بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دلند

نمایندگی دلند الکتریک در شهریار

نمایندگی دلند در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات دلند در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

دلند الکتریک

شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف در سال 1361 تأسیس شد. در دهه اول تأسیس این شرکت رشد کمی و کیفی با توجه به جنگ تحمیلی ایران و عراق با همت مدیریت و کارکنان آن به گونه ای بود که توانست به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد ایران در سالهای 66، 67، 68، 69 گردد.

این شرکت در دهه 60 ، بالغ بر 150 نیروی انسانی داشته و امروزه با 464 نفر مشغول به کار می باشد. در حال حاضر این شرکت با استفاده از مدیران کارآمد و با تجربه در طراحی، ساخت و نوآوری  و با استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته سهم بیشتر بازار ایران را به خود اختصاص دهد. همچنین دارای آزمایشگاه همکار در کلید و پریز و قطعات هم ردیف می باشد و ضمناً دارای گواهینامه های Iso 9001 : 2008 و Iso 14001 : 2004  و  Iso 10002 : 2004  و Iso 10004 : 2012 می باشد.  این شرکت در سال 1394 مجددا به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری انتخاب شد.

نمایندگی دلند ملارد

نمایندگی دلند الکتریک در شهریار

این مجموعه پذیرای هرگونه انتقادات و پیشنهادات سازنده از سوی فروشندگان و مصرف کنندگان عزیز بوده و در راستای شعار ” همیشه حق با مصرف کننده است ” به سوی هدفی والا که همان برتری در کیفیت محصولات تولیدی می باشد قدم بر می دارد.

 

کلید و پریز

کلید و پریز برق جزو اجزای خانه هستند که زیاد مورد توجه نیستند و اهمیت‌شان آن‌طور که باید و شاید درک نمی‌شود. علاوه بر زیبایی بصری کلید و پریز برق جدید کاربرد، باعث می‌شود کلید و پریز برق قدیمی جای خود را به مدل کلید و پریز برق جدید مثل کلید و پریز برق لمسی یا کلید و پریز برق هوشمند بدهد. انواع کلید و پریز برق جدید سعی در راحت‌تر کردن کار دارند تا همه‌چیز خودکار انجام شود. زیبایی بصری و تنوع هم دیگر ویژگی جدیدترین کلید و پریز برق است. مدل‌های جدید کلید و پریز برق انواع مختلفی دارند که در متن زیر با آن‌ها آشنا می‌شویم:

 

تاریخچه کلید و پریز برق

اختراع کلید و پریز برق به سال ۱۸۸۴، وقتی که جان هنری هولمز فرآیندی برای قطع سریع ابداع کرد می‌رسد. این فرآیند حتی امروز هم در بعضی انواع کلید پریز برق جدید استفاده می‌شود. در سال ۱۹۱۷ ویلیام جی. نیوتون مکانیسم قطع سریع را توسعه داد و اولین کلید و پریز برق سوئیچ‌دار را ابداع کرد.

نمایندگی دلند در فردیس

کلید و پریز برق ساختمان از آن زمان پیشرفت زیادی کرده و با نیازهای جامعه سازگار شده است. از جدیدترین کلید و پریز برق می‌توان به کلید و پریز برق لمسی و کلید و پریز برق هوشمند که از راه دور با کنترل یا تلفن همراه کنترل می‌شوند اشاره کرد.

 

ویژگی های کلید و پریز

  • نورپردازی و تامین نور لازم برای ساختمان امری بسیار مهم است و طراحان داخلی تدابیر بسیاری برای آن می اندیشند و ایده های خلاقانه خود را برای هر چه زیباتر کردن فضا عملی می نمایند.

 

  • سیستم نورپردازی ساختمان با نصب کلید و پریز تکمیل می شود و زیبایی و جذابیت را برای فضا به ارمغان می آورد. وجود کلید و پریزهای لوکس بر روی انواع دیوارپوش نمایی متفاوت ایجاد کرده و توجه بیننده را به خود جلب می نماید.

نمایندگی فروش محصولات دلند الکتریک در ملارد

  • شاید با نگاه اول لوستر و چراغ های تزئینی بیشتر خودنمایی کنند اما با کمی دقت می توان به زیبایی این قطعات کوچک بر روی دیوار نیز پی برد.

 

  • در دنیای مدرن امروز استفاده از تکنولوژی هوشمند در تولید کلید و پریز این امکان را فراهم نموده تا بتوان از راه دور آن ها را کنترل نمود. متریالی که در ساخت تجهیزات روشنایی استفاده می شود اصولاً از جنس نسوز هستند و ایمنی را در ساختمان افزایش می دهند.

 

  • کلید و پریزهای نسوز غیر قابل اشتعال بوده و طراحی اتصالات داخلی آن ها به گونه ای است که احتمال ایجاد جرقه و احتراق را به میزان قابل توجه کاهش می دهد.

نمایندگی دلند در البرز

  • این محصولات براساس استانداردهای لازم طراحی و ساخته می شوند و با طرح های گوناگون برای ارائه به مشتریان در بازار عرضه می گردند.

 

کلید و پریز دارای دو بخش است :

۱. مکانیزم درونی و حلقه

مکانیزم درونی همان ساختار درونی کلید و پریز است، که به نحوه سیم پیچی و اتصال های درونی کلید و پریز، تک پل یا دوپل بودن و اتصال آن به قاب می پرازد.

 

۲. قاب یا کادر

قاب کلید و پریز برق قسمت بیرونی آن است که روی دیوار نصب می‌شوند. کلید و پریز برق قدیمی به قاب پیچ و مهره می‌شدند اما مدل های جدید کلید و پریز برق به قاب وصل نمی‌شوند و روی دیوار قرار می‌گیرند. مدل کلید و پریز برق جدید فنری است و راحت در عمق دیوار نصب می‌شوند.

نمایندگی دلند در اندیشه

این عناصر کوچک در ابعاد و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند و قرار گرفتن آنها بر روی دیوار با انواع پوشش هایی نظیر کاغذ دیواری، رنگ، پانل های چوبی و … میتواند در زیبایی بخشی یا انسجام دادن به فضا نقش مهمی را ایفا کند.

نکته ی مهمی که بعد از زیبایی کلید و پریز در انتخاب مدل کلید و پریز می تواند مهم باشد، ایمنی آنها است. این قطعات مستقیماً با انرژی برق در ارتباط هستند بنابراین در ساخت آنها باید به نکات ایمنی دقت شود.

نمایندگی دلند الکتریک در ملارد

تفاوت مکانیزم قدیمی و مکانیزم جدید :

مکانیزم کلید و پریز های قدیمی نیاز به پیچ و مهره شدن به قاب داشتند اما کلید و پریز های جدید عموما نیازی به این کار ندارند و به وسیله مکانیزم فنری به راحتی در عمق دیوار قرار می گیرند و به صورت یک مجموعه کامل  درنظر گرفته می شوند.

 

انواع کلید و پریز

کلید و پریز سوئیچی

کلید و پریز سوئیچی از جمله قدیمی ترین انواع کلید و پریز محسوب می شود که بیشتر در خانه پدربزرگ ها و یا فیلم های قدیمی دیده ایم. این مدل کلید و پریزها نصب و کارکرد راحتی دارند، اما امروزه به دلیل وجود مدل های بسیار زیبا و لوکس، کمتر از این مدل استفاده می شود.

 

کلید لمسی

کلید لمسی یا تاچ از جمله مدرن ترین نوع کلید است که استفاده از آن در خانه های هوشمند رایج می باشد. این کلید با حرارت دست فعال شده و عمل می کند.

نمایندگی دلند شهریار

کلید و پریز تایمری

این نوع قطعات در مکان هایی مانند حیاط و راه پله که لامپ نباید مدام روشن بماند نصب می شوند. کلید و پریزهای تایمری قابل تنظیم هستند و می توان زمان خاموش و یا روشن کردن آن ها را کنترل نمود.

 

کلید با سنسور حرکتی

کلیدهای سنسوردار به میزان قابل توجهی منجر به بهینه سازی مصرف انرژی برق می شوند، زیرا تنها در صورت حضور افراد روشن شده و پس از مدتی خاموش می شوند. از این نوع تجهیزات در راهروها استفاده می شود.

نمایندگی فروش محصولات دلند البرز

کلیدهای تک پل و دوپل

کلیدهای تک پل تنها برای خاموش و روشن کردن یک مدار مورد استفاده قرار می گیرند، اما با استفاده از کلیدهای دوپل می توان دو مدار را قطع و وصل کرد. از کلیدهای دو پل معمولاً برای لوستر و تعداد لامپ دو یا بیشتر استفاده می شود.

نمایندگی دلند الکتریک در ملارد نمایندگی دلند الکتریک در ملارد

کلید دیمر

کلید دیمر در مکان هایی که میزان نور باید یکنواخت باشد کاربرد دارد. این کلیدها شدت نور را تنظیم و کم یا زیاد می کنند. از این نوع کلیدها در مکان هایی مانند سالن تئاتر استفاده می شود.

نمایندگی دلند الکتریک در ملارد

پریز برق یو پی اس

این نوع پریز، دستگاهی که به آن وصل می شود را به منبع ذخیره برق ارتباط می دهد و هنگامی که برق قطع می شود، این دستگاه همچنان روشن خواهد ماند.

خدمات پس از فروش محصولات دلند ملارد

پریز برق ارت دار

این پریزها مجهز به یک سیم ارت دار هستند که برای تخلیه بار الکتریکی به زمین متصل شده اند. این سیم با انتقال الکتریسیته ساکنی که در مدار تخلیه شده مانع از برق گرفتگی افراد می شود.

 

موارد کاربرد کلید و پریز :

  • کلید یک پل، یک راه، و یک خانه: این نوع کلید برای قطع و وصل سیم فاز در چراغ های روشنایی به کار میرود.
  • کلید یک پل، یک راه، و دو خانه: این نوع کلید برای قطع و وصل دو مدار مورد استفاده قرار می گیرد .
  • کلید دو پل: این نوع کلید که در حقیقت دو کلید داخل یک جعبه است برای قطع و وصل همزمان دو فاز و یا یک فاز و یک نول مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی فروش محصولات دلند اندیشه

  • کلید سه پل: این نوع کلید برای قطع و وصل سه انشعاب از یک نقطه استفاده می شود.
  • کلید دو راه یا تبدیل: این نوع کلید که در واقع مدار را تبدیل یا تعویض میکند برای قطع و وصل چراغ از دو نقطه مختلف قابل اسفاده می باشد .
  • کلید صلیبی: نام دیگر آن کراکس است. برای کنترل مدار چراغها از سه نقطه و یا بیشتر استفاده می شود و به صورت ضربدری است.
  • کلید جیوه ای: این نوع کلید در مدارهای فرعی با بار کم مانند اتاقهای عمل، روی دیگهای بخار و غیره به کار میرود.

 

استاندارد های نصب کلید و پریز :

به طور استاندارد فاصله کلیدها از کف ساختمان بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است. در واقع کلید و پریزها در یک راستا و با ارتفاع یکسان در ساختمان نصب می‌شوند. موقع سیمکشی برق هنوز رادیاتورها وصل نشده‌اند ولی قطعا در مسیر لوله کشی شوفاژ می‌توان محل نصب رادیاتورها را نشان داد. علاوه بر ارتفاع و فاصله، تعداد کلید و پریزها در ساختمان هم تابع استانداردهایی می باشد . به طور معمول برای هر اتاق خواب ۲ عدد پریز برق نصب می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات دلند شهریار

در نصب پریزهای اتاق خواب یک موضوع مهم که باید توجه داشت به آن اینکه پریزها نباید در محل احتمالی قرارگیری تختخواب، نصب شوند. ارتفاع مناسب پریزهای برق پذیرایی بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر از زمین است. معمولا اتاق خواب و هال و پذیرایی از نظر ارتفاع کلید و پریز یکسان کار می‌شوند. رعایت فاصله استاندارد از لوله کشی گاز نیز از مهم‌ترین موارد است.

 

نمایندگی فروش محصولات دلند الکتریک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دلند را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات دلند الکتریک

X