بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ایران پاش

نمایندگی ایران پاش در شهریار

نمایندگی ایران پاش در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ایران پاش در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ایران پاش

شرکت ایران‌پاش تولیدکننده بزرگترین مخازن پل‌اتیلن یکپارچه در جهان در سال ۱۳۶۶ به مدیریت دکتر میرقاسم میرزاده در ارومیه تاسیس شد که بیش از ۶۰۰ نوع تنوع محصول دارد. محصولات این شرکت به شرح زیر می‌باشد: انواع مخازن( عمودی، مکعبی، افقی، ته قیفی)، انواع وان پلی اتیلن از ۶۰ تا ۳۰۰۰۰ لیتر، انواع سطل زباله، صندوق دوجداره، اسکله‌های شناور، انواع قایق و سه‌چرخ آبی و انواع کولینگ تاور و محصولات تزیینی، تجهیزات بازی در پارک‌ها،‌ سرسره‌های آبی و علائم ترافیکی.

نمایندگی فروش محصولات ایران پاش در ملارد و شهریار

لازم به ذکر است که این شرکت عضو انجمن جهانی روتاری مدلینگ بوده و اسم این شرکت به عنوان رکورددار در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت رسیده است. این واحد آماده همکاری و پذیرش طرح‌های جدید می‌باشد.

محصولات ما به خوبی توسط بخش های مختلف واحد تولید، تحقیق و توسعه ، آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی پشتیبانی می گردد تا بتواند محصولی با کیفیت جلب در خور رضایت و اعتماد مشتری فراهم آورد.
شرکت ایران پاش ۳۰سال اجرا کننده ی انواع پروژه ها برای موسسات و افراد مختلف با بهترین کیفیت کاری و مناسب ترین هزینه ها بوده و تا کنون توانسته رضایت کامل و اعتماد مشتریان را بدست آورد.

تاریخچه روتاری مدلینگ

روتاری مولدینگ دارای سابقه ای طولانی از پیشرفت هایی است که به مصریان منتهی شده که برای ایجاد سرامیک استفاده می کردند. فرآیندهای قالب سازی از صدها سال پیش توسط سوئیس برای ساخت شکلات های تخم مرغی استفاده میشد.

در زمان های اخیر، بین سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ در ایالات متحده آمریکا، روند روتاری مولدینگ برای توسعه تعداد کمی از پلاستیک ها استفاده میشد، اما محبوبیت چندانی نگرفت، زیرا که یک روند آهسته برای تولید محسوب میشد. با این حال، در چند دهه گذشته، پیشرفت های فرآیند و تحولات مواد خام پلاستیک باعث افزایش بسیار زیادی در استفاده از آن شده است.

مبدا تاریخی

طبق گفته نوئل منسفیلد ورث، “تاریخچه روتیشنال مولدینگ” [plastiquarian – no. 19 – زمستان ۱۹۹۷] کاربرد اصلی قالب های چرخشی در دهه ۱۹۴۰ در تولید سر عروسک ها بود. قالب نیکل الکترولیز مس ساخته شده و پلیمر مورد استفاده PVC (پلی وینیل کلرید) پلاستیکیزول بود. این فرآیند جدید در صنایع مورد استفاده قرار گرفت و به سرعت جایگزین روش پاپی-ماش شد. و به سرعت بسیاری دیگر از اسباب بازی ها برای کودکان توسط این فرایند تولید می شد، مانند اسباب بازی های جغجغه و توپ بازی.

نمایندگی ایران پاش شهریار

نمایندگی ایران پاش در شهریار

در اواخر دهه ۱۹۵۰، زمانی که فرایند بهینه شد، برنامه های کاربردی برای سایر صنایع از جمله مخروط های جاده ای، شناورهای دریایی، استفاده شد. این فرایند در اوایل دهه ۱۹۶۰ در اروپا توسعه یافت که با استفاده از آن امکان تولید مخازن بسیار بزرگ با چگالی کم با چرخش (یا تکان دادن) قالب در یک شاسی کوره ۳۰ درجه سانتیگراد را فراهم کرد.

انجمن روتاری مولدینگ

مجمع متشکل از متالورژی های چرخشی (ARM) ، یک انجمن تجاری جهانی است که در شیکاگو در سال ۱۹۷۶ تشکیل شده است و در حال حاضر نمایندگی از شرکت ها را در ۵۸ کشور دارد که با افتخار شرکت ایران پاش نیز به عنوان شاگرد نمونه این مجمع جهانی عضویت دارد. هدف از انجمن، مشارکت شرکت ها در تحقیق و توسعه، ترویج ک ترفیع فعالانه صنعت روتاری مولدینگ در جهان است. ARM عمدتا مسئول توسعه و آگاهی بازار از روند روتیشنال مولدینگ است.

محبوبیت فرآیند

تا دهه ۱۹۸۰، فرآیند قالب گیری چرخشی توسط تامین کنندگان بزرگ مواد در جهان، به شکل ساده درامد. و در پاسخ به افزایش تقاضا، مواد و درجه های جدید در دسترس قرار گرفت. مخازن ذخیره سازی هر اندازه و شکل در صنایع مختلف از جمله پلی کربنات، پلی استر، پلی پروپیلن، LDPE، نایلون و ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) LDPE و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) با استفاده از قالب های چرخشی تولید شده اند. و در سال ۱۹۸۴، روتاری مولدینگ تبدیل به یک فرایند انتخابی برای تولید قایق های تفریحی و دریایی ارزان قیمت شد. مطالعات انجام شده در دانشگاه ملین، بلفاست، منجر به آشنایی علمی بیشتر در مورد فرایند روتومولدینگ از جمله توسعه یک سیستم برای اندازه گیری دمای مداوم در قالب به نام سیستم Rotolog شد.

امروزه جنبه های اصلی جذب پژوهش های فعلی شامل کاهش زمان چرخه و بهبود کیفیت قطعات می باشد.

 

مخزن پلی اتیلن

نمایندگی ایران پاش در شهریار

امروزه مخازن پلی اتیلن برای ذخیره کردن آب و مایعات سازگار با پلی اتیلن و حمل موادی تولید می شوند که با پلی اتیلن سازگاری دارند. این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی معمولا در صنعت ساختمان ، کشاورزی و صنایع شیمیایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعات استفاده می شوند. مخازن پلی اتیلن که مخازن پلیمری نیز نامیده می شوند به دلایل بسیار زیادی محبوب هستند و گوی سبقت را از سایر مخازن مورد استفاده در گذشته ربوده اند.

نمایندگی ایران پاش در ملارد

ویژگی های مخازن پلی اتیلن :

  • مخازن پلی اتیلن به سادگی قابل دسترس می باشند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند . حتی شما به راحتی می توانید به وب سایت فروش آنلاین تجهیزات پلی اتیلنی رفته و مخزن مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید .

 

  • قیمت مخزن های پلی اتین نسبت به مخازن فلزی یا جنس های دیگر کاملا گایین تر و استفاده از این مخازن مقرون به صرفه است .

 

  • دامنه کاربرد مخازن پلی اتیلن با توجه به جنس و مواد اولیه آنها و سازگاری با طیف وسیعی از مواد و سیالات بسیار گسترده است .

 

  • با توجه به شکل پذیری و انعطاف مواد اولیه پلی اتیلن ، مخازن پلی اتیلن قابل تولید در ابعاد و اشکال مختلف می باشد و جهت هر گونه فضا و محیطی قابل طراحی و ساخت است .

 

  • مخزن های پلی اتیلن دارای وزن بسیار کمی هستند و جابجایی و حمل و نقل آنها بسیار ساده است .

 

  • به جهت ساختار مولکولی آنها در مقابل خوردگی و اشعه آفتاب بسیار مقاومند و این باعث طول عمر بالای این محصول گردیده .

 

نحوه ساخت مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن با فرآیند قالب گیری دورانی تولید می شوند. در شروع پروسه تولید مواد پودری پلیمری با مواد حفاظتی اشعه ماوراء بنفش ترکیب می شوند و درون یک قالب دو تکه ریخته می شود. درصد ترکیبات مواد حفاظت کننده اشعه ماوراء بنفش استفاده شده در این مخلوط بستگی به کاربرد نهایی مخزن تولید شده دارد.

نمایندگی ایران پاش اندیشه

با بسته شدن قالب ، قالب در کوره داغ با دمای مناسب تحت حرارت قرار می گیرد. در طول فرایند حرارت، قالب در دو جهت ۳۶۰ درجه به چرخش در می آید. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما مخزن از قالب خارج می شود.

نمایندگی ایران پاش در شهریار

قابلیت سازگاری مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن از جنس پلیمر HDPE و MDPE  هستند که در برابر اکثر مواد مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند. با این حال، مخازن پلی اتیلن را نباید برای نگه داری سوختهایی مانند بنزین استفاده کرد چون این مواد می توانند پلاستیک را سست و شکننده کنند.

نمایندگی ایران پاش فردیس

فقط انواع خاصی از پلی اتیلن برای این کار می توانند مناسب باشد که ماده اولیه آنها در ایران یا در دسترس نیست و یا قیمت تمام شده محصول خیلی گران تر از مخازن فلزی تمام می شود. برای همین توصیه می کنیم برای نگهداری طولانی مدت مواد سوختی مطابق استاندردهای شرکت نفت از انواع مخازن فلزی استاندراد و محافظت شده استفاده کنید.

 

جرم مخصوص مخازن پلی اتیلن

مخازن نه تنها در اندازه های مختلف، بلکه با درجه بندی های متفاوت، برای نگهداری مواد با چگالی های متفاوت به بازار عرضه می شوند.  وزن مخصوص یک ماده، مقایسه وزن آن در واحد حجم با آب است. تولیدکنندگان ، مخازن پلی اتیلن را با ضخامتهای متفاوت برای نگهداری سیالات با وزن مخصوص ۱٫۰ تا ۱٫۹ یا بیشتر طراحی و تولید می کنند. جرم و وزن مخزن در کنار افزودن مواد تقویت کننده و بهبود دهنده به ماده اولیه مخزن، موجب می شود توانایی مخزن برای مقاومت در برابر تنش ‌های هیدرواستاتیک ناشی از مواد ذخیره شده در آن بالا رود.

نمایندگی فروش محصولات ایران پاش شهریار

برای بررسی و در نظر گرفتن استاندارد چگالی سیال داخل مخازن پلی اتیلن از آب استفاده می کنند و وزن مخصوص همه مواد دیگر نسبت به وزن آب اندازه گیری می شود. به عنوان مثال، یک تانکر پلی اتیلن با وزن مخصوص ۱٫۰ طراحی شده است تا بتواند مایعاتی را تحمل کند که وزن آن ها ۱۰۰۰ کیلو گرم(یا کمتر) در یک مخزن ۱۰۰۰ لیتری باشد.

 

ضخامت مخازن پلی اتیلن

ضخامت مخازن باید فشار ثقلی سیال داخل مخزن به دیواره ها را تحمل کند. در واقع ضخامت دیواره، عامل مهمی در قدرت نهایی مخزن است. ضخامت دیواره مخزن و طراحی کلی دو عامل مهم در تعیین ارزش ویژه آن می باشند. هنگام خرید مخزن پلی اتیلن ابتدا چگالترین ترین مایعی که می خواهید در آن نگهداری کنید را بسنجید و سپس با توجه به آن مخازنی را انتخاب کنید که ضخامت کافی برای تحمل آن جرم مخصوص را داشته باشند.

 

دامنه دمایی قابل تحمل توسط مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن به گونه ای طراحی شده اند تا از گسترش و انقباض ناشی از شدت سرما جلوگیری کنند. نتایج آزمایش قطعات سازنده مخازن پلاستونیک در دمای منفی ۴۰ درجه سانتیگراد نشان می دهد که انجماد به مخازن پلی اتیلن هیچگونه آسیبی نمی رساند. البته اگر مخزن پر از آب باشد، نیروی ناشی از انبساط آب هنگام یخ زدن می تواند به مخزن آسیب بزند .

نمایندگی فروش محصولات ایران پاش ملارد

اگر آب داخل مخزن پلی اتیلن پلاستونیک دائما در حال استفاده است، برای جلوگیری از این مسئله کافی است لوله های ورودی و خروجی به مخزن به خوبی عایق پیچی شوند. آبی که توسط لوله شبکه آبرسانی شهری به منزل شما می رسد به خاطر عبور از عمق خاک به دمای حدود ۱۰ الی ۱۵ درجه سانتیگراد می رسد. بنابراین در صورت عایق پیچی استاندارد لوله ها، مرتبا آب بالای دمای صفر درجه به حجم آب مخزن افزوده می شود و مانع از یخ زدگی آن می گردد.

نمایندگی ایران پاش شهریار

اگر آب برای مدت طولانی داخل مخزن بدون استفاده می ماند، مانند خانه های ییلاقی که در فصل زمستان خالی می مانند، بهتر است قبل از ترک ساختمان، آب داخل لوله ها و مخزن تا حد امکان تخلیه گردد.

دمای بالاتر از ۵۵ درجه سانتیگراد ممکن است مخازن را تضعیف کند، اما رسیدن به این دما برای مدت طولانی به ندرت اتفاق می افتد و شبها مخزن فرصت خنک شدن پیدا می کند. البته بهتر است در مناطق جنوبی و بسیار گرمسیر کشور برای مخزن پلی اتیلن سایه بان مناسب هم تعبیه کنید. این مسئله علاوه بر کنترل دمای مخزن، باعث کاهش چشمگیر رسیدن اشعه یووی آفتاب به سطح مخزن و عمر چند ده ساله آن می گردد.

نمایندگی فروش محصولات ایران پاش اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایران پاش را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات ایران پاش

پیام بگذارید

X