بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی توسن

نمایندگی توسن در شهریار

نمایندگی توسن در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( درصورت خرید از فروشگاه) محصولات برند توسن در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

توسن

شرکت توسن یک برند ایرانی است که در زمینه تولید ابزارآلات دستی و ابزارآلات برقی فعالیت می کند. شروع کار این شرکت را می توان از سال ۱۳۸۲ هجری شمسی دانست. این شرکت در سال های تولید محصولات خود، در صدد بوده تا بتواند محصولاتی منطبق با استاندارد های بین المللی، در جهت بالا بردن کیفیت و ایجاد تنوع در ابزارهای تولیدی خود را ایجاد کند تا با این امر اصلی ترین هدف خود یعنی، افزایش رضایت مشتری را برآورده کند.

نمایندگی توسن در ملارد

این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری گام های بزرگی برداشته است و با توجه به رشد سطح علمی، تولیدی، صنعتی، خدماتی و اینکه بهبود فرآیندها نیاز به بستر سازی دارند، بر آن شد که با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمندی هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت برداشته و شرکت را تاسیس نماید.

محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شود. در این بین ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

شعار شرکت توسن  فکر حرفه ای، کار حرفه ای است و سعی کرده با استفاده ازنیروی مجرب و متخصصان فعال در صنعت به هدف خود یعنی تولید ابزار آلات برقی با کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریان دست یابد.

 

محصولات توسن

محصولات و خدمات توسن بسیار گسترده است و تنها به تولید ابزار محدود نمی‌شود. یکی از خدمات توسن راه اندازی رادیو توسن بوده که با هدف افزایش آگاهی و اطلاعات در حوزه ابزارآلات شکل گرفته است.

  • ابزارآلات برقی و شارژی: دریل و بتن کن، فرز، پولیش و سنباده، فارسی بر، گردبر، عمودبر، مرمربر، پروفیل بر، اورفرز، رنده برقی، سشوار صنعتی، ابزار جوش و برش، جارو برقی صنعتی، بکس برقی، دمنده و مکنده، شستشوی فشار قوی و کارواش

نمایندگی فروش ابزارآلات توسن فردیس

  • ابزارآلات بادی: منگنه کوب بادی، بکس بادی، میخ کوب بادی، بادپاش و کمپرسور هوا
  • ابزارآلات باغبانی: اره زنجیری برقی، اره زنجیری بنزینی، قیچی باغبانی، اره باغبانی و علف تراش بنزینی
  • ابزارآلات دستی: انواع انبرها، ابزار برش، پیچ گوشتی، ابزار دقیق، آچار، بکس و متعلقات، جوش و برش و …
  • متعلقات: مته، کوپلینگ، آچار سه نظام، سه نظام، سیم سیار، کیف و کیت ابزار، نردبان، دستکش صنعتی، چسب سیلیکون، شلنگ فنری بادی، صفحات برش و ساب،‌ تیغ لوله‌بر،‌ تیغ اره عمودبر، گرانیت‌بر و تیغ ام دی اف‌ بر‌
  • ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل دریل، اره فارسی بر، دریل بتن کن و چکش تخریب و … داراست.

 

اره زنجیری بنزینی توسن مدل 5625CS

اره زنجیری ابزاری است که متشکل شده از یک موتور محرک و یک زنجیر تیغ دار که حول یک ورق فلزی به اسم ساطور می چرخد و عملیات برش چوب را انجام می دهد . عملکرد این ابزار به این صورت است که نیروی گشتاور موتور به زنجیر منتقل شده و باعث گردش آن به دور ساطور خواهد شد و حاصل برخورد زنجیر اره با چوب باعث بریده شدن آن خواهد شد . معمولا ابزارآلات که عملیات برش را انجام می دهند از جمله فرز ، پروفیل بر و … دارای محافظ می باشند اما در اره این محافظ وجود ندارد از این رو اره زنجیری یکی از خطرناک ترین ابزارآلات اختراع شده به دست بشر می باشد و باید با وسایل ایمنی از این دستگاه استفاده نمود . این ابزار معمولا دارای دو نوع اصلی یعنی اره برقی و اره بنزینی هستند که این دسته بندی متناسب با نوع سوخت و نیروی مصرفی آن ها می باشد .

نمایندگی توسن اندیشه

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

اره زنجیری بنزینی توسن مدل 5625CS از محصولات با کیفیت برند توسن  می باشد . اره زنجیری بنزینی برای برش درخت های شهری یا هرس کردن شاخه ها مناسب است . با توجه به بنزینی بودن و عدم نیاز به برق محدودیت برای کار ایجاد نمی کند .این محصول مجهز به کاربراتور با کیفیت WALBRO ژاپن بوده و توان موتور آن 910 وات می باشد .

نمایندگی فروش ابزارآلات توسن شهریار

این اره دارای تیغه و ساطوری  بوده و مخزن سوخت ترکیبی جهت کاربری آسان و ترکیب سریع سوخت دارد . همچنین به سیستم روغن کاری اتوماتیک و قابل تنظیم مجهز شده و دارای شمع با کیفیت برند BOSCH می باشد . از ویژگی های مهم این اره می توان به قابلیت تعویض آسان فیلتر هوا و ترمز ایمنی با کیفیت اشاره کرد . اره زنجیری بنزینی توسن مدل 5625CS دارای سیستم استارت سریع و آسان بوده و به قفل ایمنی پدال گاز مجهز شده است .

 

اره پروفیل بر توسن پلاس 5198C

اره پروفیل بر توسن مدل 5198C ، ابزار برقی است که به برای برش مواد سخت همچون آهن و پروفیل‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد . در اره پروفیل بر توسن مدل 5198C ، عمل برش با کمترین خطا از طریق یک صفحه برش انجام می ‌شود . پروفیل برها شامل یک صفحه برش گرد که بر روی یک بازوی گردان وصل شده سوار است . اره پروفیل بر توسن مدل 5198C دارای دقت بالا جهت برش‌های مستقيم و مورب اجسام می‌ باشد و در برش‌های طولانی ، اين دقت برش را همچنان حفظ خواهد کرد .

نمایندگی توسن البرز

يكی ديگر از عوامل تأثیرگذار در دقت برش علاوه بر عوامل مکانیکی دستگاه، ثابت بودن دستگاه هنگام برش است . دستگاه پروفیل بر 5198C دارای موتوری قدرتمند با توان  2200 وات و صفحه گردان آن قادر است با سرعتی معادل 3800 دور در دقیقه گردش کند و از قطری برابر 355 میلی ‌متر برخوردار است. این محصول دارای کابل برق 4 متری با روکش ضخیم می ‌باشد که باعث می‌شود در شرایط کاری سخت آسیبی به کابل آن وارد نشود .

نمایندگی توسن در شهریار

 

فرز آهنگری توسن 3061A

دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد ، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و … انجام دهید . تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار می کنند نیاز به وسایلی مانند ساب ، پولیش و برش دهنده که در انجا فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید .

خدمات پس از فروش ابزارآلات توسن ملارد

فرز ها عمدتا با استفاده از نیروی باد و برق کار می کنند ، به منظور راه اندازی دستگاه فرز می بایست کلید را فشار داده تا دیسک برشی شروع به گردش نماید و زمانی که دست خود را از روی کلید بر می دارید حرکت آن متوقف می شود ، این حالت کمک بسیار زیادی به منظور حفظ جان کاربران می کند ، و خطر کار با این دستگاه را بسیار کم می نماید .

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

دستگاه فرز مدل 3061A نوعی ابزار برقی است که در کار برش و ساب را روی اجسام مختلف انجام می‌ دهد . این دستگاه موتور قدرتمندی دارد و برای به‌ کارگیری آن باید از صفحه‌ ی فرز با قطر مشخص استفاده کرد . ابعاد و وزن این دستگاه مناسب و مطابق با دستگاه ‌های فرز بزرگ در نظر گرفته‌ شده است . دستگاه فرز مدل 3061A را شرکت توسن (Tosan ) تولید و به بازار معرفی کرد . این شرکت از جمله ‌ی تولید کنندگان داخلی ابزار و لوازم جانبی آن است . بارز ترین ویژگی محصولات این شرکت قیمت مناسب ‌تر نسبت به محصولات مشابه سایر شرکت ‌های تولید کننده است . این محصول شرکت توسن به یک موتور 2200 واتی مجهز شده که حداکثر سرعت گردش آن به 8500 دور بر دقیقه می‌ رسد . این موتور ، صفحه‌ی فرز را هم با همین سرعت به گردش در می ‌آورد . برای استفاده از این دستگاه باید صفحه ‌ی فرز های برش یا ساب با قطر 180 میلی ‌متر را تهیه کنید .

نمایندگی توسن تهران

بتن کن توسن مدل 8020H

دریل بتن کن در دسته ابزار برقی حرفه ای در صنعت ساخت و ساز قرار دارد و از آن به منظور اجرای فرآیند تخریب و سوراخ کاری استفاده می شود . استفاده از این دستگاه کار هر کسی نیست و باید از مهارت کافی برای انجام این کار برخوردار باشید . از این دستگاه به منظور انجام فرآیند تخریب سبک و دریل کاری متریال هایی هم چون بتن ، سنگ و آجر استفاده می شود .

نمایندگی فروش محصولات توسن شهریار

این ابزار شباهت زیادی به چکش تخریب دارد . تفاوت این دو در این است که دریل بتن کن می تواند عملیات سوراخ کاری را نیز انجام دهد اما چکش تخریب قادر به انجام این کار نیست . این وسیله در ظرفیت های گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد . در ساخت آن از پیستون استفاده می شود که نه تنها باعث بالا رفتن قدرت تخریب این دستگاه می شود، بلکه می تواند به عنوان وسیله ای برای حفاری نیز مورد استفاده قرار گیرد . از دیگر اجزای سازنده این ابزار ، می توان به سیستم مته و قلم گیر اشاره کرد که عملکردی همانند چکش تخریب دارد .

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

دریل بتن کن توسن مدل 8020H دارای سه عملکرد متفاوت سوراخکاری ، چکشی و تخریب است که متناسب با کاربرد قابل تنظیم هستند . قابلیت دیگر دریل 8020H کلید کنترل سرعت دستگاه است که باعث می‌شود میزان دور دستگاه در دقیقه تنظیم شود . موتور 800 وات دریل نسبت به دیگر دریل‌های بتن کن دارای قدرت پایین تری است به همین جهت این دریل بیشتر در کارهای سوراخکاری کارایی مناسبی دارد . وزن کم دستگاه و قیمت مناسب دستگاه نیز این دستگاه را مناسب برای استفاده در منزل کرده است . ویژگی دیگر سیستم کلاچ ایمنی دستگاه است که در هنگام گیر کردن دستگاه در بتن و یا چوب دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود . از دیگر ویژگی های این دستگاه سیستم چپگرد و راستگرد و کلید قفل کن دریل است.

 

اور فرز نجاری توسن 1013R

اور فرز دستگاهی است که تنها دارای یک صفحه و موتوری می‌ باشد که یک تیغه را با سرعت به چرخش در می‌ آورد . اما کارایی و قابلیت‌ های این دستگاه بسیار فراتر از چیزی است که به نظر می‌ رسد ، و در نتیجه به طور حتم این دستگاه می‌ بایست در یک کارگاه نجاری وجود داشته باشد . به عقیده‌ی برخی ، اور فرز نجاری مهم‌ ترین اختراع در زمینه‌ی ابزار برقی در قرن بیستم بوده است . اولین مدل از این دستگاه در طی جنگ جهانی اول ساخته شد .

رایج‌ ترین کاربرد اور فرز نجاری ، شکل دادن به لبه‌ های قطعه کار است به گونه‌ای که قطعه کار حالت تزئینی و دکوراتیو پیدا کند . به کمک این دستگاه می‌ توانید حتی کار با فرم‌ ها و قطعات منحنی را به دقت قطعات راسته انجام داد . طیف گسترده‌ ی تیغه‌ های مربوط به اور فرز تنوع زیادی را در شکل‌ دادن به لبه‌ های قطعات کار در اختیار قرار می‌ دهد . همچنین برای این دستگاه لوازم جانبی متنوعی نیز وجود دارد . از لبه‌گیر که فاصله‌ ی تیغه‌ ی دستگاه از لبه‌ ی قطعه کار را کنترل می‌ کند گرفته تا گیره‌ هایی که به طور عکس عمل کرده و فاصله‌ ی تیغه‌ ی دستگاه از مرکز قطعه کار را کنترل نموده و برای کار با قطعات دایره‌ ای و منحنی‌ شکل مورد استفاده قرار می‌ گیرند .

نمایندگی فروش محصولات توسن البرز

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

فرزها که برای سنباده‌ زنی ، تراش یا برش قطعات مختلف به کار می‌ روند ، گونه‌های بسیار متنوعی دارند . یکی از این‌ گونه‌ ها که به «فرز نجاری» شهرت دارد ، در کارگاه‌ های نجاری و ساخت انواع دکور های چوبی مورد استفاده قرار می ‌گیرد . از این نوع فرز برای تراش یا برش قطعات چوبی استفاده ‌ی فراوانی می ‌شود . استفاده از این دستگاه نیاز به کسب مهارت دارد و در زمان کار باید دقت بسیار بالایی به کار ببندید تا به کیفیت مطلوب دست یابید . در میان محصولات شرکت توسن (Tosan ) فرز نجاری هم دیده می‌ شود .

خدمات پس از فروش ابزارآلات توسن شهریار

فرز نجاری مدل 1013R با برند توسن به بازار معرفی و عرضه شد . این فرز به یک موتور 2100 واتی مجهز شده است. سرعت گردش سری یا کولت دستگاه در 6 وضعیت قابلیت تنظیم دارد و بین 8000 تا 23000 دور بر دقیقه متغیر است . همچنین عمق برش به کمک این دستگاه 6.3 کیلوگرمی را می‌ توان بین 0 تا 13 میلی ‌متر تنظیم کرد . از این فرز می‌ توانید در برش قطعات مختلف چوبی استفاده کنید . فرز ها در انواع معمولی ، فرزهای نجاری ، انگشتی ، مینیاتوری و رومیزی ساخته می ‌شوند . فرز های معمولی هم در دو نوع مینی و بزرگ ساخته می ‌شوند . البته فرز های بزرگ ابعاد مختلفی دارند . شرکت توسن گونه‌ های مختلف فرز را تولید می‌کند و مدل 1013R یک فرز نجاری محسوب می‌ شود . قدرت این دستگاه در کنار قابلیت تنظیم سرعت کولت و عمق برش برای انجام کار های مختلف صنعتی بسیار مناسب است .

 

دریل بتن کن توسن مدل 8065H

دریل بتن کن در دسته ابزار برقی حرفه ای در صنعت ساخت و ساز قرار دارد و از آن به منظور اجرای فرآیند تخریب و سوراخ کاری استفاده می شود . استفاده از این دستگاه کار هر کسی نیست و باید از مهارت کافی برای انجام این کار برخوردار باشید . از این دستگاه به منظور انجام فرآیند تخریب سبک و دریل کاری متریال هایی هم چون بتن ، سنگ و آجر استفاده می شود .

نمایندگی فروش محصولات توسن ملارد و شهریار

این ابزار شباهت زیادی به چکش تخریب دارد . تفاوت این دو در این است که دریل بتن کن می تواند عملیات سوراخ کاری را نیز انجام دهد اما چکش تخریب قادر به انجام این کار نیست . این وسیله در ظرفیت های گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد . در ساخت آن از پیستون استفاده می شود که نه تنها باعث بالا رفتن قدرت تخریب این دستگاه می شود ، بلکه می تواند به عنوان وسیله ای برای حفاری نیز مورد استفاده قرار گیرد . از دیگر اجزای سازنده این ابزار ، می توان به سیستم مته و قلم گیر اشاره کرد که عملکردی همانند چکش تخریب دارد .

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

دریل بتن کن توسن مدل 8065H دارای مته‌ گیر 5 شیار SD MAX می‌ باشد . قدرت موتور این دستگاه 1100 وات و قدرت ضربه آن 9.5 ژول است . این دریل بتن کن دارای قابلیت سوراخکاری در بتن 40 میلی‌متر، سیمان 60 میلی‌متر و در آجر 120 میلی‌متر، سوراخکاری ضربه‌ای و تخریب را دارا است . دقت ابعادی بالا در قطعات ضربه زن جهت ایجاد حداکثر قدرت ضربه، سیستم کلاچ ایمنی جهت بالابردن عمر موتور و جلوگیری از صدمات احتمالی حین کار، دارای کنترل کننده سرعت با حفظ قدرت در دورهای پایین، نشانگر آماده به کار و نیاز به سرویس کاری و طراحی ارگونومیک دسته با کمترین لرزش ممکن از دیگر مزایای این بتن کن به شمار می‌رود.

خدمات پس از فروش ابزارآلات توسن البرز

چکش تخریب توسن 6006DH

چکش تخریب توسن مدل 6006DH برخوردار از قدرت 1300 وات و توانایی 3900 ضربه در دقیقه است . این چکش تخریب با وارد کردن ضربات منظم و قدرتمند قادر است سطوح ساخته شده از بتن ، سیمان ، گچ و غیره را تخریب کند ‏. چکش تخریب توسن مدل 6006DH دارای وزن 7 کیلوگرم و قلم‌گیر 6 گوش می‌ باشد و منبع تغذیه این ابزار برق شهری 220 ولت است . از دیگر مزایای این ابزار می ‌توان به بدنه آلومینییومی مقاوم و با کیفیت ، طراحی توری در مسیر ورودی هوا  برای جلوگیری از نفوذ ذرات خارجی ، تجهیز به کلید قفل کن و کابل برق 3 متری اشاره کرد .

مینی فرز توسن 3117SA

دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربرد ها می باشد ، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و … انجام دهید . تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار می کنند نیاز به وسایلی مانند ساب ، پولیش و برش دهنده که در انجا فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید . فرز ها عمدتا با استفاده از نیروی باد و برق کار می کنند ، به منظور راه اندازی دستگاه فرز می بایست کلید را فشار داده تا دیسک برشی شروع به گردش نماید و زمانی که دست خود را از روی کلید بر می دارید حرکت آن متوقف می شود ، این حالت کمک بسیار زیادی به منظور حفظ جان کاربران می کند ، و خطر کار با این دستگاه را بسیار کم می نماید .

نمایندگی توسن کرج

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

مینی فرز آهنگری مدل 3117SA یک نمونه ابزار برقی می باشد که توسط شرکت توسن (Tosan)  ساخته و به بازار عرضه می شود . سرعت گردشی برابر 11000 دور بر دقیقه و توانی برابر 720 وات دارد . با استفاده از این مینی فرز می‌ توانید کار هایی نظیر سنباده کاری ، برش و ساب بتن ، فلز و حتی سنگ را به راحتی انجام دهید. قطر صفحه قابل نصب بر روی این دستگاه سایز 115 میلی ‌متر است . از ویژگی‌ های مینی فرز آهنگری توسن 720 وات مدل 3117SA می‌ توان به کلید برق کشویی ، حفاظ قابل تنظیم ، پوسته گیریبکس آلومینیومی ، کابل برق ضخیم 2 متری و قابلیت تعویض آسان صفحه برش اشاره کرد .

 

دريل چکشی توسن مدل 0022D

دریل ابزار برقی بسیار پر کاربرد است که وظیفه اصلی آن سوراخ کاری بر روی سطوح مختلف و متریال‌ های گوناگون مانند چوب ، مصالح و انواع فلزات است . گرچه دریل ها را ابزاری برای سوراخ کاری می‌ دانیم ، اما این تنها کاربرد آن ها نیست . امروزه شاهد گجت‌ ها و ابزار‌ های بسیار متنوعی هستیم که به دریل متصل می‌ شوند و برای فرایند‌ های مختلف مانند برش کاری ، باز و بستن پیچ‌ ها ، سیقل دادن و پولیش کاری به کار گرفته می شوند .

نمایندگی فروش ابزارآلات توسن تهران

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

دریل چکشی توسن مدل 0022D نیروی خود را از طریق برق شهری تامین می‌کند . بیشینه سرعت دوران این دریل 2800 دور بر دقیقه است . این دریل توانایی چرخش در دو جهت را دارد . با استفاده از این دریل قادر خواهید بود سوراخ‌هایی حداکثر با قطر 13 میلی ‌متر در فلز و 16 میلی متر در سیمان یا مصالح مشابه و 30 میلی‌ متر در چوب را ایجاد کنید . این دریل با داشتن توان 750 واتی دریلی مناسب برای مصارف خانگی و تجاری است .

 

فرز انگشتی توسن مدل 3313GDL

دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربرد ها می باشد ، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و … انجام دهید . تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار می کنند نیاز به وسایلی مانند ساب ، پولیش و برش دهنده که در انجا فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید . فرز ها عمدتا با استفاده از نیروی باد و برق کار می کنند ، به منظور راه اندازی دستگاه فرز می بایست کلید را فشار داده تا دیسک برشی شروع به گردش نماید و زمانی که دست خود را از روی کلید بر می دارید حرکت آن متوقف می شود ، این حالت کمک بسیار زیادی به منظور حفظ جان کاربران می کند ، و خطر کار با این دستگاه را بسیار کم می نماید .

نمایندگی توسن در شهریار

مشخصات محصول

فرز انگشتی 3313GDL یک نمونه از ابزار برقی می باشد که توسط شرکت توسن (Tosan) ساخته و به بازار عرضه می گردد . این محصول به یک موتور با قدرت 710 وات مجهز شده و سرعت گردش این موتور بین 12000 تا 28000 دور بر دقیقه متغیر است . این فرز به‌ صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است که مانع خستگی کمتر دست کاربر هنگام کار با این دستگاه می شود . توسن یکی از تولید کنندگان داخلی ابزار است که در این زمینه ، محصولات بسیار متعدد و متنوعی دارد . ابزار های برقی تولید شده توسط این شرکت هم تنوع قابل ‌توجهی دارد .

خدمات پس از فروش محصولات توسن اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین ابزارآلات توسن را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات توسن

 

 

X