بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کنزاکس

نمایندگی کنزاکس در شهریار

نمایندگی کنزاکس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند کنزاکس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

کنزاکس

اختراع ابزار به عنوان اولين ساخته دست بشر براي گذران بهتر زندگی يك ضرورت بود، امروزه ابزارهای اوليه بشر با رشد و تكامل علم جز لاينفك صنعت و اقتصاد است و معيار رشد اقتصادی و صنعتی شدن يك جامعه را شامل ميگردد.

مجموعه بازرگانی کنزاکس به یاری خداوند و با تکیه بر تجربه 20 ساله حضور خود در بازار ابزار ایران فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد. شرکت کنزاکس در نظر دارد همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ایرانی ارائه کند.

کنزاکس می خواهد با نیاز سنجی بازار مصرف صنعتگران و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با مطالعات علمی دقیق و بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا گامی در جهت رشد اقتصادی و صنعتی شدن کشور عزیزمان ایران بر دارد.

نمایندگی کنزاکس در ملارد

مدیران ، متخصصان و پرسنل اداری ، فروش و خدمات کنزاکس به پشتوانه حضور چندین ساله خود در زمینه تجارت و فروش ابزار ، شناخت کامل و دقیقی از نیاز بازار صنعت دارند ؛ بنابرین سبد کالای صنعتی متنوعی، متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان طراحی کرده اند.

لذا انواع ابزار آلات دستی ، برقی ، بادی ، برشی و … را که با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه می شوند را می توانید از کنزاکس بخواهید.

كنزاكس بر اين باور است كه تنها در كنار همكاران و دوستان فعال در عرصه فروش ابزارآلات و همچنين صنعتگران عزيز ميتواند به رشد اقتصاد و تعالی جامعه كمك كند.

نمایندگی کنزاکس فردیس

محصولات کنزاکس، معمولا، بر اساس تکنولوژی های بین المللی جدید و براساس استانداردهای جهانی اعم از استاندارد VDE آلمان،  استاندارد منطقه‌ای اتحادیه اروپا،  DIN موسسه ملی استاندارد آلمان، استاندارد GS اروپا  و … می باشند.

نکته دیگری که برند کنزاکس، در تولید ابزار آلات به کار می برد، رعایت ارگونومی این محصولات است. به این معنا که، محصولات این شرکت بادی مپینگ شده و بر اساس ارگونومی بدن انسان ساخته شده اند. شاید بارها تجربه کرده اید که به خاطر نشستن به طرز غلط و یا کار با ابزار، هر چند کوتاه مدت، دچار درد گردن، مفاصل و یا پا شده اید. ابزار آلاتی که ساختشان ارگونومیک است، بهره وری شما را افزایش داده و از هزینه های اضافی درمانی می کاهند. امیدواریم که برند کنزاکس بتواند مجموعه خویش را هر چه بیشتر و بهتر گسترده تر سازد و علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان و دانش آموختگان کشورمان، بتواند در زمینه صنعت نیز افق های جدیدی را پیش روی همگان بگشاید.

 

جارو شارژی کنزاکس مدل KVC-118

جارو شارژی و یا همان جاروهای بی‌ سیم ، وسایل سبکی هستند که با استفاده از انرژی باتری ، گرد و غبارها را از بین برده و به داخل محفظه خود می‌ کشانند . امروزه در بیشتر خانه‌ ها ، از جارو های شارژی به‌ تنهایی و یا در کنار جارو برقی‌ ها سیمی استفاده می‌ شود . جارو های شارژی یکی از این وسایل کاربردی هستند ، که با توجه به طراحی ظریف و بی‌ سیم بودن آن ، می‌ توانید به‌ وسیله آن ها ، پله‌ها ، لوازم داخلی ، شکاف‌ ها ، مبلمان ، پرده ، قفسه‌ ها و قسمت‌ های غیر قابل‌ دسترس و حتی ماشین خود را تمیز کرده و به وسیله آن خاکروبی کنید .

نمایندگی فروش محصولات کنزاکس البرز

نمایندگی کنزاکس در شهریار

مشخصات محصول

جارو شارژی کنزاکس مدل KVC-118 از دستگاه‌ های کاربردی خوش‌ ساخت شرکت کنزاکس (Kenzax) است . جارو شارژی کنزاکس با وزن سبکی که دارد ، به‌ راحتی قابل‌ حمل و استفاده در محیط‌ های گوناگون است . این محصول در نظافت خانه و خودرو بسیار کاربرد دارد . جارو شارژی کنزاکس مجهز به باتری استاندارد با آخرین تکنولوژی روز دنیا و قابلیت استفاده در خانواده ابزارآلات شارژی BOSCH می باشد . همچنین این کالا دارای فیلتر قابل شستشو از جنس نانو جهت طول عمر بیشتر و عملکرد بهتر است . از مزایای دیگر جارو شارژی کنزاکس می توان بخ پروانه مکش از جنس Stainless Steel ، پایه شارژ باتری با قابلیت شارژ سریع ، دسته TPR بلند جهت راحتی کاربر ، باتری لیتیوم 18 ولت با حدود 12 دقیقه توان کارکرد دستگاه و بدنه ضد خش از جنس ABS اشاره نمود . باتری جارو با ولتاژ 18 ولت کار می‌ کند که برای یک جاروی شارژی مقدار مناسبی محسوب می‌شود .

دریل چکشی کنزاکس مدل 185-KID

دریل از پر مصرف ترین و پر کاربردترین ابزار ها در امور صنعتی حرفه ای و یا مصارف خانگی می باشد وظیفه اصلی دریل ایجاد سوراخ با قطر های مختلف در سطوح مختلف از جمله سطوح چوبی ، سطوح فلزی ، سیمانی و … می باشد اما به کمک برخی ابزار دیگر می توان از دریل برای سمباده زدن ، باز و بسته کردن پیچ ، جلا دادن ، و یا حتی برش و … استفاده کرد .

نمایندگی کنزاکس اندیشه

نمایندگی کنزاکس در شهریار

مشخصات محصول

دریل 185-KID یکی از دریل های چکشی موجود در بازار می باشد که توسط شرکت کنزاکس (Kenzax ) تولید و عرضه می شود . شما با استفاده از دریل چکشی کنزاکس مدل 185-KID قادر به سوراخ کردن اجسامی از جنس چوب ، پلاستیک یا فلزات هستید . این دریل‌ که قابلیت سوراخ کاری چکشی است که قادر است دیوار ، سرامیک و انواع مصالح ساختمانی را سوراخ کند . با توجه با استفاده از سه نظام فلزی مارک پیکاک حداکثر قطر سوراخکاری آن در دیوار 13 میلیمتر , چوب 25 میلی‌ متر و در فلز 10 میلی‌ متر می باشد . این دستگاه از سیستم گردشی راست‌ گرد و چپ گرد بهره می‌ برد . منبع تغذیه‌ ی این دریل ، برق شهری است و با ولتاژ ورودی 220 ولت کار می‌ کند . توان خروجی این ابزار 850 وات است و می‌ تواند با سرعت گردش حداکثر 3100 دور در دقیقه به سوراخکاری بپردازد . برای سهولت در سوراخکاری ، دسته‌ ای کمکی با روکش نرم در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد و از یک خط کش که عمق سوراخ کاری را تنظیم می کند بهره می برد .

 

دریل چکشی کنزاکس مدل 178-KID

دریل 178-KID یکی از دریل های چکشی موجود در بازار می باشد که توسط شرکت کنزاکس (Kenzax ) تولید و عرضه می شود . شما با استفاده از دریل چکشی کنزاکس مدل 178-KID قادر به سوراخ کردن اجسامی از جنس چوب ، پلاستیک یا فلزات هستید . این دریل‌ که قابلیت سوراخ کاری چکشی است که قادر است دیوار ، سرامیک و انواع مصالح ساختمانی را سوراخ کند . با توجه با استفاده از سه نظام فلزی مارک پیکاک حداکثر قطر سوراخکاری آن در دیوار 13 میلیمتر , چوب 25 میلی‌ متر و در فلز 10 میلی‌ متر می باشد . این دستگاه از سیستم گردشی راست‌ گرد و چپ گرد بهره می‌ برد . منبع تغذیه‌ ی این دریل ، برق شهری است و با ولتاژ ورودی 220 ولت کار می‌ کند . توان خروجی این ابزار 780 وات است و می‌ تواند با سرعت گردش حداکثر 2800 دور در دقیقه به سوراخکاری بپردازد . برای سهولت در سوراخکاری ، دسته‌ ای کمکی با روکش نرم در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد و از یک خط کش که عمق سوراخ کاری را تنظیم می کند بهره می برد .

نمایندگی فروش محصولات کنزاکس شهریار

نمایندگی کنزاکس در شهریار

دریل کنزاکس مدل KED-150

محصول فوق یکی دیگر از محصولات شرکت کنزاکس (KENZAX ) می باشد . این دریل از توان مناسب کاری برابر 500 وات برخوردار بوده و ابعاد کوچک و وزن سبکتری نسبت به دریل های چکشی دارد . سرعت چرخش این دستگاه قابل تنظیم بوده و کاربر می‌تواند با کمک شستی دیمردار آن سرعت را در بازه‌ای بین 0 تا 2800 دور بر دقیقه تنظیم کند . این ویژگی موجب می ‌شود تا نشانه‌ گذاری با مته در ابتدای سوراخکاری به ‌راحتی انجام شود و تسلط کاربر در حین کار بالا رود و برای باز و بستن پیچ ‌ها هم این کارآیی لازم است . این محصول کوچک و سبک با وزن 1.5 کیلوگرم ، از گشتاور مناسبی برخوردار است که موجب شده در میان دریل‌ هایی مشابه در جایگاه بالاتری قرار گیرد . سه‌ نظام این دستگاه از نوع 10 میلی ‌متری با آچار سایز بزرگ بوده و از قابلیت چرخش در دو جهت برخوردار است . همچنین این دریل به دکمه قفل کن در حالت روشن مجهز است .

نمایندگی کنزاکس ملارد و شهریار

نمایندگی کنزاکس در شهریار

دریل گیربکسی کنزاکس مدل KID-1105

دریل چکشی گیربکسی KID-1105 کنزاکس ابزاری مناسب برای سوراخکاری در انواع سطوح چوبی و فلزی و مصالح ساختمانی می باشد . طراحی صنعتی این مدل قابلیت استفاده در کارگاه های صنعتی از موارد بارز این مدل دریل می باشد و از قابلیت تنظیم دور سنگین و سبک برای کارهای صنعتی بر حسب نیاز کاربر برخوردار می باشد. این دریل گیربکسی حدود 2.7 کیلوگرم وزن خالص دارد و در ابعاد 32 × 20 × 8 سانتی ‌متر تولید می شود . با توجه با استفاده از سه نظام فلزی مارک پیکاک حداکثر قطر سوراخکاری آن در دیوار 20 میلیمتر ، چوب 40 میلی ‌متر و در فلز 13 میلی‌ مترمی باشد . این دستگاه از سیستم گردشی راست‌گرد و چپ گرد بهره می ‌برد و حالت سوراخ کاری معمولی و ضربه‌ ای را فراهم می ‌سازد . منبع تغذیه ‌ی این دریل ، برق شهری است و با ولتاژ ورودی 220 ولت کار می ‌کند . توان خروجی این ابزار 1050 وات است و می‌ تواند با سرعت گردش حداکثر 3200 دور در دقیقه به سوراخکاری بپردازد .

نمایندگی کنزاکس در شهریار

کمپرسور باد 24 لیتری کنزاکس مدل KAC-124

کمپرسورهای کنزاکس دارای پیچ تنظیم فشار بزرگ و روان ، سیستم قطع کن حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه ، کلید اهرمی اتومات طرح آلمان FBANG ، مجهز به دو کوپلینگ با قابلیت تنظیم حداقل فشار خروجی بنا به نیاز کاربر و درجه نمایشگر فشار کاری و فشار داخل مخزن بصورت مجزا ، فیلتر هوای فلزی ، به همراه چهار پایه لاستیکی جهت جلوگیری از لغزش و حرکت دستگاه ، دریچه شفاف بازدید روغن روی درب کارتر و تعویض روغن بوسیله تنها یک پیچ در بدنه کارتر موجب راحتی سرویس به موقع روغن و جلوگیری از آسیب به دستگاه خواهد شد این کمپرسور مجهز به سوپاپ اطمینان ، سه راهی و زانویی سر سیلندر از جنس برنج جهت افزایش طول عمر در برابر رطوبت می باشند .

نمایندگی فروش محصولات کنزاکس ملارد

نمایندگی کنزاکس در شهریار

موتور برق کنزاکس مدل KPGE-16000

موتور برق KPGE16000 یکی از موتورهای برق قدرتمندی است که توسط شرکت کنزاکس (kenzax) تولید و عضه می شود . این موتور برق انرژی مورد نیاز خود را از طریق احتراق بنزین تامین می‌کند . مخزن سوخت بنزین این محصول حجمی برابر با 25 لیتر دارد . موتوری که از این سوخت انرژی الکتریکی تولید می‌ کند ، از نوع چهار زمانه است و قدرتی معادل هشت اسب بخار دارد . ظرفیت این موتور 420 سی‌سی است . این موتور تک‌ سیلندری به کمک جریان هوا خنک می‌ شود و صدای 74 دسی‌ بل تولید می‌ کند . با کمک این محصول می‌ توانید برق AC و DC مورد نیاز دستگاه‌ های برقی خود را تامین کنید . سیم پیچی موتور برقهای کنزاکس 100% از مس می باشد . توان این ژنراتور 6000 وات است و از طریق دو پریز درپوش‌دار برق AC را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد . این برق ولتاژی برابر با 230 ولت دارد . همچنین برق DC خروجی نیز با ولتاژی برابر 12 ولت از شدت‌ جریانی 8.3 آمپری برخوردار است .

نمایندگی کنزاکس در شهریار

موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000

این محصول را شرکت کنزاکس (Kenzax ) تحت عنوان مدل KPG-13000 به بازار عرضه می‌کند . این برای تامین انرژی الکتریکی استفاده می‌ شود . این وسیله نوعی ژنراتور برق بوده که با سوزاندن بنزین ، انرژی الکتریکی تولید می‌ کند . این دستگاه قدرتی برابر 3000 وات داشته و دارای خروجی‌ های برق AC و DC است . موتور این محصول حجمی برابر 212 سی‌ سی داشته و قدرت آن 4 اسب بخار است . مخزن بزرگ این دستگاه موجب شده تا کاربر بتواند سوخت زیادی را درون آن ریخته و از خالی شدن زود هنگام مخزن نگرانی نداشته باشد ؛ این مخزن ظرفیتی 15 لیتری دارد . تعداد خروجی‌های برق AC این دستگاه 2 عدد بوده که با اتصال دستگاه‌های برقی به آن‌ها می‌توانید برق مورد نیازشان را تامین کنید . این پریزها دارای درپوش ضد آب هستند تا در صورت قرار گرفتن دستگاه در محیط مرطوب ، مشکلی پیش نیاید.

نمایندگی کنزاکس در شهریار

نمایندگی فروش محصولات کنزاکس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کنزاکس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کنزاکس

X