بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی تی سی ال (TCL)

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

نمایندگی تی سی ال در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند تی سی ال در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 

شرکت تی سی ال (TCL)

شرکت تی سی ال در سال 1981 ‌تاسیس شد. در ابتدا تی سی ال تحت عنوان شرکت لوازم خانگی TTK‌ که در حوزه تولید نوار ضبط صوت فعالیت می کرد که یکی از اعضا ء 13 شرکت مشارکتی و سرمایه گذاری مشترک در چین بوده است . تی سی ال در ادامه فعالیت های خود، به تولید تلفن، تلویزیون، موبایل، یخچال، ‌ماشین لباسشویی، سیستم های تهویه مطبوع، لوازم خانگی کوچک و پنل LCD/LED پرداخت، بطوریکه هم اکنون این مجموعه 75 هزار نفر پرسنل ، 23 مرکز تحقیق و توسعه و 21 کارخانه دارد. دفاتر فروش این شرکت در بیش از 80 کشور بوده که بیش از 160 کشور و منطقه در جهان را پوشش می دهد. در سال 2015 فروش تلویزیون LCD شرکت تی سی ال در مقام سوم جهان، فروش گوشی های موبایل مقام پنجم،‌ فروش پنل های LCD/LED مقام ششم و فروش سیستم های تهویه مطبوع مقام پنجم در چین ، فروش ماشین لباسشویی مقام ششم و ‌فروش یخچال مقام هفتم را داشته است. برند تی سی ال مقام ششم در 100 برند برتر چین را داشته و برند اول در صنعت تلویزیون های رنگی به مدت 10 سال متوالی بوده است.

نمایندگی تی سی ال در ملارد

در شهریور ماه 1396 گروه مادیران در همکاری خود با برند تی سی ال، عرضه گسترده لوازم خانگی و صوتی تصویری تی سی ال را در ایران آغاز کرده است که موید فصلی نوین در تاریخ گسترش فعالیت های این شرکت بوده است. این همکاری گامی نو در مسیری موفق همراه با تعهد گروه مادیران به ارائه محصولاتی تازه با قیمت مناسب و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش بی رقیب به مردم ایران می باشد چرا که معتقد است مردم ایران شایسته بهترین ها هستند.

 

محصولات:

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

محصولات شرکت تی سی ال در ایران هم اکنون در 4 حوزه تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین های لباسشویی و سیستم های تهویه هوا قرار دارند. در این پایین توضیحات کوتاهی جهت اشنایی شما با محصولات 4 گروه محصولی این شرکت یعنی: تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی و تهویه هوا را به شما ارائه می دهیم. برای اطلاع از محصولات برند تی سی ال به فروشگاه میشاکالا مراجعه کنید.

نمایندگی تی سی ال البرز

تلویزیون:

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

این شرکت در سال ۲۰۰۳ تصمیم گرفت که وارد بازار صوتی و تصویری شود. در همین سال اولین تلویزیون‌ها و پخش‌کننده‌های DVD این شرکت راهی بازار شدند؛ اما این شرکت برای اینکه بتواند عملکرد موفقی در بازار تلویزیون داشته باشد، دست به ریسک‌های بزرگی زد. تی سی ال با همکاری شرکت دیگری به نام Thomson SA از کشور فرانسه سرمایه‌گذاری مشترکی را برای تولید تلویزیون و پخش کننده DVD با هم شروع کردند. شرکت TCL نزدیک به ۶۷ درصد این سرمایه گذاری مشترک را در اختیار داشت. این دو شرکت با هم توافق کردند که تلویزیون تی سی ال در کشورهای آسیایی با برند تی سی ال راهی بازار شوند و این تلویزیون‌ها در کشورهای اروپایی و شمال آمریکا با نام Thomson and RCA به فروش بروند. پس می‌توانیم در جواب این سوال که تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست بگوییم که ریشه این محصولات چینی است.

نمایندگی فروش محصولات تی سی ال شهریار

شرکت تی سی ال پس از اینکه وارد بازار تلویزیون شد، در سال ۲۰۰۴ همکاری جدیدی را هم با شرکت آلکاتل برای تولید گوشی‌های هوشمند شروع کرد. این دو شرکت سرمایه‌گذاری مشترکی برای ساخت گوشی هوشمند انجام دادند. شرکت TCL نزدیک به ۵۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرد، البته که در سال ۲۰۰۵ مشخص شد که در مدت زمان ۵ سال شرکت تی سی ال سهم آلکاتل را هم خریداری می‌کند و گوشی‌های تولید شده فقط با نام TCL به فروش می‌رسند.

نمایندگی تی سی ال اندیشه

در این میان سرمایه‌گذاری شرکت تلویزیون در حوزه ساخت تلویزیون جواب داد و افراد زیادی محصولات این شرکت را خریداری کرده بودند. این موفقیت باعث شد که سامسونگ در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که بخشی از روند ساخت تلویزیون‌های خودش را برون سپاری کرده و به شرکت TCL واگذار کرده است. در واقع TCL وظیفه تولید تلویزیون‌های LCD سامسونگ را به عهده گرفت.

این شرکت در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت که ۲۴۹ میلیون دلار دیگر در حوزه ساخت تلویزیون‌های خود سرمایه‌گذاری کند تا بتواند تلویزیون‌هایی در اندازه ۴۲ اینچ و ۵۶ اینچ هم تولید کند. این سرمایه‌گذاری باشد که TCL در سال ۲۰۰۸ بتواند بیش از ۴.۱۸ میلیون دستگاه تلویزیون به فروشد. این آمار نشان می‌داد که فروش تلویزیون TCL در مقایسه با سال ۲۰۰۷ سه برابر شده است.

موفقیت‌های TCL در حوزه ساخت تلویزیون ادامه پیدا کرد و این شرکت در سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفت که ظرفیت تولید خودش را دو برابر کند تا بتواند ۱۰ میلیون دستگاه تلویزیون در سال راهی بازار کند. موفقیت‌های TCL ادامه‌دار بود و این شرکت توانست با جذب سرمه‌های زیاد سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. در سال ۲۰۱۴ TCL قراردادی با شرکت Roku امضا کرد که در آن تلویزیون‌های TCL به عنوان پلتفرم اصلی Roku شناخته می‌شدند.

نمایندگی تی سی ال فردیس

محبوبیت تلویزیون‌های TCL در دنیا باعث شد که پای این شرکت به ایران هم باز شود. البته TCL با همکاری شرکت مادیران وارد بازار ایران شد. این دو شرکت به نظر می‌رسد رابط خوبی با هم دارند، خط تولید مونتاژ و توزیع تلویزیون‌های TCL را در ایران راه اندازی کردند. همکاری این دو شرکت در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و مادیران با کمک TCL به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی در ایران تبدیل شد. این موضوع باعث شد که باز هم برای خیلی‌ها این سوال به وجود بیاید که تلویزیون tcl ساخت کجاست ؟ همان طور که گفتیم تلویزیون‌های TCL چینی هستند، اما محصولاتی که در داخل ایران یافت می‌شوند توسط شرکت مادیران مونتاژ و راهی بازار می‌شوند. پس می‌توانیم بگوییم تلویزیون‌های TCL وجود در بازار ایران، ایرانی هستند که از تکنولوژی شرکت چینی TCL در ساخت و مونتاژ آن‌ها استفاده شده است.

فعالیت مادیران و TCL در طول سال‌های گذشته نشان داده که محصولات خوبی راهی بازار کرده‌اند. تلویزیون‌های TCL هم تنوع خوبی دارند و از امکانات مناسبی بهره می‌برند و از همه مهم‌تر که با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتری قرار می‌گیرند.

 

بهترین تلویزیون تی سی ال

حالا که با برند تی سی ال آشنا شدید و تا حدودی هم از دیدگاه و نظرات مردم نسبت به این تلویزیون‌ها با خبر شدید، بد نیست که بهترین تلویزیون تی سی ال را به شما معرفی کنیم. البته باید به این موضوع اشاره که قیمت در این انتخاب نقش مهمی دارد. شما با قیمت مناسبی می‌توانید بهترین تلویزیون تی سی ال را در اختیار داشته باشید. در ادامه به معرفی چند تلویزیون محبوب برند TCL در بازار ایران اشاره می‌کنیم.

نمایندگی فروش محصولات تی سی ال ملارد

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3000i

این تلویزیون در اندازه ۳۲ اینچ ساخته شده و با توجه به قیمت ویژگی‌های خوبی دارد. روی این تلویزیون دو پورت HDMI دیده می‌شود و دو بلندگو با توان ۵ وات هم دارد. این تلویزیون بیشتر برای فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک و اتاق مناسب خواهد بود. تلویزیونی که مشاهده می‌کنید وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بلندگوهایی که از صدای فراگیر بهره می‌برند. این محصول از گیرنده دیجیتال برخوردار است و کیفیت خوبی در دریافت کانال‌های تلویزیون دارد. یک عدد پورت USB هم برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است.

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i

این تلویزیون ۴۳ اینچی شرکت تی سی ال هم به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شده است. همانند مدل بالا دو عدد پورت HDMI روی این محصول دیده می‌شود که باعث می‌شوند بتوانید دو دستگاه که خروجی HDMI دارند را به تلویزیون متصل کنید. از ویژگی‌های جالب توجه این تلویزیون می‌توانیم به صفحه نمایش آن اشاره کنیم که وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. بلندگوهای باکیفیتی را هم روی این تلویزیون مشاهده می‌کنید. دو بلندگو روی این محصول دیده می‌شود که توان هرکدام آن‌ها ۸ وات خواهد بود. بلندگوها از تکنولوژی صدای فراگیر بهره می‌برند که تجربه صوتی مناسبی را به همراه خواهند داشت. این تلویزیون ۴۳ اینچی تی سی ال یک پورت USB دارد و خروجی صدا اپتیکال هم روی آن دیده می‌شود. روی این محصول پورت کامپوننت هم دیده می‌شود که می‌توانید دستگاه‌های قدیمی‌تر را به این شکل به تلویزیون متصل کنید.

خدمات پس از فروش تلویزیون تی سی ال شهریار

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 50P615

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون بزرگ از برند تی سی ال می‌گردید، این تلویزیون ۵۰ اینچی تی سی ال می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این تلویزیون ۵۰ اینچی 4K خواهد بود و وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این تلویزیون استفاده از سیستم عامل اندروید است. در واقع شما با یک تلویزیون هوشمند تی سی ال سروکار دارید. سیستم عامل اندروید به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید اپلیکیشن‌های مختلف روی تلویزیون متصل کنید و حتی بتوانید وب گردی کنید.

نمایندگی تی سی ال ملارد و شهریار

سه عدد پورت HDMI روی این تلویزیون دیده می‌شود. یک عدد پورت کامپوننت هم برای آن در نظر گرفته شده است. دو عدد پورت USB هم از دیگر پورت‌هایی هستند که روی این تلویزیون مشاهده می‌کنید. بلندگوهای باکیفیت هم از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول به حساب می‌آیند که از تکنولوژی صدای فراگیر بهره می‌برند. این تلویزیون برای اینکه سرعت مناسبی داشته باشد از یک پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کند و ۱.۵ گیگابایت هم رم دارد.

نمایندگی تی سی ال (TCL) در شهریار

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P615

این احتمال وجود دارد که باز به دنبال یک تلویزیون بزرگ‌تر باشید. پس به شما این تلویزیون 55 اینچی تی سی ال را پیشنهاد می‌کنیم. این تلویزیون خوش ساخت با کیفیت تی سی ال یک تلویزیون 4K خواهد بود و وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توانیم به هوشمند بودن آن اشاره کنیم. این تلویزیون هوشمند تی سی ال از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این سیستم عامل باعث می‌شود که بتوانید اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن نصب کنید و حتی بتوانید وب گردی کنید و به سرویس‌های پخش فیلم و سریال آنلاین هم دسترسی داشته باشید.

نمایندگی تی سی ال البرز

تنوع پورت‌های مناسبی را هم روی این تلویزیون مشاهده می‌کنید. سه عدد پورت HDMI روی این تلویزیون قرار گرفته و در کنار آن هم یک عدد پورت کامپوننت هم دیده می‌شود. دو عدد پورت USB هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. بلندگوهای باکیفیتی را هم روی این محصول مشاهده می‌کنید. دو بلندگو با توان ۹.۵ وات با پشتیبانی از صدای فراگیر را بروی تلویزیون 55P615 تی سی ال مشاهده می‌کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P615

برای اینکه این تلویزیون سرعت مناسبی داشته باشد، از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین ۱.۵ گیگابایت رم هم برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از تکنولوژی HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد.

 

یخچال فریزر:

تی سی ال یخچال فریزرهایی با طراحی ها و مدل های متنوعی تولید کرده است. انواع یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند شامل یخچال فریزر های: بالا پایین، ساید بای ساید، چهاردرب هستند که از فناوری های به روز و طراحی بسیار جذاب بهره می برند. این یخچال فریزر ها امکاناتی چون: نوفراست، برفک‌زدایی خودکار، صفحه نمایش LED با پنل لمسی، سیستم سرمایش سریع (Super Cooling )، سیستم انجماد سریع (Super Freezing ) و غیره دارند.

نمایندگی تی سی ال کرج

یخچال تی سی ال مدل S660 AMD

نمایندگی تی سی ال (TCL) در ملارد

از ویژگی های یخچال و فریزر تی سی ال مدل S660 AMD می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت یخچال: 666 لیتر
  • دارای كمپرسور Inverter
  • نمودار مصرف انرژی +A
  • مجهز به صفحه نمایشLED با پنل لمسی
  • دارای آبریز و یخساز دستی
  • دارای فیلتر ضد باكتری
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
  • بهره گیری از سیستم گردش هوای هوشمند (Swing Flow)
  • دارای محفظه ویژه میوه و سبزیجات
  • دارای طبقات بسیار مقاوم و زیبا
  • مجهز به سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • بدنه استیل ضد لك

 

یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/ASD

نمایندگی تی سی ال (TCL) در ملارد

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/AS :

  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک:نوفراست
  • محدوده گنجایش کل به لیتر:491 تا 550
  • فیلتر تصفیه آب:ندارد
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد

 

لباسشویی:

تی سی ال انواع مختلف لباسشویی ها را تولید و عرضه کرده است. هم اکنون 32 مدل لباسشویی تولید کرده است. ظرفیت های لباسشویی های تی سی ال از 6 کیلوگرم شروع می شود و تا 10 کیلوگرم موجود هستند. از قابلیت هایی مثل موتور Inverter، برنامه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care)، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment )، درام كریستالی جهت مراقبت از الیاف پوشاك (Honeycomb ) و … برخوردار هستند.

نمایندگی فروش محصولات تی سی ال البرز

نمایندگی تی سی ال (TCL) در ملارد

سیستم تهویه مطبوع:

محصولات تی سی ال به این ها ختم نمی شود. بلکه ی سی ال به ساخت و تولید کولر های گازی و اسپلیت های ایستاده نیز می پردازد.

خدمات پس از فروش تی سی ال اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تی سی ال (TCL) را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات تی سی ال (TCL)

X