بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی یراق آلات نایس

نمایندگی قفل نایس در شهریار

نمایندگی نایس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند نایس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت بازرگانی قائم

بازرگانی قائم با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه واردات یراق کابینت و ساختمانی،تجربه ای ارزشمند کسب نموده است و طی این سال ها با اتکا به دانش و تجربه، طیف گسترده ای از کالاهای این صنعت را وارد نموده است

نمایندگی نایس در ملارد

شناخت بازار ایران و منطقه و خودکفایی،دلائل مهمی جهت آغاز تولید بود و بدین منظور گروه صنعتی قائم در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید،در این راستا با به کارگیری جدیدترین متد های روز دنیا، طراحان خوش فکر،نیروهای کارآزموده و خلاق،رعایت تمامی استانداردها و قوانین محیط زیست و بهداشت و ایمنی توانسته ایم محصولاتی با کیفیت تولید نماییم.

  • غنی سازی سبدکالا و برطرف نمودن تمامی سطوح نیاز مشتری
  • بهره گیری از آخرین تکنولوژی مربوط به این صنعت جهت خلق محصولات با کیفیت
  • بهره گیری از مرغوبترین مواد اولیه و کنترل کیفی
  • مشتری مداری و تلاش برای شریک نمودن مشتری در فرآیند طراحی و تولید

 

آرام بند چیست؟

در میان اجزای اختیاری در، می‌توان به آرام بند اشاره کرد. این وسیله انواع گوناگونی دارد که به آن در جای خود می‌پردازیم. کاربرد آرام بند به‌طورکلی در اطمینان از بسته شدن در و نیز آرام بسته شدن آن است.

در پاسخ به این پرسش که مزیت‌های دیگر آرام بند چیست باید گفت در اثر آرام بسته شدن در، هم عمر قفل و هم سلامت خود در و چارچوب آن بیشتر حفظ می‌شود. آرام بند دارای یک جک هیدرولیکی است که مانع از بسته شدن در با شتاب و شدت می‌شود.

نمایندگی نایس در فردیس

نمایندگی قفل نایس در ملارد نمایندگی قفل نایس در البرز

آرام بند بر روی انواع در فلزی، چوبی و… با وزن‌های مختلف نصب می‌شود اما باید از هر نظر متناسب با در باشد. پس از نصب آرام بند درب باید دقت داشت که هنگام عبور و مرور نیازی به فشار به در برای زودتر بسته شدن نیست. این کار عمر آرام بند را کم می‌کند و سبب خرابی زودهنگام آن می‌شود. در ادامه ابتدا با ساختار آرام بند آشنا می‌شویم تا سایر موضوعات مرتبط با آن برای ما بیشتر قابل‌فهم باشد.

 

ساختار داخلی آرام بند

برای نصب و تعمیر آرام بند بهتر است از کارشناسان آن کمک بگیرید که با ساختار و انواع این وسیله آشنا هستند. ساختار آرام بندها به نوع آن‌ها بستگی دارد که در یک دسته بندی کلی به بازویی و ریلی تقسیم می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات نایس شهریار

اگر آرام بند بازویی تهیه کنید، این اجزای اصلی را دریافت می‌کنید:

  • پیچ تنظیم سرعت
  • بازو (اصلی)
  • پاشنه یا کفشک بازویی
  • ساعد بازویی

برای در ساختمان و حیاط معمولا از آرام بند بازویی استفاده می‌شود اما اگر آرام بند ریلی تهیه کنید، که استفاده‌ی آن برای درهای سبک‌تر، کمد و کشو رایج‌تر است، این اجزای اصلی را دریافت خواهید کرد:

  • پیچ تنظیم سرعت
  • ریل

 

اجزای آرام بند

  • پاشنه

این جزء یکی از اجزای اصلی در آرام بند است. بسته و باز شدن در به عهده‌ی همین بخش است و کارکرد آن با دو فنر کامل می‌شود که متصل به یک پیستون هستند. این پیستون دارای شیار است و یک چرخ‌دنده‌ی عمودی آن را کنترل می‌کند.

نمایندگی نایس درالبرز

تحمل وزن در، کنترل بازوها و نیز مدیریت زمان همگی به عهده‌ی این بخش است. به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین عناصری که در هنگام انتخاب آرام بند به آن توجه می‌شود، وزن در است. باید دقت شود که پاشنه و سایر اجزای آرام بند متناسب با آن باشند.

 

  • بازوی اصلی

این بخش از آرام بند مرکز ثقل و محور گردش فنر در است و به این دلیل که با چرخ‌دنده‌ی عمودی پاشنه به صورت مستقیم اتصال دارد، بازوی اصلی دانسته می‌شود. بازوی اصلی ضخامت بیشتری هم نسبت به دیگر بازوها دارد. فعالیت‌هایی که توسط پیچ‌های تنظیم سرعت برای در تعریف می‌شوند، توسط این بازو روی در اعمال می‌شود.

نمایندگی یراق آلات نایس در ملارد

  • ساعد بازویی

این قطعه ماهیت تکیه‌گاهی دارد. کارکرد آن در آرام بند چیست؟ این قطعه به چارچوب در پیچ می‌شود و نصب آرام بند با کمک آن میسر می‌شود. ساعد بازویی همچنین در زمان رخ‌دادن اتفاقات ناگهانی و یا بروز شتاب، از برخورد سریع در با چارچوب پیشگیری می‌کند و آسیب‌ها و خسارات فیزیکی را کاهش می‌دهد.

نمایندگی قفل نایس در شهریار

  • پیچ تنظیم سرعت

پیچ‌های تنظیم سرعت در آرام بند فعالیت‌های فنر را تعیین می‌کنند. بسته به نوع حرکت آرام بند تعداد پیچ‌ها مشخص می‌شود. به این صورت که برای آرام بند دو زمانه از دو پیچ و برای سه زمانه از سه پیچ استفاده می‌شود. کارکرد پیچ تنظیم سرعت، کنترل ایرودینامیکی هوای درون مخزن پاشنه است و نتیجه آن است که بازوهای اتصال یافته به در و آرام بند، با سرعت مورد نظر بسته شود.

 

انواع آرام بند

انواع آرام بندها بر اساس نوع کاربرد متفاوت بوده و به صورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

 

  • تقسیم بندی بر اساس سایز

فنرها بخش قدرتی آرام بند و انواع آن می باشند و بر اساس  سایز تقسیم بندی از سایز 1 تا 7  تقسیم بندی می شوند:

  • سایز 1 برای درهای کمتر از 20 کیلوگرم
  • سایز 2 برای درهای 20 تا 45 کیلوگرم
  • سایز 3برای درهای 45 تا 60 کیلوگرم

نمایندگی محصولات نایس شهریار

  • سایز 4 برای درهای 60 تا 80 کیلوگرم
  • سایز 5 برای درهای 80 تا 100 کیلوگرم
  • سایز 6 برای درهای 100 تا 120 کیلوگرم
  • سایز 7 برای درهای 120 کیلوگرم به بالا

خدمات پس از فروش محصولات نایس در شهریار

باتوجه به سایز و وزن درب، انتخاب محصول و خرید ما هم متفاوت خواهد بود زیرا نیاز های ما متفاوت بوده و  استفاده از انواع آرام بند های کشو یا کابینت، درب و… متنوع است.

 

  • تقسیم بندی بر اساس نوع ساخت و شکل

 

آرام بند ریلی

در آرام بند ریلی باز و بسته شدن درب‌ها به صورت ریلی انجام می‌شود.از مزیت های آرام بند های ریلی رحاتی در باز و بسته شدن درب ها به صورت ریلی می باشد که بسیار روان و نرم است.

 

آرامبند بازویی

این نوع آرام بندها قدرت بیشتری دارند و دلیل آن استفاده از پیچ تنظیم سرعت و بازو در طراحی آنها می باشد.

نمایندگی بازرگانی قائم در ملارد

آرام بند دو سرعته (دو زمانه)

آرام بندهای دو سرعته یا همان دو زمانه قابل تنظیم برای بسته شدن درب هستند و با استفاده از آنها درب با 2 توقف کوتاه بسته می‌شود.

آرام بند دو زمانه برای درب‌های فلزی که دارای قفل سنتی هستند، مناسب و مفید است و قدرت این آرام بندها از 25 تا 140 کیلوگرم قابل انتخاب توسط مشتری و خریدار خواهد بود.

موارد استفاده از آرام بند دو سرعته یا دو زمانه برای نصب بر روی درب‌های چوبی و درب‌های ضد حریق است.

بنابراین در صورتی که درب منزل شما از نوع درب‌های چوبی است می‌تواند جهت نصب آرام بند بر روی آن، آرام بند دو زمانه را انتخاب و خریداری نمایید.

نمایندگی قفل نایس در شهریار

آرام بند سه سرعته (سه زمانه)

در این مدل آرام بندها سرعت باز و بسته شدن درب دارای قابلیت تنظیم بوده و درب با 3 توقف کوتاه بسته می‌شود. آرام بندهای سه سرعته یا همان سه زمانه مجهز به قفل برقی برای بسته شدن درب‌ها هستند.

نمایندگی یراق آلات نایس البرز

عملکرد آرام بندهای سه سرعته به این صورت است که هنگام بسته شدن درب در سه مرحله، سرعت درب را کم کرده و کاهش می‌دهد تا در مرحله آخر درب به صورت کامل بسته شود.

همچنین اگر درب دارای قفل برقی باشد با وارد کردن و ایجاد یک فشار کوچک می‌توان درب را به طور کامل بست.

در آرام بندهای سه زمانه یا سه سرعته هنگام بسته شدن درب 3 سرعت وجود دارد که به صورت زیر خواهد بود:

  • سرعت اول مربوط به مرحله‌ای می‌شود که درب را رها می‌کنید تا 15 درجه مانده به بسته شدن درب است.
  • سرعت دوم مربوط به 15 درجه مانده به بسته شدن درب خواهد بود.
  • سرعت سوم هم مربوط به فشار نهایی می‌شود که درب را با فشار آرام هل می‌دهید تا بسته شود.

 مکانیزم آرام بند ها

به طور کلی به دوسته کنترلی و غیر کنترلی تقسیم می شود که باتوجه به نوع کاربری از انواع آشکار و یا پنهان آن استفاده می کنیم. معمولا برای تنظیم آرام بند ها و جک های کنتری شری تنظیم سرعت از 10 درجه تا 180 درجه قابل تنظیم است که شیر ثانویه در کنترل سرعت از 180 به 10 درجه زمان بسته شدن نقش دارد تا بسته شدن کامل در و آسانی در باز و بسته شدن سریع و مطمئن کمک میکند و  با در نظر گرفتن وزن سایز در  و دیگر فاکتور های مهم خرید، همچنین هزینه و شرایط نصب این محصولات مرتبط است می توانیم انتخاب مطمئن تری داشته باشیم.

 

دستگیره

دستگیره درب از جمله وسایلی است که بدون آنکه متوجه شویم در روز بارها از آن استفاده می کنیم. از این رو انتخاب آن هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. این وسیله برخلاف اندازه کوچک خود، بسیار کاربردی بوده و در دکوراسیون داخلی به چشم می آید.

نمایندگی نایس در ملارد و شهریار

نمایندگی قفل نایس در ملارد

دستگیره از مواد مختلفی ساخته می شود و از نظر مدل بسیار متنوع است. این گستردگی تنوع دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته و آنها می توانند طبق سلیقه شخصی خود و نوع دکوراسیون منزل، مدل محبوب خود را خریداری نمایند.

 

انواع دستگیره در ورودی

نحوه ی عملکرد دستگیره درب ورودی ساختمان به این صورت است که جهت افزایش امنیت امکان باز کردن در از قسمت خارجی (بیرون ساختمان) وجود ندارد و فقط از داخل ساختمان باز می شود. در خرید این دستگیره جهت باز شدن درب اهمیت فراوانی دارد. به عبارت دیگر پیش از خرید دستگیره ی ورودی به باز شدن درب ساختمان از سمت چپ و یا راست دقت کنید. این مسئله در مشخصات فنی با عنوان راست باز شو و چپ بازشو نشان داده می شود

 

دستگیره در سرویس بهداشتی

همانگونه که از نام دستگیره مشخص است این مدل را می توان بر روی درب سرویس بهداشتی و حمام نصب کرد. با نصب دستگیره ی سرویس نمی توان درب را از بیرون قفل کرد و از داخل نیز با اهرم باز و بسته می شود. تفاوت این دستگیره ی درب با سایر مدل ها دراین است که در مواقع ضروری می توان درب را از بیرون نیز باز کرد. به عنوان مثال اگر کودکمان درب را قفل کرده و نتواند آن را باز کند با استفاده از یک پیچ گوشتی می توان مسئله را حل کرد. در صورتی که دستگیره ی شما مدل سوئیچی است، سیلندر قفل درب سرویس را فراموش نکنید.

نمایندگی یراق آلات نایس شهریار

دستگیره در اتاق خواب

دستگیره ی درب اتاق خواب مناسب نصب بر روی سایر درب های موجود در منزل است. این دستگیره از نظر قیمت، مدل، رنگ و شکل ظاهری دارای تنوع زیادی است. دستگیره درب اتاق خواب به دو صورت کلیدی و سوئیچی عرضه می شود که البته در بیشتر موارد از مدل های کلیدی استفاده می شود.

نمایندگی نایس در تهران

دستگیره در سوئیچی

اگر قصد دارید برای دفتر اداری دستگیره بخرید پیشنهاد میکنیم که از میان مدل های سوئیچی یکی را انتخاب کنید. تنها نکته ای که در رابطه با دستگیره های سوئیچی وجود دارد این است که برای نصب نیاز به سیلندر قفل در دارند. این سیلندرها باید هماهنگ با مدل قفل و دستگیره انتخاب شوند.

نمایندگی قفل نایس در ملارد

دستگیره روزت

دستگیره درب ساختمان روزت را می توان بر روی کلیه ی درب های موجود در منزل نصب کرد. شکل ظاهری این دستگیره به صورت دو تکه (دستگیره و جا سوئیچی) است. برای جلوه ی زیبایی و حفظ یکپارچگی همه ی دستگیره های ساختمان می توان آن ها را از یک مدل روزت انتخاب کنید. اما پیش از نصب برای درب ورودی ساختمان، درب سرویس و درب اتاق خواب توپی مخصوص به هریک را تهیه نمایید.

نمایندگی نایس کرج

جنس دستگیره

دستگیره ها جنس های مختلفی دارند که به ترتیب الویت از لحاظ کیفیت اول دستگیره های برنجی، دوم دستگیره های زاماک ( دستگیره های سربی ) و دستگیره های آلومینیومی. البته ما در دستگیره ها جنس های دیگری داریم که عبارتند از دستگیره های آهنی، دستگیره های برنزی و دستگیره های استیل.

  • دستگیره های برنجی
  • دستگیره های زاماک
  • دستگیره های آلومینیومی
  • دستگیره های آهنی
  • دستگیره های استیل
  • دستگیره های برنزی

 

دستگیره های زاماک

فلز برنج همانطور که اشاره شد بهترین جنس دستگیره می باشد ولی بدلیل اینکه کلاً فلز برنج، فلزی گران قیمت محسوب می شود کم کم دستگیره های برنجی به سمت دستگیره های زاماک که از آلیاژهای سرب و روی و قلع تشکیل شده اند، سوق داده شدند. دستگیره های زاماک به دستگیره های سربی نیز معروف هستند که در حال حاضر دستگیره های زاماک یا سربی بهترین نوع دستگیره ها هستند. دستگیره های زاماک درخشندگی بسیار خوبی دارند که دلیل این امر، آبکاری ای است که روی دستگیره های زاماک انجام می شود.

خدمات پس از فروش محصولات نایس در ملارد

نمایندگی قفل نایس در شهریار

عنصر اصلی زاماک، روی بوده است. عنصرهای دیگر این آلیاژ عبارتند از : روی، آلومینیوم، مس، منیزیم و البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز هستند. اگر متریال اولیه زاماک به درستی ترکیب نشوند باعث مشکل در دستگیره می شود.

یکی از مواردی که حائز اهمیت است ضد زنگ زدگی این جنس دستگیره است که می توان در مناطق شمالی ایران به راحتی از آن استفاده کنید.

امروزه زاماک به عنوان سرب خشک در بازار مطرح است که این لفظ غلط می باشد چون سرب و آهن نقطه ذوب پایین تری از روی دارند و در آن حل نمی شوند. عنصر آلومینیوم باعث افزایش استحکام به ضربه و سختی بر روی دستگیره می شود که میزان این آلیاژ در زاماک چیزی در حدود 4% است.

نمایندگی قفل نایس در ملارد

مس در این آلیاژ دو فاکتور مهم ایجاد می کند، اول افزایش استحکام کششی، خزشی و سختی، دوم افزایش مقاومت به خوردگی که میزان مس موجود در آلیاژ زاماک چیزی در حدود 1% است.

منیزیم سختی زاماک را افزایش می دهد، اکسیژن زدایی در مذاب می نماید و همچنین مقاومت به خوردگی را افزایش می دهد. آهن کادمیم، قلع، نیکل، کرم، منگنز نیز به میزان بسیار ناچیزی در آلیاژ زاماک وجود دارد.

نمایندگی فروش محصولات نایس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات نایس پلاست را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات نایس

پیام بگذارید

X