بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی فومیران

نمایندگی فومیران در شهریار

نمایندگی فومیران در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند فومیران در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت فومیران

شرکت فومیران در سال ۱۳۷۹ با هدف فرآوری محصولات فوم در ایران تأسیس گردید. از آنجاییکه ارائه محصول نهایی با کیفیت و تنوع به روز محصولات برای مدیران مجموعه در فهرست اولویت های اولیه می بوده، لذا تولیدات سنتی، استاندارد های مورد نیاز فنی و تکنیکی این شرکت را پاسخ گو نبوده است، از این رو ما بر آن شدیم شعار توانستن را در ایران جامه عمل بپوشانیم و در جهت نیل به این هدف مقدس در سال ۱۳۸۱ فاز اول تولیدات خود را در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در سالن های مجهز و تخصصی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع، نصب و راه اندازی نماییم که با پشتکار مدیران و همکاران محترم این شرکت موفق به تولید روزانه ۱۰۰۰ ورق در انواع مختلف بر حسب نیاز و تقاضای بازار شدیم.

نمایندگی فومیران ملارد

با ادامه این روند در انتهای سال ۱۳۸۹ واحد تحقیق و توسعه شرکت پس از دریافت گزارشات نیاز محور بازارهای داخلی و صادراتی، طرح افزایش تولید و تغییر آرایش خط تولید محصولات جدید را بررسی و تأیید نهایی نموده و در سال ۱۳۹۰ با افزایش مساحت کارخانه تولیدی از ۸۵۰۰ متر مربع به ۱۲۰۰۰ متر مربع و ۶۵۰۰ متر مربع سالن تخصصی، فاز دوم ماشین آلات خط تولید تأیید و اجرا شد به طوریکه هم اکنون توانایی تولید روزانه بیش از ۳۰۰۰ ورق در انواع ورق های پلی اتیلن،EPDM، CR، SBR، ورق های لاستیکی مخصوص زمین های صنعتی با کاربردهای مختلف از ضخامت ۵ إلی ۱۰۰ میلی متر، فوم های صنعتی به صورت رول در ابعاد و متراژ های مختلف و دیگر محصولات مرتبط، صنایع خودروسازی، عایق های حرارتی، کفپوش های ورزشی، فوم های کیف و کفش، فوم نظامی، وسایل آموزشی و کمک آموزشی، اسباب بازی و فوم های متناسب با کاربرد های صنعتی را دارا می باشد.

نمایندگی فومیران اندیشه

این شرکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی تولید، با شناسایی بازار های هدف صادرات مجموعه ای از تولیدات خود را تعریف جهانی نموده که نه تنها بزرگترین شرکت تولیدی فوم در ایران و خاورمیانه به شمار می آید، بلکه هم اکنون یکی از بزرگترین صادر کنندگان محصولات فوم اسفنجی EVA به اقصی نقاط جهان می باشد.

افتخار کسب گواهی های ISO 9001، ISO 14001 و OHSAS 18001 حاصل پشتکار شبانه روزی و تلاش و کوشش تمامی پرسنل این مجموعه تولیدی می باشد. کسب گواهی استاندارد ملی ایران و همکار  مؤسسه استاندارد ملی در خصوص فوم های صنعتی و EVA نیز در آینده نزدیک ماحصل تلاش مدیران این شرکت خواهد بود.

 

کفپوش ورزشی چیست:

هر روز به تعداد کاربران سالن های ورزشی افزوده می شود. ورزش یگانه تفریح همگانی است که طرفداران زیادی دارد چراکه شاید تنها زنگ تفریحی باشد که خانواده ها از آن حمایت می کنند. شاید از نظر بعضی خانواده‌ها کلاس های هنری لوکس به حساب بیایند و از نظر خیلی های دیگر، هر تفریحی غیر از ورزش، جوانان را به انحراف بکشد یا عواقب سوئی برای آنها در پی داشته باشد ولی ورزش از این قاعده مستثناست. پس متقاضی برای آن بسیار است و هر روز می بینیم که تعداد باشگاه های ورزشی محلّی در سطح شهر افزایش می‌یابد.

نمایندگی فروش محصولات فومیران البرز

جوانان به بدنسازی، پینگ پونگ، فوتسال و … روی آورده‌اند. پس باید برای مجهز کردن سالن ورزشی تمهیدات لازم را به کار ببندیم. باید بهترین تجهیزات ورزشی با قیمتی مقرون به صرفه در محل مورد نظر تعبیه شوند. و یکی از این موارد که به توجّه خاصی نیاز دارد، کفپوش سالن ورزشی است.

نمایندگی فومیران در شهریار

انواع کفپوش ورزشی

کفپوش های ورزشی یا موکت ورزشی نوعی از کفپوش ها هستند که در محیط های ورزشی مانند زمین های ورزشی بسکتبال، زمان های ورزشی فوتبال، سالن های ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تقاضای بسیار بالایی که از کفپوش های ورزشی وجود دارد، این کفپوش ها درکنار انواع موکت در بازار وجود دارند که هر کدام برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش محصولات فومیران شهریار

  1. کفپوش های ورزشی فومی ( کفپوش های تاتامی)

ابتدا باید بگوییم کنه نام دیگر کفپوش های فومی، کفپوش های تاتامی نیز می باشد. حتما تا به حال به خانه های کودک مراجعه کرده اید و کفپوش های پازلی فومی را مشاهده کردید. این کفپوش ها، جزء کفپوش های ورزشی هستند که در دسته کفپوش های فومی قرار می گیرند.

طرح و رنگ کفپوش های فومی باعث شده است که این کفپوش ها بیشتر برای پوشاندن کف خانه های بازی کودکان یا باشگاه های کودکان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، این کفپوش ها نرمی بسیار زیادی را ایجاد می کند که باعث می شود کودکان در هنگام بازی آسیب خاصی نبینند.

نمایندگی فومیران فردیس

مزایای کفپوش ورزشی فومی یا تاتامی

کفپوش های فومی یا همان کفپوش های تاتامی، قیمت مناسبی دارند. به همین خاطر می توانند در مکان هایی با وسعت بالا مانند باشگاه های ورزشی، خانه های کودک و حتی پارک ها مورد استفاده قرار گیرند. جنس قابل انعطاف این کف پوش ها باعث شده است که کودکان احساس خوبی در هنگام بازی کردن داشته باشند. همچنین، این کفپوش های ورزشی بسیار سبک هستند و می توان به راحتی آن ها را جابجا کرد. درباره تاتامی چیست بخوانید.

 

  1. کفپوش های ورزشی تایل

نوعی دیگر از کفپوش ورزشی، کفپوش تایل است. این نوع کفپوش ها مانند کفپوش های تاتامی، به صورت تکه تکه و پازل مانند تهیه می شوند و می توان با کنار هم قرار دادن آن ها، آن ها را نصب کرد. ای نوع کفپوش ورزشی، جزء محبوب ترین و پرکاربردترین کفپوش های ورزشی است که البته مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

نمایندگی فومیران شهریار

مزایای کفپوش ورزشی تایل

این نوع موکت ورزشی مقاومت خوبی دارد و می توان از آن ها برای پوشاندن باشگاه های ورزشی بزرگسالان و کودکان استفاده کرد. از طرفی رنگ بندی متنوع این کفپوش های ورزشی باعث شده است که افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. همچنین، از دیگر مزایا کفپوش های ورزشی تایل می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

نمایندگی فومیران در شهریار

  1. کفپوش های ورزشی لاستیکی

نوعی دیگر از انواع موکت ورزشی کفپوش های لاستیکی هستند. این نوع کفپوش به دلیل مقاومت خوبی که در برابر رطوبت و آب دارد، جایگزین کفپوش های تایل شده است و می تواند در باشگاه ورزشی بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

کفپوش های ورزشی لاستیکی، از بازیافت پلاستیک ها به وجود می آیند و به نام کفپوش های گرانولی نیز در بازار شناخته می شوند. لازم به ذکر است که کفپوش های لاستیکی در دو نوع رولی و پازلی تولید می شوند که می توانند بسته به نظر خریدار، خریداری شوند. پیشنهاد می شود درباره طراحی فضای اداری بخوانید.

نمایندگی فومیران تهران

مزایای کفپوش ورزشی لاستیکی

کفپوش های ورزشی گزینه بسیار خوبی برای مکان هایی مانند باشگاه های بدنسازی می باشد که ابزارهای سنگین در آن جا وجود دارد؛ چرا که کفپوش های ورزشی هم مقاومت خوبی در برابر ضربه و وزن بالا دارند، هم مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب ایجاد می کنند.

 

  1. کفپوش های ورزشی وینیل

کفپوش های ورزشی وینیل، جزء کفپوش هایی هستند که مقاومت بسیار کمی در برابر ضربه و وزن های بالا دارند. به همین خاطر این نوع کفپوش ورزشی بیشتر در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا کفپوش های وینیل به صورت پازلی تولید می شوند که می توانند به جای پارکت در خانه ها مورد استفاده قرار گیرند. درباره کفپوش وینیل بخوانید.

 

مزایای کفپوش ورزشی وینیل

کفپوش های وینیل به کفپوش های ورزشی آنتی باکتریال نیز معروف هستند. بنابراین، مقاومت بسیار خوبی در برابر رشد عفونت ها و قارچ ها دارند. از طرفی نحوه ساخت و پازلی بودن کفپوش ورزشی وینیل باعث شده است که همه افراد به راحتی بتوانند آن ها را در مکان های مد نظر خود نصب کنند.

 

  1. کفپوش ورزشی پلی یورتان یا چوبی

نوع دیگری از کفپوش های ورزشی، کفپوش های پلی یورتان و کفپوش های چوبی می باشند که بیشتر در زمین های بازی مانند بسکتبال مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش محصولات فومیران شهریار

 

مزایای کفپوش های پلی یورتان و چوبی

کفپوش های ورزشی از چوب درخت افرا ساخته می شوند، به همین خاطر مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. از طرفی کفپوش های پلی یورتان نیز در رنگ ها و طیف وسیعی از طرح ها تولید می شوند که می توانند به جای کفپوش های چوبی مورد استفاده قرار گیرند.

 

ویژگی های کفپوش ورزشی

امّا کفپوش سالن ورزشی مثل هر نوع کفپوش دیگری، ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای نمونه، این کفپوش باید از پلاستیکی سخت ساخته شده باشد که تکانه های ناشی از حرکات پیش بینی نشده ورزشکاران را تاب بیاورد و از این حیث نسبت به همتای بتُنی خود انعطاف بیشتری داشته باشد.

با اینکه بحث اصلی ما در مورد کفپوش سالن ورزشی است، نباید فراموش کنیم که برای تجهیز زمین‌های ورزشی در فضای باز نیز کفپوش مخصوصی به کار می‌رود. به طور کلّی کفپوش‌های ورزشی با طرح ها، رنگ‌ها و بافت های متفاوتی عرضه می شوند که بسته به نیاز مشتری، مورد استفاده هستند. عموما خصیصه مشترک بین تمام کفپوش های ورزشی، ویژگی ضد سرخوردن و دوام بالای آنهاست و یکی از کفپوش‌های مورد استفاده در سالن های ورزشی که چنین ویژگی هایی دارد، کفپوش پلی پروپلین است.

نمایندگی فومیران البرز

از میان ویژگی های عمومی این کفپوش، می توان به این موارد اشاره کرد:

 

  • دوام بالا

به عنوان مثال در ورزش سالنی بسکتبال، جنس کف سالن پلی پروپلین است که از پلاستیک سخت ساخته شده و مادّه ای با دوام بالا و مقاوم در برابر مواد شیمیایی دارد. این ویژگی باعث می شود تا رنگ کفپوش از بین نرود.

 

  • حرارت کمتر

از دیگر ویژگی های کفپوش سالن ورزش ساخته شده از جنس پلی پروپلین، این است که حرارت زیادی را جذب نمی کنند. این ویژگی به ویژه در زمین های ورزشی در فضای باز کاربرد دارد و گرمای تابستان نمی‌تواند جذب این جنس کفپوش ها شود.

نمایندگی فومیران ملارد

 

  • جذب تکانه های حرکتی ورزشکاران

بدون در نظر گرفتن اینکه چه ورزشی می کنید، کفپوش سالن ورزش از جنس بتُن می‌تواند به مفاصل شما آسیب برساند و طی مرور زمان مشکل ساز شود. به هر حال افراد در زمین ورزش می دوند و بالا و پایین می پرند. بنابراین مواد به کار رفته در کفپوش سالن ورزشی باید به گونه ای باشد که کمترین عوارض را برای ورزشکار در پی داشته باشد. و کفپوش های پلی پروپلین خاصیت جذب تکانه های حرکتی ورزشکاران را دارد.

 

  • دوام رنگ

این ویژگی به ویژه در زمین های ورزشی در فضای باز حائز اهمّیت است. امّا در هر صورت کفپوش سالن ورزش که از مادّه پلی پروپلین ساخته شده، در برابر تغییر رنگ مقاوم است و هر رنگی که برای کفپوش سالن ورزش انتخاب کنید، مطمئن باشید که تغییر رنگ نمی‌دهد.

نمایندگی فومیران در شهریار

نمایندگی فروش محصولات فومیران اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات فومیران را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات فومیران

X