بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کهن سرام

نمایندگی کهن سرام در شهریار

نمایندگی کهن سرام در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند کهن سرام در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

کهن سرام

کارخانه آجر نسوز نما کهن سرام در سال ۱۳۷۶ در مساحتی بالغ بر سی و پنج هزار متر مربع بنا و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و احداث کوره های سنتی شروع به کار نمود.

مدیریت کارخانه آجر نسوز کهن سرام، آقای رحمان کهن پور که ده سال سابقه قبلی تولید آجر و سرامیک را در کارنامه خود دارند، تفکر هر روز یک گام به جلو را برای کارخانه خود انتخاب نمودند که ماحصل آن تولید آجرنما و سپس آجر نسوز در بیش از یکصد نمونه و با رنگ بندی متنوع تا امروز میباشد که در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است. ایشان با یاری گرفتن از خداوند متعال، استفاده از پرسنل مجرب، علاقه و پشتکار این وعده را عملی نموده اند که نشان دهنده خلاقیت و عشق و علاقه ایشان به تولید و نوآوری است.

نمایندگی کهن سرام در ملارد

آجر نسوز

آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف است. و نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از 3 روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. همانطور که از اسم آن برمی آید این آجر با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد. البته از نوع معمولی آن نیز امروزه در نماهای آجر ساختمانها استفاده میشود.

نمایندگی کهن سرام فردیس

آجر نسوز نیز از انواع مصالح ساختمانی میباشد که به طور معمول برای نما ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز بعنوان نمای ساختمان استفاده میشود. مواد اولیه برای ساخت آجر نسوز خاک نسوز میباشد و به طور کلی این نوع از خاک رس در معادن کشور یافت می شوند زیرا دارای مرغوبیت بالایی میباشد.

مواد تشکیل دهنده آجرنسوز

مواد پایه آجر های نسوز کانیهای معدنی خیلی خاص و پوکه های معدنی میباشند که نسوز هستند . یعنی مقاومت دمایی بالایی دارند . مواد اولیه تولید آجر نسوز را مواد نسوز مینامند که به مواد معمولا سرامیکی و غیره فلزی گفته میشود که میتوانند در درجه حرارتهای بالا پایدار باشند مواد نسوز باید قابلیت حفظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر را در درجه حرارتهای بالا و شرایط محیط عمل داشته باشند .

نمایندگی فروش محصولات کهن سرام البرز

نمایندگی کهن سرام در شهریار

مزایای استفاده از آجر نما نسوز

آجر نما ها طیف رنگی گسترده و طرح های مختلفی دارند. از این رو به راحتی می توان آنها را با سبک و رنگ بندی نمای داخلی ساختمان ترکیب کرد. استفاده از آجر نما در مناطق سردسیری، حس بسیار خوشایندی را به خانه خواهد داد.

 

  • مناسب انواع دکوراسیون :

دیوار های تزئین شده با آجر نما می تواند برای هر چیدمانی به شیوه سبک مدرن مناسب باشد. شما می توانید از آجر نسوز سفید استفاده کنید، به دلیل خنثی بودن رنگ سفید، با هر رنگ و فضایی تناسب خواهد داشت.

 

  • ایجاد فضای نوستالژیک در محیط :

آجر ها از گذشته تا کنون برای زیبایی و ساخت ساختمان ها استفاده می شود. بنابراین استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی ساختمان می تواند حس نوستالژیکی را ایجاد کند. با استفاده از آجر هایی به سبک سفالی و قدیمی، می توانید فضای منزل را به سبک روستایی و خاص در بیاورید.

نمایندگی فروش آجر نسوز کهن سرام شهریار

  • طراحی خاص و متفاوت:

امروزه اغلب خانه ها رنگ های یکدستی دارند یا اینکه با کاغذ دیواری پوشیده شده اند. اما دیوارهای پوشیده شده از آجر نما، می تواند طراحی خاص و متفاوتی را نسبت به سایر دکوراسیون ها داشته باشد. استفاده از آجر نما به ویژه در بالای شومینه ها پر طرفدار تر است.

نمایندگی کهن سرام در شهریار

  • صرفه جویی در هزینه:

بسیاری از متریال هایی که برای نمای داخلی ساختمان استفاده می شوند، به مرور زمان دچار فرسایش و تغییر رنگ می شوند. از این رو لازم است که شما برای تغییر آن اقدام کنید. اما استفاده از آجر نما نسوز در دکوراسیون داخلی میتواند در هزینه های شما نیز صرفه جویی شود. چرا که این محصول ماندگاری بالا و آسیب پذیری بسیار پایینی دارد.

نمایندگی کهن سرام اندیشه

  • طول عمر بالا و هزینه نگهداری کم :

آجر نما نسوز نسبت به سایر مصالح ساختمانی طول عمر بالاتری دارند. از این رو ماندگاری آنها بیشتر بوده و در برابر عوامل مانند گرما، سرما، موریانه و … مقاوم است. به دلیل مقاومت بالای این نوع آجر، هزینه نگهداری نیز برای شما کاهش می یابد.

 

  • عایق ساختمان و حافظ انرژی:

آجر نما یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد است که به خوبی می تواند گرما را انتقال دهد. همین امر می تواند تاثیر زیادی در هدر نرفتن انرژی داشته باشد. از طرفی یکی از ویژگی های منحصر به فرد آجر نسوز این است که در فصل های گرم به خوبی هوای خنک را حفظ می کند. همچنین در فصل زمستان نیز از خارج شدن گرما جلوگیری می کند.

نمایندگی فروش محصولات کهن سرام ملارد

  • مقاومت بالا در برابر آتش، باد و رطوبت:

آجر نما ساخته شده از خاک نسوز است که در دمای بالای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخته و به آجر نما تبدیل می شود. همین نحوه تولید آجر سبب شده است که به خوبی در برابر آتش و حرارت مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

 

نکاتی در مورد چگونگی بند کشی آجر نسوز

 

  • مرطوب کردن محل اتصال آجر، قبل از نصب آجرهای نسوز
  • حداقل و حداکثر قرار دادن ملات پشت آجر، بین 2 تا 4 سانتیمتر باشد.
  • بهترین دما برای نصب آجرهای نسوز بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد است.
  • تا جایی که ممکن است در زمان یخبندان عملیات نماکاری انجام نشود.
  • عدم استفاده از هرگونه مواد آلی در ماسه و آب مورد استفاده در ملات ها
  • مناسب ترین زمان جهت بندکشی، حداقل چند هفته بعد از نصب آجر می باشد.
  • مرطوب کردن محدوده بندکشی آجرنسوز

نمایندگی کهن سرام ملارد و شهریار

  • بهترین زمان برای استفاده از ملات آماده شده جهت بندکشی، حداکثر 2 الی 3 ساعت می باشد.
  • ورز دادن ملات بندکشی به مدت چند دقیقه، به منظور همگن سازی آن
  • عدم استفاده از صفحه ملات برای بندکشی
  • قرار دادن ملات بر روی قلم بندکشی و سپس بین شیار دو آجر
  • عدم استفاده از دستمال مرطوب به منظور پاک کردن اضافه ملات بین شیارها
  • استفاده از برس، پس از گذشت 2 ساعت، به منظور پاک نمودن اضافه ملات بین شیارها
  • ابتدا خشک نمودن کامل سازه، سپس از رزین به منظور ضد آب نمودن آجر استفاده شود.

 

نمایندگی فروش محصولات کهن سرام اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کهن سرام را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کهن سرام

X