بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی چینی نام (گاتریا)

نمایندگی چینی نام (گاتریا) در ملارد

نمایندگی گاتریا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند چینی نام (گاتریا) در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 

چینی بهداشتی گاتریا (چینی نام)

مجموعه گاتریا(چینی نام) در سال 1379 با هدف تولید برای صادرات و توسعه در زمینه چینی آلات بهداشتی اقدام به تاسیس کارخانه در شهرک صنعتی لاله جین همدان نمود و بعد از دو سال تلاش بی وقفه ، در سال 1381 شروع به تولید محصولات متنوع و با کیفیت جهت صادرات نمود.از ابتدای تاسیس کارخانه،مجموعه گاتریا بر آن شد که تمامی محصولات تولیدی خود را به کشورهای گوناگون اعم از ترکیه،آلمان،افغانستان،عراق،آذربایجان و… صادر نماید که با توکل به خداوند متعال و پشتکار کارکنان این مجموعه موفق به کسب گواهینامه تایید صلاحیت ازمایشگاه همکار با تکنولوژی روز و همچنین مقام صادر کننده ی نمونه استان از سالهای 1381 الی 1393 شد و اینک در سال 1395 موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور گردیده است.

نمایندگی گاتریا در ملارد

چینی بهداشتی:

از سرامیک‌های بهداشتی برای ساخت دستشویی، کاسه توالت و غیره استفاده می‌کنند اما ما اغلب این سرامیک‌های بهداشتی را با نام «چینی بهداشتی» می‌شناسیم. چینی بهداشتی یکی از محصولات پرکاربرد در زندگی روزمره ما انسان هاست.که با وجود آن از رفاه بیشتری برخوردار هستیم.از آنجایی که مربوط به بهداشت و پاکیزگی می باشد بسیار حائزاهمیت است. امروزه چینی بهداشتی به‌عنوان یکی از اجزای مهم دکوراسیون منزل شناخته می‌شود.

 

توالت فرنگی

سرویس بهداشتی یکی از بخش های مهم ساخت و یا بازسازی ساختمان است. شاید در گذشته حساسیت کمتری برای خرید لوازم سرویس بهداشتی بود و سرویس بهداشتی خانه ها تنها یک توالت ایرانی و یک روشویی داشت. اما با گذشت زمان لوازم سرویس بهداشتی هم تغییر کرد، توالت فرنگی به بازار آمد و بیشتر پزشکان توصیه کردند که از این مدل توالت استفاده کنند تا آسیب کمتری به ستون فقرات وارد می کند. امروزه در اکثر خانه ها به خصوص خانه هایی که در چند سال اخیر ساخته شده است، در سرویس بهداشتی علاوه بر توالت ایرانی، دستشویی فرنگی نیز وجود دارد.

نمایندگی گاتریا اندیشه

 

نمایندگی چینی نام (گاتریا) در ملارد

 

در دسترس بودن یک توالت فرنگی خوب یک نیاز غیر قابل انکار برای تمام افراد است. استفاده از این وسیله به دلیل قرارگیری راحت فرم بدن و ستون فقرات به سلامت شما کمک می کند.

توالت فرنگی چیست؟

این توالت دارای یک محفظه مانند صندلی است که فرد به حالتی که روی صندلی می نشیند بر روی این محفظه قرار می گیرد. با توجه به اینکه این توالت از اروپا وارد ایران شد صفت فرنگی برای توصیف آن به کار می رود. بهتر است بدانید در قرون وسطی و در قرن 16 و 17 توالتهای عمومی در اروپا وجود داشتند، اما تعداد آنها بسیار کمیاب بود و مردم در هرجایی که بودند ادرار و مدفوع خود را خارج می کردند.

خدمات پس از فروش گاتریا شهریار

با وقوع انقلابهای فکری در اروپا، توالتهای عمومی گسترش پیدا کردند و اولین توالت عمومی در سال 1852 در لندن افتتاح شد و بعد از آن به سرعت در سراسر اروپا و سپس سراسر دنیا ساخته شدند

استفاده از توالت فرنگی چه مزیتی دارد؟

پزشکان برای افرادی که ناراحتی در قسمت پا و کمر دارند، سالمندان و بانوان باردار استفاده از توالت فرنگی را توصیه می کنند. اما حتی اگر در سلامتی کامل هستید بهتر است توالت ایرانی خود را تعویض کنید و یک مدل فرنگی را جایگزین آن کنید. زیرا استفاده دائم از توالت ایرانی به مفاصل آسیب می زند و در دراز مدت مشکلات کمر درد و پا درد ایجاد می کند.

نمایندگی گاتریا البرز

 

نمایندگی چینی نام (گاتریا) در ملارد

 

بگذارید دلیل این آسیب را برایتان توضیح دهیم. تصور کنید هر دفعه هنگام نشستن روی توالت سنتی پنج دقیقه در این وضعیت قرار بگیرید، با این شرایط مقدار زیادی از وزن شما روی مفصل زانو قرار می گیرد و این فشار باعث آسیب به مفاصل می شود. این وضعیت می تواند روزی چند مرتبه تکرار شود و به تدریج مشکلاتی را به وجود بیاورد. به همین دلیل همه گروه های سنی برای حفظ سلامت بدن بهتر است یکی از انواع توالت فرنگی استاندارد را تهیه و استفاده کنند.

خدمات پس از فروش گاتریا ملارد

روشویی

یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی خانه ما که در طول روز با آن سر و کار داریم، سرویس بهداشتی است. حتما می‌دانید که این قسمت مهم در منزل شما، از وسایل مختلفی تشکیل شده است که شاید گران‌ترین و حائز اهمیت‌ترین جز آن روشویی است.

 

نمایندگی چینی نام (گاتریا) در ملارد

روشویی سرامیکی

کاسه روشویی سرامیکی با تنوع بسیاری در رنگ، شکل و اندازه در بازار موجود است. این مدل روشویی به دلیل نصب آسان و ظاهر شیک و مدرن خود یکی از محبوب ترین انواع روشویی ها می باشند و اغلب سنگ های روشویی از این جنس ساخته می شوند.

نمایندگی فروش گاتریا ( چینی نام) ملارد و شهریار

ویژگی های سرامیک چیست؟

استحکام بالا و مقاومت در برابر ساییدگی که منجر به عمر مفید بالا سرامیک ها می شود یکی از مهم ترین ویژگی های سرامیک است. سرامیک از نظر شیمیایی خنثی و غیر سمی است و در مقابل حرارت و آتش مقاوم می باشد. همچنین اکثر سرامیک ها در برابر عبور جریان الکتریسیته نیز مقاوم هستند.

نمایندگی فروش گاتریا اندیشه

روشویی های سرامیکی قیمت مناسبی دارند و با تنوع بسیاری که در ظاهر دارند، به شما این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانید دکوراسیون منزل خود را با تغییر دادن تنها یک کاسه روشویی متحول کنید.

روشویی سنگی

استفاده از سنگ های طبیعی در زیباسازی دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری دارد و اکثر طراحان داخلی بخشی از کار خود را به استفاده از انواع سنگ ها اختصاص می دهند. بافت طبیعی سنگ های به کار رفته در این روشویی ها یکی از مهم ترین تفاوت های روشویی سنگی و سرامیکی است. سنگ روشویی علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که می تواند به محیط سرویس بهداشتی شما ببخشد، نقش مهمی نیز از نظر بهداشتی و نظافت ایفا می کند. این دو مسئله باعث شده است تا استفاده از روشویی سنگی طبیعی طرفداران زیادی پیدا کند.

 

روشویی پایه‌دار

بدون شک این مدل‌ها را در خانه خودتان، حداقل در گذشته ملاقات کرده‌اید. طرحی ساده با شیر و لوله‌هایی روکار که لوله‌ها به وسیله یک پایه نیم‌دایره از جنس خود کاسه روشویی پوشانده شده‌اند و قسمت فوقانی آن سینکی معمولا چینی  قرار دارد؛ اما امروزه روشویی های پایه دار از جنس‌ها و طرح‌های زیادی برخوردارند.

نمایندگی گاتریا ( چینی نام) فردیس

مزایا و معایب روشویی پایه‌دار

اگر امکان این را ندارید که لوله و اتصالات را در داخل دیوار کار بگذارید، بهترین گزینه برای شما روشویی پایه‌دار است که با پایه خود تمام اتصالات را به بهترین شکل می‌پوشاند.

یکی دیگر از مزایای روشویی پایه دار این است که در سایزهای بسیار متنوع عرضه می‌شوند، حتی اگر شما کوچکترین فضا را برای نصب روشویی داشته باشید، حتما روشویی پایه دار مناسب دستشویی خود را پیدا خواهید کرد.

نمایندگی فروش گاتریا شهریار

 

نمایندگی چینی نام (گاتریا) در ملارد

 

یکی از عیوب این مدل، معمولی و قدیمی بودن طراحی آن است. نظافت روشویی های پایه دار سخت تر از روشویی دیواری است به خصوص اگر در فضاهای عمومی از این نوع روشویی استفاده شود.

 

انواع روشویی پایه دار

روشویی پایه دار به سه دسته چینی، سنگی و کابینتی تقسیم می‌شوند.

 

روشویی پایه‌دار چینی

همان‌طور که قبلا گفته شد همه ما با این مدل روشویی آشنایی کامل داریم؛ از دیرباز در سرویس‌های بهداشتی منازل از آنها استفاده می‌شد که قابلیت نصب آسانی داشت و مزایا و معایب آن در توضیح روشویی پایه‌دار شرح داده شد.

نمایندگی گاتریا البرز و تهران

اما در نوع چینی یکی دیگر از معایبی که وجود دارد نداشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است که دایره انتخاب کمی برای مصرف‌کننده دارد.

 

روشویی پایه دار چینی

همچنین چینی‌ها نسبت به جنس سنگ از استحکام کمتری برخوردار هستند ولی یک حسن بزرگ هم دارند و آن پایین بودن قیمتشان نسبت به متریال‌های دیگر است. در مقایسه با روشویی چینی با روشویی سنگی نظافت روشویی چینی راحت تر انجام می شود.

این مدل معمولا نه پیشخوانی برای قرار دادن وسایل شخصی دارد و نه جایی برای نگهداری شوینده‌ها و وسایل بهداشتی مورد نیاز.

 

روشویی پایه‌دار سنگی

مدتی است که استفاده از سنگ‌های طبیعی برای ساخت انواع وسایل آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی مرسوم شده است. جنس سنگ‌های به کار رفته در ساخت روشویی‌ها متفاوت است، سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها در این نوع روشویی محبوب تر است.

نمایندگی فروش محصولات گاتریا در ملارد

تنوع طرح و رنگ در روشویی های سنگی کم است و کسانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و قصد استفاده از روشویی سنگی دارند کار سختی در اجرای ایده ها دارند.

 

روشویی پایه دار سنگی با جنس مرمر

از مزایای دیگر روشویی سنگی می‌توان استحکام و مقاومت در برابر ضربه‌های محکم را نام برد، همچنین با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهند. نظافت آنها نسبت به دیگر مدل‌ها آسان است.

اما در برابر این مزایا، معایبی هم وجود دارد که یکی از آنها وزن زیاد روشویی سنگی است و این مسئله نصب آنها را کمی سخت خواهد کرد. جذب آب روشویی سنگی نسبت به دیگر محصولات بالاتر است.

 

روشویی پایه دار کابینتی

استفاده از کابینت در روشویی‌ها چند سالی است که جلوه زیباتری به سرویس خانه‌ها داده است.

در نوع پایه‌دار، کابینت مانند پایه برای کاسه روشویی بر روی زمین قرار می‌گیرد. در روشویی پایه دار کابینتی تمام لوله و اتصالات به وسیله کابینت پوشانده می شوند.

روشویی های کابینتی‌ مزایای زیادی دارند که بارزترین آنها پیشخوانی برای نگهداری وسایل تزئینی و باکس(کمد) برای لوازم شخصی مانند مسواک و ریش‌تراش و… است و کمدی زیرین برای نگه داشتن لوازم شوینده و… .

دیگر مزیت این مدل تنوع بسیار طرح و سایز است، برای هر دکور و هر اندازه‌ای که شما بخواهید طرحی وجود دارد. روشویی کابینت دار معمولا نسبت به مدل های سنگی و چینی وزن پایینی دارند و حمل و نصب آنها آسان است.

نمایندگی فروش محصولات گاتریا در شهریار

تنوع رنگ در کابین روشویی بسیار بالاست و می‌توانند با کاسه‌های سنگی هم ترکیب شوند، هرچند بیشتر اوقات از کاسه‌های چینی در آنها استفاده می‌شود اما این بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد پس هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خدمات پس از فروش گاتریا اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات گاتریا (چینی نام) را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات گاتریا  

X