بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کنتراست

نمایندگی کنتراست در شهریار

نمایندگی کنتراست در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند کنتراست در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت کنتراست

شرکت کنتراست یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات سرویس بهداشتی در ایران است. این برند با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی‌های منحصربه‌فرد توانسته‌ رضایت مشتریان خود را جلب کند. محصولات کنتراست محصولاتی نظیر ست سرویس بهداشتی، اکسسوری حمام نظیر انواع کنج، دست خشک‌کن، جا مایع، رخت آویز، سطل، فرچه و … به بازار عرضه می‌کند. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست و در مقایسه با این کیفیت می‌توان گفت قیمت محصولات کنتراست مناسب است.

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی یکی از لوازم کاربردی و پرطرفدار در سرویس بهداشتی می‌باشد که به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک می‌کند. با خرید یک ست سرویس بهداشتی لوکس می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و جذاب داشته باشید.

نمایندگی کنتراست در ملارد

نمایندگی کنتراست در شهریار

ست سرویس بهداشتی شامل لوازم مختلفی مانند: سطل زباله ، فرچه ، جای مایع دستشویی ، جاحوله‌ای ، جای مسواک ، جای صابون و … می‌باشد. توجه داشته باشید که همه‌ی این لوازم دارای یک طرح و یک رنگ هستند و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می‌دهند.

البته توجه داشته باشید که هنگام خرید ست سرویس بهداشتی لوکس می‌توانید تعداد لوازم آن را مشخص کنید. به طور مثال یک ست سرویس بهداشتی ۴ پارچه ، ۵ پارچه و … تهیه کنید که انتخاب آن به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. معمولا تعداد لوازم ست سرویس بهداشتی بین ۴ تا ۷ تکه متغیر است.

نمایندگی فروش محصولات کنتراست البرز

به طور کلی می‌توان گفت که اگر وسیله‌ها به صورت گروهی باشند جذابیت بیشتری دارند و یک دکوراسیون بی نظیر خلق می‌کنند. ست سرویس بهداشتی لوکس هم به صورت گروهی از لوازم پرکاربرد می‌باشد که زیبایی خاصی دارند.

توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مانند توجه به دکوراسیون منزل می‌باشد و باید به آن اهمیت دهید. با خرید بهترین و ماندگارترین لوازم ، چیدمان درست آن‌ها ، حفظ پاکیزگی محیط و …می‌توانید یک دکوراسیون خاص داشته باشید که مورد توجه همگان قرار گیرد.

ست سرویس بهداشتی شامل چه وسایلی می شود؟

در کل می توان گفت که یک ست سرویس بهداشتی جدید معمولا دارای جا صابونی، ظرف مخصوص برای مایع دستشویی، لیوان مخصوص برای مسواک و خمیردندان یا جا مسواکی، جای رول دستمال توالت، سطل زباله و فرچه شستشو می باشد. اما در برخی موارد وسایل دیگری به آنها اضافه می شوند که آن را تکمیل نمایند. به عنوان مثال ممکن است که ست های سرویس بهداشتی در انواع ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ پارچه وجود دارند.

نمایندگی کنتراست در شهریار

  • سطل زباله

یکی از اصلی ترین قسمت های ست سرویس بهداشتی، سطل زباله می باشد. این سطل ها در طرح ها و رنگ ها مختلف وجود دارند که شما می توانید به دلخواه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. برخی سطل های زباله دارای پدال پایی و برخی بدون پدال می باشد. توصیه ما به شما این است که برای حفظ بیشتر بهداشت، از سطل های پدال دار استفاده نمایید.

نمایندگی کنتراست درفردیس

  • جا صابونی

اگر عادت به شست و شوی دست های خود با صابون دارید، حتما به جا صابونی نیاز پیدا خواهید کرد. برخی از جا صابونی ها دارای در و برخی فاقد در می باشند. توصیه ما به شما استفاده از جا صابونی های در دار برای حفظ بیشتر بهداشت می باشد.

 

  • فرچه یا برس توالت شو

این وسیلهای راحت برای تمیز کردن کاسه توالت است. شما نمیتوانید ست سرویس بهداشتی را پیدا کنید که فاقد فرچه باشد. فرچه ها کاربرد زیادی را برای نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی دارند. استفاده از این فرچه ها باعث می شود تمیز کردن سرویس بهداشتی راحت تر گردد.

خدمات پس از فروش محصولات کنتراست شهریار

  • ظرف مایع دستشویی

ظرف مایع دستشویی مهم ترین وسیله در ست سرویس بهداشتی است. این ظروف تنوع بسیار بالایی دارند که می توانید طبق سلیقه خود، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. ظرف مایع دستشویی، دارای دو مدل زمینی و دیواری می باشد که بسته به شرایط دستشویی و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

  • جا حوله ای

خشک کردن دست ها پس از شست و شو، بسیار توصیه می گردد. بنابراین شما می توانید با نصب جا حوله و قرار دادن حوله شخصی و تمیز خود، دست ها را قبل از خروج از دستشویی خشک نمایید.

نمایندگی کنتراست در فردیس

  • جا مسواکی

برخی افراد دندان های خود را در دستشویی مسواک می زنند. بنابراین وجود جا مسواکی یکی از الزامات ست های بهداشتی به شمار می رود. جا مسواکی ها نیز طرح های مختلفی دارند که در برخی موارد شبیه یک لیوان بدون دسته می باشند.

 

  • جا دستمال کاغذی

همانطور که پیش تر گفتیم، خشک کردن دست ها پس از شست و شو بسیار توصیه می شود. اگر تمایلی به قرارگیری حوله در دستشویی را ندارید می توانید با نصب جا دستمال کاغذی و قرار دادن دستمال کاغذی رولی در آن، دست های خود را خشک کنید.

نمایندگی کنتراست در شهریار

نکات کوچک اما مهم برای خرید

ست سرویس بهداشتی از آن اقلامی است که یک بار و به منظور استفاده دراز مدت خریداری می‌شود. در وهله اول به دلیل مجاورت دائمی با آب، کیفیت و جنس ست اهمیت زیادی دارد. برای همین توجه به کیفیت ست حمام، یکی از فاکتورهای اصلی خرید است. در وهله دوم طراحی ظاهری ست اهمیت دارد. برای خرید بهترین مدل، حتما به رنگ و سبک سرویس بهداشتی خانه و سلیقه خودتان توجه داشته باشید. نکات خرید بهترین ست را با هم مرور کنیم:

نمایندگی کنتراست شهریار

  • به ضد آب بودن بدنه محصول توجه کنید. رزین، پلکسی، استیل و پلاستیک از متریال رایج ست سرویس بهداشتی هستند که مقاومت مطلوبی در برابر آب دارند.
  • به دلیل کاربرد دائمی ست، به مقاومت و دوام آن توجه کنید. از نظر مقاومت پلکسی بهتر از رزین عمل می‌کند و شکستنی نیست.
  • تعداد اقلام ست سرویس بهداشتی را با مساحت توالت یا حمام خانه تنظیم کنید. اگر فضای کمی دارید ست ۲ یا ۳ پارچه برایتان بهتر است.
  • ست سرویس بهداشتی به دلیل تماس با شوینده‌ها و مواد شیمیایی باید مقاومت بالایی در برابر این مواد داشته باشد. پلکسی و رزین از این جهت مناسب هستند.
  • از نظر زیبایی شناسی، بهتر است فرچه در معرض دید نباشد و بدنه محافظ داشته باشد.

 

خدمات پس از فروش محصولات کنتراست اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کنتراست را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کنتراست

X