بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کناف ایران

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

نمایندگی کناف ایران در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند کناف ایران در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت کناف ایران

شرکت کناف ایران در سال 1355 توسط بخش خصوصی با نام تجاری وال برد در استان تهران جهت تولید پانل گچی تاسیس گردید. که مراحل راه اندازی کامل آن با وقوع انقلاب اسلامی ناتمام ماند و در سال 1359 تحت پوشش صنایع ملی ایران قرار گرفت و در سال 1360 نام آن به ” روکش گچ ایران ” تغییر یافت.

نمایندگی کناف ایران در ملارد

در سال 1365 عمده سهام این شرکت به بانک مسکن انتقال پیدا کرد و تا سال 1369 به تولید رسید که به علت کمبود تجهیزات و تکنولوژی لازم محصولات آن از کیفیت مناسب برخوردار نبود و در نهایت در سال 1374 سهام آن به شرکت کناف آلمان واگذار گردید و نام آن به شرکت کناف ایران تغییر پیدا کرد و هم اکنون نیز شرکت کناف ایران با مالکیت کناف آلمان مشغول به کار می باشد.

در حال حاضر شرکت کناف ایران با ظرفیت تولید بیش از سی و پنج میلیون مترمربع انواع پانل های گچی در سال بزرگترین تولید کننده درایوال در ایران می باشد که علاوه بر تولید داخلی محصولات کناف ایران به هفت کشور همسایه صادر می گردد.

(AMF ) شرکت های زیر مجموعه کناف ایران شامل: شرکت های کناف گچ، ایران گچ، کناف ای ام اف بوده و نیز با خرید سهام تولید پانل های سیمانی برند آکواپانل این محصول را نیز تولید میکند.

نمایندگی کناف ایران فردیس

شرکت کناف گچ انواع ملات های مورد نیازدر صنعت  ساختمان از جمله ملات کاشی ، ملات بندکشی ، گچ اندود و غیره را تولید می نماید و شرکت ای ام اف ایران در زمینه تولید سقف های مشبک با تایل های مواد معدنی آکوستیک و ضد حریق فعالیت دارد. (AMF )

شرکت کناف ایران یکی از صد واحد تولیدی شرکت کناف آلمان در سراسر جهان بوده و با توجه به کیفیت بالای محصولات خود موفق به نفوذ در بازار های صادراتی منطقه گردیده و بارها به عنوان صادر کننده برتر انتخاب شده است.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف مشبک

سقف مشبک و یا تایل گچی مشبک جز انواع پانل های گچی به حساب می آید که جهت پیاده سازی سازه های خشک و همچنین سبک نیز از آن استفاده خواهند کرد. این سقف یکی از انواع متریال های دکوراتیو ساختمانی می باشد که در خیلی از فضاهای اداری، آموزشی، تجاری و … نیز استفاده می نمایند. انواع سقف مشبک از طریق آویزه هایی با قابلیت تنظیم همانند پیچ سازه، میخ و چاشنی به سقف اصلی اتصال داده می شوند.

نمایندگی فروش محصولات کناف ایران شهریار

ایجاد سقف های کاذب جهت کارهای به خصوصی انجام می شود، کارهایی همانند: اصلاح ظاهری و یا اصلاح مشخصات عملکردی مثل عایق صدا و رطوبت.

سقف مشبک کناف جز پر کاربردترین انواع سقف کاذب کناف به حساب می آید. این سقف از شبکه سازه های سپری (T شکل) و همچنین تایل های سقفی تشکیل شده است. سقف مشبک دارای مزایای فراوانی می باشد که موجب گردیده تا در مکان های عمومی کاربرد زیادی داشته باشد. مکان هایی همانند ادارات، فضاهای تجاری، آموزشی، درمانی و …

این سقف می تواند با سقف کاذب یکپارچه کناف ترکیب شود که تنوع و همچنین زیبایی بیشتری را در محیط ایجاد خواهد کرد.

 

انواع سقف کاذب مشبک

سقف های کاذب مشبک در انواع مختلفی تولید میشوند، این محصول در تایل ها 60*60 در بازار عرضه میشود، برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید خوب است که با انواع این محصول آشنا شوید.

نمایندگی کناف ایران اندیشه

برای تولید این محصول از موادی مانند: شیشه، گچ، ام دی اف و طلق استفاده میشود، و این محصول با توجه به متریالی که برای ساختش استفاده شده باشد به انواع مختلفی دسته بندی میشود. از جمله انواع این محصول:

  • سقف مشبک گچی
  • سقف مشبک پی وی سی
  • سقف مشبک طلقی هستند.

 

تایل گچی

سقف های کاذب کناف در دو مدل یکپارچه و همچنین مشبک تولید و عرضه می شوند. مدل یکپارچه آن به صورت ورق های کناف و سقف های سبکی می باشند که به واسطه تولید صنعتی، دارای مشخصات فنی استاندارد (با مقاومت در مقابل زلزله) می باشند که جایگزین بسیار مطلوبی برای استفاده در سقف های کاذب غیر استاندارد ساخته شده همراه با رابیتس و گچ خواهند بود.

نمایندگی فروش محصولات کناف ایران ملارد

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

این ساختار دارای زیر سازی فولادی سبک بوده که صفحات روکش دار گچی با استفاده از پیچ مخصوص بر روی آن ها نصب می گردند. درزهای میان این نوع از صفحات با استفاده از نوار و همچنین بتونه مخصوصی درزگیری خواهد شد و به این صورت سطحی یکپارچه و بدون درز ایجاد می گردد که دارای قابلیت رنگ آمیزی (بلا فاصله پس از خشک شدن بتونه و همچنین اجرای ماستیک) است.

فضای خالی در پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عایق های صوتی و حرارتی را فراهم ساخته است که عبور و همچنین دسترسی به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی را ایجاد می نماید. از دیگر مزایای این نوع کناف می توان به انعطاف پذیری بالا در معماری اشاره کرد.

نمایندگی کناف ایران البرز

تایل های گچی و معدنی، در سقف مشبک استفاده می شود. از شبکه سازه های سپری که به وسیله این نوع آویزها به سقف اصلی متصل خواهد شد و تایل های سقفی که درون این شبکه قرار گرفته است نیز تشکیل می شود. تایل های سقفی در طرح هایی متفاوت و بسیار زیبایی در ابعاد مختلف، مقاومت در مقابل حریق و همچنین ایمنی فراوان در برابر زلزله را به همراه امکان دسترسی به فضای پشت آن ارائه می دهد.

انواع تایل های گچی دارای تایل گچی کرمی سوزنی، تایل گچی سوراخ دار(منظم و نامنظم)، آکوستیک، پشت آلومینیومی، روکش pvc، تایل گچی حصیری و همچنین تخم مرغی می باشد.

 

تایل آکوستیک (جذب و عایق صدا)

 نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

تایل آکوستیک (جذب و عایق صدا) دارای ضخامت های هشت، دوازده و پانزده میل است که برای مکان های استودیو، صدابرداری و همچنین اتاق کنفرانس و … کاربرد فراوانی را به همراه دارد.

انواع تایل های آکوستیک طبق لبه تایل به ۲ دسته بدون لبه و لبه دار دسته بندی می شود. تایل بدون لبه در کنار یکدیگر به طور مشبک در فضاهای سقف قرار خواهد گرفت.

نمایندگی کناف ایران ملارد و شهریار

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

تایل های لبه دار از سطح سقف کاذب پایین تر قرار می گیرد که لبه های آن مشاهده می شود. تایل های آکوستیک در طرح هایی با زمینه رنگ سفید و کرمی با اندازه سوزنی درشت و ریز و درشت می باشند که عبارتند از طرح های کرمی سوزنی، کرمی، سوزنی و کراس تیشر

 

سقف کاذب رابیتس

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف رابیتس یکی از رایج ترین انواع سقف کاذب است. رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می گردد. رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح ساخته می شود که نوع برجسته آن برای دهانه های بزرگ و نوع مسطح آن برای دهانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فروش محصولات کناف ایران در البرز

سازه سقف رابیتس متشکل از نبشی، میلگرد و لایه رویه (ورق های مشبک گالوانیزه) است. از مزایای این نوع سقف می توان به دسترسی آسان به مصالح، طرح پذیری متنوع و سرعت اجرای مناسب آن اشاره نمود. این سقف علاوه بر مزایای نام برده شده دارای معایبی نظیر مصرف زیاد گچ، وزن زیاد، سرعت اجرای پایین و محدودیت آب و هوایی هنگام گچ کاری می باشد.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف کاذب کناف

کناف سقف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد و به صورت پنل های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می شود. این سقف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک اجرا می گردد. سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد.

نمایندگی کناف ایران تهران

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

اما سقف کاذب کناف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. این سقف وزن بسیار سبکی دارد و قیمت آن نیز ارزان می باشد. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است. سقف کناف در دو نوع دکوراتیو و ساده طراحی و اجرا می گردد.

 

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم نوعی سقف تزئینی محسوب می شود و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است. این سقف به سقف باز معروف است و آنچه که بعد از نصب سقف دیده می شود حفره های مربعی شکلی است که در مجاور یکدیگر نصب شده اند.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف گریلیوم را می توان به تنهایی و یا ترکیب با دیگر سقف های کاذب اجرا نمود. از مزایای سقف گریلیوم این است که می توان در پشت آن کانال و دریچه کار کرد، زیرا هیچ چیز جز چراغ از آن دیده نمی شود. نصب این سقف کاذب مانند سایر سقف ها توسط آویز و با استفاده از زنجیر یا سیم مفتول انجام می شود.

 

سقف کاذب چوبی

این نوع سقف حسی گرم و دلپذیر القا می کند و تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد. این سقف دارای یک بخش اصلی که متشکل از چهار تراش یا فولاد است، تشکیل شده و قسمت فرعی آن نیز از چوب می باشد.

نمایندگی فروش محصولات کناف ایران فردیس

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

نحوه نصب سقف کاذب چوبی بدین نحو است که قبل از اجرای لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف با چهارتراش چوبی مناسب در دور تا دور آن انجام می شود. جنس لمبه های چوبی از چوب نراد خارجی است.

 

سقف کاذب ترکیبی

سقف ترکیبی از اجرای چند نوع سقف کاذب که به شکل یک طرح هندسی در آمده اند ایجاد می شود. برای اجرای این سقف باید به این نکته توجه داشت که طرح انتخابی مناسب با سازه های سقف کاذب باشد. قبل از نصب سقف کاذب ترکیبی، زیرسازی مناسب با آهن کشی یا بدون آن باید انجام شود.

 

سقف کاذب آلومینیومی

این نوع سقف با استفاده از تایل های آلومینیومی و بدون نیاز به بتونه کاری و پیچ نمودن تایل ها به سپری اجرا می شود. سقف کاذب آلومینیومی را می توان تعمیر کرد و به فضای پشت آن دسترسی داشت.

قسمت های مختلف این نوع سقف در جای خود نصب می شوند، برای مثال اگر امکان تعریق و وجود رطوبت در پشت سقف وجود داشته باشد از تایل های روکش شده با پی وی سی و پشت فویل دار استفاده می شود و اگر هدف از نصب این سقف صرفاٌ برای تزئین باشد از تایل های ساده رنگی استفاده می گردد. علاوه بر آن اگر سقف کاذب به عنوان عایق آکوستیک نصب می شود باید تایل های پانچ دار برای اجرای آن به کار برده شوند.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

نمایندگی کناف ایران ملارد

سقف کاذب دامپا یا سقف کاذب نواری جزء سقف های کاذب آلومینیومی محسوب می شود که از طریق شکل دادن پنل های آلومینیومی ایجاد می شود. نصب و اجرای سقف کاذب دامپا به راحتی و به سرعت انجام می شود و پانل های آن را می توان از سمت پایین سقف جا زد و یا آنها را جدا نمود.

این پانل ها غیر قابل اشتعال هستند و رنگ آنها ثابت است. سقف دامپا قابل شستشو است و عمر مفید آن نیز بالا می باشد. این سقف با توجه به محلی که در آن نصب می شود متفاوت است. برای مکان هایی که نیاز به عایق صوتی ندارند از نوع ساده و برای مکان هایی که باید اکوستیک شوند از نوع سوراخ دار استفاده می شود.

 

سقف کاذب طلقی

سقف کاذب طلقی نمونه ای از سقف های کاذب پرکاربرد می باشد. از ویژگی های این مدل سقف کاذب می توان به قابلیت عبور نور از آن ها اشاره کرد. در سیستم اجرایی این سقف ها از شبکه بندی کناف استفاده می شود. از مزایای استفاده از این سقف کاذب می توان به هزینه مقرون به صرفه و سرعت نصب بالای آن ها اشاره کرد.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف کاذب مجازی

نمونه ای دیگر از سقف های کاذب، سقف کاذب آسمان مجازی یا سقف کشسان می باشند. در صورتی که ساختمان به گونه ای است که از قبل پروفیل های مخصوص به نصب سقف کاذب در آن به کار رفته باشد، می توان از تایل های مخصوص استفاده کرده و نسبت به نصب سقف آسمان مجازی اقدام کرد.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف کاذب شیشه ای

در سقف های شیشه ای از شیشه های تزیینی برای پوشش سقف استفاده می شود. در اکثر مواقع از شیشه های سکوریت در این مدل بکار می رود. این نوع سقف قابلیت ورود نور را دارا می باشد و تمیز کردن و شستشوی آن به راحتی انجام می گیرد. همچنین از مزیت های این سقف ها این است که در طرح ها و رنگ های مختلف می توان آن را اجرا کرد. سقف کاذب شیشه ای معایبی نیز دارد از جمله این که وزن آن زیاد می باشد و هزینه نصب بالایی دارد. همچنین در شرایطی مانند زمین لرزه، احتمال شکستگی آن هرچند به میزان کم، اما وجود دارد.

نمایندگی کناف ایران شهریار

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی گلس، سقف رایجی در ایران است و مواد اولیه‌اش در داخل کشور تولید می‌شود. این نوع سقف، از تایل‌های شفاف آکریلیک ساخته شده و روشنایی را به خوبی از خود عبور می‌دهد. ترکیب سقف آی گلس با انواع سقف کاذب به خصوص ام دی اف ظاهری بسیار زیبا و جذاب را بوجود می آورد. آی گلس دارای وزنی سبک می باشد و طرح بندی های بسیار متنوعی دارد.

نمایندگی شرکت کناف ایران در شهریار

مزایای سقف کاذب مشبک

همانطور که پیشتر هم گفتیم استقاده از این محصول مزایای زیادی دارد، استفاده از این محصول هم مانند کناف، پانل باتیس و گچبرگ دارای مزیت های زیادی است و طرفدارانی میان طراحان دکوراسیون پیدا کرده است.

 

  • نصب سریع و آسان و در نتیجه بالا رفتن سرعت اجرای عملیات ساختمانی و همچنین به حداقل رسیدن نیاز به نیروی انسانی.
  • نگهداری و تعمیر آسان، در صورتی که یکی از این تایل ها دچار شکستگی و یا هر خرابی ای شود، تنها کافی است آن را با تایل جدید جایگزین کنید و نیازی به تعمیر کل سقف نیست.
  • عایق صدا و تنظیم شرایط آکوستیک
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی به دلیل تنوع بالای رنگ و طرح ها
  • عایق رطوبت در مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند.

نمایندگی فروش محصولات کناف ایران اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کناف ایران را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کناف ایران

X