بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک

نمایندگی کیمیا صدف در شهریار

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند کیمیا صدف پلاستیک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

کیمیا صدف پلاستیک

کیمیا صدف پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات نظافتی و بهداشتی منزل و محیط کار با بیش از دو دهه تجربه تولید و استفاده از بروزترین ماشین آلات صنعتی ، مرغوبترین مواد اولیه و بکارگیری کادری متخصص و خلاق محصولات متنوع خود را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این شرکت همواره سعی در ارتقاء خدمات خود و تولید محصولاتی متناسب با نیاز مشتری برپایه ارتباط مستقیم و دریافت نظرات مشتریان را دارد.

 

ابزار نظافت

زندگی کردن در یک خانه و یا رفت و آمد به یک مکان تفریحی،‌زیارتی، یا ورزشی تنها در صورتی خوشایند و دل نشین است که یک اصل مهم در آن رعایت شده باشد؛ و آن چیزی نیست جز مساله مهم نظافت.

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک در ملارد

نظافت در فرهنگ و رسوم مردمان مختلف جایگاه متفاوتی دارد وبه طور ویژه ذات انسان به سمت تمیزی و پاکیزگی تمایل دارد و آن را می پسندد. در فرهنگ ایرانی مردمان پارس همواره این امر از اهمیت زیادی برخوردار است و برای آن کوشش می شود و هر روزه به کیفیت نظافت افزوده شده و به آن توجه ویژه ایی می شود. همراه با سایر تغییرات و تحولات جامعه ، ابزار نظافتی نیز دستخوش تغییر شده است چرا که امکان استفاده از روش های سنتی مانند جارو کردن با دست دیگر در مکان های بزرگ مشابه ساختمان های تفریحی و تجاری وجود ندارد.

ابزارهای نظافت کف ساختمان

  • جارو

جارو می تواند شامل جاروی چوبی سنتی و یا جارو برقی باشد. جاروهای سنتی در گذشته علاوه بر نظافت منزل، حکم گردگیر را نیز داشته اند. با پیچیدن پارچه ای دور آن، تار عنکبوت و گردگیری سقف و دیوارها انجام می شد. نوع دیگر جارو، می توان به جارو برقی اشاره نمود. هرچند قبل استفاده از جارو برقی، باید نظافت های مقدماتی کف اتاق را انجام داد و سپس برای جمع آوری آشغال های ریز و درشت از جارو برقی استفاده کرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک البرز

نمایندگی کیمیا صدف در شهریار

برای اینکه عمر جاروی سنتی، زیاد شود آن را بعد از استفاده با آب نمک خیسانده و خشک کنید و یا با آب و صابون قبل استفاده شسته و آماده استفاده کنید. جاروی حمام و توالت نیز از نوع پلاستیکی و ضد آب هستند. چرا که همیشه در محیط مرطوب نگهداری می شوند باید در مقابل پوسیدگی و فرسایش مقاوم باشند. جارویی که برای نظافت توالت استفاده می شود، هیچگاه برای نظافت حمام مورد استفاده قرار نگیرد. در غیر اینصورت باعث انتقال بسیاری از میکروب ها، ویروس ها، بیماری های پوستی و سایر امراض می شود.

  • برس توالت

از انواع ابزار نظافتی می توان از برس توالت که برای نظافت کاسه توالت، با ریشه های پلاستیکی و زبر، جهت پاک کردن لکه و جرم ها استفاده می شود نام برد. دو نوع برس توالت وجود دارد: ۱٫ برای نظافت قسمت های برجسته و سطحی ۲٫ برای نظافت قسمت های تو رفته و درزها در توالت.

 

  • برس فرش

برس های فرش یا چتکه فرش معروف هستند. ابزار نظافت بسیار کارآمد در تمیزی فرش. در روش های شستشوی سنتی فرش از برس فرش برای لکه گیری و شستن فرش استفاده می شود. امروزه نیز همچنان کاربرد و جایگاه خود را حفظ کرده است. برای نظافت منزل قبل از جارو زدن می توانید، جمع آوری مو، نخ و الیاف چسبیده به فرش را با استفاده از برس مرطوب و خیس خورده به راحتی انجام داد. بعد از این نوع نظافت فرش، رج ها و بافت های قالی بخوبی خود را نشان خواهند داد و تمیزی فرش بیشتر نمایان خواهد شد.

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک  فردیس

  • برس لباس و پارچه

گاهی لباس ها پرز می گیرند و یا ریزش مو بر روی لباس اجتناب ناپذیر است. می توانید با برس مویی آنها را جمع کرد. بطوریکه قبل از استفاده کمی برس را مرطوب کرده و بر روی سطح پارچه بکشید تا تمیز شود. دقت داشته باشید برس را خیس نکنید تا ایجاد لک و رد روی پارچه نکند. برس هایی برای مبلمان مورد استفاده هستند. گاهی جاروبرقی همه آشغال های موجود در مبلمان مخملی، کرک دار و برجسته را نمی گیرد. با استفاده از برس می توانید به نظافت مبلمان پرداخت سپس جارو برقی بکشید.

 

  • خاک انداز

خاک انداز از جمله ابزار نظافت منزل بحساب می آید. خاک انداز در انواع، پلاستیکی، فلزی و غیره تولید می شود. بهتر است از نوع پلاستیکی آن استفاده نمایید. خاک انداز پلاستیکی باعث ایجاد خش در کف اتاق نمی شود.

نمایندگی کیمیا صدف در شهریار

  • سطل آب

گاهی برای نظافت پنجره ها، نظافت شیشه ها، نظافت کف و نظافت درب ها لازم است سطل آبی در کنار خود داشته باشید. بعد از هربار تمیز کاری با پارچه، تی، اسفنج و یا هر نوع ابزار نظافت که در دست کار است، در آب سطل تمیز کرده و کار را ادامه داد. گاهی می توان از سطل آب برای جلوگیری از هدر رفتن آب هنگام نظافت درب ها، نظافت پارکینگ و حیاط یا نظافت کف استفاده نمود، با این روش، بجای باز بودن دائم شیر آب، یک سطل آب در محل ریخته و آن را تمیز می نماییم.

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک اندیشه

  • تی آب جمع کن

از جمله ابزارهای نظافت منزل به تی آب جمع کن می توان اشاره کرد. این وسیله می تواند بهترین گزینه برای خشک کردن سطوح سرامیکی، کاشی شده، کفپوش دار باشد. بعد از شستشو سطح مورد نظر، مانند حمام، توالت، آشپزخانه می توان با طی آب جمع کن به هر چه سریعتر خشک شدن محل کمک نمود. این تی از رسوب کردن آب و ایجاد لکه بعد از شستشو جلوگیری می نماید.(نکته: تی آب جمع کن آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا از هم باشند. هیچگاه از تی مشترک برای نظافت بخش های مختلف منزل استفاده ننمایید).

 

  • تی

تی ها چند نوع هستند یا به صورت خشک و یا به صورت مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند. تی خشک برای جارو کردن گرد و خاک و ضایعات و همچنین پاک کردن برخی سطوح استفاده می شود. این ابزار را تنها وقتی که بسیار ضروری است می توان در ماشین لباسشویی شست. برای شستشوی آن می توان از محلول آب و صابون رقیق بدون هیچ گونه نرم کننده ای استفاده و سپس آن را آبکشی و در هوای آزاد خشک نمود. بعد از شستشو می توان آن را در محفظه پلاستیکی خود قرار داد. تی های مرطوب برای نظافت کف با آب مورد استفاده قرار می گیرند. تی های اسفنجی در صورتی که خشک باشند می توانند به عنوان جارو نیز به کار روند. شستن سری تی باعث از بین رفتن میکروب های بد بو می شود. سری تی های پارچه ای را می توان در ماشین لباسشویی با کمی آب و صابون و بدون استفاده از نرم کننده شستشو داد. سپس آن را باید در هوای خوب قرار داد تا کاملا خشک شود، و بعد از یک قلاب یا قفسه آویزان نمود.

نمایندگی فروش محصولات کیمیا صدف پلاستیک شهریار

تی تی ها چند نوع هستند یا به صورت خشک و یا به صورت مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند. تی خشک برای جارو کردن گرد و خاک و ضایعات و همچنین پاک کردن برخی سطوح استفاده می شود. این ابزار را تنها وقتی که بسیار ضروری است می توان در ماشین لباسشویی شست. برای شستشوی آن می توان از محلول آب و صابون رقیق بدون هیچ گونه نرم کننده ای استفاده و سپس آن را آبکشی و در هوای آزاد خشک نمود. بعد از شستشو می توان آن را در محفظه پلاستیکی خود قرار داد. تی های مرطوب برای نظافت کف با آب مورد استفاده قرار می گیرند. تی های اسفنجی در صورتی که خشک باشند می توانند به عنوان جارو نیز به کار روند. شستن سری تی باعث از بین رفتن میکروب های بد بو می شود. سری تی های پارچه ای را می توان در ماشین لباسشویی با کمی آب و صابون و بدون استفاده از نرم کننده شستشو داد. سپس آن را باید در هوای خوب قرار داد تا کاملا خشک شود، و بعد از یک قلاب یا قفسه آویزان نمود. نمایندگی فروش محصولات کیمیا صدف پلاستیک شهریار

  • مسواک

مسواک های کهنه و قدیمی می توانند به عنوان ابزارهای نظافت منزل مورد استفاده قرار گیرند. می توانید با استفاده از مسواک های قدیمی؛ توستر، اجاق گاز، درزهای کاشی و سرامیک، اطراف شیرآلات و سایر قسمت هایی که دسترسی دشوار است را تمیز نمود(از یک مسواک برای نظافت همه سطوح استفاده نکنید).

نمایندگی فروش محصولات کیمیا صدف پلاستیک ملارد

  • دستکش (دستکش لاتکس، دستکش کتان، دستکش لاستیکی)

دستکش – ابزار نظافت منزلاز دستکش می توان برای محافظت از دستان در برابر مواد شیمیایی و سایش صدمات در هنگام نظافت و شستشو استفاده نمود. استفاده از دستکش علاوه بر این که باعث می شود اثر انگشتان روی سطوح باقی نماند، بلکه موجب می شود بتوان از آب داغ نیز استفاده نمود. بنابراین می توان برای شستشوی ظروف به طور موثر و بهداشتی از دستکش استفاده نمود.

نمایندگی فروش محصولات کیمیا صدف پلاستیک البرز

در هنگام انتخاب دستکش می توان دستکش لاستیکی را انتخاب نمود زیرا برای استفاده با آب و مواد شوینده بسیار قوی است. می توان دستکشی با اندازه بزرگتر انتخاب نمود تا برای جلوگیری از عرق کردن دست بتوان یک دستکش نازک کتانی زیر آن پوشید و یا از پودر استفاده نمود. دستکش های کتان برای انجام امور خشک، گردگیری و یا محافظت بیشتر در هنگام نظافت لبه های تیز و برنده و خرده ها مناسب هستند. برای شستشوی آن ها می توان از ماشین لباسشویی استفاده نمود. دستکش لاتکس یکبار مصرف می تواند برای تماس با مواد مضر و همچنین تماس با حیوانات خانگی استفاده می گردد. پس از انجام نظافت منزل ، دستکش های کتان را می توان شست و دستکش های لاستیکی و لاتکس را دور انداخت.

 

  • دستمال (دستمال میکروفایبر، دستمال نظافتی کتان، دستمال گردگیری)

دستمال گردگیری را هم با مواد شوینده و هم بدون آن ها می توان برای نظافت تمامی سطوح استفاده نمود. برای انتخاب دستمال گردگیری باید توجه نمود که بدون پرز باشد به طوری که بتوان با آن ها سطح را به طور کامل پاک کرد. رنگ آن ها مهم نیست و می توان از هر رنگی انتخاب نمود. برای شستشو و نگهداری آن می توان از ماشین لباسشویی بدون محلول نرم کننده استفاده کرد و آن را خشک نمود. دستمال های میکروفایبر نیز به طور تخصصی برای نظافت منزل ساخته شده اند و نتایج خوبی نیز از خود به جای می گذارند. برای شستشوی این دستمال ها نیز می توان از ماشین لباسشویی استفاده نمود و در فضای باز آن ها را خشک نمود. گردگیر های الیافی، به جای تکان دادن گرد و غبار، آن ها را در خود به دام می اندازند. در هنگام خرید دقت شود که گردگیر دسته بلندی داشته باشد، زیرا می توان از فاصله بیشتری گردگیری نمود. برای شستشوی آن ها باید از آب گرم و صابون استفاده نمود و در هوای باز خشک نمود.

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک ملارد و شهریار

نمایندگی کیمیا صدف در شهریار

  • اسکاج و اسفنج

ابزار نظافتیِ اسکاج انواع نرم و سخت برای شستشوی ظروف دارند. اسکاجی که برای ظروف شیشه ای، چینی، ملامین، بلور، قابلمه های تفلون، نسوز، چدن و پیرکس استفاده می شود حتما از نوع نرم باشد. در نظافت قابلمه های رویی، مسی، آهنی استفاده از سیم های ظرفشویی و اسکاج های سخت بلا مانع است. اسفنج ها کاربردی مشابه اسکاج ها دارند. علاوه بر آن برای شستن و نظافت سینک ظرفشویی، کف پوش ها، دیوارهای قابل شستشو و نظافت فرش با شامپو فرش بکار می روند(برای هر متریال اسکفنج مخصوص در نظر بگیرید).

نمایندگی کیمیا صدف پلاستیک شهریار

فواید نظافت منزل و محل زندگی

پاکیزگی همیشگی منزل باعث می شود فرد خود را یک قدم جلوتر از کسانی ببیند که تنبل و نامرتب هستند و یا زمان بسیار کمی برای انجام کارها دارند. به طور خلاصه می توان سه مزیت برای اهمیت خانه تمیز بیان نمود:

  • محیط زندگی لذت بخش
  • محیط زندگی بهداشتی و عاری از میکروب ها
  • عاملی مهم برای ایجاد احساس خوب در افراد

نمایندگی فروش محصولات کیمیا صدف پلاستیک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کیمیا صدف پلاستیک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کیمیا صدف

 

X