بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ایمن آب

نمایندگی ایمن آب در شهریار

نمایندگی ایمن آب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند ایمن آب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ایمن آب

مجموعه تولیدی ایمن آب در شهر زیبا و تاریخی اصفهان قرار دارد؛ و از سال 1372 تولید محصولات بهداشتی ساختمانی را با عرضه جا مایع زرفام آغاز؛ و در ادامه روند توسعه طی ده های 70، 80 و 90سایر محصولات کاهنده مصرف آب ،  جا دستمال کاغذی ،  سطل پدالی، برس و فلاش تانک را با برندهای زرفام، آبسو و ایمن آب ارائه نموده.

از جمله افتخارات این شرکت میتوان از طراحی پمپ جا مایع، ابداع فلاش تانک های دو حالته ( کششی و فشاری ) و طراحی و تولید اولین فلوتر دیافراگمی ایرانی نام برد. در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت شناخت نیاز مصرف کنندگان عزیز؛ و پاسخگویی به این نیازها را، سرلوحه امور خود قرار داده است.

نمایندگی ایمن آب در شهریار

هدف این مجموعه ؛ ارایه محصولاتی ماندگار و با کیفیت و در نهایت جلب رضایت روز افزون خریداران محترم و نیز ارائه راهکارهای نو به منظور اجرای الگوی مصرف بهینه در شرایط ذیق جاری می باشد.

نمایندگی ایمن آب در ملارد

از این روگروه طراحی تولیدی ایمن آب، همواره از بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنیک های ساخت پیشرو بهره گیری می نماید.

شرکت ایمن آب ضمن تعهد و تبعیت از الزامات قانونی در زمینه های کیفیت ، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست همچنین به منظور حرکت به سمت سازمانی پیشرو و متعالی در سطح جهان، دستیابی به اهداف کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است:

  • افزایش رضایت مشتریان و توجه به نیازهای سایر طرف های ذینفع.
  • حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار.
  • افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها.
  • جلوگیری از مصرف بی رویه منابع تجدید ناپذیر، کاهش اثرات زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی.
  • بهبود روشهای کنترل خطرات و پیشگیری از مصدومیت و بیماری های ناشی از فعالیت های سازمان.
  • توانمندسازی نیرو انسانی با افزایش دانش و انگیزه آنان.

گروه طراحی و تولیدی ایمن آب به عنوان تولید کننده ای طراحی محور و پیشرو در زمینه ی طراحی و تولید محصولات بهداشتی در بازار این محصول شناخته شده است. در این جهت با بهینه سازی روش های تولید سنتی به ساختار مکانیزه و در راستای ارائه محصولات با بهبود شرایط کاربری و مطابق روز در ایران و جهان همواره واحد تحقیق و توسعه این سازمان با تیم طراحی مهندسی فعال و پویا در حال رشد و شکوفایی می باشد.

 

نمایندگی ایمن آب در البرز

فلاش تانک

نمایندگی ایمن آب در شهریار

این روزها دیگر تصور یک سرویس بهداشتی بدون فلاش تانک امکان ‌پذیر نیست. فلاش‌تانک‌ها امروزه به یکی از وسایل بهداشتی ضروری سرویس بهداشتی تبدیل‌شده‌اند. فلاش تانک از  محفظه‌ی پلاستیکی یا فلزی جهت ذخیره‌سازی آب و لوله‌ای برای انتقال این آب به کاسه توالت تشکیل‌شده است. ابتدا مخزن آن‌ از آب پر می‌شود و با کشیدن طناب یا زنجیر و یا فشار دادن دکمه‌ی تخلیه آب، دریچه‌ی نگه‌دارنده آب‌باز شده و آب با فشار زیاد تخلیه می‌شود. فلاش‌تانک‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و حجم‌های مختلف آب‌گیری طراحی و تولید می‌شوند تا طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

مهم‌ترین دسته‌بندی فلاش‌تانک‌ها ازنظر روش نصب به روکار و توکار تقسیم می‌شوند. فاکتورهای مختلفی همچون اندازه و فضای سرویس بهداشتی، زیبایی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، نوع سرویس بهداشتی مورداستفاده اعم از فرنگی، وال هنگ، کلاسیک یا زمینی در انتخاب و نصب فلاش تانک ضروری می‌باشند. به‌طورکلی استفاده از فلاش تانک و مدل‌های مختلف آن نکات مثبت قابل‌توجهی دارد مانند:

نمایندگی ایمن آب در فردیس

  • کاهش قابل‌توجه در مصرف آب
  • افزایش بهداشت و کاهش بیماری‌ها
  • عدم اشغال فضا به ویژه در فلاش‌تانک‌های توکار
  • زیبایی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

 

فلاش تانک ایمن آب

فلاش تانک های ایمن آب با هدف تصحیح الگوی مصرف در جهت بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفتن منابع تجدید ناپذیر طراحی و تولید شدند. محققان و طراحان حرفه ایی ایمن آب با تلاش روز افزون و با بهره گیری از نوآوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند با عرضه ی فلاش تانک های منحصر به فرد خود مصرف آب را به حداقل ممکن برساند و گامی بزرگ در جهت خدمت به بشریت، محیط زیست و مدیریت هزینه ها بردارند. گروه صنعتی و تولیدی ایمن آب، برای پاسخگویی به این نیاز هموطنان خود با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی و تولید نسل نوین فلاش تانک های کم مصرف با مخزن بسیار باریک توانسته است قدمی ارزشمند در جهت صرفه جویی و تصحیح الگوی مصرف آب بردارد و برای پاسخگویی به این نیاز میزان آب مصرفی را به حداقل ممکن برساند.

نمایندگی ایمن آب اندیشه

شرکت ایمن آب مفتخر است در راستای تولید تجهیزات کاهنده مصرف آب، اولین فلاشتانک دو زمانه کششی-فشاری دنیا ( مدل کاسپین ) را تولید نماید. یکی از مهمترین عوامل نفوذ فلاش تانکهای کاسپین ایمن آب در بازار ایران ، قیمت فلاش تانک و کیفیت محصولات است. این مورد سبب شد که در این جهت با بهینه سازی روش های تولید سنتی به ساختار مکانیزه و در راستای ارائه محصولات با بهبود شرایط کاربری و مطابق روز در ایران و جهان، ما مفتخر هستیم که توانسته ایم محصولی مقرون به صرفه با کیفیت عالی را در جهت کاهش مصرف آب و هزینه ها روانه ی بازار کنیم.

یکی از مهمترین ویژگی ای که یک فلاش تانک باید دارا باشد ، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت فلاش تانک است. مواد اولیه زیادی در ساخت فلاش تانک ها به کار برده می شود. موادی مانند لاک، POM و ABS و سایر مواد اولیه موجود در بازار. حال باید دید کدام یک از این مواد در ساخت فلاش تانک به کار رفته است. شرکت ایمن آب تمامی فلاش تانک های خود را با استفاده از پلیمر ABS که با استانداردهای CE اروپا و آمریکا مطابقت دارد، تولید نموده و به همین جهت فلاش تانک های خود را به مدت ۱۵ سال گارانتی نموده است.

نمایندگی فروش محصولات ایمن آب در شهریار

انواع مختلف فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی

فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی به دو دسته توکار و روکار تقسیم می شوند. فلاش تانک های روکار(فلاشتانک دیواری): مدل های روکار همان انواع قدیمی هستند که روی دیوار نصب می شوند. فلاش تانک توکار: در این نوع مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه مربوط به استفاده از آن مشخص است.

انواع فلاش تانک های مورد استفاده به لحاظ ویژگی های تخصصی

فلاش تانک دکمه دار: فلاش تانک های دکمه دار روی آن ها دکمه ای تعبیه شده که با فشردن آن عمل تخلیه آب صورت می گیرد. فلاش تانک اتوماتیک: این نوع فلاش تانک ها همان طور که از نامشان پیداست اتوماتیک عمل می کنند و نیازی به فشردن دکمه نیست. به محض باز شدن درب سرویس بهداشتی عمل تخلیه آب صورت می گیرد. استفاده از این مدل ها بسیار بهداشتی است چون نیازی به دخالت دست هم ندارد. فلاش تانک دو زمانه: عملکرد این فلاش تانک ها به این صورت است که می شود تخلیه آب در دو زمان مختلف صورت بگیرد. به این صورت که در یک مرحله بخشی از آب و در مرحله بعد بخش دیگر از آب تخلیه خواهد شد. فلاش تانک دو مخزنه: این نمونه ها دارای دو مخزن هستند که هر کدام ورودی و خروجی مختص به خود را دارند. عملکرد این نوع در حقیقت مانند مدل های دو زمانه است. یکی از مخزن ها کوچک تر است که ابتدا مورد استفاده قرار می گیرد و اگر نیاز باشد فرد از محتویات مخزن دوم هم استفاده می کند. مدل های دو مخزنه برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشند.

نمایندگی خدمات پس از فروش ایمن آب اندیشه و ملارد

نکته بسیار مهمی که محصولات شرکت ایمن آب را در نظر همگان مورد توجه قرار داده است گارانتی ۱۵ ساله ی بی قید و شرط محصولات ما می باشد. همچنین نیروهای فنی و مجرب ما در همه جای ایران پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می‌باشند.

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایمن آب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

 

 

 

X