بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دکونوین (نپواسکای)

­نمایندگی دکونوین در شهریار

نمایندگی دکونوین در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات دکونوین در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

دکونوین ( نپواسکای )

مجموعه نپواسکای ( دکو نوین ) به عنوان یکی از پیشگامان تولید سقف کشسان در ایران فعالیت خود از سال ۱۳۸۹ آغاز و با واردات بهترین متریال سقف کشسان از کشور اوکراین و با استفاده از دستگاه UV منحصر بفرد بهترین کیفیت را در کشور ارائه میکند و با ضمانت ۱۰ ساله تضمین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.همچنین این مجموعه با دارا بودن اکیپ اجرایی در سراسر کشور امکان تامین متریال و ارائه خدمات نصب را در کل کشور دارا می باشد.

­نمایندگی دکونوین ملارد

سقف کاذب

سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می گردد. نقش این سقف  به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می باشد. از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به  سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

­نمایندگی دکونوین اندیشه

سقف کاذب کشسان

امروزه یکی از جذاب ترین و مدرن ترین سقف های موجود در بازار جهانی، سقف کاذب کشسان می‌باشد. این سقف کاذب همانطور که در اسمش پیدا است قابلیت کشسانی دارد و از نوعی پارچه pvc با قابلیت کشسان بالا برخوردار است. امروزه از این نوع سقف کاذب در بسیاری از منازل، مکان های اداری و تجاری استفاده می‌شود و زیبایی چشمگیر این سقف باعث شده تا در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود.

 

انواع متداول سقف کشسان

انواع مختلفی که برای سقف کشسان به کار برده می‌شود، قابلیت چاپ و پوشش‌دهی مناسب را دارد. معمولا برای اجرای آنها ابعاد سقف را در نظر می‌گیرند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را به چاپ می‌رسانند تا آماده نصب شود. انواع سقف کشسان شامل موارد زیر است:

­نمایندگی فروش انواع سقف کاذب دکونوین البرز

سقف کشسان آینه‌ای: به نام براق یا شفاف نیز معروف است، نور را به راحتی عبود می‌دهد یا منعکس می‌ند و از شفافیت بالایی برخوردار است.

سقف کشسان مات: نور کمتری عبود می‌دهد و کاملا منبع نور را می‌پوشاند که برای طراحی‌های ساده مناسب‌تر است.

سقف کشسان نورگذر: شفاف است و نور را عبور می‌دهد از این رو بسیار مناسب برای فضاهایی که نور طبیعی هستند محسوب می‌شود.

سقف کشسان ساتن: به نام پارچه‌ای نیز معروف است. حالتی بین مات و براق را دارد که کاربرد بسیار بالایی دارد. تقریبا از سایر انواع گران‌تر است و با ظرافتی که دارد برای فضاهای مجلل مانند سالن‌ها بسیار مناسب‌تر است.

نمایندگی دکونوین در شهریار

جنس سقف کشسان چیست؟

همان طور که گفته شد جنس سقف کاذب کشسان از پی وی سی می‌باشد، اما باید توجه داشته باشید که استفاده از پی وی سی برای تمام تشکیلات سقف کاذب امکان پذیر نمی‌باشد و در آن از تشکیلات دیگری استفاده شده است.

سقف کاذب کشسان از پارچه ای ساخته شده است، که این پارچه از ۹۰% پی وی سی، ۵% پلاستی سایز و ۵۵ افزودنی‌های مجاز ساخته شده است. استفاده از پلاستی سایز باعث شده تا این سقف کاذب از قابلیت کشسان بودن برخوردار شود.

بهتر است بدانید که جنس پارچه این سقف کشسان باعث می‌شود تا باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در سقف از بین بروند که همین امر یکی از مزایای این سقف کاذب محسوب می‌شود.

 

چه اجزایی در سقف کشسان به کار رفته است؟

سقف کشسان یا آسمان مجازی از سه بخش اصلی تشکیل شده است که در موارد زیر آمده است:

  • سازه آسمان مجازی: در اطراف قسمتی که سقف کشسان تعبیه می‌شود باید نصب شود.
  • سازه‌های نورپردازی: در مواردی که نورپردازی انجام می‌شود باید نصب شود تا طبیعی به نظر برسد. سه نوع لامپ FPL ،T5 ،LED و T4 برای آن به کار برده می‌شود که مستقیم روی سقف نصب می‌شود.
  • تایل سقف کشسان: تایل قسمتی است که دیده می‌شود و مهمترین قسمت سقف کشسان است.

­نمایندگی دکونوین فردیس

نصب سقف کاذب کشسان

برای نصب کردن سقف کاذب کشسان در ابتدا باید به پارچه مخصوص در هنگام نصب کردن گرمای لازم داده شود به طوری که گرما باعث سوختن سقف کاذب نشود و سپس پارچه مخصوص بر روی گیره ها و ریل ها توسط فرد دیگری کشیده شود تا به خوبی صاف بشود.

پس از کشیدن این سقف کاذب و صاف کردن آن برای زیبا سازی باید قسمت‌های اضافی این سقف را جدا نمایید.

پارچه استفاده شده در سقف کشسان دارای فرمولاسیون بسیار خاصی می‌باشد و می‌توان این سقف را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع  یافت کرد، رنگ آمیزی این نوع سقف کاذب بسیار شفاف می‎باشد و در هنگام نصب کردن می‌توان آن را به همان شفافیت به چاپ رساند.

برای نصب کردن سقف کاذب کشسان بهتر است از یک فرد کار بلد و متخصص کمک بگیرید.

نمایندگی دکونوین در شهریار

مزایای اجرای سقف کشسان

استفاده و اجرا کردن سقف کاذب کشسان از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که در ادامه این مزایا را به طور کامل شرح داده‌ایم:

­ نمایندگی فروش سقف کاذب کشسانی دکونوین شهریار

  • عایق مناسب در برابر سر و صدا
  • طول عمر بالا
  • ضد آب و رطوبت بودن
  • دارا بودن تنوع بسیار زیاد
  • امکان چاپ طرح مورد نظر
  • جابجایی و نصب بسیار آسان
  • ضد گرد و غبار بودن
  • مقاوم بودن در برابر آتش سوزی
  • ضد باکتری و قارچ
  • سبک بودن سقف کاذب کشسان
  • پوشش دهی تاسیسات سقف
  • شستشوی آسان سقف کشسان

نمایندگی فروش محصولات دکونوین اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دکونوین را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات دکونوین

X