بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آلتون

نمایندگی آلتون در شهریار

نمایندگی آلتون در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند آلتون در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

آشنایی با شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون)

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال 1386 با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت. کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

نمایندگی آلتون در ملارد

شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرّب و متخصّص، به عنوان یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود. تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملّی تولید و عرضه میگردد.

 

کیفیت محصولات آلتون

کیفیت محصولات و خدمات پارامترهایی هستند که باعث شده اند لوازم خانگی آلتون بتواند جایگاهی ویژه در میان مشتریان داشته باشد و هر روزه نیز به طرفداران این محصولات افزوده می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که تنها کیفیت محصولات برای یک شرکت تولیدی معتبر کافی نیست. همانطور که می‌دانید بهترین لوازم خانگی نیز ممکن است با گذشت زمان دچار عیب و ایراد شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. حتی اگر ایرادی هم ایجاد نشود باید مجموعه ای باشد که نصب و راه اندازی این محصولات را به عهده بگیرد.

نمایندگی آلتون فردیس

نمایندگی آلتو در شهریار

اجاق گاز آلتون

اجاق گاز آلتون ALTON با کارکرد راحت و طراحی مدرن جلوه ای جذاب و چشمگیر به محیط آشپزخانه شما می بخشد. بدنه دستگاه از جنس استیل ساخته شده که علاوه بر استحکام تمیز کردن آن را آسان نموده است.

نمایندگی آلتون البرز

همچنین صفحه استیل اجاق گاز آلتون اصفهان مکعبی دارای شبکه چدنی با اهرم لولایی می باشد. این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک برای روشن کردن شعله ها و فر بوده و به کمک ولوم های چرخشی می توان میزان شعله ها را کنترل نمود. تایمر قطع جریان گاز و سیستم ترموکوپل موجب قطع گاز در شرایط خطرآفرین همچون سرریز شدن یا خاموش شدن شعله شده و عملکرد ایمن دستگاه را  تضمین می کند.

 

عیب یابی اجاق گاز صفحه ای

عیب یابی اجاق گاز صفحه ای مرحله بسیار مهمی است .در صورتی که بتوانید علل خرابی اجاق گاز صفحه ای خود را پیدا کنید قطعا می توانید برای حل مشکل اجاق گاز صفحه ای در زمان مناسبی اقدام کنید و از افراد حرفه ای کمک بخواهید.

نمایندگی فروش محصولات آلتون شهریار

نکته اصلی در خصوص عیب یابی اجاق گاز صفحه ای باید بدانید این است که ساختار بیشتر اجاق گازها به یکدیگر شباهت دارند. اما برخی از قطعات هم هستند که طراحی و ساختار کاملا متفاوتی دارند. خرابی قطعاتی چون: ترموکوپل ژیگلور شمعک دستگیره می تواند علت خرابی اجاق گاز خصوصا اجاق گاز صفحه ای باشد.

نمایندگی آلتون در ملارد

روشن نشدن شعله اجاق گاز

  1. یکی از اصلی ترین مشکلات مربوط به اجاق گاز صفحه ای روشن نشدن شعله است که ممکن است به سه دلیل اساسی اتفاق افتاده باشد. اولین دلیل آن می تواند به علت کثیف بودن مشعل باشد. هم چنین سرریزی غذاها روی اجاق گاز صفحه ای ممکن است باعث انسداد شعله شود.

نمایندگی آلتون اندیشه

  1. دلیل دیگر هم می تواند از قرارگیری نامناسب الکترودهای جرقه زن باشد که این مشکل باعث عدم جرقه زدن اجاق گاز و در نهایت روشن نشدن مشعل می شود. دلیل آخر هم جاگذاری غلط سرشعله هاست که مانع روشن نشدن شعله اجاق گاز روشن می شود.

 

زرد سوختن شعله های اجاق گاز

کاهش نسبت هوا به گاز علت اصلی زرد سوختن شعله اجاق گاز محسوب می شود. برای رفع این علت خرابی اجاق گاز صفحه ای باید میزان هوا را به یک میزان تنظیم کرد. یعنی باید فاصله میان ژیگلور اجاق گاز تا رابط را به نسبت مناسبی تغییر داد.

 

جرقه نزدن اجاق گاز

سوالات بسیاری در مورد جرقه نزدن اجاق گاز پرسیده می‌شود که ممکن است دلایل متفاوتی نیز داشته باشد. این سوال یکی از پر تکرارترین سوالات در رابطه با تعمیران اجاق گاز است. دلایل جرقه نزدن اجاق گاز به شرح زیر است:

نمایندگی فروش محصولات آلتون ملارد

  • شعله پخش‌کن، درپوش روی شعله پخش‌کن و یا پایه مشعل از جا در آمده است. این بخش‌ها را چک کنید.
  • دقت داشته باشید که در هنگام تمیز کردن دستگاه این بخش‌ها را به درستی جا بزنید تا باعث بروز مشکل جرقه زدن و یا سایر مشکلات نشود.
  • چربی‌ها و غذا اطراف مشعل چسبیده است. وجود چربی در این بخش‌ها مانع از این می‌شود که گاز یا جرقه ایجاد شده توسط فندک ایجاد شعله کند. چراکه چربی موجود در مشعل مانع از عبور گاز می‌شود.
  • اتصال سیم‌های اجاق گاز ممکن است دچار مشکل شده باشد.
  • همان‌طور که می‌دانید فندک اجاق گاز با برق‌ کار می‌کند و توسط سیم‌ها و اتصالاتی موجب ایجاد جرقه در نزدیکی مشعل می‌شود.
  • همه اتصالات را چک کنید.

نمایندگی فروش محصولات آلتون البرز

  • همچنین دوشاخه و پریز برق را نیز بررسی کنید.
  • این مشکل ممکن است ناشی از عدم برق‌رسانی صحیح به دستگاه باشد.
  • فندک دستگاه باید عوض شود.
  • ممکن است شیر گاز دچار پیچ‌خوردگی شده باشد.

دود کردن شعله اجاق گاز

شعله اجاق گاز باید آبی و بدون دود بسوزد. دود کردن شعله اجاق گاز اصلا عادی نیست ولی در مواقعی اتفاق می افتد. ممکن است ایراد کار از نازل اجاق گاز  باشد که باید تعویض شود. در برخی موارد هم علت بروز این مشکل از زیاد بودن نسبت گاز در مخلوط هوا و گاز است. برای حل این مشکل باید نازل گاز را تعویض کنید و یا نسبت گاز در مخلوط هوا و گاز را کم کنید.

نمایندگی آلتون کرج

سر و صدا زیاد شعله اجاق گاز

وقتی هوا داخل شعله های اجاق گاز باشد این صداهای غیر طبیعی به گوش می رسد. یک راه حل ساده برای رفع این مشکل فقط کافی است صفحه مخلوط را ببندید

 

بلندی غیر طبیعی شعله های اجاق گاز

در اجاق گاز صفحه ای سالم دلیل اصلی این ایراد می تواند از زیاد بودن نسبت هوا و گاز باشد. فقط کافی است این نسبت را به طور یکسان کاهش دهید.

نمایندگی فروش اجاق گاز آلتون شهریار

ثابت نبودن شعله اجاق گاز صفحه ای

بلندی غیر طبیعی شعله های اجاق گاز های امروزی اصلا طبیعی نیست بلکه می تواند خطرساز هم باشد. همه اجاق گازهای رومیزی یک شعله استاندارد دارند. همان طور که کاهش ناگهانی شعله نشان دهنده ایراد و اشکال در اجاق گاز به حساب می آید، هر گونه شعله بلند هم غیر طبیعی است. این مشکل از ترموکوپل اجاق گاز صفحه ای خراب است. تعویض ترموکوپل مشکل ثابت نبودن شعله ها و مشکل خرابی اجاق گازتان را برطرف می کند.

 

شعله کم اجاق گاز

وقتی متوجه حرارت کم از اجاق گاز خود شدید، اولین اقدام برای عیب یابی اجاق گاز صفحه ای و علت این مشکل این است که وضعیت گازتان را چک کنید. اگر از درست بودن گاز اطمینان پیدا کردید، علت دیگر آن می تواند از کثیفی در قسمت شعله پخش کن باشد که نتواند حرارت را به صورت یکنواخت در شعله اجاق گاز پخش کند.

نمایندگی فروش محصولات آلتون ملارد و شهریار

خرابی شیر اجاق گاز صفحه ای نیز اصلی ترین دلیل خراب شدن اجاق گاز صفحه ای به شمار می رود. برای رفع این مشکل باید از یک تعمیرکار حرفه ای اجاق گاز کمک بگیرید.

 

هود آلتون

هود نقش مهمی داخل آشپزخانه های مدرن و شیک به عنوان یک دستگاه تهویه هوای اشپزخانه هست کیفیت اون خیلی مهمه. در کنار کیفیت هود، طراحی و شیک بودن هم از نقش بالایی برخورداره. پس ظاهر هود در کنار کارایش مهمه چون به دیزاین آشپزخانه شما کمک میکنه.

نمایندگی آلتون تهران

نمایندگی آلتون در البرز

عیب یابی هود آلتون

آلتون یکی از برند های شناخته شده برای هود می باشد. اگر یکی از مصرف کنندگان هود آلتون هستید و می خواهید برای تعمیر هود آلتون، تعمیرگاه مناسبی را پیدا کنید. این مطلب را از دست ندهید.

نمایندگی آلتون شهریار

روشن نشدن چراغ ها

چراغ هود نباید به طور دائم روشن باشد. تنها در موقعی که نیاز دارید چراغ هود را روشن کنید. روشن ماندن طولانی مدت چراغ هود منجر به خراب شدن لامپ ها می شود. وقتی چراغ های هود به مدت طولانی روشن باشد، اطراف گیرنده های لامپ، اجزای پلاستیک و لوازم الکترونیکی بسیار گرم می شود. گرم شدن بیش از حد سیم ها و اتصالات داخلی دلیل اصلی خراب شدن هود است. قیمت تعمیر هود با توجه به میزان خسارت وارد شده، گاهی خیلی زیاد می شود. برای جلوگیری از مشکل هود آشپزخانه، چراغ های هود را به ندرت و تنها در صورت نیاز روشن کنید. خاموش ماندن چراغ ها در حالتی که به آن نیاز ندارید ساده ترین راه برای پیشگیری از اشکلات هود آشپزخانه است.

 

لرزش و صدای غیر عادی هود

به طور معمول با روشن کردن هود آشپزخانه صدایی یکنواخت و آرام شنیده می شود. هر گونه لرزش یا صدای غیر عادی هود در موقع کارکردن، نشان دهنده یک ایراد و اشکال در دستگاه است. به محض شنیدن هر صدای ناهنجاری از هود، فورا آن را خاموش کنید. پس از خاموش کردن با باز کردن پوشش هود می توانید قطعات داخل آن را ببینید. اگر قطعه ای شل شده و یا جدا شده باشد، احتمال شنیدن سر و صدای زیاد موقع کارکردن هود وجود دارد. با تعویض و یا تعمیر قطعه خراب، مشکل برطرف می شود. چنانچه قطعه ای لق می زند می توانید با پیچ گوشتی آن را محکم کنید. در اغلب موارد یک ایراد در موتور هود منجر به این صدا شده است که می باست برطرف شود.

نمایندگی فروش هود آلتون ملارد

نمایندگی آلتون درملارد

اشکالات موتور هود آشپزخانه

اگر صدای غیر عادی از موتور هود شنیده می شود، احتمالا صدا مربوط به پروانه یا فن است. در این صورت حتما دکمه خاموش هود را بزنید تا فشار زیادتری به موتور وارد نشود. خطر سوختن موتور در این مورد وجود دارد. در این صورت قیمت تعمیر هود بیشتر می شود. پس از خاموش کردن هود و باز کردن پوشش درب آن برای دسترسی به سیم پروانه باید پوشش روی پروانه را نیز خارج کنید. به احتمال زیاد موتور نیاز به تعویض دارد. برای تعمیر موتور هود با سرویس تعمیرات هود آشپزخانه هوم سرویز تماس بگیرید. از طریق اپلییکشن هوم سرویز امکان ثبت سفارش رایگان برای تعمیرات هود وجود دارد.

 

وجود نم و رطوبت در هود آشپزخانه

یکی از اشکالات هود آشپزخانه مربوط به تراکم رطوبت در خروجی هواست. در این صورت قطرات آب از هود می چکد. به طور معمول هود آشپزخانه قادر است هوای مرطوب را به داخل کشیده و از طریق لوله های خروجی به بیرون هدایت کند. اما گاهی به دلیل کثیفی بیش از حد و تجمع روغن در جداره های هود، رطوبت به شکل قطرات آب به بیرون می ریزد. در واقع هود کثیف نمی تواند رطوبت را جذب کند و رطوبت در بدنه دستگاه سرد شده و به صورت قطرات آب دیده می شود. وجود قطرات آب به خودی خود چندان مشکلی ایجاد نمی کند. اما در دراز مدت موجب زنگ زدن قطعات فلزی هود می شود. برای حل این مشکل ابتدا هود را خاموش کنید و سپس با برداشتن پوشش آن، سطح داخلی هود را کاملا تمیز کنید. حتما نسبت به تمیز کردن فیلترهای هود اقدام کنید.

نمایندگی فروش هود آلتون البرز

اشکالات هود آشپزخانه و روشن نشدن چراغ ها

چراغ هود نباید به طور دائم روشن باشد. تنها در موقعی که نیاز دارید چراغ هود را روشن کنید. روشن ماندن طولانی مدت چراغ هود منجر به خراب شدن لامپ ها می شود. وقتی چراغ های هود به مدت طولانی روشن باشد، اطراف گیرنده های لامپ، اجزای پلاستیک و لوازم الکترونیکی بسیار گرم می شود. گرم شدن بیش از حد سیم ها و اتصالات داخلی دلیل اصلی خراب شدن هود است. قیمت تعمیر هود با توجه به میزان خسارت وارد شده، گاهی خیلی زیاد می شود. برای جلوگیری از مشکل هود آشپزخانه، چراغ های هود را به ندرت و تنها در صورت نیاز روشن کنید. خاموش ماندن چراغ ها در حالتی که به آن نیاز ندارید ساده ترین راه برای پیشگیری از اشکلات هود آشپزخانه است.

 

عدم تهویه هوای آشپزخانه

گاهی با روشن کردن هود، مکش وجود ندارد. اگر این مشکل یکی دوبار رخ داده شاید جای نگرانی نباشد ولی اگر مدت هاست که با مشکل تهویه نکردن هود مواجه هستید با تعمیرکار تماس بگیرید. یکی از رایج ترین اشکالات هود آشپزخانه وجود مشکل در لوله های تهویه است. برای حل این مشکل ابتدا فیلترهای هود را تمیز کنید و در صورت حل نشدن مشکل مسیرهای لوله های تهویه را بررسی کنید. اگر مشکلی در لوله های تهویه باشد امکان مکش هوا وجود ندارد. البته اغلب با تمیز کردن دستگاه مشکل برطرف می شود و به ندرت راه خروجی هوا، مسدود می باشد.

نمایندگی فروش هود آلتون شهریار

 

اشکالات هود آشپزخانه در سیم ها

اگر به طور کلی هود آشپزخانه روشن نمی شود، احتمال سوختن یا خرابی فیوز وجود دارد. وجود اشکالات هود آشپزخانه در مدار برقی دستگاه هم می تواند موجب روشن نشدن هود بشود.  سیم های داخلی به مرور فرسوده می شوند و احتمال قطعی در مدار وجود دارد. برای سرویس هود آشپزخانه و تعمیر هود با متخصص تماس بگیرید. تعویض سیم های فرسوده تنها راه برای راه اندازی مجدد دستگاه است. خدمات نصب و تعمیر هود آشپزخانه به همراه سرویس هود بخشی از سرویس های کاربردی هوم سرویز است. جهت ثبت سفارش رایگان از اپ هوم سرویز استفاده کنید.

نمایندگی آلتون در ملارد

خدمات پس از فروش آلتون

خدمات پس از فروش آلتون در خدمت مشتریان است تا تمامی‌فعالیت‌های مربوط به نصب و راه اندازی و تعمیر محصولات را به عهده بگیرد. به همین خاطر نیز محصولات این برند از سراسر کشور فروش خوبی دارد. چون به خدمات پس از فروش محصولات اهمیت زیادی داده می‌شود.

نمایندگی فروش آلتون اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آلتون را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آلتون

X