بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی کاشی نایین

نمایندگی کاشی نایین در شهریار

نمایندگی کاشی نایین در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند کاشی نایین در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت صنایع کاشی نایین

شرکت صنایع کاشی نایین در سال 1379 و در زمینی به مساحت 422،000 متر مربع در کیلومتر 3 جاده نایین اصفهان احداث گردید. این شرکت دارای حدود 9،000 متر مربع فضای سر پوشیده و همچنین 5،000 متر مربع فضای اداری می باشد. در خطوط تولید کاشی نایین از بهترین ماشین آلات ایتالیایی با تکنولوژی روز استفاده شده است.

در حال حاضرکاشی نایین با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع کاشی های سرامیکی دیوار و کف با بهترین کیفیت و طرح های منحصر بفرد به گسترش فعالیت خود در عرصه صنعت و توسعه ایران عزیز ادامه می دهد. ظرفیت اسمی تولید کارخانه حدود 6 میلیون متر مربع در سال می باشد. محصولات کاشی نایین شامل موارد ذیل بوده که در طرح ها و اندازه های بسیار متنوع به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می گردد:

  • کاشی های پرسلانی (بدنه سفید) با انواع لعاب های مات، براق و پولیش خورده
  • کاشی های دکوراتیو و لوکس
  • کاشی های مقاوم در برابر اسید با کاربرد های صنعتی

نمایندگی کاشی نایین تهران

کلیه این محصولات مطابق با استاندارد بین المللی ISO 13006 تولید شده و برای نصب در کلیه فضاهای سرپوشیده و سر باز با کاربری مسکونی، تجاری و صنعتی مناسب می باشد. در حال حاضر شرکت صنایع کاشی نایین بخشی از محصولات خود را به کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین صادر نموده، همچنین در تمامی استان های کشور نماینده فعال دارد.

شرکت صنایع کاشی نایین همواره خود را ملزم به حفاظت از محیط زیست نموده و معتقد است مسئولیت پذیری در قبال محیط زیست وظیفه هر تولید کننده ایرانی می باشد. به همین منظور این شرکت علاوه بر استانداردهای کیفی محصول دارای استاندارد های زیست محیطی و همچنین استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه ای مانند ISO 14001:2015 و OHSAS 18001: 2007 نیز می باشد.

 

نمایندگی کاشی نایین در شهریار

 

کاشی و سرامیک

امروزه در هرجایی باشید اگر کمی به محیط اطرافتان دقت کنید، احتمالا انواع مختلفی از کاشی ها را بر روی دیوار و سرامیک ها را در کف ساختمان ها می بینید.

نمایندگی کاشی نایین فردیس

کاشی چیست:

کاشی نوعی آجر است که در ضخامت کم تولید شده و دارای روکش لعابی است. به عبارتی کاشی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • بخش سفالی که قسمت اصلی کاشی است و در اصطلاح به آن استخوان‌بندی کاشی می گویند.
  • بخش دوم لعاب کاشی است که ماده‌ای شیشه‌ای بوده و به صورت پوششی بر روی بخش سفالی کاشی قرار دارد.

کاشی در اشکال مختلف و با ضخامت چند میلیمتر موجود می‌باشد که از مواد سخت مانند سنگ، شیشه، فلز و… و در حرارت بالای ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد ساخته شده است. از کاشی‌ها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی برای پوشاندن کف، سقف، دیوار و یا سطوح دیگر استفاده می‌شود.

 

کاربرد کاشی

کاشی‌ها کاربردی زیادی دارند. آنها هم برای تزیین بنا به کار می‌روند و هم برای عایق کاری آن در نتیجه اساساً كاشی را پوششی دوبعدی یا دوكاره محسوب می‌كنند چرا كه تمایز میان کاربرد کاشی به عنوان پوشش دهنده و عایق کننده بسیار سخت خواهد بود. سطوحی که با کاشی پوشانده می‌شود به طور کل سطوحی بهداشتی و در مقابل آب و رطوبت نفوذناپذیرهستند.

نمایندگی فروش محصولات کاشی نایین البرز

کاشی‌ها در گذشته بیشتر در اماکن مذهبی و فاخر مانند آرامگاه‌ها، مساجد، کاخ‌ها، سردر بازارهای بزرگ و … استفاده می‌شد. این استفاده صرفا برای ارتقا معنوی ساختمان‌ها و زیباسازی فضای معماری بوده است نه برای پوشاندن نقائص و کاستی‌های فضا یا پنهان کردن خرده نقائص بنایی، در نتیجه کاشی کاری به عنوان یک تزیین فاخر و تجلی بخش خود را در میان بناهای اسلامی اثبات نمود و به حیاط خود ادامه داد تا اینکه معماری مدرن آن را به عنوان یک عامل حیاتی در ساخت و ساز بنا به رسمیت شناخت و امروزه شاهد استفاده گسترده از آن در همه ی ابعاد ساختمان سازی هستیم.

نمایندگی کاشی نایین ملارد و شهریار

نمایندگی کاشی نایین در شهریار

شاید بسیاری از ما کاشی‌ها را در منازل مسکونی تنها مخصوص سرویس بهداشتی و حمام می‌دانستیم که بیانگر کاربرد آن به عنوان یک عایق در برابر رطوبت بوده است. اما با پیشرفت صنعت کاشی و سرامیک و ظهور نقش و نگارهای جدید و روش‌های نوین ساخت کاشی استخری این متریال دوست داشتنی راه خود را به سایر اجزای بنا باز نمود و امروزه تبدیل به عنصری لزامی در طراحی دکوراسیون داخلی گردیده است.

 

مزایای استفاده از کاشی

همانگونه که گفته شد استفاده از کاشی‌ها سطوح صاف و یکدستی به وجود می‌آورد که علاوه بر زیباتر نمودن فضا امکان شستشو آسان آن را نیز فراهم می‌کند. کاشی‌ها متریال‌های مستحکمی هستند که همچنین می‌توانند در برابر عواملی همچون باد، بوران، مواد شیمیایی، نور آفتاب، ضربه و خط و خش مقاوم باشند و از سطوح محافظت نمایند.

نمایندگی فروش محصولات کاشی نایین شهریار

سرامیک چیست؟

سرامیک در واقع‌ یک نوع کاشی‌ است که به عنوان کفپوش و یا جهت پوشش دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده‌ می‌شود و به دلیل جذب پایین آب و رطوب، از مقاومت بالایی برخوردار‌ می‌باشد. ریشه واژه سرامیک از واژه یونانی به نام “Keramikos” گرفته شده است که در فرهنگ لغات فارسی به معنای “سفال گری” ترجمه شده است.

برای ساخت سرامیک‌ها معمولا مواد خام مانند: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر را با آب مخلوط کرده و خمیر بدست آمده را در قالب‌‌های از پیش تعیین شده‌ می‌ریزند، سپس در دستگاه خشک‌کن‌ می‌گذارند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود گیرند، در نهایت آن‌ها را در کوره‌‌های کاشی پزی حرارت‌ می‌دهند.

نمایندگی فروش محصولات کاشی نایین ملارد

همچنین اغلب سرامیک‌ها دارای یک لایه روکش لعابی‌ می‌باشند که این لعاب‌ها‌ می‌توانند ضد آب، تزئینی، براق، رنگی و … باشند. این روکش‌‌های لعابی نیز متناسب با انواع آن‌ها، ممکن است قبل از پخت بر روی قالب سرامیک خشک شده اضافه شوند و یا بعد از اتمام مرحله اول پخت بیسکوئیت اصلی، بر روی آن‌ها اضافه شده و یک بار دیگر برای حرارت دادن در داخل کوره‌ها بروند که اصطلاحا به آن پخت دوم و یا دو پخت گفته‌ می‌شود.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

فرق اصلی کاشی و سرامیک، استحکام متفاوت آن ها است. در مراحل تولید کاشی، وزن پرس کمتر به دلیل ظریف بودن آن بر روی محصول اعمال شده و برای سرامیک به دلیل استحکام بالاتر محصول از پرس سنگین‌تر استفاده شده و به همین دلیل کاشی بر روی دیوار کار می‌شود ولی سرامیک در کف نصب می‌شود. از دیگر تفاوت های بین کاشی و سرامیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت کم کاشی در برابر فشار، گرما و سرما به همین دلیل از کاشی در محیط‌ بسته و دیوارهایی که از طرف پشت رطوبت ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • درصد جذب آب بالا در کاشی نسبت به سرامیک که دلیل استفاده از کاشی برای نصب بر روی دیوار و همچنین کارکردن آن در ارتفاع بسیار راحت‌تر می باشد.
  • مقاومت بالای سرامیک در برابر گرما و سرمای شدید، رطوبت و فشار نسبت به کاشی.

نمایندگی کاشی نایین اندیشه

نمایندگی کاشی نایین در شهریار

تفاوت کاربرد سرامیک و کاشی

  • از کاشی به دلیل ظرافتی که دارد برای پوشش دیوار بیشتر استفاده می‌شود و از سرامیک به دلیل مقاومت بیشتر برای پوشاندن کف استفاده می‌گردد. مطالعه مطلب چرا کاشی دیوار ترک می‌خورد؟ پیشنهاد می‌شود.
  • تفاوت‌ کاشی و سرامیک این است که کاشی نسبت به سرما و گرما مقاومت کمتری دارد پس برای محیط‌های بسته استفاده می‌شود.
  • کاشی قدرت جذب آب بالایی دارد به همین دلیل معمولا برای کف استفاده نمی‌گردد. چون کف نسبت به دیوار بیشتر در معرض آب است.
  • سرامیک در برابر آتش تغییر حالت نمی‌دهد. در فضاهایی که ممکن است در معرض گرمای شدید و آتش قرار گیرد استفاده می‌شود.
  • در خصوص تفاوت بین سرامیک و کاشی باید بگویم که به صورت کلی طول عمر سرامیک بیشتر از کاشی است.
  • اگر نظافت و بهداشت برای شما مهم است و در این زمینه حساس هستید باید بگویم که سرامیک‌ها به سادگی با یک دستمال و یا یک پاک کننده تمیز می‌شوند.
  • سرامیک رسانای ضعیفی برای الکتریسیته و حرارت است. به همین دلیل برای کف منزل مناسب است. زیرا انرژی و گرمای ساختمان را در خود نگه می‌دارد.

نمایندگی فروش محصولات کاشی نایین اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات کاشی نایین را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کاشی نایین

X