بسیار راحت کند. یکی از محصولات محبوب و پر کاربرد برند ناسا الکتریک مخلوط کن آن می باشد.

توان بالا، موتور قوی، ظرفیت مناسب از ویژگی های مهم مخلوط کن برند ناسا الکتریک است. علاوه بر این ویژگی ها، امکان میکس کردن، خرد کردن یخ ها، پوره کردن مواد غذایی، تهیه انواع اسموتی و شیک ها، در این مخلوط کن های وجود دارد.

 

مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1961

مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1961 یک دستگاه تک کاره و قدرتمند است، که برای مخلوط کردن و ترکیب نمودن مواد اولیه مختلف و تهیه انواع دسر و اسموتی و نوشیدنی و … استفاده می‌شود. به لطف حضور موتور قدرتمند با حداکثر توان 1800 وات امکان تهیه انواع ترکیب‌های یکنواخت و یکدست میسر شده است. پیچ ولومی انتخابگر امکان تنظیم نمودن سرعت در 10 سطح را فراهم آورده است. همچنین عملکردهای کاربردی نظیر عملکرد خرد کردن یخ ICE CRUSH و عملکرد تهیه اسموتی SMOOTHIE و عملکرد وقفه‌ای INTERVAL نیز در این مخلوط کن تعبیه شده‌اند. این عملکردهای متنوع و کاربردی از این مخلوط کن یک دستگاه حرفه‌ای و چند کاره ساخته‌اند.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک البرز

پارچ مدرج مخلوط کن دارای ظرفیت 1.8 لیتر می‌باشد و از این رو گزینه‌ای مناسب برای جمعیت‌های بزرگ است. بدنه درجه بندی شده این مخلوط کن شما را از استفاده از پیمانه‌های مجزا بی نیاز می‌سازد. تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ در داخل پارچ تعبیه شده‌اند، کیفیت و استحکام و کارآیی بالایی دارند. همچنین چهار پره بودن تیغه، امکان تهیه مخلوط و ترکیب یکنواخت و یک دستی را در مدت زمانی کوتاه فراهم می‌آورد. درپوش ودریچه شکرریز نیز از دیگر مشخصات ظاهری و البته کاربردی مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1961 می‌باشند.

 

مشخصات ظاهری مخلوط کن NS-1961

مخلوط کن تک کاره ناسا الکتریک از یک بدنه اصلی و یک پارچ مدرج تشکیل شده است، این دو قطعه روی هم قرار می‌گیرند و دستگاهی به نام مخلوط کن ایجاد می‌شود. در واقع بدنه اصلی این محصول از جنس استیل است و در ساخت آن از مواد با کیفیت و با دوامی بهره گرفته شده است. پایه‌های زیر این بدنه از پلاستیک بوده و طراحی ضد لغزش دارند، به این صورت که هنگام کار کردن حتی با بالاترین سرعت نیز، دستگاه از جای خود تکان نخواهد خورد. با این پایه‌ها نگران گذاشتن مخلوط کن بر روی کابینت و سایر سطوح دیگر نباشید. بر روی بدنه برند ناسا الکتریک درج شده که نشان از اصالت و کیفیت محصول دارد.

مشخصات پارچ مخلوط‌کن

پارچ مخلوط کن که مواد اولیه داخل آن ریخته می‌شود، از جنس شیشه نشکن بوده و همین شیشه‌ای بودنش باعث شده در ردیف بهترین مخلوط‌کن ها قرار گیرد. هنگام استفاده از این مخلوط کن توصیه می‌شود از کاردک‌های پلاستیکی مخصوص استفاده نمایید تا سطح شیشه‌ای پارچ خط و خراش برندارد. بدنه مدرج پارچ به شما در اندازه‌گیری دقیق مواد ریخته شده داخل پارچ کمک می‌کند. دسته نگهدارنده که برای این پارچ در نظر گرفته شده از جنس شیشه بوده و استحکام و کیفیت بالایی دارد. شیشه‌ای بودن پارچ با اینکه وزن پارچ را بالا برده است، اما به زیبایی و جذابیت آن می‌ارزد. ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.8 لیتر می‌باشد و این ظرفیت بالا از آن محصولی کاربردی برای جمعیت‌های متوسط تا بزرگ ساخته است.

نمایندگی ناسا الکتریک اندیشه

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

تیغه‌های مخلوط کن؛ تیغه‌های به کار رفته در این مخلوط کن از نوع چهار پره بوده که با کمک این چهار پره ترکیب یکنواخت و یکدستی بوجود می‌آید. تیغه‌های استیل قدرت برندگی و مخلوط کردن بالایی داشته و از قابلیت تیز شدن مجدد نیز برخوردارند.

دریچه شکر ریزی که بر روی درپوش مخلوط کن NS-1961 تعبیه شده است، امکان اضافه نمودن شکر و وانیل و … را حین کار کردن فراهم آورده است. این دریچه شکرریز در واقع پیمانه‌ای است با ظرفیت 85 میلی لیتر که با کمک آن می‌توان مواد مختلف را با اندازه دقیق و سنجیده شده به محتویات پارچ اضافه کرد.

 

برنامه‌های کاربردی مخلوط کن NS-1961

مخلوط کن 1961 دارای برنامه‌ها و عملکردهای متنوعی است، که هر یک کاربرد و کارآیی خاص خود را دارند. برنامه‌های تعبیه شده در این مدل شامل برنامه خرد کردن یخ ICE CRUSH و برنامه اسموتی SMOOTHIE و برنامه وقفه‌ای INTERVAL می‌شود. برای فعال کردن هر یک از این برنامه‌ها کافی است دکمه‌های مربوطه را فشار دهید.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک شهریار

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

1_ عملکرد ICE CRUSH؛ می‌دانید که برای تهیه نوشیدنی یخی و خنک باید مخلوط کن قابلیت خرد کردن یخ را داشته باشد، که مخلوط کن 1961 دقیقاً همان چیزی است که از پس تهیه انواع یخ در بهشت برمی‌آید. دقت داشته باشید که عملکرد یخ خرد کن به همراه عملکرد پالس استفاده نمی‌شود.

 

2_ عملکرد اسموتی SMOOTHIE؛ این عملکرد برای ترکیب کردن مایعات و مواد یخ زده به کار می‌رود. در واقع با ترکیب نمودن انواع مایعات و مواد یخ زده سرعت دستگاه زیاد شده و با بهره‌گیری از روش‌های خاصی انواع اسموتی را می‌توان تهیه نمود.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک ملارد

3_ عملکرد وقفه‌ای INTERVAL ؛ یکی دیگر از برنامه‌های اختصاصی مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1961 است، که برای متوقف ساختن برنامه در حال اجرا به کار می‌رود. این عملکرد به مدت چنددقیقه عملکرد را متوقف کرده و برای شروع به کار مجدد باید مجدداً همان دکمه INTERVAL را فشار دهید، تا دستگاه شروع به کار کند. گفتنی است که با برداشتن پارچ از روی پایه نیز دستگاه بصورت خودکار متوقف شده و با گذاشتنش و فشار دادن دکمه مربوطه دوباره عملکرد مورد نظر از سر گرفته می‌شود.

 

مشخصات فنی و قابلیت تنظیم سرعت

توان مصرفی مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1961 در حالت حداکثر 1800 بوده و از قدرت و سرعت زیادی برای تهیه انواع مخلوط برخوردار است. قابلیت تنظیم سرعتی که در این مخلوط کن پشتیبانی می‌شود، امکان تنظیم نمودن سطح سرعت متناسب با نوع مواد داخل پارچ را می‌دهد. طبیعتاً برای مخلوط کردن مواد اولیه سخت به سرعت بیشتری نیاز است و برای مخلوط کردن مواد اولیه نرم سرعت پایین نیز به خوبی جواب می‌دهد. پیچ ولومی تعبیه شده بر روی بدنه مخلوط کن امکان تنظیم سرعت در 10 سطح مختلف را می‌دهد. یک نوار LED اطراف این پیچ ولومی به کار رفته که هنگام روشن بودن دستگاه روشن شده و به رنگ آبی درمی‌آید.

 

سیستم خاموشی خودکار

در مواقعی که برای مدت زمان طولانی و به صورت پیوسته از مخلوط کن استفاده می‌شود قسمت سیستم ایمنی دستگاه وارد عمل ‌شده و به صورت اتوماتیک مخلوط کن خاموش خواهد شد و تا زمانی که موتور استراحت نکند دستگاه روشن نخواهد شد. پس در صورت مشاهده چنین حالتی، نگران آسیب رسیدن و یا سوختن دستگاه نباشید و بعد از ایجاد وقفه می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید. هنگامی که سیستم خاموشی خودکار باعث خاموش شدن دستگاه شود نوار LED دور ولوم چرخشی شروع به چشمک زدن می‌کند و تا زمانی که این چراغ خاموش نشود نمی‌توان مخلوط کن را روشن نمود.

 

آبمیوه گیری برند ناسا الکتریک

در روز هایی که گرمای طاقت فرسای تابستان مارا کلافه می کند. نوشیدن یک آبمیوه خنک چاره کار ماست. شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که علاقه ای به نوشیدن آبمیوه های صنعتی ندارید و ترجیح می دهید آبمیوه ای را بنوشید که طبیعی باشد. برای این کار لازم است تا یک آبمیوه گیری قدرتمند در خانه داشته باشید. آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک دارای جنس بدنه محکم و همچنین تیغه هایی ضد زنگ هستند.

نمایندگی ناسا الکتریک ملارد و شهریار

امکانات گوناگونی از جمله گنجایش بالا، مخزن تفاله گیر، تیغه های قوی و امکان تنظیم سرعت دلخواه، وجود دارد که آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک را به یک گزینه مناسب برای خرید، تبدیل می کنند.

 

آبمیوه گیری چهار کاره ناسا الکتریک مدل NS-942

آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-942 یکی از دستگاه‌های کاربردی و همه کاره‌ای است که در لیست محصولات خوش فروش این برند قرار دارد. این آبمیوه گیری دارای توان مصرفی 1200 وات بوده و قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح را دارد، همچنین از عملکرد قدرتمند پالس نیز پشتیبانی می‌کند. کارآیی این دستگاه تنها به گرفتن آبِ میوه‌ها محدود نمی‌شود و قابلیت تهیه انواع مخلوط‌ها و میکس‌ها و اسموتی و گرفتن آبِ مرکبات و آسیاب کردن انواع دانه‌ها و خرد کردن سبزیجات مختلف را دارد. این دستگاه چهار کاره با این همه عملکرد و قابلیتی که برایش در نظر گرفته شده است، شما را از خرید انواع لوازم برقی آشپزخانه نظیر مخلوط کن و آب مرکبات گیر و آسیاب و … بی نیاز می‌سازد. آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-942 از تیغه‌هایی با کیفیت و استیل برای آسیاب کردن و مخلوط کردن مواد مختلف بهره می‌برد.

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

مشخصات ظاهری آبمیوه گیری NS-942

آبمیوه‌گیری مدل NS-942 به صورت 100% آب تمام میوه و سیفی‌جات را می‌گیرد و در آخر تفاله‌ای خشک را تحویل می‌دهد. قسمت آبمیوه گیری دارای یک درپوش شفاف است که شما به آسانی و بدون باز کردن درب دستگاه می‌توانید میزان حجم تفاله داخل آن را مشاهده و در هنگام نیاز برای خالی کردن آن اقدام کنید. دهانه‌ی ورودی 75 میلی‌متری آبمیوه گیر به شما کمک می‌کند تا انواع میوه را به صورت کامل در آن قرار دهید. صافی داخلی که از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد دارای حفره‌های بسیار ریزی است که با دقت بالا عصاره و تفاله را از یک‌دیگر تفکیک می‌کند. بدنه این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ بوده و تنها مخزن تفاله از جنس پلاستیک می‌باشد. بر روی بدنه آبمیوه گیری یک اهرم فلزی طراحی شده است، که به قفل کردن دستگاه کمک می‌کند و مانع از بروز خطرات احتمالی می‌گردد. البته دستگاه طوری طراحی شده که تا زمانی تمامی قطعات در جایگاه درست نصب نشوند، اجازه‌ی روشن شدن به دستگاه را نخواهد داد.

نمایندگی ناسا الکتریک تهران

این آبمیوه گیر چهار کاره در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است و از این رو می‌توان متناسب با سلیقه و نظر خود یکی از آنها را انتخاب کنید. قطعات و متعلقاتی که در این مدل آبمیوه گیر عرضه می‌شود شامل مخلوط کن و اسیاب و آب مرکبات گیر می‌شود.

ظرفیت پارچ مدرج این آبمیوه‌گیری 0.8 لیتر است که شما در حین استفاده از آبمیوه‌گیری پارچ را در زیر خروجی آبمیوه که عصاره میوه‌ها از آن خارج می‌شود قرار می‌دهید و آن را پر می‌کنید. این پارچ از جنس پلاستیک شفاف بوده و دارای دسته نگهداری و درپوش نیز می‌باشد. مخزن تفاله‌ای که به همراه این آبمیوه گیری عرضه می‌شود از جنس پلاستیک با کیفیت بوده و دارای ظرفیت 2 لیتر می‌باشد. گنجایش بالای این مخزن دردسر شما را کمتر می‌کند و دیگر مجبور به کثیف کردن ظروف اضافه و  تخلیه کردن مداوم آن به دلیل گنجایش کم نیستید. جنس پارچ و مخزن تفاله از پلاستیک باکیفیت ABS بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش برخوردار است. رنگ شفاف پارچ و درجه‌بندی روی بدنه‌ی پارچ به شما نشان می‌دهد که چه میزان آبمیوه داخل آن قرار دارد.

 

مخلوط کن آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-942

یکی دیگر از عملکردهای آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-942 مخلوط کردن می‌باشد. با این مخلوط کن می‌توانید به راحتی انواع مخلوط و میکس و دسرها و اسموتی و … را تهیه نمایید. مخلوط کن این دستگاه از یک پارچ شیشه‌ای و بدنه استیل تشکیل شده است، که روی هم قرار گرفته و بر روی بدنه اصلی آبمیوه گیری نصب خواهند شد. ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترمی‌باشد و می‌تواند برای جمعیت‌ها و گروه‌های متوسط تا زیاد نیز مناسب باشد.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک کرج

تیغه‌هایی که در این مخلوط کن به کار رفته‌اند از جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و آب و خط و خراش مقاومت بالایی دارد و همچنین به راحتی کند نمی‌شود. البته این تیغه در صورت استفاده طولانی مدت امکان دارد کند شود؛ اما به راحتی تیز شده و مانند روز اول کار خواهد کرد. تیغه‌های به کار رفته در این مخلوط کن از نوع چهار پره بوده و به راحتی باعث مخلوط شدن مواد غذایی خواهد شد. دریچه شکر ریزی که بر بالای درپوش مخلوط کن قرار گرفته است، امکان اضافه نمودن مواد حین کار کردن را فراهم آورده است.

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

آسیاب

یکی دیگر از کارایی ها و قابلیت‌های آبمیوه‌گیری مدل NS-942  آسیاب می‌باشد، که قادر به آسیاب کردن و پودر کردن مواد مختلف است. ظرف آسیاب از جنس شیشه نشکن بوده و دارای ظرفیت نیم لیتر می‌باشد. از آسیاب برای پودر کردن دانه‌های مختلف نظیر دانه قهوه و پسته و گردو و زردچوبه و فلفل و …استفاده می‌شود. تیغه‌های به کار رفته در این آسیاب از جنس استیل ضد زنگ می‌باشند و از قدرت برندگی زیادی برخوردار هستند. استیل بودن تیغه‌ها مانع از کند شدن زودهنگام آنها شده است و کارکرد و قدرت بالایی را برای آسیاب به همراه داشته‌اند.

 

آب مرکبات گیر

از دیگر عملکردهای آبمیوه گیری NS-942 آب مرکبات گیری می‌باشد، در واقع از آب مرکبات گیری برای گرفتنِ آب انواع مرکبات نظیر پرتقال و لیمو و … استفاده می‌شود. بدنه آب مرکبات گیر از جنس پلاستیک ABS بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است، مخروطی که برای این مدل در نظر گرفته شده، از جنس پلاستیک ABS بوده و کیفیت بالایی دارد. برای گرفتن آب مرکبات می‌توانید میوه را دو تکه کنید و آن را بر روی مخروطی بگذارید و فشار دهید، تا آب میوه خارج شده و به سمت مخزن هدایت گردد.

 

سایر ویژگی‌ها

قطر دهانه ورودی میوه در آبمیوه گیری NS-942 به نحوی طراحی شده است که دست کودکان وارد آن نمی‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. پایه‌هایی که برای این آبمیوه‌گیری در نظر گرفته شده است، از طراحی ضد لغزش برخوردار هستند و مانع از تکان خوردن و سر خوردن دستگاه در حین حرکت می‌شوند. این پایه‌ها به محل مورد نظر چسبیده و حتی زمانی که دستگاه با بالاترین سرعت در حال کار کردن باشد هم تکان نمی‌خورد.

نمایندگی ناسا الکتریک تهران و البرز

سیستم خاموشی خودکار برای مواقعی است که دستگاه روشن است اما از آن استفاده نمی‌شود. زمانی که در تایم مشخصی از آبمیوه گیری استفاده نشود، سنسورهای خاموشی خودکار وارد عمل شده و دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش می‌کند. سیستم خاموشی خودکار در مواقعی که بیش از حد استاندارد از دستگاه استفاده می‌شود نیز وارد عمل شده و آبمیوه گیری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و تا زمانی که موتور خنک نشده، نمی‌توان از آن استفاده کرد.

سیستم خاموشی اتوماتیک دارای مزیت‌هایی از جمله فشار وارد نشدن به دستگاه، صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور است. این سیستم به نحوی عمل می‌کند که اگر قطعات دستگاه به صورت درست بر روی یک قرار نگیرند و در جای خود چفت نباشند آبمیوه گیری شروع به کار نمی‌کند. پس اگر زمانی دستگاه را بر روی هم سوار کرده و به برق متصل کردید اما روشن نشد نگران نباشید، بلکه یک بار دیگر مراحل قرارگیری قطعات را با دقت بیشتری انجام دهید. این سیستم، امنیت دستگاه هنگام استفاده را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.

 

آون توستر ناسا الکتریک

در طی سال های اخیر شاهد حضور آون توستر ها در اکثر آشپزخانه ها هستیم. آون توستر  یا فر های رومیزی، کاربرد های گوناگونی دارند. برای مثال: برای گرم کردن غذا، تست کردن نان ها، پخت انواع شیرینی جات و کیک می توانید از این محصول استفاده کنید. وجود جوجه گردان در آون توستر ها، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با چرخش مرغ بر روی جوجه گردان، حرارتی یکنواخت به غذای شما برسد.

 

آون توستر ناسا الکتریک مدل 2040 NS-

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

آون توستر ناسا الکتریک مدل 2040 NS-یکی ازآن دسته لوازم برقی است که خرید آن احتیاجات آشپزخانه را برطرف می‌کند. مخصوصاً برای کسانی که علاقه زیادی به پخت‌و پز غذاهای مختلف فست‌فودی و شیرینی‌پزی دارند. زمانی که از محل  کار به خانه باز می‌گردید، وجود دستگاهی که در کم‌ترین زمان غذا را برایتان گرم کند، به شدت احساس می‌شود. آون توستر مدل 2040 NS-ناسا الکتریک می‌تواند این نیاز را به نحوه صحیحی پاسخگو باشد. این محصول کاربردهای گوناگونی دارد و ترکیبی از فر و توستر می‌باشد. آون توستر می‌تواند مایعات را گرم و نان را تست و برشته کند. از کاربردهای دیگر آن می‌توان به پخت انواع موادغذایی، سرخ کردن، گرم کردن غذا، پخت کیک و پیتزا، و منجمد زدایی اشاره کرد.

 

مشخصات فنی

آون توستر مدل 2040 NS-با توان مصرفی 2100 وات می‌باشد. این توان مصرفی باعث پخت‌و‌پز بهتر و سریع‌تر مواد غذایی می‌شود و سرعت بالا در طبخ مواد غذایی باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود. ظرفیت این محصول 40 لیتر است که جواب‌گوی خانواده‌های کم‌جمعیت و پرجمعیت می‌باشد. محفظه بزرگ داخل آون توستر باعث می‌شود تا انواع مرغ و ماهی را بتوان در آن قرار داده و گریل کرد. بدنه این محصول از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. بر روی بدنه این دستگاه شیارهایی طراحی شده است که به خنک شدن قسمت داخلی موتور کمک می‌کند ومانع گرم شدن بدنه می‌شود.

نمایندگی ناسا الکتریک صفا دشت

در آون توستر ناساالکتریک پخت غذا از طریق المنت صورت می‌گیرد. وجود دو المنت در بالا و دو المنت در پایین باعث پخت و گریل مناسب موادغذایی می‌شود. المنت‌ها با به برق زدن دستگاه تولید حرارت کرده و گرم می‌شوند و هیچگونه اشعه‌ای در آن وجود ندارد. مواد غذایی از طریق حرارت المنت‌های بالا و پایین و با گرم شدن محفظه داخلی آماده می‌شوند. به نحوی که داخل مواد به خوبی مغز پخت و بیرون آن گریل می‌شود. امکان تنظیماتی مانند روشن شدن المنت بالایی یا پایینی نیز در این توستر وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود المنت را تنظیم کنید.

 

المنت هالوژنی

یک المنت تابشی دقیقاً همان کاری را می‌کند که سولاردوم انجام می‌دهد.  توستر نیز با کمک همین المنت هالوژنی (ذغالی) عمل گریل و بریانی کردن را به بهترین نحو انجام می‌دهد. المنت هالوژنی که به آن المنت ذغالی نیز گفته می‌شود کار پخت‌وپز را سریع‌تر و بهتر انجام می‌دهد. به صورت تابشی عمل می‌کند و در قسمت وسط دستگاه قرار دارد که تمام قسمت‌های موادغذایی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد. به همین خاطر کیفیت گریل کردن را بالا می‌برد. المنت زغالی در دو حالت روشن می‌شود، یک در حالت جوجه گردان و دو در حالت روشن کردن کل المنت‌های دستگاه. همچنین روشن شدن المنت هالوژنی فضای توستر را روشن می‌کند و شما به راحتی می‌توانید طبخ غذا را در آن مشاهده کنید و دیگر نیازی به باز کردن درب آون‌توستر نیست.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک فردیس

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

درب دوجداره

درب آون توستر ناسا الکتریک دوجداره است. یعنی از دو شیشه پیرکس مقاوم در برابر حرارت و ضربه تشکیل شده است. این درب فضای داخلی را ایزوله می‌کند، تا عایق دمایی ایجاد شود و محیط داخلی حرارت خود را از دست ندهد و اتلاف دما به حداقل میزان خود برسد. این مزیت علاوه بر بخشیدن ظاهری زیبا به توستر باعث می‌شود زمان پخت‌وپز کم و انرژی کم‌تری تلف شود. یک عایق پلاستیکی، برای جلوگیری از خروج حرارت دور درب آون توستر تعبیه شده است.  به این نوار، عایق نشت‌گیر گفته می‌شود که مانع خروج گرما و حرارت از آون توستر مدل NS-2040 می‌شود.

 

کانوکشن ( convection  )

کانوکشن یکی از مزیت‌های چشم‌گیری است که در آون توسترمدرن مدل 2040 NS-وجود دارد. این سیستم تعبیه شده باعث می‌شود غذاها سریع‌تر و یکنواخت‌تر پخته شوند. به این صورت که در ساختار دستگاه فن‌هایی برای تولید گرما تعبیه شده است. کار این فن‌ها به گردش در آوردن یک نواخت گرما و حرارت در محفظه آون توستر است. قابلیت کانوکشن کمک می‌کند تا غذاهایی مانند پیتزا و غذاهایی که به مغز پخت شدن احتیاج دارند به شکل مناسب‌تری توسط آون توستر 2040 NS-پخته شوند.

 

کانال‌های ورودی

آون توستر مدل NS-2040 دارای 4 کانال ورودی یا همان طبقه است که یکی از آن‌ها در قسمت زیرین قرار دارد و مخصوص سینی تخلیه است. سه کانال دیگر نیز مخصوص سینی‌ها می‌باشد. داشتن طبقات زیاد باعث می‌شود، پخت غذاهایی مانند پیتزا با تعداد بیشتر و سریع‌تر انجام شود. آون توستر ناسا الکتریک دارای قابلیت یخ‌زدایی مواد غذایی منجمد مانند گوشت را دارد. شما می‌توانید با صرف کم‌ترین زمان مواد منجمد را یخ‌زدایی کنید.

مزیت‌های استفاده از آون توستر ناسا الکتریک

  • بهترین جایگزین برای فر است.
  • کارکرد آسانی دارند.
  • پاکسازی و تمیز کردن آن راحت است.
  • بسیار مناسب برای کسانی که علاقه به پخت کیک و انواع شیرینی دارند.
  • غذای داخل آن سریع گرم می‌شود.
  • انرژی و زمان کم‌تری صرف می‌کند.
  • دمای آشپزخانه را بالا نمی‌برد.

قابلیت تنظیم المنت

  • المنت بالا و پایین و فن
  • المنت بالا و فن
  • المنت پایین و فن
  • المنت بالا و پایین مجزا
  • المنت بالا و جوجه گردان
  • المنت بالا و پایین، جوجه گردان و فن

قابلیت تنظیم دما

  • استیک و گوشت 250 درجه و 20 دقیقه
  • ماهی 200 درجه و 20 دقیقه
  • پیتزا 240 درجه و 15 دقیقه
  • کیک 200 درجه و 35 دقیقه
  • مرغ 200 درجه و 45 دقیقه

 

لوازم جانبی آون توستر مدل 2040NS-

سیخ جوجه گردان: این سیخ از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد و دارای دو قلاب نگه‌دارنده است. این توستر یک قابلیت مهم دارد و آن طبخ گوشت است. زیرا دارای یک محور چرخنده است که کمک می‌کند تا گوشت به راحتی طبخ شود و در عین حال آبدار بماند.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک اندیشه

سینی مستطیل: از جنس تفلون نچسب می‌باشد که برای درست کردن کیک و سرخ کردن مواد غذایی به کار می‌رود.

سینی گرد: این سینی مخصوص درست کردن پیتزا و کیک است و جنس آن تفلون نچسب می‌باشد.

سینی شبکه‌ای: این سینی از جنس استیل ضد زنگ است و برای سرخ کردن قطعه‌های درشت‌تر مانند ماهی استفاده می‌شود.

گیره استیل نگه‌دارنده: این گیره کار دستکش فر را انجام می‌دهد و برای در آوردن سینی‌ها از داخل فر استفاده می‌شود.

سینی استیل نگه‌دارنده: این سینی نیز دارای یک گیره نگه‌دارنده است که برای بیرون کشیدن سینی‌ها استفاده می‌شود.

سینی تخلیه: این سینی در پایین‌ترین قسمت آون توستر قرار می‌گیرد و برای روغن و خرده موادی که در کف توستر ریخته می‌شود تعبیه شده است.  با کمک آن دیگر کف دستگاه کثیف نمی‌شود و سینی را به راحتی می‌توان بیرون کشیده مورد شست‌وشو قرار داد.

 

جاروبرقی برند ناسا الکتریک

جاروبرقی یکی از آن محصولاتی است که باید قبل از اقدام به خرید حتما اطلاعات کافی درباره آن را به دست بیاورید و به نکات مهمی توجه کنید. که البته ما این نکات مهم را قبلا در قالب یک مقاله به شما توضیح داده ایم. اگر به دانستن این نکات علاقه دارید، می توانید اینجا کلیک کنید. همانطور که می دانید نظافت منزل همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده. مهم ترین وسیله برای نظافت منزل، جاروبرقی است.

جاروبرقی های برند ناسا الکتریک دارای توان مصرفی مناسب و طراحی بسیار زیبایی هستند. ویژگی مهم این محصولات، مجهز بودن آن ها به فیلتر هپا می باشد. این قابلیت در کنار سری های متنوع و قدرت مکش بالا می تواند دلیل محکمی برای انتخاب این محصول باشد.

 

جاروبرقی ناسا الکتریک NS-9094

جاروبرقی ناسا الکتریک NS-9094 از جاروبرقی‌های کیسه‌داری است که به قدرت عالی و کیفیت برتر شهرت دارد. موتور این جاروبرقی دارای توان مصرفی 2600 وات بوده و همچنین قدرت مکش این دستگاه 380 وات است، که نشان از عملکرد بی نظیر و قدرت پاک کنندگی بالایش دارد. راندمان کاری این جاروبرقی به دلیل موتور قدرتمند و توان مکش بالایش است. در کنار این موتور قدرتمند، بدنه‌ای با کیفیت از جنس پلاستیک خودنمایی می‌کند. بدنه‌ی این جاروبرقی از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده و با گاردهای محافظ و ضربه گیری که در اطراف بدنه‌ی دستگاه وجود دارد، مانع از وارد آمدن آسیب به جاروبرقی می‌شود.

نمایندگی ناسا الکتریک اندیشه و ملارد

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

در زیر بدنه‌ی جاروبرقی کیسه‌دار چرخ‌هایی لاستیکی برای حرکت راحت و روان تعبیه شده‌اند، که شامل دو چرخ بزرگ در کنار و یک چرخ کوچک دورانی در زیر بدنه‌ی دستگاه می‌شود. نشانگر پر بودن کیسه و صفحه نمایش LED بر روی بدنه از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی است، که شما را از وضعیت دستگاه و سطح قدرت مکش و همچنین پر بودن کیسه باخبر می‌سازد. کابل برق این دستگاه دارای طول 5.5 متری بوده و شعاع عملکرد 9 متری را برای این جاروبرقی به ارمغان آورده است. کیسه‌ای که به همراه جاروبرقی NS-9094 عرضه می‌شود، از نوع یکبار مصرف بوده و باید بعد از پر شدن، با کیسه‌ی جدید تعویض گردد. تمام این ویژگی‌ها در کنار هم از این جاروبرقی یک محصول با کیفیت و حرفه‌ای ساخته‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی لوله خرطومی و چرخش 360 درجه‌ی آن در محل اتصال به بدنه‌ی جاروبرقی است، تا شعاع عملکرد جاروبرقی افزایش یابد و برای جارو کردن مساحت‌های زیاد بدون عوض کردن مکان جاروبرقی و عوض کردن پریز برق به کار می‌رود. لوله‌ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر قابلیت‌های جاروبرقی ns-9094 است، که امکان تنظیم کردن ارتفاع لوله‌ی تلسکوپی متناسب با قد کاربر را فرهم می‌آورد. به همراه جاروبرقی ناسا الکتریک چند برس متفاوت عرضه می‌شود، که شامل ابزار شکاف، برس گردگیر و برس مبلمان می‌شود.

 

فیلتر ضد آلرژی هپا

از آنجایی که گرد و خاک موجود در محیط می‌تواند برای سلامت افراد مخصوصاً کودکان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند، مضر باشد. بنابراین زمانی که از جاروبرقی استفاده می‌کنید، امکان دارد هر چند به میزان کم، اما گرد و غبار در محیط پخش شود. از این رو در جاروبرقی ناسا الکتریک فیلتر ضد آلرژی هپا استفاده شده، تا با توجه به قدرت جذب بالایی که دارد مانع از پخش شدن ذرات گرد و غبار در محیط گردد.

فیلتر هپا در واقع کوتاه شده‌ی عبارت High Efficiency Particulate Air است و به معنای فیلتر تصفیه‌ی ذرات هوا با کارایی بالا می‌باشد. این فیلتر از جنس الیاف است و ذرات بسیار ریز هوا را جذب می‌کند. این فیلتر در نتیجه‌ی در هم تنیده شدن و فشرده شدن الیاف‌ها تولید می‌شود و قدرت جذب بالایی دارد. در واقع ذرات با قطر 100 نانومتر نیز که در هوا پراکنده‌اند توسط فیلتر هپا به دام می‌افتند و هوای سالم و بدون گرد و غبار از لایه‌های فیلتر عبور خواهد کرد. جاروبرقی ناسا الکتریک نیز دارای این فیلتر بهداشتی بوده و هوایی سالم و بدون گرد و غبار را وارد جریان هوای محیط خواهد کرد. پس افراد دارای بیماری‌های تنفسی و آلرژی با خیال راحت می‌توانند از این نوع جاروبرقی استفاده کنند.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک اندیشه و شهریار

علاوه بر فیلتر هپا، یک فیلتر نیز در قسمت خروجی هوای دستگاه تعبیه شده است، که مانع از خروج گرد و غبار می‌شود. فیلتر محافظ موتور نیز از دیگر فیلترهای به کار رفته در این مدل است که در محافظ فیلتر جاسازی شده و از موتور در برابر ورود گرد و غبار محافظت می کند. معمولاً فیلترهای تعبیه شده در محل خروجی هوا و محافظ موتور قابلیت شستشو را دارند و می توان در صورت کثیف بودن و مسدود شدن منافذ فیلتر آنها را شست و پس از خشک کردن مجدداً از آنها استفاده کرد. دقت داشته باشید که از روشن کردن جاروبرقی بدون فیلتر جداً خودداری کنید.

 

پنکه ناسا الکتریک

این روز ها از وسایل متنوعی برای ایجاد سرما و خنک کردن محیط استفاده می شود. اما وجود یک محصول که قابلیت جا به جایی آسان را داشته باشد واقعا ضروری است. پنکه های برند ناسا الکتریک علاوه بر حالت ایستاده، قابلیت قرار گرفتن بر روی میز و دیوار را دارند. جنس پره های این محصولات از پلاستیک بوده و با توان بالایی محیط پیرامون خود را خنک می کنند. امکان زمان بندی و خاموش شدن خودکار با کمک تایمر و همچنین تغییر حالت باد با استفاده از حالت MODE در این پنکه ها وجود دارد. قابلیت کنترل از راه دور این پنکه ها نیز بسیار کاربردی است.

 

پنکه ایستاده ناسا الکتریک NS-1117

پنکه ناسا الکتریک NS-1117 یکی از پنکه‌های بالابلندی است که با توان 70 وات تولید و عرضه شده است. توان بالای این پنکه قدرت کافی برای به چرخش درآوردن پره‌های آن را فراهم آورده است. در این پنکه سعی شده تنها مولفه زیباشناسی محصول مورد توجه قرار نگیرد، بلکه هر دو پارامتر کیفیت و زیبایی با هم ترکیب شوند. پنکه ناسا الکتریک NS-1117 برخلاف سایر پنکه‌ها ( NS-1114 و NS-1116) از پره‌ها و گارد فلزی برخوردار است و این سنت شکنی را می‌توان از ویژگی‌های جالب انگیز این پنکه دانست. چرا که قدرت و سرعت باد در پره‌های فلزی بیشتر از پره‌های پلاستیکی است و این یعنی دیگر از گرمی هوا خبری نخواهد بود.

نمایندگی ناسا الکتریک ملارد

نمایندگی ناسا الکتریک در شهریار

بدنه این پنکه با روکش کروم پوشش داده شده است و حس یکرنگی با پره‌ها و شبکه محافظ را ایجاد می‌کند. بر روی بدنه این دستگاه کنترل پنلی با عملکرد لمسی تعبیه شده است، که انواع تنظیمات نظیر تغییر سرعت  باددهی پنکه، تنظیم حالت وزش باد و فعالسازی تایمر و روشن و خاموش شدن را دربر می‌گیرد. پایه تلسکوپی فلزی با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی‌های این پنکه است، که امکان تنظیم نمودن ارتفاع پنکه را متناسب با نیاز شما فراهم آورده است. این پنکه از عملکرد نوسانی نیز پشتیبانی می‌کند و امکان چرخش 180 درجه را دارد. همچنین تایمر خاموش کننده خودکار 8 ساعته بوده و تا این مدت زمان را پشتیبانی خواهد کرد. گفتنی است که پنکه ایستاده ناسا الکتریک NS-1117 در دو رنگ پرطرفدار کروم و برنز موجود می‌باشد.

 

مشخصات پره و گارد

پره‌ها از نظر تعداد و جنس بر روی کیفیت و قدرت وزش باد تاثیر گذار هستند، هر چه تعداد پره‌ها بیشتر قدرت باددهی بیشتری داشته و منطقه وسیع‌تری را پوشش خواهند داد. به همین جهت در این پنکه از 4 پره استفاده شده است، که از جنس فلز هم می‌باشند. فلزی بودن پره‌ها قدرت و سرعت باد را بسیار افزایش داده است. تنها ایرادی که به پره‌های فلزی وارد می‌شود مربوط به صدای آنهاست. در واقع این پنکه به دلیل پره‌های فلزی میزان صدای بالاتری نسبت به پره‌های پلاستیکی دارد، که با تعبیه کردن حالت‌های مختلف باد نظیر حالت ملایم یا حالت خواب این مشکل نیز برطرف شده است.

اطراف پره‌ها توسط شبکه محافظ 16 اینچی محاصره شده است، که به آن گارد می‌گویند. این شبکه از میله‌های باریک و نزدیک به هم با طراحی مشبک تشکیل شده و از عبور دست کودک و سایر اشیاء و اجسام دیگر جلوگیری می‌کند. جنس این شبکه محافظ هم از فلز بوده و گذشت زمان و سایر اتفاق‌های دیگر تاثیری بر روی کیفیت آن نخواهد داشت. این دو توری یا شبکه با کمک قلاب و بست‌هایی که بصورت دو طرفه برایش در نظر گرفته شده به هم متصل می‌شوند و برای جدا کردن آنها از هم نیروی زیادی لازم خواهد بود.

 

کنترل پنل پنکه NS-1117

یکی از ویژگی‌های برجسته پنکه ناسا الکتریک NS-1117 مربوط به کنترل پنل آن می‌باشد. بر روی بدنه پنکه یک صفحه نمایش بزرگ با عملکرد لمسی طراحی شده است، که انواع تنظیمات مربوط به دستگاه از طریق آن اعمال می‌شود. کنترل پنلی کامل با کارکردی راحت و آسان همان چیزی است که کاربران از یک پنکه خوب انتظار دارند. البته به منظور اعمال سریع‌تر و راحت‌تر تنظیمات، یک ریموت کنترل از راه دور نیز برای این پنکه ایستاده در نظر گرفته شده است. بر روی کنترل پنل تنظیماتی نظیر روش/خاموش کردن، تنظیم سرعت باد دهی و تنظیم حالت باد دهی و تایمر قرار گرفته است. در مقابل هر کدام از این دکمه‌ها چراغ نشانگر مربوط به آن قرار داده شده است و زمانی که عملکرد مربوطه فعال باشد، چراغ نشانگر روشن خواهد شد.

پایه تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع

پایه تاسکوپی در واقع پایه فلزی است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این پایه از جنس استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. مقاومت و جنس پایه از هر نظر تایید شده است؛ اما آنچه که در مورد پنکه بیشتر اهمیت دارد، مربوط به قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. در واقع این پایه با کمک یک پیچ مشکی رنگ چرخشی تغییر ارتفاع می‌دهد و از طریق این پیچ ولومی می‌توان ارتفاع را ثابت کرد. پایه تلسکوپی، ارتفاع پنکه ناسا الکتریک NS-1117 را از 120 سانتی متر تا 140 سانتی متر تغییرخواهد داد. این پایه تلسکوپی بر روی میله ایستایی و پایه و متوازن کننده وزن قرار گرفته است و از بروز خطرات احتمالی نظیر افتادن پنکه و … جلوگیری خواهد کرد.

 

حرکت نوسانی و چرخش 180 درجه

می‌دانید که انواع وسایل سرمازا نظیر پنکه و کولر به قابلیتی به نام SWING یا همان حرکت نوسانی باد نیاز دارند. برای اینکه محیطی خنک شود و هوایی مطبوع در آن جریان داشته باشد، لازم است که پنکه از قابلیت حرکت از چپ به راست و برعکس بهره ببرد. در واقع با حرکات نوسانی سرِ پنکه چرخش 180 درجه باد ممکن می‌شود. این عامل باعث می‌گردد باد در همه فضای اتاق بپیچد و کل محیط به یک اندازه خنک شود. البته سرِ پنکه قابلیت ثابت نگه داشته شدن را هم دارد و برای اعمال آن کافی است دکمه SWING را فشار دهید.

نمایندگی ناسا الکتریک البرز

در کل دکمه SWING که بر روی ریموت کنترل پنکه دیده می‌شود برای فعال کردن حرکت 180 درجه و ثابت نگه داشتن جهت باد به کار می‌رود. گفتنی است که پنکه NS-1117 از قابلیت تنظیم گردنِ پنکه به سمت بالا یا پایین هم برخوردار است، یعنی می‌توان به منظور تنظیم جهت وزش باد به سمت پایین، گردنِ پنکه را به سمت پایین خم نمود و یا برعکس به سمت بالا هدایت کرد. این عملکرد بصورت دستی انجام می‌شود و برای اعمال آن دکمه‌ای مخصوص طراحی نشده است.

 

عملکرد تایمر TIMER

یکی از عملکردهای ویژه‌ای که در پنکه‌ ناسا الکتریک NS-1117 مشاهده می‌شود، عملکرد تایمر خاموش شدن خودکار می‌باشد. این عملکرد ویژه به منظور خاموش شدن خودکار پنکه به کار می‌رود. در واقع اگر بخواهید بعد از مدت زمانی مشخص پنکه خاموش شود، دکمه تایر را فشار می‌دهید و سپس زمان مورد نظر را تنظیم خواهید کرد. تایمر خاموشی خودکار تا 8 ساعت را پشتیبانی می‌کند و می‌توان زمان خاموش شدن پنکه را بر روی 8 ساعت بعدی تنظیم نمود. این عمکلرد بیشتر در وقت خواب کاربرد دارد، چرا که به هنگام خواب دمای بدن شما پایین آمده که به همراه بادِ پنکه، زمینه مریض شدن شما را فراهم خواهند کرد. پس به هنگام خواب حتماً عملکرد تایمر را فعال کنید. برای تنظیم زمان تایمر، کافی است دکمه تایمر را بصورت مکرر و ممتد فشار دهید، تا نمایشگر زمان مورد نظرتان را نمایش دهید.

 

عملکرد تنظیم سرعت باد و حالت باد

قابلیت تنظیم سرعتِ باد از دیگر ویژگی‌های کاربردی پنکه ناسا الکتریک NS-1117 است. این قابلیت بر روی ریموت کنترل و بر روی صفحه نمایش نیز با عنوان SPEED تعریف شده است. سرعت وزش باد در سه حالت مختلف کم، متوسط و زیاد قابل تنظیم است. پنکه در سرعت پایین، کمترین میزان را صدا دارد و با افزایش سرعت وزش باد، صدای نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با فشار دادن دکمه SPEED دست شما در انتخاب سرعت وزش باد، باز می‌شود و با فشار دادن پی در پی آن سرعت در یکی از سه حالت قرار خواهد گرفت. زمانی که چراغ نشانگر مربوط به سرعت مد نظر ( کم، متوسط، بالا ) روشن شد، پنکه با سرعت انتخابی شما کار خواهد کرد.

حالت باد MODE نیز در این پنکه قابلیت تنظیم دارد، به این صورت که می‌توان وزش باد را بر روی دو حالت نرمال یا خواب قرار داد. حالت نرمال در واقع باد با سرعت و قدرت معمولی در محیط می‌وزد ولی با فعال کردن حالت خواب، سرعت باد و صدای آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد. با فعال کردن حالت خواب SLEEP ، در تمام طول شب خوابی راحت با هوایی دلپذیر و مطبوع را تجربه خواهید کرد. با فشار دادن دکمه MODE بر روی کنترل پنل به راحتی می‌توانید حالت باد را بر روی طبیعی Natural و یا SLEEP تنظیم نمود.

نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ناسا الکتریک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات ناسا الکتریک

X