بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کهن

نمایندگی اتصالات شلنگی کهن در شهریار

نمایندگی کهن در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش اتصالات شلنگی کهن در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

صنایع اتصالات شیلنگی کهن

صنایع اتصالات شیلنگی کهن به فضل الهی و با بیش از 20 سال حضور مستمر و سابقه ی درخشان ، با سرمایه بخش خصوصی و باهدف کارآفرینی و اشتغال زایی در عرصه ی تولید ملی و بعنوان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید انواع اتصالات شیلنگی مرتبط با شیرآلات بهداشتی ، پکیج های دیواری ، فن کوئل ، سرویس های بهداشتی ، پمپ های تحت فشار، مشعل های گازی و گازوئیلی وصنایع مرتبط و تنوع محصول بیش از 100 مدل اتصالات شیلنگی فعالیت خود را آغاز نموده است.

خدا را سپاس می گوییم که در این مدت به طور مداوم و با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و بهره گیری از دانش روز و استفاده از تکنولوژی مدرن با همت والای کارکنان این مجموعه ، فعالیت چشمگیری نصیبمان شده است . بطوریکه در ابتدای فعالیت تولید فقط به صورت تک محصولی انجام می گردید و در حال حاضر توانسته محصولات متنوع با کیفیت به بازار نماییم.

صنایع اتصالات شیلنگی کهن در راستای نیل به اهدافی از قبیل کیفیت برتر ،رضایتمندی مصرف کننده ، تاکنون گامهای بلندی برداشته که از آن جمله می توان به دریافت دو نشان استاندارد ملی ایران در تولید انواع شیلنگ های انعطاف پذیر و دوش حمام و گواهینامه های ایزو 9001- CE اروپا ، خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات و ضمانت 5 ساله تولیدات و بیمه مسئولیت مدنی و حرفه ای (تحت پوشش بیمه ایران )اشاره کرد و با توجه به ویژگی های این مجموعه مفتخر به ارائه محصولات به چند کشور آسیایی می باشیم.

نمایندگی کهن ملارد

شلنگ ساختمانی

یکی از اصلی ترین اجزایی که در اتصالات ساختمانی به کار می رود، شلنگ ها هستند. گرچه ممکن است در برخی از جاهای خانه مثل شیر ظرفشویی یا دستشویی نیازمند لوله باشیم اما در بسیاری از نقاط مختلف یک سازه، ناگزیر به استفاده از شیلنگ ها می باشیم.

 

انواع شیلنگ های ساختمانی

  • شلنگ آب لاستیکی

همان طور که از نامش نیز پیداست جنس اصلی به کار رفته در ساختار این نوع شیلنگ ها، لاستیک می باشد. غالب مواقع از رنگ مشکی برای ساخت این نوع شیلنگ استفاده می شود. اما در مورد برندهای موجود در بازار، باید بگوییم که شرکت ها و کارخانه های مختلفی اقدام به تولید شیلنگ آب لاستیکی کرده اند اما شاید بهترین آن ها شلنگ آب لاستیکی شرکت یاسا باشد. اما به هرحال قیمت بالای آن باعث شده است که خیلی از افراد نتوانند دست به خرید این نوع شیلنگ بزنند و به سراغ مدل های مشابه با قیمت پایین تر رفته اند. در ضمن باید اشاره کنیم که این نوع شلنگ های ساختمانی فاقد نخ می باشند.

شما می توانید جهت خرید این دسته از محصولات به وب سایت اتصالات ساختمانی شهبازی مراجعه کنید. بهترین محصولات را با بهترین کیفیت می توانید از وب سایت اتصالات شهبازی خریداری کنید.

نمایندگی اتصالات شلنگی کهن فردیس

نمایندگی اتصالات شلنگی کهن در شهریار

  • شلنگ آب پلی اتیلن دارای نخ

مشخصاً جنس اصلی این نوع شیلنگ ها از پلی اتیلن می باشد که مقاومت خیلی زیادی در برابر رطوبت دارد و بهترین گزینه برای استفاده در شلنگ هایی است که برای جریان آب به کار می روند. خود همین شیلنگ های پلی اتیلن انواع زیادی دارند که هر یک از آن ها کیفیت متفاوتی دارد. به همین خاطر است که قیمت شلنگ آب پلی اتیلن ممکن است متفاوت باشد.

در ضمن شکل ظاهری آن ها نیز فرق زیادی با هم دارند. اما این نوع شیلنگ ها از ترکیب مواد پلاستیکی با دیگر متریال افزودنی و نخ های پلی استر ساخته می شود. اگر بخواهیم به یکی از محبوب ترین شلنگ های آب پلی اتیلن اشاره کنیم باید به شلنگ آب سه لایه ی نخ دار و شیلنگ شفاف نخ دار اشاره کنیم.

نمایندگی فروش اتصالات شلنگی کهن البرز

اگر تصمیم به خرید این نوع شیلنگ دارید، توصیه می کنیم حتماً به نکات زیر دقت داشته باشید:

  1. اول از همه به رنگ و شفافیت شلنگ دقت داشته باشد. اگر شیلنگ آب مورد نظرتان کدر و غیر شفاف بود، می توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت قابل قبولی ندارد. البته لازم به ذکر است که این خصوصیت در مورد شیلنگ های پلی اتیلن نخ دار صادق است.

 

  1. یک شیلنگ مرغوب باید وزن بالایی داشته باشد. در واقع هر چقدر که وزن آن بیشتر باشد به این معنی است که ضخامت بیشتری دارد و به این ترتیب فشار بیشتری را می تواند تحمل کند.

 

  1. یک شلنگ پلی اتیلن برای این که دوام و استحکام بیشتری داشته باشد باید از نخ برای تقویت بافت خود بهره برده باشد. در واقع اگر در میانه ی شیلنگ از نخ های ضربدری پلی استر استفاده شده باشد به این معنی است که کیفیت قابل قبولی دارد.

نمایندگی کهن فردیس

ویژگی های شلنگ پلی اتیلن نخ دار

 

  1. برای ساخت این نوع شلنگ از مواد مرغوب و با کیفیتی استفاده شده است و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند.

 

  1. استفاده از نخ در ساختار شلنگ به تقویت بافت آن کمک کرده است.

 

  1. تحمل فشار شیلنگ های پلی اتیلن نخ دار نسبت به شلنگ های دیگر مثل شلنگ لاستیکی و پی وی سی بسیار بالاتر است.

نمایندگی کهن البرز

  1. از این نوع شیلنگ به خاطر مقاومت و استحکام بالایش در آب پاش ها، فواره ها یا دیگر اتصالات مربوط به آبیاری استفاده می شود.

 

  1. اگر می خواهید از این نوع شیلنگ ها برای منزل مسکونی استفاده کنید، توصیه می کنیم به سراغ سایز ۲ بروید. اگر برای مصارف دیگری مثل آبیاری فضای سبز و پارک یا مراتع کشاورزی نیازمند شیلنگ های پلی اتیلن نخ دار هستید، بهترین گزینه سایز ۳.۴ یا ۱.۴ اینچ است.

 

  • شیلنگ آب PVC

پی وی سی را در صنایع مختلفی به کار می برند. یکی از اصلی ترین صنایعی که از این ماده بهره گرفته است، صنعت ساخت شلنگ های ساختمانی می باشد. این محصول را از ترکیب مواد پلی اتیلن پلاستیک با روان کننده و روغن های به خصوص به دست می آورند.

اصلی ترین ویژگی شلنگ های پی وی سی، این است که انعطاف پذیری خیلی بالایی دارند و به همین دلیل است که با نام شلنگ ژله ای نیز آن ها را می شناسند.

نمایندگی فروش اتصالات شلنگی کهن ملارد

یکی از تفاوت های عمده ای که شلنگ آب پی وی سی با شیلنگ های لاستیکی دارد این است که رنگ های متنوع تری در ساخت آن ها به کار می رود. هم چنین باید اشاره کنیم که مثل شلنگ لاستیکی این نوع شیلنگ ها نیز بدون نخ می باشند.

اگر به دنبال گزینه ای هستید که قیمت پایین و در عین حال، کیفیت قابل قبول تری نسبت به شیلنگ های لاستیکی داشته باشد، می توانید از شلنگ های pvc استفاده کنید. سایزهایی که در بازار عرضه می شود شامل ۱.۲، ۳.۴ و ۱.۴ اینچی هستند.

 

شیلنگ پیسوار چیست؟

شلنگ پیسوار شلنگی است که وظیفه ارتباط بین دو قسمت را برعهده دارد. جنس لایه داخلی این شلنگ ها پلاستیک می باشد که با رشته های بافته شده از جنس فلز پوشیده شده است ، که باعث افزایش مقاومت و استحکام محصول می شود. شلنگ پیسوار، شلنگی دوسر مهره جهت اتصال دو شیر و عبور سیال مورد استفاده قرار می گیرد. روکش این شلنگ از شش رشته استیل و واشر آن لاستیکی می باشد.

شیرهای پیسوار در مدل های فیلتر دار و بدون فیلتر تولید و عرضه میشوند . کاربرد این دو مدل با هم تفاوتی ندارد و تنها فیلتر آن باعث میشود تا سنگ ریزه های موجود داخل آب توسط این فیلتر حذف و نسبتا تصفیه شوند ، البته این به این معنا نیست که آب آشامیدنی کاملا پاک و سالم میشود و نیازی به دستگاه تصفیه آب خانگی نیست اما میتواند کمی در کاهش رسوبات موجود در آب آشامیدنی کمک نماید . هر از چند گاهی هم میتوانید با بستن شیر پیسوار و باز کردن فیلتر آن ، آن را تمیز کنید چون در غیر این صورت امکان افت فشار در آب مصرفی شما وجود خواهد داشت.

نمایندگی فروش اتصالات شلنگی کهن شهریار

انواع شیلنگ پیسوار

شیلنگ پیسوار از متریالهای متنوع در ساخت ان استفاده شده است.لایه داخلی شلنگ پیسوار معمولا از جنس مواد پلاستیکی از قبیل   PEX  (پکس) ، ترمو پلاست (Termo Plus ) و PVC میباشدکه وظیفه ان عبور آب بصورت بهداشتی وایمن تر از خود می باشد و در برابر فشار و زنگ زدگی بسیار مقاوم باشد. لایه خارجی شلنگ پیسوار از تورهای استیل، آاومینیوم وترکیبی از آلومینیوم والیاف وپلاستیک بافته می شودکه از نظر ظاهر بصورت براق وغیره براق دیده می شود. تمامی شلنگهای گفته شده بدلیل تحمل بالای گرما، برای هر دو نوع آب سرد و گرم استفاده می شودو برای لوله کشی آب آشامیدنی بحز شلنگ PVCبسیار مناسب می باشد. زیرا در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

نمایندگی اتصالات شلنگی کهن در شهریار

شیلنگ حصیری پیسواری و پکیجی

این شیلنگ ها درواقع همان شلنگ پیسواری با قطر ۱۲-۸ ویا پکیجی با قطر۱۹-۱۳میباشد وبه دلیل نوع بافت که شبیه حصیر میباشد نام گذاری گردیده است ودولایه می باشند. جنس بافت زیرین از پلیمر یا پلاستیک و بافت پوششی و خارجی آن از آلومینیم ، استیل والیاف ترکیبی بوده و به صورت حصیر بافت می شود. دارای استحکام و مقاومت بالایی است و بسیار انعطاف پذیر هستند.

 

شیلنگ پیسوار برنجی

شلنگ پیسوار برنجی از قدیمی ترین نوع شلنگ هاست. از آلیاژ برنج ساخته می شود. در برابر آب مقاومت خوبی ندارد و در گذر زمان دچار خوردگی می شود و باید تعویض گردد. انعطاف پذیر نیستند طوری که برای نصب نیاز به متخصص تاسیسات دارند وکلا تولید آن منسوخ شده است.با استفاده از این نوع شلنگ علاوه بر مرتبط کردن دو عدد شیر، می توان از طریق نصب شیر پیسوار بر روی آن کنترل جریان همان قسمت را نیز در دست داشت.از طرفی تنوع مدل شلنگ پیسوار در داشتن دندگی نر یا ماده امکان استفاده از این محصول را در اکثر تجهیزات با هر نوع سایز و طول فراهم کرده است.

نصب شلنگ پیسوار به سادگی امکان پذیر است، فقط کافیست مهره شلنگ را به شیر آب متصل کنید.

نمایندگی اتصالات شلنگی کهن ملارد و شهریار

انواع شیلنگ پیسوار از نظر جنس

  • شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل PEX
  • شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل ترمو پلاست (Termo Plus )
  • شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل PVC
  • شیلنگ پیسواری رویه آلومینیوم و داخل PVC
  • شیلنگ پیسواری رویه الیاف و داخل PVC
  • شیلنگ پیسواری رویه آلومینیوم الیاف

 

موارد استفاده از شلنگ پیسوار

فراوانی موارد استفاده از شلنگ پیسوار به تعداد مکان هایی است که به سیستم لوله کشی آب نیاز دارد. از جمله این مکان ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نمایندگی کهن تهران

  • سیستم لوله کشی آب در زمان نصب توالت فرنگی
  • لوله کشی آب سرد و گرم سینک ظرفشویی
  • لوله کشی آب سرد و گرم پکیج
  • لوله کشی ماشین ظرفشویی
  • لوله کشی ماشین لباسشویی
  • لوله کشی آب یخچال
  • لوله کشی آب سرد و گرم روشویی

نمایندگی فروش محصولات کهن اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین اتصالات شلنگی کهن را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین اتصالات شلنگی کهن

X