بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آبدیس

نمایندگی آبدیس در شهریار

نمایندگی آبدیس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند آبدیس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت آبدیس

شرکت آبدیس، متشکل از مدیرانی توانمند در عرصه صنعت و مهندسین مجرب و با تجربه در شاخه ها مختلف چون صنایع، مکانیک، پلیمر و … و همچنین نیروهای ماهر و جوان است که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مجهز به فن آوری روز، اقدام به تولید ملحقات تکمیلی سرویس های چینی بهداشتی می نماید.

شرکت آبدیس، مفتخر به همکاری تنگاتنگ با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت چینی بهداشتی می باشد که هرکدام از این شرکت ها از افتخارات کشور عزیزمان ایران در عرصه بین المللی می باشند.

نمایندگی آبدیس در ملارد

شرکت آبدیس، با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات خود که به دلیل استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولیدی داخل و خارج از کشور، انتخاب مناسب ترین و پیشرفته ترین روش های تولید و کنترل های سخت گیرانه واحد کنترل کیفیت در حین و انتهای مراحل تولید و مونتاژ می باشد، کلیه محصولات خود را به همراه ضمانت نامه به بازار عرضه می نماید و مصرف کنندگان عزیز می توانند از طریق واحد خدمات مشتریان با ما در تماس باشند.

شرکت آبدیس، در حال حاضر با تنوعی که در عرضه درب های دوبل دارد، به عنوان بزرگترین تولید کننده و تامین کننده این محصول در ایران شناخته می شود. همچنین در کنار ارئه درب های دوبل، تامین ملزومات و ملحقات چینی بهداشتی برای کارخانه جات چینی بهداشتی شامل انواع دکمه های قالب ، حلقه سر ریزها و .. را عهده دار می باشد.

نمایندگی فروش محصولات آبدیس در فردیس

شرکت آبدیس، اولین تولید کننده فلاش تانک با امکان دو حجم تخلیه در کشور بوده است و همواره در ارائه انواع مخزن فلاش تانک با طرح ها و ایده های جدید و زیبا پیشتاز بوده است. از این رو تمام فلاش تانک های این شرکت دارای گواهی ثبت طرح صنعتی می باشند

شرکت آبدیس،  همواره معتقد به شعار خود “مشتری شایسته بهترین ها است” می باشد. و در جهت نیل به این شعار از هیچ کوششی دریغ نمی نماید، زیرا بقای خود را در تحقق و پایداری این شعار می داند.

 

فلاش تانک چیست؟

فلاش تانک یک وسیله ضروری است که در اکثر منازل استفاده میشود. فلش تانک در ابتدا در سرویس های بهداشتی که دارای توالت ‌فرنگی بودند استفاده می‌شود، اما به دلیل اهمیت این وسیله و بهداشتی بودن آن امروزه در توالت‌ های ایرانی نیز از این وسیله جهت چاه بازکنی استفاده میگردد. فلاش تانک از یک منبع پلاستیکی جنس UPVC برای ذخیره نگه داشتن آب، یک لوله انتقال برای منتقل کردن آب به کاسه سرویس بهداشتی، یک ضامن و یا یک دکمه تشکیل میگردد. از فلاش تانک برای شستن کاسه سرویس بهداشتی و فضولات استفاده می‌شود.

نمایندگی آبدیس اندیشه

کارکرد آن به ‌این صورت میباشد که با کشیدن ضامن و یا زدن دکمه، آب درون منبع با فشار خارج میگردد و فضولات را به سمت چاه هدایت می‌کند. وقتی آب داخل فلاش تانک تخلیه شد، درپوش آن دوباره قرار گرفته و منبع شروع به پرشدن می‌کند تا برای دفعه بعد آماده شود.

نمایندگی آبدیس در شهریار

نحوه عملکرد فلاش تانک

عملکرد فلاش تانک به این صورت است که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می شود هنگام استفاده و به محض فشرده شدن کلید و یا کشیده شدن اهرم، با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها و شستشوی توالت می گردد. در واقع فلاش تانک شامل یک درپوش است که با وزن آب جلوی سرازیر شدن آن را می گیرد.

نمایندگی آبدیس شهریار

زمانیکه ضامن کشیده می شود درپوش برداشته شده و آب آزاد خواهد شد. البته تا زمانیکه که آب داخل مخزن خالی نشده باشد شناور متصل به مخزن، درپوش را بالا نگه داشته تا آب کاملا خارج شود و بعد از این کار درپوش مجددا روی لوله مجرای آب را می پوشاند و به این ترتیب آب وارد مخزن می شود.

انواع فلاش تانک

حالا که با چیستی و کاربرد فلاش تانک آشنا شدیم؛ بد نیستم در مورد انواع آن هم بدانیم. ما تقسیم بندی را در نوع توکار و روکار توضیح می دهیم. البته مدلهای فرعی مثل دکمه ای، آنتی باکتریال، اتوماتیک، وال هنگ و… هم وجود دارند. اما این مدلها در یکی از دو دسته اصلی توکار و روکار قرار می گیرند.

 

  • فلاش تانک روکار

این مدل اولین نسل فلاش تانک ها هستند. محفظه تقریبا بزرگ و حجیم است. تخلیه نیز با کشیدن اهرم یا طناب انجام می شود. مدل روکار امکانات کمتری دارد، اما قیمت آن پایینتر است. فلاش تانک روکار بخشی از فضای دستشویی را اشغال می کند و هنگام تخلیه آب سروصدا دارد اما ویژگی خوبی که این مدل ها دارند این است که تمام اجزا این فلاش تانک ها کاملاً در دسترس قرار دارند و در صورت بروز مشکل، تعمیر و نگهداری آن ها بسیار راحت است.

نمایندگی آبدیس ملارد

نمایندگی آبدیس در شهریار

  • فلاش تانک توکار

مدلهای توکار درون دیوار نصب می شوند. در واقع شما هیچ چیزی از محفظه فلاش تانک نمی بینید. تنها بخش قابل مشاهده، دکمه تخلیه می باشد. کاربرد فلاش تانک توکار، برای فضاهای کوچک و مدرن است. این مدلها امکانات بیشتری دارد (مثلا تخلیه دوزمانه). از طرفی به دلیل قرارگیری درون دیوار میزان صدای تخلیه بسیار کم است. این مدل از نظر بهداشت، کاربرد و زیبایی نسبت به مدل روکار برتری دارد، اما تنها مشکل این مدل، دسترسی سخت به آن برای تعمیر و نگهداری است.

 

انواع فلاش تانک ها از نظر ویژگی های تخصصی

فلاش تانک ها دارای انواع مختلفی از قبیل دو مخزنه، دو زمانه، اتوماتیک، دکمه دار و آنتی باکتریال هستند. با وجود انواع فلاش تانک هایی که در بازار و ساخنمان ها و منازل می بینیم دور از ذهن نیست که معرفی انواع فلاش تانک به 2 مدل بالا ختم نشود. در ادامه به معرفی انواع فلاش تانک با یک ویژگی خاص می پردازیم که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند:

نمایندگی فروش محصولات آبدیس البرز

  • فلاش تانک دکمه دار

نمی شود در مورد معرفی انواع فلاش تانک صحبت کنیم و از فلاش تانک دکمه ای یا فلاش تانک دکمه دار صحبت نکنیم. فلاش تانک های دکمه دار همان نمونه های قدیمی هستند که بارها در ادارات و منازل دیده اید. روی آن ها دکمه ای تعبیه شده که با فشردن آن عمل تخلیه آب صورت می گیرد. باتوجه به قدیمی و رایج بودن این مدل می توان حدس زد که قیمت فلاش تانک دکمه ای مناسب باشد.

 

  • فلاش تانک اتوماتیک

در ادامه معرفی انواع فلاش تانک به بهترین فلاش تانک بازار از لحاظ بهداشتی یعنی فلاش تانک اتوماتیک می رسیم. این نوع فلاش تانک ها همان طور که از نام شان پیداست اتوماتیک عمل می کنند و نیازی به فشردن دکمه نیست. این فلاش تانک ها پس از خروج فرد یا باز شدن درب سرویس بهداشتی، به طور خودکار آب مخزن خود را تخلیه می کنند. استفاده از این مدل ها بسیار بهداشتی است چون نیازی به دخالت دست هم ندارد. برای مکان های عمومی انواع اتوماتیک بسیار مناسب می باشد.

خدمات پس از فروش محصولات آبدیس شهریار

  • فلاش تانک دو زمانه

در ادامه معرفی انواع فلاش تانک به فلاش تانک دو زمانه می رسیم که از نظر صرفه جویی در مصرف آب می توان آن را بهترین فلاش تانک بازار دانست. دلیل آن در این امر است که با استفاده از این مدل می توان در مرحله اول یک قسمت از آب را تخلیه، و در صورت نیاز در مرحله دیگر باقی آب را نیز تخلیه کرد.

 

  • فلاش تانک دو مخزنه

فلاش تانک دو مخزنه مدل دیگری ست که در معرفی انواع فلاش تانک به آن می پردازیم. این نمونه ها دارای دو مخزن هستند که هر کدام ورودی و خروجی مختص به خود را دارند. عملکرد این نوع در حقیقت مانند مدل های دو زمانه است. یکی از مخزن ها کوچک تر است که ابتدا مورد استفاده قرار می گیرد و اگر نیاز باشد فرد از محتویات مخزن دوم هم استفاده می کند. مدل های دو مخزنه برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشند. گفته می شود با استفاده از این محصول می توان 50 تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی کرد.

نمایندگی آبدیس تهران

  • فلاش تانک آنتی باکتریال

به غیر از فلاش تانک اتوماتیک، بهترین فلاش تانک بازار از لحاظ بهداشتی را می توان این مدل نیز درنظر گرفت. فلاش تانک آنتی باکتریال از لحاظ عملکرد و مکانیزم تفاوتی با یک فلاش تانک معمولی ندارد. تنها تفاوت آب به استفاده از مواد آنتی باکتریال برمی گردد که در کاهش آلودگی بسیار موثر عمل می کند.

 

مزایای فلاش تانک

بحث راحتی در استفاده از فلاش تانک‌ها (چه مدرن و چه قدیمی) را که کنار بگذاریم، خواهیم دید که استفاده از این دستگاه و مدل‌های مختلف آن نکات مثبت قابل توجهی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک قابل توجه در صرفه‌جویی در مصرف آب
  • کمک به افزایش بهداشت و کاهش بیماری
  • عدم اشغال فضا (فلاش تانک توکار)

خدمات پس از فروش محصولات آبدیس ملارد

نمایندگی آبدیس در شهریار

نحوه نصب فلاش تانک

  1. با توجه به اینکه فلاش تانک از قطعات و تجهیزات زیادی تشکیل نشده است، عملاً نصب آنها نیازی به فرایندهای پیچیده و مشکل ندارد به راحتی می توان آنها را نصب کرد. با وجود اینکه، مدل های مختلف فلاش تانک ها متفاوت است، اما معمولاً نصب آنها از یک روند تکراری و مشابه تبعیت می کند.
  2. مشخص کردن محل قرارگیری پیچ و رول پلاک : با توجه به نوع روکار یا توکار بودن فلاش تانک ها، ممکن است نگهدارنده آن ها متفاوت باشد، اما شیوه اصلی برای نصب کردن نگهدارنده، استفاده از دریل و سپس پیچ و رول پلاک است. بنابراین محل سوراخ پیچ ها را علامت گذاری کنید و با دریل سوراخ مناسب ایجاد کنید.
  3. نصب نگهدارنده سیستم : در این مرحله نوبت به نصب سیستم نگهدارنده می رسد که با یک پیچ گوشتی ساده و احتمالاً آچار می توانید نگهدارنده را در محل مناسب نصب کنید.

نمایندگی آبدیس ملارد و شهریار

  1. قرار دادن مخزن فلاش تانک : با توجه به محل از پیش تعیین شده برای قرار گیری مخزن بر روی نگهدارنده، در این مرحله مخزن را در جای اصلی خود نصب کنید و با تکان دادن جزئی آن، مطمئن شوید که امکان سقوط ندارد.
  2. وصل کردن لوله های ورودی و خروجی : فلاش تانک از یک سیستم ورودی و یک سیستم و خروجی برای تخلیه آب برخوردار است. در این مرحله باید ورودی ها و خروجی های مخزن را به محل های از پیش تعیین شده وصل کنید.

 

نمایندگی فروش محصولات آبدیس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آبدیس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آبدیس

X