بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی یونیک

نمایندگی یونیک در شهریار

نمایندگی یونیک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند یونیک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

یونیک unique

یونیک که اسم لاتین آن ( unique ) به معنای خاص و منحصر به فرد است. این برند که حدود یک دهه به طور رسمی وارد ایران شد. محصولات آشپزخانه یونیک که تحت لیسانس انگلیس بوده و توسط تاجران ایرانی با طراحی های مدرن و روز اروپایی داخل کارخانه های چین تولید و به طور رسمی وارد ایران شد. محصولات لوازم آشپزخانه یونیک در ابتدای ورود با تنوع کمتری آغاز به کار کرد ولی به خاطر کیفیت بالا و طراحی مدرن در رنگ بندی مختلف و جذاب، تمامی رقیبان خود را کنار زد. یکی از ویژگی منحصر به فرد شرکت یونیک در ابتدای کار خود، گارانتی و ضمانت تعویض محصولات خود در کنار قیمت پایین تری بود که رقبا برای محصولات خود انتخاب کرده بودند. شرکت یونیک بیش از هزار کالا با کد های 4 رقمی خود تاکنون وارد بازار کرده است.

محصولات آشپزخانه یونیک

نمایندگی یونیک در شهریار

محصولات لوازم آشپزخانه یونیک در جنس های مختلف از جمله سرامیک، استیل،بلور و محصولات سیلیکونی و … طراحی و تولید شده اند. سبد محصولات لوازم آشپزخانه یونیک بسیار متنوع و کامل است و شامل ست لوازم آشپزخانه، لوازم پذیرایی،سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه، ست خرده ریز، ظروف ادویه و فریزری، کتری و قوری، فلاسک و کلمن،نردبان و بند رخت،سبد و آبکش و … می باشد. تمامی محصولات آشپزخانه یونیک دارای بسته بندی شیک و با کیفیت است و این راه میتوان یکی از علل موفقیت این شرکت دانست. تمامی طراحان شرکت یونیک همواره در تلاش بودند تا بهترین محصولات با بهترین متریال به خانواده های ایرانی عرضه کنند.

نمایندگی یونیک در شهریار

نحوه تشخیص مارک یونیک اصل

برای تشخیص یونیک اصل دقت کنید که نام برند یونیک بدون هیچ پسوند و پیشوندی باید حتما بر روی جعبه محصول قرار داشته باشد.

نمایندگی یونیک در ملارد

محصولات یونیک که بر روی آن ها نوشته (ساخت آلمان) محصولات تقلبی یونیک هستند چرا که یونیک در انگلیس قرار دارد نه آلمان و یا دیگر کشور ها همه محصولات یونیک دارای کد 4 رقمی هستند که ابتدای آن ها حروف لاتین UN قرار دارد و دقت کنید که این کد بر روی جعبه با کد محصول باید یکی باشد . همه محصولات یونیک از بسته بندی بسیار خوب و باکیفیتی برخوردار هستند . برای خرید محصولات یونیک اصل باید به سراغ نمایندگی های و فروشگاه های معتبر بروید .

محصولات برند یونیک

برند یونیک محصولات زیادی را تولید کرده است اما عمده محصولات آن در دسته محصولات آشپزخانه قرار میگرد . اگر به طور دقیق بخواهید بدانید که برند یونیک چه محصولاتی دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فلاسک چای و آب استیل
  • سبد و لگن استیل
  • سرویس قاشق و چنگال استیل
  • سرویس چاقو آشپزخانه
  • ترازو دیجیتال آشپزخانه
  • سرویس آشپزخانه استیل و بامبو
  • انواع سوفله خوری استیل
  • کتری و قوری استیل
  • رنده و ابزارآلات آشپزخانه
  • تخته گوشت و سینی
  • طی ساده و چرخشی
  • سرویس قابلمه
  • پاسماوری
  • آبچکان و جا ظرفی استیل
  • زودپز
  • سطل زباله
  • رخت آویز

 

سوفله خوری یونیک چیست؟

نمایندگی یونیک در شهریار

شاید شما هم نام ظرف سوفله خوری را بسیار شنیده باشید اما معنی سوفله خوری چیست و کاربرد این ظرف چیست ؟

برای تعریف درست سوفله خوری باید ابتدا بدانیم سوفله به چه معنی است .

سوفله چیست؟

سوفله یک نوع کیک است مانند دیگر کیک‌ها ، که تفاوتی در نوع پخت و سرو آن با دیگر کیک‌ها را دارد. کیک سوفله نیاز به پُف زیاد دارد و لازم است که حتماً داغ یا گرم برای سرو کردن باشد. سوفله را میتوان به عنوان دسر با پیش غذا میل کرد. پف زیاد آن و گرم بودنش قبل میل کردن بسیار اهمیت دارد، پس این را لازم است بدانید که در ظروف خاص باید سرو شود به نام سوفله خوری!

نمایندگی یونیک در اندیشه

سوفله خوری چیست ؟

از آنجایی که مهم است سوفله با پف سرو شود بنابراین به وسیله ای نیاز داریم که آن را گرم نگه دارد تا زود سرد نشود و پف آن نخوابد از این رو از ظرف های وارمرداری استفاده می کنیم که این گرما را برای ما ایجاد نمایند . این ظرف روی یک پایه قرار دارد و در زیر جای شمعی (وارمر).

نمایندگی یونیک در شهریار

نمایندگی فروش محصولات یونیک در ملارد

قبل از غذا باید وارمر را در آن قرار دهید بعد شروع به روشن کردن شمع‌ها کنید تا کیک گرم بماند. ظروف سوفله جزء ظروف زیبا و شیک در آشپزخانه‌های شما کدبانوها می‌باشد، که علاوه بر گرم نگه داشتن غذا میز شام شما را شیک می‌کند. سوفله خوری یکی از پرکاربردترین وسایل و ظروف غذاست که بخاطر شیک بودن و گرم نگه داشتن غذا کاربرد فراوان دارد. به همین علت است که به این نوع از ظروف ، “ظروف سوفله خوری” یا “گرم نگهدارنده غذا” می گویند .

کاربردهای سوفله خوری

امروزه کاربرد ظرف سوفله خوری تنها محدود به سرو سوفله نمی باشد و شما می توانید برای سرو هر غذایی که مایل هستید به صورت گرم سرو شود و تا انتهای غذا گرم بماند و به قول معروف از دهان نیفتد از ظروف سوفله خوری استفاده کنید . برای سرو انواع خورشت ، مرغ، ماهی و سوپ نیز می توانید از این ظروف استفاده نمائید. ست بودن این ظروف با یکدیگر به میز پذیرایی شما نظم و زیبایی خاصی می بخشد. بنابراین خیلی از افراد ظروف مخصوص سوپ را نیز در جرگه ظروف سوفله خوری می گنجانند.مهم ترین وظیفه شما انتخاب درست ظرف مناسب برای غذای مورد نظر است. مثلا برای سرو انواع سوپ و خورشت از نمونه های سوپ خوری وارمردار استفاده می شود و برای سرو پلو و کباب از نمونه های سوفله خوری های بیضی و مستطیل استفاده می شود. توجه به نوع غذا و تعداد مهمانان در هنگام پذیرایی بسیار حائز اهمیت است. زیرا به شما کمک می کند ظر فهای مناسب تری انتخاب کنید.

نمایندگی یونیک در شهریار

سرویس قابلمه 16 پارچه کلاسیک یونیک مدل UN-7800

نمایندگی یونیک در فردیس

سرویس 16پارچه کلاسیک صادراتی یونیک کد 7800” یک سرویس شامل تابه، قابلمه و کفگیر و ملاقه است که نیاز های پخت و پز آشپزخانه شما را پوشش می دهد. دسته های قابلمه های این سرویس از جنس بدنه و با روکشی عایق حرارت و نسوز هستند. درب ها از شیشه با لبه لاستیکی هستند مه به خوبی روی ظرف کیپ میشوند. این ظروف در کف دارای یک لایه ی چدنی برای پخش یکنواخت حرارت است. این کفی باعث میشود در هنگام آشپزی با سوختن یک طرف غذا و نپختن طرف دیگر مواجه نشوید.

نمایندگی یونیک در شهریار

این سرویس 16 پارچه شامل موارد زیر است:

قابلمه چدنی نچسب سایز 32، قابلمه چدنی نچسب سایز 28، قابلمه چدنی نچسب سایز 24، قابلمه چدنی نچسب سایز 20، یک عدد تابه دو دسته در دار سایز 32 (وک)، 5 عدد درب شیشه ای دور استیل برای موارد بالا، ست 3 پارچه، کفگیر و ملاقه سیلیکونی، یک عدد تابه تک دسته بدون در، یک عدد تابه رژمی دو ظرفه(2 پارچه) و دو عدد دستگیره پارچه ای داخل این ظروف با روکشی سرامیکی پوشیده شده.

نمایندگی یونیک در شهریار

این روکش علاوه بر نجسب بودن، نسبت به تفلون سالم تر و بادوام تر است. لطفا در هنگام آشپزی از کشیدن قاشق فلزی به داخل ظروف روکش دار خودداری کنید. استفاده از قاشق های چوبی یا سیلیکونی طول عمر ظروف را افزایش میدهد.

زودپز یونیک مدل UN-8612

نمایندگی یونیک در شهریار

این زودپز دارای ظرفیت 4 لیتر می باشد. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است. با استفاده از این دستگاه تا 70 درصد در زمان پخت صرفه جویی کنید. این زودپز ارزش مواد غذایی را به طور کامل حفظ می کند“زودپز 4 لیتر کلیپسی یونیک کد 8612″ مناسب برای حدود 4 تا 6 نفر است.جنس بدنه این زودپز از استیل براق و بسیار زیباست.یکی دیگر از قابلیت های این زودپز این است که دارای یک درب شیشه ای نیز می باشد و می توانید از آن به عنوان یک قابلمه ساده نیز استفاده نمایید.وجود طوری استیل همراه با پایه نیز این زودپز را به بخار پز تبدیل نموده است. شما با استفاده از این طوری و تعویض درب آن می توانید طرف خود را به یک بخار پز تبدیل نمایید.

نمایندگی  فروش محصولات یونیک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات یونیک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات یونیک

X