بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی مادیران

نمایندگی مادیران در ملارد

نمایندگی مادیران در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات مادیران در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت مادیران

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران یا مادیران به عنوان بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه تولید، فروش و همچنین خدمات پس از فروش تلویزیون، مانیتور، تبلت، گیرنده دیجیتال، دوربین، تلفن همراه، دستگاه های اداری، رایانه‌ ای و بانکی و همچنین لوازم خانگی با نام اولیه ی شرکت امیری و شرکا و توسط محمود امیری در سال ۱۳۴۳ شمسی پایه گذاری شد.

یک سال پس از تاسیس شرکت امیری و شرکا، این مجموعه توانست نمایندگی انحصاری برند اولیوتی و همچنین ماشین حساب‌ های الکترونیکی شارپ به عنوان بهترین ماشین حساب‌ های الکترونیکی پیشرفته در دنیا را دریافت نماید! علاوه بر این، شرکت امیری و شرکا نمایندگی انحصاری دستگاه‌ های سکه و پول شمار بانکی De La Rue را نیز دریافت کرد.

نمایندگی مادیران در ملارد

در سال ۱۳۵۵ شمسی، شرکت امیری و شرکا امتیاز انحصاری ماشین‌ های تحریر Hermes را دریافت کرد! جالب است بدانید پس از این اتفاق بود که اولین روش حروفچینی فارسی با ماشین‌ های تحریر Hermes در ایران ابداع شد

در سال ۱۳۵۶ شمسی، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (با نام سابق شرکت امیری و شرکا) اولین کامپیوترهای Nixdorf و CTM را وارد سیستم بانکی ایران کرد. این برند در ادامه و در سال ۱۳۶۳ شمسی توانست اولین کامپیوترهای خانگی شرکت الکترونیکی آمریکایی کمودور اینترنشنال (مستقر در وست چستر، پنسیلوانیا) به عنوان یک شرکت پیشگام در صنعت رایانه های شخصی را وارد بازار ایران نماید! شرکت کمودور با اعطای نمایندگی توانست ۱۰۰٪ سهم بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۷۳ شمسی بود که مرکز ماشین های اداری ایران تصمیم گرفت وارد عرصه تولید شود… این برند ایرانی پس از نهایی شدن توافقاتی با شرکت ال جی الکترونیک، خط تولید اولین مانیتورهای CRT ال جی را در کارخانه خود واقع در شهر صنعتی هشتگرد راه اندازی کرد!

نمایندگی مادیران در ملارد

نمایندگی مادیران البرز

در سال ۱۳۷۴ شمسی و در اتفاقی جالب توجه و ارزشمند، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران توانست خط مونتاژ چاپگرهای Epson و Seikosha را افتتاح نماید! در سال ۱۳۸۵ شمسی، برند مادیران با راه اندازی خط تولید تلویزیون‌ های ایکس ویژن (X.Vision) وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری ایران شد.

برند مادیران از جمله برندهای ایرانی بسیار پرتلاش و موفق به شمار می آید! این برند الکترونیکی هیچ گاه دست از کوشش و ممارست برنداشت… در سال ۱۳۸۶ شمسی که مادیران تولید انبوه گوشی‌ های تلفن همراه را تحت لیسانس LG Electronics آغاز کرد…

برند مادیران در سال ۱۳۸۷ شمسی، با دومین برند خود یعنی برند میوا وارد بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر در ایران شد. جالب است بدانید تنها دو ماه پس از راه اندازی برند میوا، این برند توانست ۱۵ درصد از سهم بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر در ایران را به خود اختصاص دهد!

برند مادیران صنایع بسیاری را از لوازم خانگی گرفته تا صنایع پلاستیک و… را شامل می شود. شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در سال ۱۳۸۸ شمسی، کارخانه تزریق پلاستیک خود را مجهز به جدیدترین روبات‌ها و سیستم‌های پیشرفته در منطقه هشتگرد و در فضایی ۷۳۰۰۰ مترمربعی احداث کرد! در ادامه و در سال ۱۳۹۰ شمسی، مادیران شرکت کیمیاسبز را تاسیس کرد! عمده فعالیت شرکت کیمیاسبز، تولید کیسه‌ های پلاستیکی تخریب پذیر بر پایه گیاهی یعنی نشاسته ذرت بود.

برند مادیران در حوزه سرمایه‌ گذاری ساختمانی نیز فعالیت دارد! در سال ۱۳۹۲ شمسی مادیران و گروه سرمایه‌ گذاری سیمرغ، شرکت ساشا را با هدف فعالیت در بخش مسکن پایه گذاری کردند.

نمایندگی فروش محصولات مادیران شهریار

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در حال حاضر محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و TCL و با گارانتی مادیران را به بازار مصرف عرضه می کند. از دیگر محصولات این برند می توان به تلویزیون LED، اسپیکر، کیبورد، ماوس، فکس و… اشاره کرد.

در این بین، لازم به بیان است مادیران دارای تعدادی شرکت زیرمجموعه نیز می باشد؛ از جمله این شرکت ها می توان شرکت مدیریت ساختمانی (ماد بی ام اس)، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی مادیران، شرکت فروشگاه های زنجیره ای مادیران و همچنین شرکت هایی در کشورهای چین و امارات اشاره کرد.

برند مادیران در حال حاضر دارای دو کارخانه صنایع پلاستیک و صنایع الکترونیک در شهرک صنعتی هشتگرد واقع در ۸۰ کیلومتری تهران و همچنین یک کارخانه لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام در فضایی بالغ بر ۷۰۰۰۰ مترمربع می باشد.

بد نیست بدانید در سال ۱۳۹۷ شمسی، شرکت مادیران با نماد مادیرا در فرابورس عرضه شد.

نمایندگی فروش محصولات مادیران ملارد

در سال ۱۳۹۲ شمسی، برند مادیران به عنوان یکی از شرکت‌ های خصوصی و پیشرو ایرانی در زمینه تجهیزات الکترونیک و همچنین راهکار‌های نوین تجاری در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد… براساس اطلاعات منتشر شده، درآمد برند مادیران با حدود ۲۵۰۰ کارمند در ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی چیزی در حدود ۱۰۳ میلیون دلار بوده است.

 

شرکت اپسون (EPSON)

نمایندگی مادیران در شهریار

شرکت سِیکو اپسون (اپسون مخفف « Son of Electronic Printer» به معنی پسر پرینتر یا چاپگر الکترونیکی است) که بیشتر با نام «اپسون» شناخته می شود یک شرکت ژاپنی است که در زمینه الکترونیک فعالیت می کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چاپگر و تجهیزات مرتبط با اسکن و نمایش تصاویر در سطح جهان به شمار می رود. شرکت اپسون که دفتر مرکزی آن در شهر سوگا از استان ناگانوی ژاپن قرار داشته و در سطح جهان شرکتهای زیرمجموعه فروانی دارد، محصولات مختلفی را تولید می کند که از آن جمله می توان به چاپگرهای جوهرافشان، ماتریس سوزنی و لیزری، اسکنر، رایانه های دسکتاپ یا رومیزی، ویدئو پروژکتورهای تجاری، چندرسانه ای و سینمای خانگی، تلویزیون های بزرگ مخصوص سینمای خانگی، روبات ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی، چاپگرهای مخصوص صدور رسید و فاکتور، صندوق های پرداخت فروشگاهی، لپ تاپ، مدارات یکپارچه، اجزای LCD و سایر قطعات الکترونیکی وابسته اشاره کرد. اپسون یکی از سه شرکت اصلی گروه شرکتهای سِیکو است. نام سیکو از قدیم و از زمان بنیانگذاری آن به خاطر تولید محصولات مرتبط با ساعت شهره عام و خاص بوده است.

 

برند شارپ (SHARP)

نمایندگی مادیران در ملارد

شرکت شارپ یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۱۲ تأسیس شده و در سال ۲۰۱۲ صدمین سالگرد خود را، جشن گرفت.فلسفه و باور مؤسسین این کمپانی آن است، که دیگران از این شرکت تقلید کنند.

نمایندگی مادیران اندیشه

شرکت شارپ ۴۵٪ درصد سهم بازار صنایع الکترونیک ژاپن را، در اختیار دارد و همچنین رهبر بازار در تعدد و نوع گوشی‌های موبایل در ژاپن می‌باشد. کسب‌وکار این شرکت، یادآور روش و منش تجارت‌خانه‌های باستانی ژاپن بوده و تا حد زیادی، بر پایه سه اصل اخلاص، خلاقیت و انجام کارهای دشوار، بنا نهاده شده‌است!

شارپ در بسیاری از زمینه‌ها، بیشتر به عنوان تولیدکننده سنتی الکترونیک شناخته می‌شده، ولی همواره به‌دنبال بین‌المللی‌سازی برند خود بوده‌است و در بازارهای جهانی نیز، همواره هدف خود را جذب موفقیت‌های کلی قرار داده‌است.

این شرکت در سال ۱۹۱۲ به‌عنوان یک کارگاه فلزکاری توسط مخترعی به نام تاکوجی هایاکاوا و در شهر اوساکا تأسیس شد. هایاکاوا به نوآوری علاقه بسیار زیادی داشت، نخستین اختراع او چفت قلاب بود. پس از سه سال، اختراع جدید او، که یک مداد مکانیکی بود، به بازار ژاپن عرضه شد.

نمایندگی مادیران فردیس

این مداد که از سرب گرافیت جمع‌شدنی در میله فلزی ساخته شده بود و هیچ‌گاه کند نمی‌شد، «مداد همیشه شارپ» نام گرفت. در آن سال، مداد همیشه شارپ، برنده بهترین اختراع ثبت شده در ژاپن و ایالات متحده گردید و تقاضا برای این دستگاه ساده و بادوام، بسیار زیاد شد. هایاکاوا برای تسهیل در تولید بیشتر خط مونتاژ را به یک کارخانه بزرگ‌تر انتقال داد.

در سپتامبر ۱۹۲۳ زمین‌لرزه بزرگ کانتو باعث آتش‌سوزی و نابود شدن کارخانه شارپ گردید و خط تولید مداد نوکی شارپ بطور کامل، تخریب شد. یک سال بعد، کارخانه بازسازی شد، ولی در مدت زمان تعطیلی خط تولید، هایاکاوا علاقه‌مند به ساخت محصولی جدید شده بود، که مطالعات او برای ساخت رادیو آغاز گردید، و این شروعی بود، بر تولید نسل اول رادیوهای ژاپنی…

اولین مجموعه رادیو که در اوایل دهه ۱۹۲۰ از سوی ایالات متحده به ژاپن وارد شد، رادیو کریستالی بود. هایاکاوا با درک کمی از رادیو یا حتی برق، تنها چند ماه بعد از ورود این تکنولوژی به ژاپن، پس از مطالعه و آزمایش، مجموعه‌ای از تکنولوژی ژاپنی تولیدشده در داخل این کشور را، برای دریافت سیگنال از سرویس رادیو و تلویزیون، اختراع کرد.

نمایندگی فروش محصولات مادیران البرز

نمایندگی مادیران در شهریار

در سال ۱۹۲۹ شارپ ژاپن به عنوان تولیدکننده پیشرو رادیو، تأسیس شد. این شرکت به سرعت و تا حد بسیار زیادی، در طول سال‌های بعد از تولید رادیو، گسترش یافت و در سال ۱۹۳۵ نیاز به سازماندهی مجدد پیدا کرد.

در طول جنگ جهانی دوم هایاکاوا شرکت خود را برای تولید دستگاه‌های نظامی بازسازی نمود. در آن زمان شرکت‌ها به موجب قوانین صنعتی جدید برای تمرکز ظرفیت صنعتی، مجبور شدند، به تولید ابزارآلات نظامی بپردازند.

در سال ۱۹۴۲، به دلیل آسیب‌های جنگی که شرکت شارپ دیده بود و در حالی که صنایع دیگر با پاکسازی بقایای جنگی، حمایت خود را از صنعت نشان می‌دادند، بزرگ‌ترین نگرانی‌های هایاکاوا، بازسازی شرکت خود و زنده ماندن و ادامه حیات شرکتش، پس از رکود اقتصادی ژاپن بود.

در اواسط دهه ۱۹۵۰ شرکت به توسعه تلویزیون رنگی پرداخت و اولین ست تلویزیونی خود را، در ۱۹۵۳ به بازار صنایع الکترونیکی جهان، عرضه کرد. این شرکت، تولیدات خود را در ۱۹۶۲ با تولید یک اجاق مایکروویو دنبال نمود. در سال ۱۹۶۴ به تولید ماشین حساب پرداخت، که برای اولین بار در جهان مجهز به ترانزیستور شده بود. این ماشین حساب‌ها در زمان خود، به قیمتی معادل ۱٫۴۰۰ دلار به‌فروش می‌رسیدند.

نمایندگی مادیران ملارد و شهریار

در طول دهه ۱۹۷۰، شارپ موقعیت خود را در کالاهای مصرفی با گسترش خط تولید محصولاتی مانند یخچال، ماشین‌لباسشویی، پخش استریو قابل حمل، دستگاه‌های فتوکپی، کامپیوترهای رومیزی، تجهیزات ویدئویی-تصویری و واکمن تقویت کرد.

در دهه اخیر، شارپ به‌طور متوالی بزرگ‌ترین شرکت تأمین‌کننده محصولات اداری و کپی بوده و در جهان مقام دوم را دارا می‌باشد. همچنین ساخت دستگاه‌ها و اجاق‌های بخارپز و تولید سلول‌های انرژی خورشیدی توسط شارپ که در ۷ سال گذشته سهم اول بازار را به خود اختصاص داده‌است، حائز اهمیت می‌باشد.

 

برند ال جی (LG)

تاریخچه شرکت ال جی از زمانی آغاز می شود، که Koo in-Hwoi در سال 1958 با ادغام دو شرکت Goldstar و Lucky فعالیت lg را به صورت تخصصی آغاز کرد. در آن زمان شرکت گلدستار در حوزه تولیدات الکترونیک داشت و کمپانی لاکی در کار ساخت قطعات پلاسیتکی به ویژه قاب پلاستیکی بود. ادغام این دو کمپانی توسط این هووی، موجب شد ال جی به تولیدات خود سروسامان بدهد و محصولات خود را با کیفیتی بهتر ارائه کند. گلداستار لوازم الکترونیک را تولید می کرد و وظیفه شرکت لاکی تولید قاب پلاستیکی و رنگ دادن و آراسته سازی محصولات بود، به گونه ای که Lucky Goldstar تواست در آن زمان به خوبی خودی نشان دهد و جدیدترین تولیدات داخلی را به خود اختصاص دهد. lg توانست اولین رادیو، تلفن همراه، یخچال و تلویزیون سیاه و سفید کره ای را تولید کند و نوآورترین کمپانی کره ای تا آن زمان شود. دیگر شرکت های داخلی با ایده گرفتن از محصولات شرکت ال جی توانستند کم کم نسخه های دیگر این محصولات را تولید کنند.

نمایندگی فروش محصولات مادیران اندیشه

پیشرفت در تولیدات داخلی و ارائه اولین محصولات کره ای، موجب شد، LG به فکر شروع فعالیت های خارجی بیافتد. تا آن زمان در خارج از کشور کره کسی درباره ال جی اطلاعات چندانی نداشت، اما با تاسیس اولین نمایندگی فروش در ایالات متحده، مردم به راحتی می توانستند در خارج از کره محصولات شرکت ال جی را تهیه کنند و به دنبال آن فعالیت های ال جی در خارج از کشور نیز رونق گرفت. برند LG در تمام سال های فعالیت خود با شعار زندگی خوب، سعی در تولید محصولاتی با کیفیت عالی و هزینه ای مناسب بوده است و سعی بر آن داشته تا با پوشش نیازهای مردم بیشترین رضایت را از آن ها دریافت کند. ما در برگ و باد مفتخریم که توانسته ایم محصولات اورجینال شرکت ال جی را در اختیار عموم مردم عزیز ایران قرار دهیم و محصولات ال جی را با بهترین کیفیت به خانه ها بیاوریم.

نمایندگی مادیران ملارد

نمایندگی مادیران در ملارد

شرکت ال جی نوآور و پیشتاز در تولید محصولاتی مانند رادیو، تلویزیون، تلفن، یخچال و کولر بوده و توانسته است اولین سازنده این محصولات در کشور کره باشد. اولین محصول ساخت ال جی یک رادیو با توانایی مبادله پیام بود، یک سال پس از تولید اولین محصول، دو بخش Chemicals و Electronics به lg اضافه شده و تولیدات و فروش این کمپانی در طی این تغییرات، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. در سال 1966 ال جی توانست اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را تولید و روانه بازار کند. حدوداً 2 سال بعد، این شرکت از سیستم های تهویه مطبوع خود رونمایی کرد و پس از گذشت چند سال در 1981 اولین تلویزوین رنگی برند ال جی در بازارهای کره به فروش رسید. به دنبال این موفقیت ها ال جی به صورت تخصصی به تولید پلاسما پرداخت و توانست اولین پلاسمای 60 اینچی خود را تولید کند. تقریباً تا سال 2000 میلادی برند ال جی در خارج از آسیا در آمریکا و اروپا طرفداران خود را پیدا کرده و یکی از شرکت های موفق آن زمان بود. تاریخچه شرکت ال جی چندین و چند سال را دربر می گیرد و طی فعالیت های طولانی مدت خود فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است. برند lg با وجود موفقیت های زیادی که داشته است، همیشه به دنبال پیشرفت و ارائه محصولات بهتر و با کیفیت تر بوده است.

 

برند اچ پی (HP)

نمایندگی مادیران در البرز

کمپانی Hewlett-Packard یا به اختصار HP، یک برند تولیدکننده نرم‌افزار و ارائه دهنده خدمات کامپیوتری آمریکایی است و در سال ۲۰۱۵ به دو شرکت .HP Inc و Hewlett Packard Enterprise تقسیم شد و دفتر مرکزی آن نیز در پالو آلتو (Palo Alto ) کالیفرنیا است. در این مطلب مجله اعتبارکالا تاریخچه برند پرآوازه HP را با هم مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید.

برند اچ پی در ۱ ژانویه ۱۹۳۹ توسط ویلیام آر هیولت (William R. Hewlett ) و دیوید پاکارد (David Packard )، دو فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه استنفورد، در پشت‌های درهای یک گاراژ تاسیس شد. این شرکت اولین برند تکنولوژی بود که از ایده‌ها و پشتیبانی فردریک تورمن (Frederick Terman ) استفاده کرد و در نهایت همین ایده‌ها باعث به وجود آمدن سیلیکون ولی (Silicon Valley ) شد.

این شرکت در اوایل تاسیس خود با تولید ابزار آلات پیچیده به شهرت رسید. اولین برند اچ پی، شرکت والت دیزنی بود که از آن‌ها هشت نوسان‌ساز صوتی برای استفاده در فیلم Fantasia خرید. اچ پی در طول جنگ جهانی دوم محصولاتی برای کاربردهای نظامی ساخت و همین امر باعث معافیت از جنگ پاکارد شد. این شرکت در طول جنگ با آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی برای ساخت ضد رادار و فیوزهای پیشرفته توپخانه همکاری می‌کرد.

نمایندگی مادیران شهریار

پس از جنگ، پاکارد رئیس شرکت و هیولت رهبر بخش تحقیق و توسعه شرکت شد. با وجود کم شدن قراردادهای نظامی پس از جنگ، سال ۱۹۴۷، هیولت پاکارد به سطح درآمدی سال‌های جنگ بازگشت و پس از آن از طریق استراتژی تنوع محصول، به طور مداوم رشد کرد. یکی از محبوب‌ترین محصولات اولیه اچ پی شمارنده فرکانس با سرعت بالا بود که در سال ۱۹۵۱ معرفی شد. این محصول در بازار رو به رشد ایستگاه‌هایی پخش رادیویی و تلویزیونی FM برای تنظیم دقیق فرکانس سیگنال مطابق با مقررات کمیسیون ارتباطات فدرال استفاده می‌شد. همچنین در جنگ کرده، فروش محصولات نظامی باعث افزایش درآمد شرکت شد.

هیولت پاکارد برای کمک به توسعه محصولات جدید، سهام عمومی خود را در سال ۱۹۵۷ به فروش رساند. علاوه بر این، کمپین بلند مدت گسترش خط تولید خود را با خرید شرکت‌های دیگر آغاز کرد. در سال ۱۹۶۴، بخش ابزار دقیق هیولت پاکارد در زمینه تبلیغات تکنولوژیکی به رسمیت شناخته شد. آن‌ها با محصول HP 5060A که یک پرتو سزیمی بود، ساعت‌های اتمی زیادی را در حد یک میلیونیوم ثانیه تنظیم کردند. این شرکت، چهار سال بعد اولین ماشین حساب رومیزی خود را معرفی کرد. سال ۱۹۷۲، هیولت پاکارد با استفاده از فناوری پیشرفته مدار یکپارچه، از اولین ماشین حساب جیبی خود رونمایی کرد. این محصول با یک ششم قیمت نمونه رومیزی، باعث منسوخ شدن و کاهش فروش آن شد.

نمایندگی مادیران البرز و تهران

با اینکه اچ پی هیچوقت تسلیحات نظامی تولید نکرد اما در زمان‌های قدیم وابسته به بودجه نظامی بوده است؛ چون از ابزارهای شرکت برای توسعه و آزمایش محصولات نظامی استفاده شده است. تخصص نظامی هیولت پاکارد زمانی فهمیده شد که سال ۱۹۶۹، نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا، پاکارد را به عنوان معاون وزیر دفاع منصوب کرد. او در این سمت، روی برنامه‌های اولیه توسعه دو عدد موفق‌ترین برنامه‌های جت این کشور، یعنی A-10 و F-16 نظارت داشت.

اولین کامپیوتر هیولت پاکارد، HP 2116A نام داشت و در سال ۱۹۶۶ به اختصاصی برای مدیریت دستگاه‌های آزمایش و اندازه‌گیری شرکت ساخته شد. سال ۱۹۷۲، این شرکت مینی کامپیوتر HP 3000 را با هدف فروش عمومی عرضه کرد. سال ۱۹۷۶، استفان جی. وزنیاک (Stephen G. Wozniak )، کارآموز مهندسی این شرکت، اولین نمونه کامپیوتر شخصی (PC ) را ساخت و به آن‌ها ارائه داد. هیولت پاکارد این طرح را نپذیرفت و تمام حقوق آن ایده را وزنیاک داد. بعدها وزنیاک به استیو جابز پیوست تا برند Apple Computer Inc را ایجاد کند که امروز آن را با نام اپل می‌شناسیم.

اچ پی اولین کامپیوتر رومیزی خود با نام HP-85 را در سال ۱۹۸۰ معرفی کرد. این کامپیوتر به دلیل اینکه IBM PC که در آن زمان استاندارد صنعت کامپیوتر بود سازگاری نداشت، شکست بدی خورد. تلاش بعدی این شرکت برای ورود به بازار کامپیوترهای شخصی HP-150 بود که با IBM PC سازگاری داشت و نمایشگر آن هم لمسی بود. این ایده اگرچه از نظر فنی جالب بود، اما باز هم شکست خورد. اولین محصول موفق این شرکت برای بازار کامپیوتر، یک چاپگر بود. چاپگر LaserJet اچ‌پی سال ۱۹۸۴ معرفی شد و نظرات مثبت و فروش عظیمی برای این شرکت در پی داشت و به موفق‌ترین محصول هیولت پاکارد تبدیل شد.

نمایندگی مادیران تهران

اواسط دهه ۱۹۸۰، اچ پی بازار خود در حوزه‌های اصلی علم و مهندسی را از دست داد تا با شرکت‌های Sun Microsystems Inc، Silicon Graphics و Apollo Computer در زمینه ورک‌استیشن‌های کامپیوتری رقابت کند. سال ۱۹۸۹،  اچ پی برند آپولو را خرید تا به برند شماره یک بازار ورک‌استیشن‌ها تبدیل شود.

نمایندگی مادیران در شهریار

با شروع دهه ۱۹۹۰، برخی از منابع درآمدی خود را از دست داد و همین امر باعث کاهش شدید قیمت سهام آن شد. در نتیجه، پاکارد بازنشستگی را کنار گذاشت تا نقش فعالی در مدیریت شرکت ایفا کند. مهم‌ترین تغییرات این دوره، جایگزینی کامپیوترهای قدیمی با محصولات جدید و عرضه چاپگرهای رنگی و لوازم جانبی با قیمت پایین بود. در ادامه همین روند، اچ پی به یکی از سه تولیدکننده برتر کامپیوتر در جهان تبدیل شد. سال ۱۹۹۳ با پایان دوران افول شرکت، HP به یکی از ۳۰ شرکتی تبدیل شد که قیمت سهام آن‌ها میانگین صنعتی داوجونز (Dow Jones Industrial Average ) را تشکیل می‌ٔهند. در همان دهه ۱۹۹۰، اچ پی با اینتل در طراحی ریزپردازنده ۶۴ بیتی Itanium که در سال ۲۰۰۱ معرفی شد همکاری داشت.

نمایندگی فروش محصولات مادیران فردیس

اچ پی در طول دهه ۲۰۰۰، با احداث آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در بنگلور هند (۲۰۰۲)، پکن چین (۲۰۰۵) و پترزبورگ روسیه (۲۰۰۷) فعالیت‌های جهانی خود را گسترش داد.

اچ پی در سال ۲۰۰۲، شرکت Compaq Computer Corporation که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی در آمریکا بود را خرید. این حرکت به اصرار کارلی فیورینا (Carly Fiorina ) مدیرعاملی که به تازگی استخدام شده بود و اولین مدیرعامل زن فهرست داو جونز صورت گرفت. فیورینا سال ۲۰۰۵ اچ پی را ترک کرد و این شرکت در سال ۲۰۰۷ با تغییر ترازنامه به اولین شرکت فناوری تبدیل شد که در یک سال مالی درآمد بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار داشته است.

به جای فیورینا، مارک هرد (Mark Hurd ) که مدیرعامل NCR Corporation به صندلی مدیرعاملی اچ پی نشست. این شرکت در دوران رهبری هرد، ابتکاری استراتژیک برای ورود به عرصه محاسبات موبایل را آغاز کرد. در همین راستا، هیولت پاکارد در ۲۰۱۰ شرکت Palm که سازنده آمریکایی دستیارهای دیجیتال شخصی (PDA) و گوشی موبایل بود را خرید. موقعیت پالم در بازار گوشی‌های موبایل ضعیف بود اما سیستم‌عامل آن معروف به webOS، توسط تحلیل‌گران به عنوان سیستمی پیشرو برای گوشی‌های هوشمند محسوب شده بود. نتیجه این خرید، دو گوشی هوشمند iPAQ بود. یکی از آن‌ها برای کاربران تجاری و دیگری برای مصرف‌کنندگان معمولی بود که از سیستم‌عامل ویندوز موبایل مایکروسافت بهره می‌برد.

نمایندگی فروش محصولات مادیران تهران

سال ۲۰۱۵ هیولت پاکارد به دو شرکت تقسیم شد: HP که کامپیوترهای شخصی و چاپگر تولید می‌کرد و Hewlett Packard Enterprise که محصولات و خدمات کسب‌وکارها را ارائه می‌داد.

در سال‌های اول، دو بنیانگذار روش‌های رسمی برای مدیریت داشتند و هیولت پاکارد یکی از اولین شرکت‌هایی بود که از رویکرد «مدیریت براساس هدف» استفاده کرد. آن‌ها همچنین فضایی غیر رسمی که در محل ایجاد کردند که کارمندان را تشویق به استفاده از نام کوچک (حتی برای مدیران) می‌کرد. همچنین، پاکارد و هیولت به دلیل «مدیریت از راه دور» شهرت داشتند و تا آنجایی که امکان داشت بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه‌ریزی شده، به بخش‌های مختلف شرکت مراجعه می‌کردد و هرچند یک‌بار به همراه مدیران، به منظور درک نحوه عملکرد شرکت با کارمندان صحبت می‌کردند.

هیولت پاکارد یکی از اولین شرکت‌های آمریکایی بود که به ایده علاقه‌مندی کارکنان، مشتریان و افراد به عملکرد شرکت به اندازه سهام‌داران تاکید داشت. در نتیجه همیشه جزو بهترین فضای کار برای بانوان و اقلیت‌ها بود. آن‌ها همچنین با اهدا ۴.۴ درصد از سود پیش‌فروش خود، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی در سازمان‌های خیریه بود.

نمایندگی فروش محصولات مادیران اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات مادیران را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات مادیران

X