بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دیزل‌ساز

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند دیزل ساز در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

گروه صنعتی دیزل ساز

گروه صنعتي ديزل‌ساز با بيش از چهار دهه تجربه در زمينه توليد، مونتاژ و واردات انواع پمپ، الكتروموتور، ديزل ژنراتور، آلترناتور، موتورپمپ، مكانيكال سيل، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی، با دارا بودن بيش از چهل نمايندگی مختلف از كشورهای اروپای غربی، ژاپن و چین و با توجه به توانمندی فنی و پشتوانه تجاری، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فنی و مشاوره‌ای در جهت تامين انواع كالاهای ذیل در بخش صنعتی، كشاورزی و يد.

  • الكتروپمپ و موتورپمپ
  • لوازم جانبي صنايع پمپ و سيستم‌های انتقال سيال و قطعات یدکی مربوطه
  • الكتروموتور
  • انواع موتورژنراتور
  • لوازم ساختمانی
  • لوازم کشاورزی
  • تجهیزات ریلی

شركت ديزل ساز در زمينه توليد و واردات انواع پمپ فعاليت نموده و دارای نمايندگی انحصاری شركت‌های گوناگونی در ایران است که در زیر نام برخی از آنها اعلام می گردد:

  1. شركت پمپ‌سازی لوارا (Lowara) از كشور ايتاليا وابسته به گروه صنعتی معظم و بزرگ Xylem كه بزرگترين گروه صنعتی دنيا در زمينه توليد پمپ با سابقه درخشان.

نمایندگی دیزل ساز در ملارد

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌های زمینی، طبقاتی، سیرکولاتور، پمپ‌های لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند می باشد.

با توجه به توانایی بالا، این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ های خود برای آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 بار می باشد. در ضمن این شرکت قابلیت تولید تمامی رنج محصولات خود از مواد: چدن, کربن استیل, استینلس استیل و حتی استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا را داراست.

2- شركت پمپ‌سازی پنتاكس (Pentax) ايتاليا كه با توليد رنج وسیع الکتروپمپ های خانگی، صنعتی، ساختمانی و تاسیساتی، بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی، باغی و کشاورزی، انواع شناور، کفکش و لجن کش با کیفیت ویژه و قیمت های رقابتی در اکثر بازارهای بین المللی در ردیف اول رقابت قرار گرفته است.

مارک Vertix که علامت تجاری صنایع پمپ سازی Pentax میباشد یکی دیگر از محصولات این شرکت است.

3- شرکت دیزل ســاز ، از سال های گذشته این شرکت اقدام به تولید قسمتی از نیازهای بازار داخلی در رنج پمپ های خانگی، ساختمانی و شناورهای چاه های عمیق نموده است و سیاست شرکت در بسط تولیدات داخلی به منظورتولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت های مطلوب و دادن حق انتخاب به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد.

نمایندگی دیزل ساز اندیشه

4- شرکت آنوی ریوربری (Annovi Reverberi) ایتالیا یکی از بزرگترين تولیدکنندگان انواع پمپ های دیافراگمی، پیستونی و کارواش جهت مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی می باشد. کیفیت بالا و طیف گسترده تولیدات این شرکت و پمپ های استینلس استیل آن در سیستم های تصفیه آب دریا مورد استفاده قرار گرفته اند.

5- شركت اينترپمپ(Interpump) ايتاليا یکی از بزرگترين تولیدکنندگان پمپ‌های پيستونی جهان با فشار تا 700 بار و آبدهی تا 150 ليتر بر دقيقه جهت شستشوهای صنعتی.

6- شرکت پمپ سازی(Stream) کشور چین که در انواع پمپ های شناور, کفکش, لجن کش, خانگی, پمپهای طبقاتی عمودی, افقی و سانتریفوژ کشاورزی، کارواش و شستشو، انواع موتورپمپ های بنزینی، نفت و بنزین و دیزلی با خروجی 2، 3 و 4 اینچ و همچنین انواع منابع تحت فشار آب و لوازم جانبی صنایع پمپ، با کیفیت بی نظیر و تنوع وسیعی برخوردار می باشد. مارک Stream ترکیب واقعی از کیفیت برتر و قیمت مناسب بوده و در مدت زمان کوتاه سهم مهمی از بازار پمپ را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

7- شركت كوشين (Koshin) كشور ژاپن، توليد كننده انواع موتورپمپ در ظرفيت‌های متنوع با موتورهای Honda, Koshin, Robin ، در انواع بنزينی, نفت و بنزین و ديزلی با سایزهای 1 تا 4 اینچ می باشد.

8- شركت استریم (Stream) كشور چین، توليد كننده انواع موتورپمپ، موتوربرق در ظرفيت‌های متنوع با موتورRB دراقسام بنزينی, نفت و بنزین و ديزلی.

نمایندگی فروش محصولات دیزل ساز شهریار

10- شرکت شیمچه (Shimge) کشور چین، تولید کننده انواع پمپ های سانتریفوژ خانگی، کشاورزی، کفکش، لجن کش و همچنین انواع کمپرسورهای باد صنعتی و نیمه صنعتی در رنج های پیستونی و اسکرو ازظرفیت 17 تا 2000 لیتر می باشد.

کنترل کننده های دور موتور

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. دفتر مرکزی پنتاکس در منطقه صنعتی شهر Verna ایتالیا قرار دارد. هدف اصلی پنتاکس ارایه راه حل های با کیفیت برای نیازهای مختلف بازار می باشد. در طول سالهای گذشته، پنتاکس سهم بزرگی از بازار جهانی پمپ های بر پایه الکتروموتورهای AC را تجربه کرده است. برای این شرکت، حفظ استانداردها با فن آوری باال و بهینه سازی شده بسیار حائز اهمیت است، زیرا این تنها عاملی است که می تواند به مشتری نهایی یک محصول با کیفیت و کارایی باال و قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه نماید. مرکز تحقیق و توسعه پنتاکس بصورت مداوم محصوالت جدیدی را با دقت و سرعت و متناسب با نیاز بازار طراحی و توسعه می دهد. پنتاکس در طراحی و تولید محصوالت بر پنج اصل کیفیت، قابلیت اطمینان، سرعت، انعطاف پذیری و تنوع تمرکز دارد.

پمپ و الکتروموتور

  • الکتروپمپ های لوارا :

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

تنها نماینده انحصاری شرکت پمپ سازی لوارا LOWARA   از کشور ایتالیا وابسته به گروه صنعتی معظم و بزرگ xylem بزرگترین گروه صنعتی دنیا در زمینه تولید پمپ با سابقه درخشان

شرکت LOWARA بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپ های ساختمانی، صنعتی، باغبانی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب در انواه چدنی، استینلس استیل، پمپ های زمینی،طبقاتی،سیرکولاتور،پمپ های لجنکش و کفکش، انواع بوستر پمپ های دور متغیر و دور ثابت هوشمند می باشد.

با توجه به توانایی بالا، این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ های خود برای آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50بار می باشد. در ضمن این شرکت قابلیت تولید تمامی رنج محصولات خود از مواد: چدن،کربن استیل، استینلس استیل و حتی داپلکس مقاوم در برابر آب دریا را داراست.

  • الکترو پمپ های پنتاکس :

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

تنها نماینده انحصاری شرکت پمپ سازی پنتکس Pentax ایتالیا که با تولید رنج وسیع الکتروپمپ های خانگی، صنعتی، ساختمانی و تاسیساتی، بوسترپمپ های آبرسانی و آتشنشانی، باغبانی، انواع شناور، کفکش و لجن کش با کیفیت ویژه و قیمت های رقابتی در اکثر بازارهای بین المللی در ردیف اول رقابت قرار گرفته است.

نمایندگی دیزل ساز در فردیس

  • الکتروپمپ های دیزل ساز:

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

گروه صنعتی دیزل ساز از سال های گذشته اقدام به تولید قسمتی از نیازهای بازار داخلی در رنج پمپ های خانگی، ساختمانی و شناورهای چاه های عمیق نموده است و سیاست شرکت بسط تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت های مطلوب و دادن حق انتخاب به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد.

  • الکتروپمپ های ANNOVI REVERBERI و MICHELIN :

 

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

 

نمایندگی دیزل ساز در شهریار          نمایندگی دیزل ساز در شهریار

 

نماینده انحصاری شرکت آنوی ریوربزی ANNOVI REVERBERI ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پمپ های دیافراگمی، پیستونی و کارواش جهت مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی.

کیفیت بالا و طیف گسترده تولیدات این شرکت و پمپ های استینلس استیل آن امکان استفاده در سیستم های تصفیه آب دریا را فراهم کرده است.

نماینده انحصاری شرکت میشلن MICHELIN جهت مصارف شستشوی خانگی و صنعتی تا فشار 200بار

شرکت اینترپمپ INTER PUMP ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های پیستونی جهان با فشار تا 700بار و آبدهی تا 150لیتر بر دقیقه جهت شستشوهای صنعتی

  • الکتروپمپ های استریم :

نمایندگی دیزل ساز در شهریار

نماینده انحصاری شرکت Stream کشور چین که در تولید انواع پمپ شناور،کفکش،لجن کش، خانگی، پمپ طبقاتی عمودی، افقی و سانتریقوژ، کشاورزی، کارواش و شستشو، انواع موتور پمپ های بنزینی، نفت بنزین و دیزل با خروجی 2,3,4 اینچ و همچنین انواع منابع تحت فشار آب و لوازم جانبی صنایع پمپ، از کیفیت بی نظیر و تنوع وسیعی برخوردار می باشد. مارک Stream ترکیب واقعی از کیفیت برتر و قیمت مناسب بوده و در مدت زمان کوتاه سهم مهمی از بازار پمپ را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

امتیازات شرکت دیزل ساز

1- بزرگترین گروه تامین کننده پمپ در خاورمیانه

2- حجم موجودی بالا

3- ارتباطات بین المللی قوی

4- قیمت های مناسب و عادلانه محصولات

5- مرکزیت و تمرکز در فروش و خدمات پس از فروش

نمایندگی فروش محصولات دیزل ساز اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دیزل ساز را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات دیزل ساز

پیام بگذارید

X