بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی زیباسازان

نمایندگی فروش محصولات زیباسازان در شهریار

نمایندگی زیباسازان در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند زیبا سازان در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت زیباسازان

شرکت زیباسازان کیانا در فضایی مناسب و با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف بلور و پلاستیک کشورمان ایران است.

تمامی محصولات شرکت زیباسازان به این منظور خلق شده اند تا در کنار عملکرد مناسب و ظاهر برازنده از دوام بالایی نیز برخوردار باشند. کیفیت برتر، زیبایی و هنر این محصولات به شما این امکان را می دهد تا از خانه ای که مطابق سلیقه شخصی شما انتخاب شده است، بیشتر لذت ببرید.

سال 1396 معرفی برند “زیبا” نقطه عطفی در تاریخچه گروه تولیدی زیباسازان است، سالی که شرکت زیباسازان با اهداف جامع و دقیق برای نوآوری در زمینه “مجموعه لوازم زندگی” به خلق یک فرهنگ نو پرداخته است.

نمایندگی زیباسازان ملارد

زیبا با شناخته سلیقه های منحصر بفرد و طراحی متمایز و پیشرو “مجموعه از لوازم زندگی” با کیفیت را در رنگ های خاص، متنوع و طرح های امروزی تحت برند “زیبا” به بازار عرضه می کند.

امروزه “زیبا” با داشتن فناوری پیشرفته، جایگاه بسزائی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. با داشتن قراردادهای ملی و منطقه ای در فروشگاه های زنجیره ای کشور و فروشگاه های معتبر این محصولات موجود می باشند.

 

بانکه:

 

نمایندگی زیباسازان در شهریار

بانکه به ظروف درب‌داری گفته می‌شود که برای نگهداری حبوبات و ادویه جات استفاده می‌شود. به این ظروف  ظروف بنشن هم می‌گویند ولی خوب همان بانکه در بین مردم و خانم‌ها معروف تر و پر کاربردتر هست. گاهی اوقات به جای بانکه حبوبات، از اسم قوطی حبوبات هم در بازار استفاده می‌شود ولی همچنان پیشنهاد ما برای نام بردن از این ظروف همین بانکه است .

نمایندگی فروش محصولات زیباسازان فردیس

در قدیم که البته زیاد هم دور نیست مادربزرگ‌ها از طروف شیشه ای مرباها و دبه های پلاستیکی که داشتند برای نگه داری حبوبات و نظم بخشیدن به کابینت هایشان استفاده میکردند. و چون در این ظروف ماده های خوراکی نگهداری می‌شوند باید از ظروفی استفاده کنید که از جنس مرغوب و درب محکم استفاده شود تا از نفوذ رطوبت به این ظروف محافظت نمایند.

اما بانکه ها انواع مختلفی دارند هم از نظر جنس آنها و هم ابعاد که معمولا برای مشخص کردن ابعاد از ظرفیت این ظروف استفاده می‌شود مثلا بانکه های نیم لتری و …

بعضا از میزان وزنی هم که این ظروف می‌توانند در خود جای دهند برای نام بردن از این ظروف استفاده می‌کنند مثلا بانکه های یک کیلیویی و…

نمایندگی زیباسازان البرز

جدا از بحث کاربردی بودن بانکه ها برای نگهداری حبوبات و ادویه‌جات و نظم بخشیدن ، می‌توان از این ظروف برای دیزاین آشپزخانه هم استفاده کرد، چون معمولا یکی از محلهای قرارگیری این ظروف بروی کابینت‌ها و جلوی چشم می‌باشد که می‌تواند در ظاهر آشپزخانه هم تاثیر زیادی داشته باشند. شاید این ظروف از نظر ابعاد و شکل ظاهری با هم متفاوت باشند ولی معمولا از نظر میزان حجم و یا وزن دریافتی با هم یکسان هستند و دارای یک استاندارد مشخص می‌باشند. معمولا جنس بانکه‌ها باید بواسطه استفاده‌ای که از آنها می‌شود قابل شستشو باشند.

 

انواع بانکه

بانکه ها در طرح ها و اندازه های مختلف و با جنس های مختلف در بازار موجود هستند که در هنگام خرید باید طبق نیاز خود و کاربردی که از آن بانکه می خواهیم، مناسب ترین نوع را انتخاب کنیم. از نظر جنس مواد سازنده، به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

نمایندگی زیباسازان اندیشه

  • بانکه های چوبی
  • بانکه های استیلی
  • بانکه های پلاستیکی
  • بانکه های شیشه ای

از بین این موارد، بانکه های استیل و شیشه ای سالم تر هستند زیرا ترکیبات به کار رفته در موادشان با مواد داخلشان، ترکیب نمی شود و مواد غذایی تغییر بو و مزه نمی دهند. بانکه های شیشه ای زیبایی خاصی نیز به محیط می بخشند زیرا رنگ و تنوع مواد داخلشان نمایان است.

 

بانکه شیشه ای

پر استفاده ترین نوع ، بانکه شیشه‌ای می‌باشد که می‌توان گفت در همه آشپزخانه‌ها با ظرفیت های مختلف استفاده می‌شوند. در کنار استفاده از این ظروف برای نگهداری حبوبات، میتوان برای نگهذاری ترشی‌جات و مرباجات و عسل نیز استفاده کرد. زیرا با توجه به شیشه ای بودن این ظروف داخل آنها دیده می‌شود که می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد. ولی از طرفی هم باید مراقب باشید تا این ظروف دچار شکستگی و ترک در حین جابجایی و یا شستشو نشوند.

نمایندگی زیباسازان در شهریار

نمایندگی فروش محصولات زیباسازان

معمولا بیشترین تفاوتی که غیر از ابعاد در این ظرف ها وجود دارد جنس درب این مدل از ظروف می‌باشد .

برخی از این ظروف شیشه ای دارای درب شیشه‌ای می‌شند که بخاطر اینکه درب روی بدنه ظرف دچار شکستگی نشود از یه نوار لاستیکی روی درب استفاده می‌شود که در بیشتر نمونه ها بصورت فشاری درب باز و بست می‌شود.

مدل دیگر ظروف بنشن شیشه ای بصورت چرخشی باز و بسته می‌شوند که جنس این درب‌ها پلاستیک فشرده و یا فلزی خواهند بود.

قیمت این ظروف شیشه ای بستگی به شرکت تولید کننده خواهد داشت ولی در بین انواع بانکه از قیمت های متوسطی برخوردا می‌باشند.

 

بانکه استیل

تمام جنس بدنه این ظروف استیل می‌باشد که با توجه به نوع جنس این محصول ضد زنگ می‌باشد و خیالتان از این بابت راحت خواهد بود .

و از طرفی برای آشپزخانه های مدرن که در آن‌ها از ظروف و دکوراسیون فلزی استفاده شد قابلیت ست شدن بیشتری دارند و همچنین مدل استیل با لوازم  برقی خاکستری مثل یخچال و مایکروویو که رنگ خاکستری دارند قابل هماهنگ شدن می‌باشد.

طبیعتا دوام این مدل نسبت به مدل شیشه ای بیشتر می‌باشد ولی از نظر وزن خود ظروف سنگینتر و قیمت بانکه استیل گرانتر می‌باشد.

نمایندگی زیباسازان در شهریار

بانکه پلاستیکی

یکی از پرطرفدارترین این ظروف با جنس پلاستیکی می‌باشد بواسطه وزن سبک ، جابجابی راحت و شاید از همه مهمتر قیمت بسیار مناسبتر می‌باشد. معمولا نحوه بسته شدن درب این ظروف بصور چرخشی می‌‌باشد ک هم جنس بدنه و هم جنس درب پلاستکی می‌باشد و همین موضوع باعث می‌شود که وزن این محصول بسیار کم باشد.

نمایندگی فروش محصولات زیباسازان ملارد

قیمت ظروف پلاستیکی یکی از بزرگترین مزیت نسبت به دسته های دیگر می‌باشد ولی خوب معمولا بواسطه ظاهر سادهای که دارند زیاد روی بحث دیزاین آشپزخانه روی آنها حساب کرد ولی اگر کمی خلاقیت به خرج بدهیم می‌توان با هزینه ای مناسب بانکه هایی زیبا داشته باشیم که مناسب برای دکور هم باشند.

نمایندگی زیباسازان در شهریار

بانکه سرامیکی

ظروف سرامیکی به دلیل ماندگاری یکی از بهترین گزینه هاست. این ظروف مانند روز اول برای شما یک عمر ماندگاری دارند و کارایی خود را از دست نمی دهند. با این حال، بهتر است در انتخاب و خرید ظروف سرامیکی بسیار مراقب باشید. اگر درب این ظروف به راحتی باز و بسته نشوند، می توانند خیلی زود بشکنند.

 

کاربرد بانکه

طی سال ها از بانکه ها معمولا فقط در آشپزخانه ها استفاده می شد، اما امروزه از این ظروف دردار در جای جای خانه می توان استفاده کرد. از بانکه ها می توان در موارد زیر استفاده کرد:

آشپزخانه: از قدیم، خانم های خانه دار قند و شکر، ادویه جات، حبوبات، جو پرک، لیمو عمانی، ماکارونی، مربا و ترشی و غیره را درون ظروف در دار نگهداری می کردند. امروزه همین کار درون بانکه هایی با اندازه های مختلف و طرح های زیبا با درب های محکم انجام می شود و نما و دکوری لوکس به فضای آشپزخانه می بخشد. همینطور می توان میوه خشک، انواع پاستیل یا شکلات را درون بانکه های شیشه ای ریخت و روی اپن گذاشت که زیبایی خاصی نیز به فضا می بخشد.

نمایندگی زیباسازان تهران

میز آرایش: می توان از بانکه هایی با سایزهای مختلف بر روی میز آرایش برای نگهداری و طبقه بندی انواع وسایل آرایش از قبیل براش ها و قلم موها، گیره های سر و غیره استفاده کرد. اگر از بانکه های زیبا استفاده کنیم، علاوه بر ایجاد نظم، زیبایی میز آرایشمان هم چند برابر می شود.

 

سرویس بهداشتی: بانکه ها در سرویس بهداشتی می توانند جای پنبه، صابون و غیره باشند و یا کاربرد تزیینی داشته باشند.

 

گلدان: از بانکه ها هم می توان به عنوان گلدان برای کاشت گل استفاده کرد و هم می توان گل خشک و یا حتی گل های شاخه بریده را در آن قرار داد و به زیبایی فضا افزود.

 

جا شمعی: می توان درون بانکه ها شمع های تزیینی قرار داد و در دکوراسیون از آن استفاده کرد.

نمایندگی زیباسازان در شهریار

نکاتی برای خرید بانکه

برای خرید بانکه علاوه بر در نظر گرفتن جنس، سایز و قیمت ظروف باید از محکم بودن درب بانکه مطمئن شد تا آلودگی هایی مانند گرد و خاک وارد ظروف نشود و یا مواد درون آن ها از نفوذ رطوبت در امان باشد تا مواد درون آن ها تازه بماند. نکته ی دیگر اینکه هر مدلی را که انتخاب کردید به سهولت در شستشوی آن دقت کنید تا در صورت لزوم بتوانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

نمایندگی فروش زیباسازان اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایمن آب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات زیباسازان

X