بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی باداب

نمایندگی باداب در شهریار

نمایندگی باداب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند باداب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

برند باداب

شرکت صنعتی باداب در سال 1372 در زمینه تولید قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت در کرج تاسیس شد.شرکت باداب با گذشت سالها و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت توانست زمینه تولیدات خود را گسترش دهد. باداب اکنون همگام  با مدلهای روز دنیا به عرضه انواع جکوزی، وان، زیردوشی، اتاق دوش در مدلهای بسیار متنوع و با ورقهای PMMA/ABS/PMMA و تقویت فایبر پرداخته و توانسته با تولید محصولات با کیفیت و متناسب با سلایق مشتریان، بازار ایران را در دست بگیرد.

 

وان جکوزی حمام باداب

وان جکوزی های باداب یکی از دیگر محصولات برند باداب می باشند. برند باداب یکی از تولید کننده های مطرح وان جکوزی خانگی برند باداب از سال 1373 در کرج با تولید قطعات فایبر گلاس و کامپوزیت شروع به کار کرد. به غیر از تولید وان جکوزی حمام به تولید دوردوشی، اتاق دوش، کابین سونا و بخار و همچنین زیر دوشی در انواع و ابعاد مختلف پرداخته است. یگی از نکات ارزشمندی که در ارتباط با این برند مطرح وجود دارد این است که همواره سعی داشته وان جکوزی حمام باداب را با بهترین کیفیت و متریال درجه یک تولید نماید.

نمایندگی باداب در ملارد

وان جکوزی خانگی چیست؟

جکوزی (Jacuzzi) خانگی یا وان جکوزی حوضچه ای است که آب در داخل آن با فشار زیاد از طریق پمپ های قوی از دیواره ها به داخل حوضچه رانده میشود. این حرکت آب با فشار منجر به ماساژ آبی و رفع خستگی میگردد. در جکوزی از تجهیزاتی استفاده میشود که حباب هوا ایجاد میکند و آب را به صورت پرتابی از دیواره ها و کف به قسمت حوض جکوزی میفرستد.

بنابر این جکوزی هایی که روی شاسی نصب شده و به شکل پک کامل مانند یک ماشین لباسشویی بدون هیچ گونه ساخت وساز و تخریب محل نصب، برای استفاده در فضای آپارتمان ها و منازل عرضه می گردند را جکوزی خانگی می نامند.

 

اجزای اصلی جکوزی خانگی

جکوزی های خانگی در حالت کلی دارای یکی سری تجهیزات اصلی هستند مانند: شیر آلات، موتور یا پمپ اصلی، لوله های هدایت کننده، نازل های خروجی، چاهک خروج آب. در کنار این موارد، جکوزی های خانگی برحسب نوع و تنوع موجود در بازار می توانند دارای تجهیزات اضافی نیز باشند.

نمایندگی باداب فردیس

هرکدام از این تجهیزات دارای عملکرد خاص خود هستند. این تجهیزات اضافی شامل پنل های بغل و جلو جکوزی، شاسی وان جکوزی، زیر سری وان جکوزی، جت های جکوزی، بلوئر جکوزی یا پمپ جهت هوادهی در کف و سیستم حافظ جان می باشد.

نمایندگی باداب در شهریار نمایندگی باداب در شهریار

  1. پانل جلویی و پانل کوچک یا همان بغلی جکوزی

پانل جلویی و عقبی وبغلی معمولا به وان جلوه و نمایی ویژه می دهند و در واقع دیواره های کناری وانهستند. این پانل ها قابلیت جدا شدن دارند. بدین ترتیب با سلیقه کاربران هم می توان این پانل ها را بر روی جکوزی قرار داد و هم می توان آن ها رابرداشت. پانل بغلی مختص به سمتی است که دیوار وجود نداشته و صرفا نمای شیکی به جکوزی می دهد سمت دیگر هم که دیوار است و نیازی به پانل ندارد. وجود پانل باعث می شود که دیگر نیازی به ساخت و ساز نبوده و با استفاده از پانل های مختلف زیبایی و استقامت لازم را به جکوزی بخشید.

نمایندگی باداب اندیشه

  1. شاسی وان جکوزی

شاسی در واقع اشاره به اسکلت کلی کار دارد. شاسی به چارچوب فلزی گفته می شود که جکوزی را بر روی آن قرارمی دهند و در واقع شاسی شکل و مقاومت جکوزی را حفظ می کند. معمولا شاسی ها از ورقه های گالوانیزه یا تمام استیل تهیه می شوند که خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی و خوردگی دارند. همچنین توان بالایی در برابر وزن های سنگین دارند. معمولا در قسمت های پایه شاسی قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد.

نمایندگی فروش محصولات باداب شهریار

  1. پمپ یا موتور وان جکوزی

وظیفه پمپ‌ یا جکوزی چیست؟ پمپ وظیفه ارسال آب به جکوزی با فشار بالا را دارد. در همه ی جکوزی ها به منظور افزایش بازده پمپ ها شدت جریان عبوری از جت های جکوزی نیز به حداکثر خود می رسند که باعث می شوند آب توسط مکنده ها، مکیده شده و مجددا به جکوزی برگردد. توان و قدرت موتور های پمپ با یک دیگر متفاوت است و در قسمت پایه از لرزه گیر برخوردارند که باعث می شود پمپ هنگام کار کردن لرزش و صدا نداشته باشد.

 

  1. زیر سری وان جکوزی

قطعا در جکوزی نمیتوان سر را بر روی سرامیک قرار داد. طراحان برای راحتی این کار یک زیر سری یا بالشتک تعبیه کرده اند که جهت قرار گرفتن سر ساخته شده و این امکان را فراهم می کند تا ساعت ها بدون خستگی در آرامش به سر ببرید.

نمایندگی باداب البرز

  1. جت و ماساژور جکوزی

در کل جت ها به منظور آن طراحی شده اند تا بتوانند با ایجاد امواج درون آب خاصیت ماساژ درمانی را برای فرد تا حدودی فراهم کنند. جت جکوزی ها آب را با فشار زیاد به جکوزی وارد می کنند که در نهایت باعث ماساژ بدن می شوند.

 

  1. موتور بلوئر یا جت کف جکوزی

بلوئر عملکردی شبیه به ماساژور دارد. جت کف باعث می شود که در کف جکوزی هوا دهی انجام شود و باعث ماساژ بدن شود. این جت کف ها با ایجاد هوا در بین آب باعث می شوند که آب با فشار زیاد به بدن برخورد کند. در واقع عملکرد بلوئر که در جکوزی های تیپ ۳ به بالا استفاده می شود مکش هوا و انتقال آن ها به ماساژور است.

خدمات پس از فروش باداب ملارد

 

  1. دستگیره وان جکوزی

بی شک هنگامی که وارد وان حمام یا جکوزی می شوید به دستگیره ای نیاز دارید تا بتوانید راحت تر خود را کنترل کنید. دستگیره های فلزی با روکش چرم یا پلاستیک به منظور کنترل بهتر بدن ساخته شده اند. با کمک دستگیره وان جکوزی می توانید راحت تر در جکوزی جا به جا شوید.

 

  1. شیر آلات جکوزی

برای آن که آب به جکوزی ورود پیدا کند به شیر آلات نیاز است. در واقع با استفاده از شیر آلات آسانتر می توان جکوزی را پر از آب نمود. شیرآلات جکوزی خانگی معمولا از ۴ بخش تشکیل شدهاند: شیر آب گرم، شیر آب سرد، وان پر کن، دوش دستی و دایورتور.

 

  1. چراغ هالوژن جکوزی

چراغ های هالوژن در رنگ ها و میزان نور متفاوتی وجود دارند. بدین ترتیب انتخاب رنگ چراغ های هالوژن جکوزی سلیقه ای است. این چراغ ها باعث زیبا تر شدن آب درون جکوزی می شوند و ازطرفی می توان گفت که استفاده از هالوژن ها خاصیت نور درمانی خواهد داشت.

نمایندگی باداب ملارد و شهریار

  1.  زیر آب تخلیه

زیر آب تخلیه مسیر تخلیه آب جکوزی به سمت فاضلاب است. این زیر آب ها معمولا چرخشی هستند و با چرخاندن دستگیره آن به سمت عقربه های ساعت باز می شوند تا آب جکوزی تخلیه شود. در زمان آب گیری جکوزی باید حتما زیر آب تخلیه بسته باشد.

 

  1. هیتر یا گرم کن

برخی از وان های جکوزی به این هیترها مجهز هستند و برخی تنها با آب گرم مصرفی گرم می شوند. البته اغلب وان های جکوزی دارای هیتر هستند و تثبیت دمای آب توسط همین هیترها صورت می گیرد.

این هیترها دارای ترموستات محیطی و یا سنسورهایی هستند که باعث تنظیم دمای آب می شود و در هنگام استفاده از جکوزی هیترهای آن به کار می افتند.

 

  1. سنسور سطح سنج آب

سنسورهای سطح سنج آب وظیفه دارند تا از به کار افتادن پمپ در مواقعی که آب از حد استاندارد پایین تر است ،جلوگیری کنند.

نمایندگی فروش محصولات باداب فردیس

فواید و مزایای جکوزی در خانه

شاید به نظر برسد که استفاده از جکوزی خانگی به صرفه نیست. چراکه هر وقت اراده کنید می توانید به نزدیک ترین استخر نزدیک محل زندگیتان مراجعه کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

علاوه بر بحث بهداشتی استفاده از جکوزی های عمومی، اما وقتی به این فکر کنید که جکوزی در طول مشغله ها و گرفتاری های روزانه زندگی همه ما چقدر برای حفظ سلامتی مفید است حتما به فکر تهیه یک جکوزی برای منزل خواهید افتاد. علاوه بر این خرید جکوزی خانگی به صرفه جویی و زمان بندی بهتر برای کارهایمان کمک خواهد کرد. فواید استفاده از جکوزی به صورت کلی در موارد زیر خلاصه می شود.

نمایندگی باداب در شهریار نمایندگی باداب در شهریار

کاهش استرس اصلی ترین مزیت جکوزی

دغدغه های زندگی باعث می شود فکر و خیال ما ناآرام باشد. استفاده از آب گرم جکوزی خانگی می تواند به بازگشت آرامش ذهنی و روحی و کاهش اضطراب و استرس کمک کند. همچنین ماساژ انجام شده توسط جت های جکوزی، بدن را ریلکس کرده و تنش ها را دور می کند.

نمایندگی باداب کرج

  • قلب و عروق سالم با جکوزی

غوطه ور شدن در آب باعث می شود تا قلب سخت تر کار کند و این کار کردن باعث می شود تا قلب سلامت تری داشته باشید. درواقع استفاده از جکوزی می تواند ورزشی مناسب برای قلب شما باشد. البته افرادی که بیماری های قلبی دارند، باید در استفاده از جکوزی مراقب باشند و حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.

نمایندگی باداب ملارد

  • خواب بهتر با آب گرم

خرید و استفاده از جکوزی خانگی آرامش بیشتری را در طول خواب به همراه دارد و کیفیت خواب را بالا می برد. درواقع آب گرم باعث می شود عضلات شما آرام شده و همین آرامش ایجادشده برای بدن، برای شما خواب لذت بخشی را فراهم می کند.

 

  • اگر ورزشکار هستید

همان طور که گفته شد آب گرم به آرامش و تسکین بدن کمک می کند. بنابراین اگر ورزشکار هستید که از دردها و مصدومیت های طولانی رنج می برید یا اگر فردی هستید که دچار سانحه و شکستگی استخوان شده اید می توانید برای درمان از جکوزی استفاده کنید.

 

  • کنترل فشارخون

فعالیت بالای قلب در آب گرم جکوزی فشارخون را کاهش می دهد بر اساس تحقیقات دکتر توماس الیسون محقق کلینیک مایو، نشستن در حمام آب گرم می تواند فشار شما را کنترل کند. به شرطی که در این موارد با پزشک خود مشورت کنید.

نمایندگی فروش محصولات باداب شهریار

  • کنترل نسبی قند و وزن

گفته می شود استفاده از آب گرم می تواند به کاهش قند خون و وزن نیز کمک کند. البته در این موارد هیچ چیز بهتر از داشتن یک رژیم غذایی سالم نیست.

از دیگر فواید جکوزی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ماساژ آبی: فشار بالای آب در جکوزی خانگی باعث ماساژ عضلات هنگام استحمام می شود.
  • رفع درد: اگر کمردرد یا دردهای عضلانی، استخوانی یا ستون مهره ای دارید، استحمام در جکوزی، دردهای تان را از بین می برد.
  • شادی و حس خوب: بعد از یک روز کاری سخت یا برای شاد کردن کودکان می توانید از جکوزی خانگی خودتان استفاده کنید و حس بهتری بگیرید.
  • بهبود گردش خون: آب گرم در جکوزی درجه دمای شما را بالا می برد و باعث گشاد شدن رگ و عروق شما می شود که گردش خون شما را بهبود می بخشد.
  • سوزاندن کالری در جکوزی: با نشستن در جکوزی به ازای هر ۱۵ دقیقه ۱۷ کالری می سوزانید .

 

انواع جکوزی خانگی

جکوزی های موجود در بازار در شکل و کاربردهای بسیار متنوعی عرضه میشوند. مثلا از لحاظ شکل ظاهری جکوزی ها می توانند مستطیل، بیضی یا مربع شکل باشند. همچنین جکوزی ها به صورت تک نفره یا دو نفره هستند و برحسب اینکه نوع طراحی حمام و محل قرار گیری جکوزی در حمام به چه نحوی است می توانند برای کنج، چپ یا راست در کنار دیوار نصب شوند. در حالت کلی برای انتخاب جکوزی خانگی گزینه های متنوعی در بازار موجود است.

نمایندگی باداب تهران

انواع جکوزی از نظر جنس بدنه

با وجود صدها شکل و اندازه، خرید وان حمام یا جکوزی می تواند طاقت فرسا باشد. جنس وان، قیمت، دوام و تمیزی آن را تعیین می کند. از راهنمای مقایسه مواد بکار رفته در وان استفاده کنید تا بهترین و مناسب ترین وان را انتخاب کنید.

نمایندگی باداب در شهریار

  • وان و جکوزی پلاستیکی

وان حمام یا جکوزی پلاستیکی ساخته شده از فایبرگلاس یا اکریلیک، بیشترین انعطاف پذیری را در طراحی ایجاد می کنند، زیرا می توانند به اشکال مختلف قالب گیری شوند.در وان های پلاستیکی در هنگام لمس سرد نیستند و به خوبی عایق بندی می شود. در وان و جکوزی پلاستیکی، فایبرگلس یا اکرلیک آب به سرعت وان های استیل مینا کاری شده یا وان های چدنی سرد نمی شود. وان پلاستیکی همچنین سبک ترین وان موجود در بازاراست که وزنی حدودا ۳۰ کیلوگرمی دارد.

نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات باداب شهریار

  • وان و جکوزی استیل لعاب کاری شده

وان های استیل فرم یافته با روکش لعاب پرسلان کم هزینه ترین و ارزان ترین وان ها هستند. اما این ماده دارای اشکالاتی است: استیل گرما را هدایت می کند، به این معنی که آب وان با سرعت بیشتری نسبت به وان های پلایتیک خنک می شود. سطح وان های استیل با لعاب پرسلان مستعد شکستن و خرد شدن است. همچنین وزن یک وان و جکوزی استیل تقریباً دو برابر وان و جکوزی پلاستیکی است.

 

  • وان و جکوزی چدنی

وان های چدنی، مانند استیل، با لعاب پوشانده می شوند. پوشش لعاب انها ضخیم تر از وان های فولادی است و چدن دوام و مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. در ابتدا، یک وان چدنی گرما را از آب می کشد، اما با گرم کردن وان، آب را می توان برای مدت طولانی گرم نگه داشت. اشکال اصلی چدن وزن بسیار سنگین آن است.

نمایندگی باداب ملارد

  • وان و جکوزی پلیمری

وان های ساخته شده از پلیمر به طور سنتی ظاهر سنگ مرمر، گرانیت یا عقیق را ارائه می کنند. این وان ها در طیف وسیعی از رنگ های جامد موجود هستند. هزینه وان پلیمری کمی بیشتر از وان اکریلیک است. با این حال، سطح آن به همان اندازه بلند نیست.

 

  • وان و جکوزی کامپوزیتی

وان های تولید شده با کامپوزیت های اختصاصی نسبتاً در بازار وان و جکوزی تازه وارد و جدید هستند. این وان ها از استیل با وزن بالا ، لعاب پرسلان و رزین ساخته می شوند. این مواد با هم ترکیب می شوند تا وانی فوق العاده ایجاد کنند که تمام مزایای چدن را با نیمی از وزن آن ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش محصولات باداب اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات باداب را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات باداب

X