بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سام سنگان

نمایندگی سام سنگان در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند سام سنگان در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت سام سنگان

شرکت سام سنگان طرح نو در سال 1387 با هدف ارائه خدمات خاص و تخصصی در صنعت solid sygace تاسیس گردیده است و توانسته است در سال های اخیر پس از آغاز به کار خود با اجرای پروژه های بیشمار مسکونی ، تجاری و اداری و دکوراسیون داخلی ، نظر بسیاری از انبوه سازان ، معماران و دکوراتور های داخلی و پیمانکاران و … را به خود جلب کند و خدمات قابل توجهی به مشتریان خصوصی و دولتی خود ارئه دهد.

نمایندگی سام سنگان البرز

نمایندگی سام سنگان در شهریار

شرکت در سال 1389 با تکیه بر دانش فنی و ماشین آلات پیشرفته صنعتی ، قالب سازی ، فایبر گلاس ، تولید محصولات فایبر گلاس ، طراحی ، مدل سازی صنعتی ، قالبسازی و وکیوم فرمینگ قطعات مدرن ویژه ای به خدمات خود اضافه نمود. این شرکت با دانش نیروی کار متخصص ، فضای تولیدی مناسب ، ماشین آلات صنعتی پیشرفته و همگام با دانش روز جهان ، توانسته است در مدت زمان فعالیت خود در آن تولیدی ، بخش تولید صفحات اکرلیک خود را به 3000 متر و تولید 5000 قطعه ریخته گری در ماه رساند و برای توانایی تولید بیشتر نیز برنامه ریزی نماید.

سنگ روشویی

فرقی ندارد که دکوراسیون سرویس بهداشتی شما مدرن است یا سنتی! در هر صورت سنگ روشویی به یکی از انتخاب‌های محبوب برای خانم‌های خوش سلیقه تبدیل شده است. این نوع روشویی به دلیل ظاهر ساده و مینیمالی که دارد، دل هر مصرف کننده‌ای را می‌رباید. دلیل آن را می‌توان در ماهیت طبیعی و نصب بسیار آسان آن جستجو کرد. این وسیله همچنین فضای بسیارکمی را اشغال کرده و باعث می‌شود که سرویس بهداشتی بزرگتر به نظر برسد. مدل‌های بسیار متفاوتی از انواع سنگ روشویی در بازار وجود دارند که در هر نوع سرویس بهداشتی قابل نصب هستند. با توجه به انتخاب های بیشمار، به نظر می رسد که داشتن اطلاعات کافی تجربه خوبی از خرید برایتان رقم می زند. فکر کنم دیگر شما هم با ما موافق باشید که وقت را تلف نکرده و به سراغ نکات خرید سنگ روشویی برویم.

نمایندگی سام سنگان  در ملارد

سنگ روشویی چیست ؟

سنگ روشویی در واقع یکی از انواع روشویی موجود در بازار بوده که معمولا بر روی یک سطح قرار می‌گیرد. حال این سطح می‌تواند کابینت روشویی یا قفسه دیواری باشد. شکل ظاهری سنگ روشویی تقریبا به یک بشقاب یا یک کاسه بزرگ شباهت دارد. به دلیل شکل ظاهری منحصر به فرد خود، سنگ روشویی به سرویس بهداشتی روح می‌بخشد. طرح‌های مختلفی از روشویی سنگی با اندازه های متفاوت در بازار وجود دارد. این نوع روشویی برای دکوراسیون مدرن و سنتی سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

 

انواع سنگ روشویی 

  • سنگ روشویی بیضی

این نوع روشویی سنگی جزو نمونه های مدرن بازار به شمار می‌رود. با طراحی تمیز و مینیمال خود، مدل بیضی روشویی سنگی در سرویس بهداشتی دلربایی می‌کند.

  • سنگ روشویی مدور

اگر شما رویای مدلی مدرن تر را در سر می‌پرورانید، شاید خرید سنگ روشویی مدور انتخاب بهتری به نظر برسد. این مدل بیشتر در هتل‌های لوکس و مراکز ماساژ یافت می‌شود و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که به واقع سرویس بهداشتی شما را زیبا می‌سازد.

نمایندگی سام سنگان شهریار

  • سنگ روشویی مربع

مدل های مربعی شکل روشویی سنگی طراحی شیک و بسیار جمع و جوری دارند. طراحی زوایه دار این نوع سنگ روشویی نیز آن را برای دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی مناسب می‌سازد. اگر فضای محدودی برای سرویس بهداشتی در اختیار دارید، خرید روشویی سنگی کابینتی به همراه یک کابینت روشویی کوچک، بهترین انتخاب خواهد بود. با خرید این مدل شما دیگر نگران اشغال فضای اضافی سرویس بهداشتی نخواهید بود!

نمایندگی سام سنگان در شهریار

  • روشویی سنگی مستطیل

مدل های مستطیل سنگ روشویی بینهایت زیبا هستند. با خرید روشویی سنگی مستطیل شکل شما قادر خواهید بدون اینکه زیاد هزینه کنید ، ظاهری مدرن به سرویس بهداشتی خود ببخشید. همچنین این مدل به دلیل شکل ظاهری خاص خود، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید بدون اینکه نگرانی از سرریز شدن آب داشته باشید، از شستن دست و صورت خود لذت ببرید.

نمایندگی فروش محصولات سام سنگان کرج

  • روشویی کابینتی

اگر به ذهنتان رسیده که سنگ روشویی خریداری کنید اما در مورد مدل آن شک دارید، شاید دم دستی ترین گزینه ، خرید سنگ روشویی کابینتی باشد. این نوع سنگ روشویی دارای تمام مزایای یک روشویی خوب مانند فضای کافی برای قرار دادن وسایل و ظاهر زیبا می‌باشد. با خرید سنگ روشویی کابینتی دیگر نگرانی بابت معلوم بودن اتصالات لوله کشی نیز نخواهید داشت.

 

مواد سازنده سنگ روشویی

  • سرامیک

سرامیک از خشت خام ساخته می‌شود که با دیدن حرارت گداخته می‌شود. سرامیک معمولا با ترکیبی از خشت خام، پودر و آب ساخته می‌شود . سپس با قرار دادن این ترکیب در کوره‌هایی با دمای بسیار بالا آن را شکل می‎‌دهند.

مدل‌های روشویی سنگی که از جنس سرامیک هستند، سطح بسیار سخت و مقاومی دارند. این جنس در برابر خراش ، خرد شدن و فشار بسیار مقاوم است. اگر زیاد از روشویی استفاده می‌کنید، مدل‌های سرامیکی انتخاب مناسبی هستند.

 

چینی بهداشتی

چینی مقاوم ترین خشت موجود در بازار می‌باشد. مواد اولیه آن در کوره‌با دمای بالا حرارت داده می‌شود. این کار باعث کاهش تراکم و لکه پذیری آن می‌شود. جنس چینی علی رغم ظاهر نرم خود، بسیار بادوام است. جنس چینی در واقع نوعی سرامیک است که از خشت پالایش شده ساخته می‌شود و در دمایی بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه فارنهایت حرارت داده می‌شود. سنگ روشویی سرامیکی عموما به دلیل درصد جذب رطوبت پایین و راحتی در تمیز کردن به کار می‌روند. این نوع روشویی بیشتر در خانه‌های قدیمی یافت می‌شود.

نمایندگی سام سنگان اندیشه

هنوز مدل های مختلفی از روشویی سنگی چینی زیادی وجود دارند که قدمتی ۵۰ یا ۱۰۰ساله دارند. مدل‌های روشویی که در ساخت آن از چینی استفاده می‌شود، ترکیبی از شیشه، فلز با خشت خام هستند که آن را در قابل حرارت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌سازد. با این وجود، روشویی چینی در مواقعی ممکن است شکننده باشد و همچنین به ایجاد لکه حساس هستند. بنابراین از انداختن وسایل سنگین و تیز بر روی این نوع روشویی خودداری کنید . در آخر می‌توان گفت : با وجود اینکه بیشتر مدل‌های روشویی چینی به رنگ سفید هستند، اما به رنگ های دیگر نیز یافت می‌شود.

 

منظور از سنگ طبیعی چیست؟

روشویی سنگی که از جنس سنگ طبیعی ساخته می‌شود، معمولا ساخته دست انسان است. این مدل معمولا تکه‌های بزرگ سنگ است که به زیبایی و با ظرافت خاصی توسط دست انسان تراشیده شده اند. هر تکه سنگ دارای ویژگی های خاص خود شامل رنگ، رگه و تکه های بسیار کوچکی از طلا،نقره و مس می‌باشند. از ترکیب این تکه سنگ‌ها یک اثر هنری زیبا تشکیل می‌شود. جنس سنگ طبیعی رنگ ها و مشخصات مختلفی دارد. برخی از مدل‌ها به طور کامل صیقل داده شده اند . در صورتی که در مدل‌های دیگر تمام قسمت ها صیقل داده نشده اند که همین امر تضاد بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. همچنین به دلیل اینکه مدل‌های مختلف این نوع سنگ روشویی در شرایط طبیعی ایجاد می‌شود، شکل ظاهری هر کدام منحصربه فرد خواهد بود.

نمایندگی سام سنگان فردیس

نگهداری سنگ روشویی

به دلیل اینکه بیشتر سنگ‌ها دارای منافذ زیادی می‌باشند، برای محافظت در برابر مواد مضر به مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند. برای نگهداری بهتر توصیه می‌شود که به طور مرتب سنگ را با استفاده از مایع ظرفشویی یا پاک کننده سنگ تمیز کنید. همچنین اگر پس از هر بار استفاده آن را با استفاده از حوله ای خشک کنید نیز مطلوب خواهد بود. علاوه بر آن به هیچ عنوان بر جای ماندن رسوبات معدنی مانند آهن، نمک، آهک یا صابون بر روی سنگ روشویی جلوگیری کنید.

 

انواع سنگ طبیعی

نمایندگی سام سنگان در شهریار

  • گرانیت

سنگ گرانیت یکی از پرطرفدارترین سنگ‌ها برای ساخت روشویی سنگی می‌باشد. وجود کانی‌های مختلف و گوناگون در این سنگ، تنوع رنگی زیادی را در این دسته وجود آورده است. از طیف رنگی روشن تا تیره گرفته، به صورت ساده یا رگه‌دار و بافت‌دار، دست ما را کاملاً در انتخاب باز گذاشته است. گرانیت از لحاظ وزنی جزء سنگین‌ترین سنگهای موجود در بازار می‌باشد. استحکام و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد. به دلیل میزان رنگبندی قابل توجه، مناسب برای ساخت روشویی‌های زینتی و اجرای بهتر دکوراسیون می‌باشد.

نمایندگی فروش محصولات سام سنگان ملارد

  • سنگ مرمر

سنگ مرمریت یکی از زیباترین و چشم نوازترین کانی‌های موجود در میان سنگ‌های تزئینی می‌باشد. این کانی در کاربری حوضه آبریز برای روشویی‌های لوکس‌تر استفاده می‌شود. در طیف رنگی روشن تا تیره به صورت مات و براق وجود دارد. با این وجود در مرمریت‌های روشن با سطح ساب خورده، نیاز به مراقبت بیشتری برای جلوگیری از فرسایش است. همینطور در مرمریت‌های ساب خورده با بافت تیره نیز، باید برای مانع شدن از ضربه خوردن و ایجاد خط و خش، توجه بیشتری نمود. این نوع سنگ در برابر PH اسیدی، مقاومت کمتری نسبت به دیگر کانی‌ها دارد. پس در نظافت و شستوشوی آن نباید از مواد شوینده‌ی اسیدی قوی استفاده نمود.

 

  • تراورتن

وقتی دما یا فشار آب‌هایی که دارای کربن دی اکسید می‌باشد، تغییر پیدا کند، باعث آزاد شدن کلسیم کربنات می‌شود. این ترکیب شیمیایی سپس دوباره تشکیل بلور می‌دهد که اغلب پوششی بر جای می‌گذارد که پس از خشک شدن، منافذ زیادی را در سنگ ایجاد می‌کند. خش دار بودن و رنگ‌های متفاوت روی سنگ به دلیل تنوع مواد معدنی موجود هنگام تشکیل سنگ می‌باشد.

نمایندگی سام سنگان فردیس

  • سنگ شنی

وقتی برای مدت طولانی تحت فشار قرار می‌گیرد، سنگ شنی بوجود می‌آید. می توان گفت بیش از صدسال طول می‌کشد تا سنگ شنی ساخته شود. این نوع سنگ عمدتا از کوارتز ساخته می‌شود. رنگ‌های این نوع سنگ به دلیل مواد معدنی موجود در آن می‌باشد. برای نمونه اکسید آهن یک رنگ دهنده طبیعی است که رنگ قرمز را بوجود می‌آورد.

 

  • کوارتز

سنگ کوارتز دومین عنصر رایج و فراوان در سطح زمین و طبیعت است. سختی بسیار زیادی دارد که همین امر باعث شده است در برابر ضربه، آب و رطوبت مقاومت چشم گیری داشته باشد. این کانی در رنگهای مختلفی وجود دارد که اکثراً روشن هستند وآنهایی که شفاف‌ترند، از ارزش بیشتری برخوردار می‌باشند. در عین حال باید در نظر داشت که برخی از مدل‌های این سنگ قیمتی می‌باشد و تهیه هر نوع آن به راحتی امکان پذیر نیست. نمونه‌های رگه‌دار و بافت‌دار کوارتز، نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری نسبت به بقیه مدل‌ها را دارند.

نمایندگی فروش محصولات سام سنگان اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سام سنگان را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سام سنگان

X