بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لیبرا

نمایندگی لیبرا در شهریار

نمایندگی لیبرا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات لیبرا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لیبرا

لیبرا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها ،قالبها و تجهیزات روز دنیا، مهندسین مجرب ایرانی ونیروهای آموزش دیده متخصص و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و استفاده از مشاوران برجسته اتریشی و ایتالیایی ، حمامی مدرن و لوکس را برای شما تجهیز می کند.

لیبرا با تفکر یک برند جهانی به زودی علاوه برعرضه محصولات جدید، اقدام به صادرات تولیدات خود به کشورهایی چون انگلستان، فرانسه ، آلمان، ایتالیا ،اسپانیا،روسیه و دیگر کشورهای مطرح دنیا خواهد نمود.

نمایندگی لیبرا در ملارد

ما مفتخریم با به کارگیری کارشناسان مجرب تحقیق و توسعه و گروه مشاوران و با بهره گیری از به روزترین و پیشرفته ترین خطوط تولید اروپای محصولات خود را زیر نظر طراحان برجسته ایتالیا با در نظر گرفتن سلیقه ایرانی طراحی و تولید نموده ایم.

 

پنل دوش

پنل دوش‌ یکی از تجهیزات فوق‌العاده ای است که امروزه در حمام های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ چیز واقعاً بهتر از گرفتن دوش آب گرم در پایان یک روز طولانی زمستانی نیست و تقریباً می تواند به اندازه گرفتن دوش خنک قبل از شروع صبح تابستانی لذت بخش باشد. صرف نظر از هر سناریو، می توانیم ثابت کنیم که دوش گرفتن بسیار عالی است. اما اگر بتوانید تجربه دوش گرفتن خود را به سطح بالاتری ببرید چه؟ آیا می توان هنگام دوش گرفتن و همچنین گوش دادن به موسیقی زیر ترکیبی خنک از چراغ های LED، جت ماساژ داد؟ بله، به لطف یک معجزه کوچک به نام پانل دوش!

نمایندگی لیبرا در فردیس

نمایندگی لیبرا در شهریار

پنل‌های دوش انواع مختلفی دارند و در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف در بازار وجود دارند. امروزه دیگر حمام‌ها با دکوراسیون مدرن، تنها به یک دوش ساده مجهز نیستند و اگر نگاهی به بازار تجهیزات حمام و شیرآلات بیندازید، با انواع و اقسام دوش با تکنولوژی‌های مختلف مواجه خواهید شد. کیفیت پنل دوش و انواع دوش حمام و … در داشتن یک حمام خوب بسیار مهم است. پنل دوش‌ امکاناتی بیشتر از یک دوش معمولی در اختیار شما گذاشته و دوش گرفتن را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل خواهد کرد.

نمایندگی فروش محصولات لیبرا شهریار

پنل های دوش اساساً سر دوش های بسیار بزرگی هستند که معمولا ارتفاع آنها بین یک تا دو متر و عرض آنها حداقل بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد و بر روی سطح آن ها تعدادی سر دوش و دوش های اسپری بدن از بالا به پایین قرار گرفته است که مستقل از هم کار می کنند. ساختار انواع پنل های دوش حمام به گونه ای است که جایگزین دوش فعلی حمام و در همان جایی که لوله‌های آب سرد و گرم قرار دارند، نصب می‌شوند. این تجهیزات علاوه بر سر دوش که به عنوان ساده‌ترین و پایه‌ای‌ترین کاربرد آنها شناخته می‌شود، دارای آپشن‌هایی مانند چراغ LED، ماساژورهای مختلف، سنسورهای حرارتی برای تنظیم درجه حرارت آب، سنسورهای فشاری برای تنظیم فشار آب، و مواردی از این قبیل می باشند. در مورد اندازه پنل دوش حمام باید بگویم که سایز استاندارد پنل دوش های استیل 150 سانتی متر ارتفاع و 25 سانتی متر عرض پنل می باشد ولی این اندازه ممکن است در بعضی از مدل ها متغیر باشد، مثلا برای پنل دوش های صندلی دار ارتفاع 200 سانتی متر و عرض تا 35 سانتی متر می تواند باشد.

نمایندگی لیبرا در البرز

اجزا و قطعات پنل دوش

پنل دوش را می توان به عنوان یک پکیج کامل برای دوش گرفتن و رلکس کردن نامید که دارای اجزای زیر می باشد؛

  • وان پرکن
  • جت های پایین تنه (ماساژور پاها )
  • جت های بالا تنه ( ماساژور سینه و شکم )
  • دوش دستی
  • دوش سقفی
  • شاسی های کنترل جریان آب و ماساژور ها
  • دوش آبشاری ( در بعضی از مدل ها)

نمایندگی لیبرا در شهریار

انواع پانل دوش حمام

طراحی مدرن و شیک بسیاری از پنل های دوش می تواند ظاهر کلی حمام شما را دگرگون سازد. اگر سری به فروشگاه های آنلاین یا به بازار بزنید، مسلما با طیف گسترده‌ای از پنل‌های دوش در اندازه، سبک و طرح‌های مختلف مواجه می شوید. انواع پنل‌های دوش مدرن شامل طیف وسیعی از ویژگیها و جلوه‌ها، مانند نمایشگرهای دیجیتالی، ماساژور و سردوش‌های بارانی و آبشاری هستند. همچنین برخی از آن‌ها مجهز به دوش‌های ترموستاتیک هستند که دمای آب را برای شما ثابت نگه می‌دارند. اگر حمام شما مجهز به وان باشد می‌توانید پنل‌های دوشی که در آن‌ها شیر مخصوص پر کردن وان تعبیه شده است را تهیه کنید. بهتر است با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نمایندگی فروش محصولات لیبرا ملارد

  1. پنل دوش حمام استیل

پنل دوش استیل را می توانیم به عنوان پرفروش ترین نوع پنل دوش معرفی کنیم که به دلیل جلای براق، جنس محکم و مقاومت در برابر خوردگی بیشترین محبوبیت را در بین مشتریان را دارد. این پنل دوش از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود و به دو صورت یک تکه و دو تکه می باشد. تنوع رنگ گسترده از مزایای این نوع پنل دوش محسوب می شود. پنل دوش استیل در رنگ های سفید، استیل براق، مات، مشکی، طلایی مات، طلایی براق، رزگلاد و سفید طلایی در بازار موجود می باشد.

 

  1. پنل دوش حمام اکریلیک

پنل دوش‌های آکریلیکی از یک ماده سنتزی به نام آکریلیک ساخته می‌شوند و نسبت به ساید مدل ها دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند و در دو مدل پنل دوش صندلی دار و پانل دوش ساده تولید می شود. این مدل پنل دوش معمولاً تنوع رنگی چندان بالایی ندارند که از معایب ان به شمار می آید.

نمایندگی لیبرا اندیشه

  1. پنل دوش حمام چوبی

این محصول به دلیل چوب طبیعی از منظر زیبایی شناسی بسیار مورد توجه است و استفاده از آن در بدنه پنل های بسیار زیبا به نظر می رسند. پنل دوش چوبی از لحاظ کارایی فرق چندانی با سایر پنل دوش ها ندارد ولی به دلیل رطوبت زیاد موجود در حمام دوام چندانی ندارد و معمولا کمتر استفاده می شوند.

 

  1. پنل دوش آلومینیومی

مقاومت و ضد زنگ بودن، دو ویژگی مهم این محصول است. ظاهر براق و زیبای این مدل از پنل دوش چشم هر خریداری را به خود جلب می کند.

 

  1. پنل دوش چوب استیل

طراحان دکوراسیون با ترکیب استیل و چوب یک نوع جدیدی از پانل دوش ها را روانه بازار کرده اند که عمده قسمت های بدنه از چوب ترمو می باشد و برای زیبایی بیشتر با فلز استیل ترکیب کرده اند.

نمایندگی لیبرا در ملارد و شهریار

نحوه کار پنل دوش

پنل دوش در واقع یک دوش بزرگ با قابلیت‌های گوناگون است. این پنل در همان جایی که دوش معمولی حمام قرار می‌گیرد، نصب می‌شود. بنابراین محل نصب آن وابسته به مکان قرارگیری لوله‌های آب سرد و گرم است.

پنل‌های دوش با وجود امکانات فراوان، از کاربری ساده‌ای بهره می‌برند.

نمایندگی لیبرا در شهریار

نمایندگی فروش محصولات لیبرا در البرز

معمولاً دستگیره‌ و اهرم‌هایی روی پنل دوش قرار دارند. این اهرم‌ها برای تنظیم درجه آب و انتخاب سردوش موردنظر شما استفاده می‌شوند. مثلاً زمانی که اهرم پنل دوش را چرخانده و آن را روی گزینه وان متوقف کنید، شیر مخصوص پر کردن وان باز می‌شود.

بنابراین پس از یکی دوبار استفاده از پنل دوش و یا خواندن دستورالعمل استفاده از آن، کاملاً به استفاده از آن مسلط خواهید شد.

نمایندگی لیبرا کرج

مزایای پنل دوش حمام

نصب شاور پنل‌ها در فضای حمام شما را از نعمت یک استحمام کامل و آرامش‌بخش بهره‌مند می‌کند؛ چرا که با نصب آن‌ها دیگر نیازی به هیچ تجهیزات اضافه‌ دیگری نخواهید داشت. زیرا هرآن‌چه که در محیط حمام به آن نیاز داشته‌باشید روی پنل دوش حمام ‌تان طراحی شده‌است؛ درنتیجه شما تنها با یک علم دوش یا دوش دستی معمولی مواجه نمی‌شوید! مهم‌ترین مزایای پنل دوش حمام را می‌توان در 4 مورد زیر خلاصه کرد:

نمایندگی فروش پنل دوش لیبرا ملارد

قیمت مناسب نسبت به قابلیت‌ها

پنل‌های دوش از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. به‌عنوان مثال یک پنل دوش حمام با آپشن‌های زیر را درنظر بگیرید:

  • سردوش دیواری توکار
  • دوش دستی
  • 4 ماساژور توکار
  • شیر حمام توکار با مغزی چندحالته

نمایندگی لیبرا تهران

حالا به کمک یک ماشین حساب قیمت میانگین هر کدام از اجزای بالا را به‌طور جداگانه محاسبه کنید. اگر عدد به‌دست‌آمده را با قیمت پنل دوش موردنظر مقایسه کنید، متوجه خواهیدشد که قیمت پنل دوش به شکل قابل توجهی از عدد به‌دست‌آمده کم‌‎تر است!

 

ظاهر لوکس

باتوجه به این‌که تمام تجهیزات در پنل دوش حمام روی یک بورد و پشت یک روکش یک‌پارچه قرارگرفته، ظاهر زیبا و لوکسی به ‌آن‌ها بخشیده‌است. درنتیجه همین پنل دوش حمام به تنهایی می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی رد دکوراسیون حمام شما ایجاد کند. خصوصا برای افرادی که حمام قدیمی دارند و قصد بازسازی و نصب تجهیزات توکار ندارند، شاور پنل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نمایندگی لیبرا شهریار

نمایندگی لیبرا در شهریار

نصب آسان

نصب انواع پنل دوش حمام بسیار راحت و سریع انجام می‌شود. هندل اصلی در شاور پنل‌ها به لوله‌کشی اصلی دیوار حمام متصل شده و جریان آب را بین دیگر تجهیزات داخل پنل تقسیم می‌کند. بنابراین نصب این‌گونه پنل‌ها نیازی به تخریب دیوار یا ایجاد تغییرات آن‌چنانی در لوله‌کشی حمام ندارد.

 

صرفه‌جویی در مصرف آب و زمان استحمام

عموما در حمام‌هایی که تمرکز جریان آب روی یک سردوش است، تمام فشار آب به همان سردوش اختصاص پیدامی‌کند. از طرفی فردی که زیر دوش قرارمی‌گیرد، به‌خاطر محدودیت جریان آب که تنها از یک نقطه (سردوش) اتفاق می‌افتد، زمان بیش‌تری را صرف استحمام می‌کند؛ درحالی‌که در پنل دوش حمام جریان آب بین چند نقطه مختلف تقسیم می‌شود و در زمان کم‌تری نقاط بیش‌تری از بدن فرد را شست‌وشو می‌دهد. درنتیجه حجم آب بسیار کم‌تری مصرف می‌شود. در این حالت هم در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود و هم در زمان استحمام.

نمایندگی فروش محصولات لیبرا اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات لیبرا را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین پنل دوش لیبرا

X