بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی گیتی پسند (SGP)

نمایندگی گیتی پسند (SGP) در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش( درصورت خرید از فروشگاه) محصولات برند گیتی پسند (SGP) در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 

گیتی پسند (SGP)

بنيانگذاران بزرگترين بخش خصوصي كشور در صنعت تاسيسات ساختمانی، سنگ‌بنای آن را با راه‌اندازی مراكز تحقيقاتی پليمر، مكانيك و برق و يكی دو واحد توليدی، ۲۲ سال پيش و با همراهی و همت تعدادی از جوانان مستعد و كوشاي اصفهاني گذاشتند. نيت قلبي و انديشه راهبردي آنها، جلوگيری از خروج مواد خام نفتي از كشور، ايجاد اشتغال، توليد محصول ايرانی و برجسته كردن نام ايران در پهنه كره خاكی (به ويژه در آسيای مركزي و حوزه خليج فارس) بود.

استراتژی و راهبرد گيتی پسند اينگونه تعيين شد تا با بهره‌ مندي از دانش روز دنيا و شناخت پتانسيل‌های داخلی اعم از مواد معدنی، سرمايه گذاري در صنايع پليمری و نيروي انساني كارآمد، انواع محصول در صنايع تاسيسات ساختماني ، تاسيسات برودتی و حرارتی و شيميايی و پليمری توليد و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود به اميد آنكه حداكثر ارزش‌افزوده را برای ايرانيان به ارمغان آورد.

حاصل مطالعات، آزمايشات و توليدات مجموعه و همچنين سرمايه گذاري در صنايع پليمري در اين سال ها، ايجاد و آغاز به كار سی و هشت واحد توليدی در صنايع واسطه‌ای و پايين‌دستی، از جمله تاسيسات ساختمانی و تاسيسات برودتي و حرارتي  با توجيه فني و اقتصادي مناسب و راه‌اندازي و تجهيز هفت مركز تحقيقاتی ديگر شامل انرژی، متالوژی، ساختمان، شيمی، مكانيك، معدن و كشاورزی مي‌باشد.

نتيجه بررسي‌هاي مراكز تحقيقاتی و فعاليت كارخانجات، توليد و عرضه بيش از بيست نوع محصول با برترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت به بازار است، محصولاتی كه گواهينامه‌ها و استانداردهای ملی و بين‌المللي لازم را دريافت كرده و اين فرصت را برای گيتی پسند فراهم آورده اند تا با محصولات مشابه در بازارهای داخلی و خارجی رقابت كند.

گيتی پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاری در صنايع پليمری و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشی و سرمايشی اعم از چيلر، مينی چيلر، پكيج، رادياتور و .. در بازار تاسيسات ساختمانی و تاسيسات برودتی و حرارتي كشور پای گذاشت. حضوری كه همواره نقش موثری در تغيير و اصلاح مدل‌های اجرايی در اين صنعت داشته است. كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهای اين گروه صنعتی متولد شدند و هركدام مجموعه ای از محصولات پايه و كاربردی را به بازار مصرف ايرانيان عرضه داشتند. كيمياجاويد ، سپهرفوم ، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر ، و نيووارم ساير برندهاي تجاری گيتی پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمی، پليمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگی اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه توليد محصولات بسياری از واحدهاي توليدی در كشور شده اند.

نمایندگی گیتی پسند (SGP) ملارد

خانواده بزرگ گيتی پسند با پافشاري بر نيت قلبی موسسان كارآفرين اين مجموعه و تثبيت آن انديشه راهبردی، هم‌اكنون به يكی از نمادهای اقتصاد مولد و  مطرح در صنعت تاسيسات ساختمانی و تاسيسات برودتی و حرارتی با تكيه بر نيروی پرتوان و خوش فكر ايرانی مبدل شده و قراراست با فراگير شدن نام و محصولات گيتی پسند در سراسر ايران و جهان، آن نگرش، به شكل مناسب و موثری گسترش پيدا كند.

رشد و توسعه فردی و گروهی مستمر بالغ بر سه هزار نفر نيروی انسانی، ارتقای دائمي سطح كمي و كيفی دستگاه ها و تجهيزات فني در واحدهاي توليدی گروه، استفاده مداوم از دانش روز دنيا و در نهايت كسب رضايتمندی حداكثری گروه مشتريان محصولات اين گروه صنعتی، چهار اصل توسعه پايدار گيتی پسند می باشند، اصولی كه برپايه رعايت اخلاق حرفه ای در اين مجموعه پايه‌گذاری شده و همواره در حال اجراست.

 

محصولات گیتی پسند (SGP)

نمایندگی گیتی پسند (SGP) در فردیس

 

تجهیزات آب و فاضلاب

  • لوله و اتصالات فاضلابی نیوفلکس

شرکت نوین اتصال پردیس گسترش از مجموعه کارخانجات گروه صنایع گیتی پسند در سال 1386 با هدف تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن پوشفیت فاضلابی تاسیس شده است. این شرکت لوله و اتصالات پوشفیت فاضلابی با نام تجاری نیوفلکس را در سایز های 50 الی 160 میلیمتر تولید و به صورتBD  ، B و سایلنت عرضه می کند.

  • لوله و اتصالات نیو پایپ

شرکت آتی لوله سپاهان ( نیوپایپ )  از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی گیتی پسند همگام با پیشرفت جهانی، اقدام به تولید لوله های پنج لایه PEX_b-AL-PEX_b با نام تجاری نیوپایپ نموده است. این لوله با ساختار پنج لایه و استفاده از پلیمر  PEX و آلومینیوم  توان تحمل دمای 90 درجه سانتی گراد در فشار 10 بار مطابق با کلاس کاربردی 5 استاندارد ملی ایران به شماره 12753 را دارد.این شرکت، اکنون دارای 37 خط تولید با ظرفیت سالانه 120 میلیون متر لوله در سایز های 16 تا 63 میلیمت می باشد. همچنین اتصالات برنجی این لوله ها در شرکت اصفهان چالاک با نام تجاری NPA با تنوع بیش از 500 نوع اتصال و ظرفیت سالانه تولید یک میلیون تن برنج، مطابق استاندارد ملی در مدل های رزوه ای،پرسی و کوپلی تولید میگردد.

  • لوله و اتصالات آذین لوله

شرکت آذین لوله سپاهان از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی گیتی پسند ،بزرگترین تولید کننده لوله های پلی پروپیلن تک لایه با نام تجاری آذین لوله در ایران می باشد. مواد اولیه این شرکت، پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر تیپ 3 ( PPRC-TYPE3 ) بوده که از تولید کنندگان معتبر تهیه و پس از تست و تایید در پروسه تولید، قرار می گیرد. محصولات این شرکت نیز در مراحل کنترل اولیه حین فرایند و کنترل نهائی پس از تولید تحت برسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرند. این شرکت اکنون دارای 24 خط تولید با ظرفیت سالانه 110 میلیون متر لوله در سایز های 20 تا 125 میلیمتر بوده و همچنین در زمینه تولید اتصالات پلی پروپیلن با تنوع بیش از 150 نوع اتصال با پیشرفته ترین دستگاه های پرس ، تزریق و … با ظرفیت سالانه 180 میلیون قطعه، فعالیت می کند.

  • لوله هاي تك جداره دينا پليمر

شرکت دینام پلیمر صفاهان، تولید لوله های تک جداره پلی اتیلن را از سال 1386 در سایز های 16 تا 315 میلیمتر و در رده فشاری 4 تا 20 بار شروع نمود. دارا بودن 10 خط تولید با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا، ظرفیت تولید سالانه بیش از 33000 تن را برای این شرکت مهیا نموده است. تولید لوله های پلی اتیلن تک جداره مطابق با استاندارد ملی ایران و با مجوز مرکز توسعه مکانیزاسون کشاورزی انجام می پذیرد.

 

تجهيزات گرمايشي سرمايشي، تهويه مطبوع

نمایندگی گیتی پسند (SGP) اندیشه و ملارد

 

  • پكيج چگالشي SGP

گروه صنایع گیتی پسند در سال 1386 برای اولیم بار در ایران همگام با تکنولوژی روز دنیا موفق به طراحی و ساخت پکیج چگالشی شده و در این راه از پیشرفته ترین و مرغوب ترین  قطعات استفاده نموده است .پکیج چگالشی SGP مطابق با استاندارد بین المللی BSEN677 طراحی، تولید و توسط پیشرفته ترین تجهیزات کنترل کیفیت مورد آزمایش قرار میگیرد. این محصول توانایی رقابت با سایر محصولات مشابه جهانی را داراست. بهره مندی از تکنولوژی چگالشی در ساخت پکیج  SGP، دستیابی به راندمان 110% را میسر نموده، که نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. پکیج چگالشی SGP اولین و تنها دارنده گواهینامه فنی ( در خصوص پکیج های چگالشی ) از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد.

  • رادياتور پره اي نيووارم

گروه صنایع گیتی پسند، به عنوان پیشتاز صنعت تاسیسات کشور،در راستای تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در شرکت سرمایش گرمایش آبنوس، اقدام به ارائه رادیاتور پره ای با بالاترین کیفیت نموده است.

رادیاتورهای پره ای آلومینومی مطابق با استاندارد اروپایی تولید و با فشار استاندارد،تست و کنترل می شود. رادیاتور های تولید شده با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی رنگ آمیزی نانو، شامل دو مرحله رنگ مایع و رنگ پودری، رنگ شده و کیفیت، دوام و عمر طولانی این محصول تضمین میگردد.

 

نمایندگی گیتی پسند (SGP) شهریار

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات گیتی پسند (SGP) را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات گیتی پسند (SGP)

پیام بگذارید

X