بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی چینی بهداشتی آگات

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در شهریار

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی آگات در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت صنایع چینی بهداشتی آگات

شرکت صنایع چینی بهداشتی آگات با نشان تجاری آگات در سال 1392 فعالیت خود را با ظرفیت تولید 500 تن در سال در شهرک صنعتی سفال سازان لالجین همدان شروع کرد. شرکت آگات با بهره مندی از نیروهای متخصص و با دانش فنی بالا با اتکا به تجربیات و خلاقیت به روز ، تلاش می نمایید با ارائه محصولاتی کارا با طراحی مدرن ، رضایت مشتریان را جلب نمایید. آگات توانسته است با حضور در بازارهای داخلی و خارجی ، ارتقاء کیفیت محصولات و گسترش کمی تولیدات را سرلوحه حرکت های آتی خود قرار دهد. این شرک محصولات خود را هم تراز با دیگر محصولات جهانی با کیفیت و زیبای یکسان عرضه می نماید.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در ملارد

در حال حاضر شاهد گسترش کمی و کیفی تولیدات صنایع چینی بهداشتی آگات هستیم. صنایع تولیدی آگات ، علاوه بر تامین بازار داخلی محصولات خود را به کشورهای همجوار مانند عراق و افغانستان نیز صادر می کند. صنایع چینی بهداشتی آگات در ابتدای فعالیت خود با پنج نیروی کاری آغاز به کار کرد. در حال حاضر این واحد تولیدی توانسته است با ایجاد زمینه های اشتغال 35 نفر از نیروهای کاری را مشغول به فعالیت نمایید.

 

چینی بهداشتی چیست؟

از سرامیک‌های بهداشتی برای ساخت دستشویی، کاسه توالت و غیره استفاده می‌کنند اما ما اغلب این سرامیک‌های بهداشتی را با نام «چینی بهداشتی» می‌شناسیم. امروزه چینی بهداشتی نیز به‌عنوان یکی از اجزای مهم دکوراسیون منزل شناخته می‌شود.

کاربرد اصلی سرامیک بهداشتی به صورت دستشویی، کاسه توالت و مانند آن‌ها است. به طور کلی در ایران و در بین عامه اصطلاح سرامیک‌ بهداشتی معمول نبوده، بلکه معمولا به این نوع فرآورده‌‌ها عنوان چینی‌ بهداشتی اطلاق می‌‌شود. ولی باید توجه داشت که اصولا اصطلاح چینی‌ بهداشتی، اصطلاح غلطی است. چرا که بدنه‌ این نوع فرآورده‌‌ها همیشه از انواع چینی‌ نیست. سرامیک‌های بهداشتی معمولا از انواع چینی‌ زجاجی و نیمه‌ زجاجی و نیز بدنه‌‌های خاک نسوز و استون‌ور ساخته می‌شوند.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در فردیس

این نوع فرآورده‌ها معمولا تک پخت هستند. به عبارت دیگر پخت بدنه و لعاب سرامیک‌های بهداشتی در یک مرحله انجام می‌شود. انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب دکوراسیون منزل تبدیل شده است که خیلی از افراد آن را نادیده می‌گیرند. امروزه اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را می‌توان به اندازه‌ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. سرویس بهداشتی و حمام از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشند که انتخاب وسایل آن می‌تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید با ترکیب متریال‌ها و استفاده از عناصر و بافت‌های متفاوت دکوراسیونی منحصربه‌فرد ایجاد نمایید. چینی بهداشتی مصروف در سرویس‌های بهدّاشتی: وان حمام، روشویی، کاشی و سرامیک، سنگ توالت و توالت فرنگی است.

 

روشویی

روشویی مخزنی است که برای شستن دست و رو یا همان صورت استفاده می‌شود. روشویی‌ها در اندازه‌های کوچک و بزرگ و در جنس سرامیک، سفال و استنلس استیل (محصول شرکت شهرآذین گلچین) وجود دارند. بزرگترین ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات تولیدات شرکت گلچین، خاصیت کروی بودن آن و عدم پاشیدن آب به سمت مصرف کننده و نیز دکوراتیو بودن آن است.

نمایندگی فروش چینی بهداشتی آگات شهریار

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در ملارد

به این معنی که مصرف کننده می‌تواند آن را با سایر تجهیزاتی که در سرویس بهداشتی‌اش وجود دارد، از نظر رنگ هماهنگ کند. اما گذشته از همه این‌ها، وجود سوراخ بالای روشویی است که معمولا اندازه این سوراخ‌ها در همه روشویی‌ها یکسان است ولی در هر حال، یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی پیش آید دلیل وجود سوراخ در روشویی و کاربرد آن می‌باشد که در این مقاله کارشناسان شهرآذین گلچین به این سوال شما پاسخ می‌دهند .

سوراخ بالای روشویی چه کاربردی دارد؟

بیشتر ما سوراخ بالای روشویی را محل تجمع سوسک‌ها و سایر موجودات موذی و یا حتی بیهوده می‌دانیم. ولی تنها دلیل و مهمترین برهانی که باعث شده است تا سوراخی در روشویی تعبیه شده شود برای این است که آب از داخل روشویی سرازیر نشود .

نمایندگی چینی بهداشتی آگات اندیشه

به عنوان مثال گاهی اوقات ممکن است زمان استفاده آب قطع شود و افراد در همان لحظه که در حال استفاده از روشویی هستند فراموش کنند تا آب را ببندند و یا به هر دلیل دیگری برخی افراد شیر آب را باز کنند و یادشان برود که آن را ببندند .

در این صورت، با جاری شدن آب در لوله‌ها، آب داخل روشویی جمع می‌شود اما از طریق سوراخ موجود در روشویی این آب جمع شده به داخل سیفون جاری می‌شود و از سرازیر شدن آب جلوگیری می‌کند که این سوراخ بر روی سینک‌های روشویی استیل شهرآذین گلچین نیز تعبیه شده است‌ و ضریب اطمینان آن را برای مصرف بالا می‌برد.

 

توالت فرنگی

سرویس بهداشتی یکی از بخش های مهم ساخت و یا بازسازی ساختمان است. شاید در گذشته حساسیت کمتری برای خرید لوازم سرویس بهداشتی بود و سرویس بهداشتی خانه ها تنها یک توالت ایرانی و یک روشویی داشت. اما با گذشت زمان لوازم سرویس بهداشتی هم تغییر کرد، توالت فرنگی به بازار آمد و بیشتر پزشکان توصیه کردند که از این مدل توالت استفاده کنند تا آسیب کمتری به ستون فقرات وارد می کند. امروزه در اکثر خانه ها به خصوص خانه هایی که در چند سال اخیر ساخته شده است، در سرویس بهداشتی علاوه بر توالت ایرانی، دستشویی فرنگی نیز وجود دارد.

نمایندگی فروش چینی بهداشتی آگات ملارد

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در شهریار

این توالت دارای یک محفظه مانند صندلی است که فرد به حالتی که روی صندلی می نشیند بر روی این محفظه قرار می گیرد. با توجه به اینکه این توالت از اروپا وارد ایران شد صفت فرنگی برای توصیف آن به کار می رود. بهتر است بدانید در قرون وسطی و در قرن 16 و 17 توالتهای عمومی در اروپا وجود داشتند، اما تعداد آنها بسیار کمیاب بود و مردم در هرجایی که بودند ادرار و مدفوع خود را خارج می کردند.

 

انواع توالت فرنگی از نظر تخلیه و شستشو

توالتهای فرنگی اولیه شستشو با تخلیه گردابی آب از مخزن صورت می گرفت که البته تخلیه به صورت کامل انجام نشده و مشکلات بسیاری را ایجاد میکرد. از این رو در سری های جدید دیگر از این روش برای تخلیه توالت فرنگی ها استفاده نمی شود.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات البرز

به طورکلی تخلیه توالتهای فرنگی یا به صورت شستشوی کاسه از محظفه های تعبیه شده که اصطلاحا ریم نامیده می شود و یا بصورت شستشوی جت صورت می پذیرد. در هر دو روش آب از مخزن به وسیله مکانیزم تعبیه شده در مخزن از شبکه های تعبیه شده در نواحی فوقانی پن توالت فرنگی تخلیه و علاوه بر شستشوی کامل کاسه، فشار مناسب جهت تخلیه را نیز تامین می کند.

 

مکانیزم تخلیه در توالت دو تکه

یکی دیگر از مسائلی که در هنگام خرید توالت فرنگی باید در نظر داشته باشیم ، میزان مصرف اب و قدرت فلاش تانک می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد . مهمترین نکته در انتخاب یک توالت فرنگی مناسب، سیفون و تخلیه پرقدرت  باشد.

می‌توان سیستم های تخلیه توالت فرنگی را به 5 مدل و سیستم تقسیم کرد:

 

  • مدل آبشاری
  • مدل گردابی
  • مدل گردابی + واترجت
  • مدل واترجت
  • مدل سوپرجت

 

دکمه تخلیه توالت فرنگی را دکمه فلاش تانک گویند. این دکمه معمولا در کنار یا بالای مخزن قرار می‌گیرد . بعضی از توالت فرنگی‌ها قابلیت دو زمانه دارند. برای کنترل مصرف بهینه آب  بهتر است از توالت دو زمانه استفاده کنید. از این دو دکمه یکی برای تخلیه کل حجم آب و دیگری برای تخلیه نصف حجم آب استفاده میشود. بدین صورت می توانیم  میزان آب را با توجه به نیاز انتخاب  و از هدر رفتن  آب جلوگیری شود.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات ملارد و شهریار

علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا، یک توالت فرنگی خوب باید با کمترین میزان مصرف آب در کوتاه‌ترین زمان، بدون صدا، بدون ترشح و با قدرت مکش کافی، بیشترین حجم ناپاکی موجود درون کاسه توالت فرنگی را تخلیه و تمیز کند.

در  سیستمهای شستشوی پرفشار معمولا هوای داخل فلاش تانک، با فشار زیادی آب را به سمت کاسه توالت هدایت می‌کند. در این حالت، فشار آب تمام کاسه را تمیز کرده از مجرای خروجی توالت خارج میشود.

 

استفاده از توالت فرنگی چه مزیتی دارد؟

پزشکان برای افرادی که ناراحتی در قسمت پا و کمر دارند، سالمندان و بانوان باردار استفاده از توالت فرنگی را توصیه می‌کنند. اما حتی اگر در سلامتی کامل هستید بهتر است توالت ایرانی خود را تعویض کنید و یک مدل توالت فرنگی را جایگزین آن کنید. زیرا استفاده دائم از توالت ایرانی به مفاصل آسیب می‌زند و در دراز مدت مشکلات کمر درد و پا درد ایجاد می‌کند.

نمایندگی فروش چینی بهداشتی آگات در البرز

 

توالت ایرانی

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم ساخت و یا بازسازی ساختمان است. شاید در گذشته حساسیت کمتری برای خرید لوازم سرویس بهداشتی بود و سرویس بهداشتی خانه‌ها تنها یک توالت ایرانی ویک روشویی داشت. اما با گذشت زمان لوازم سرویس بهداشتی هم تغییر کرد، توالت فرنگی به بازار آمد و بیشتر پزشکان توصیه کردند که از این مدل توالت استفاده کنند تا آسیب کمتری به ستون فقرات وارد می‌کند. امروزه در اکثر خانه‌ها به خصوص خانه‌هایی که در چند سال اخیر ساخته شده است، در سرویس بهداشتی  علاوه‌بر توالت ایرانی، دستشویی فرنگی نیز وجود دارد. لوازم سرویس بهداشتی تنوع زیادی پیدا کرده از انواع روشویی کابین‌دار و بدون کابین تا انواع دستشویی فرنگی و ایرانی. وقتی برای خرید لوازم سرویس بهداشتی به بازار بروید با انوع پیشنهادها مواجه می‌شوید، مثلا توالت فرنگی دیواری یا زمینی، توالت فرنگی با بیده یا توالت ایرانی با ریم باز و بسته.

 

نمایندگی چینی بهداشتی آگات در شهریار

 

جنس توالت ایرانی

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس سنگ توالت است. اصولا سنگ توالت ایرانی از چینی بهداشتی ساخته می‌شود. اما این چینی خود انواع مختلفی دارد. تفاوت چینی‌ها در ضریب جذب آب است. اگر جذب آب بالا باشد سبب انباشت آلودگی‌ها، میکروب‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. یا اینکه با جذب و تجمع پس آب‌ها سبب ایجاد بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی می‌شود.

چینی‌هایی با ضریب جذب آب کمتر از یک اصولا محکمتر و بادوام هستند. به این نوع چینی، چینی زجاجی نیز می‌گویند.

دسته دیگر که چینی نیمه زجاجی نام دارند ضریب جذب آب بیشتری دارند. این ضریب جذب آب بسته به کیفیت ساخت چینی می‌تواند عددی بین ۳ تا ۱۵ درصد باشد.

 

آبکاری توالت

پس از توجه به جنس بدنه، آبکاری یا لعاب سنگ توالت اهمیت پیدا می‌کند. بهتر است لعاب توالت ایرانی ضخامت مناسبی داشته باشد. اگر لعاب مناسب نباشد استحکام سنگ توالت کاهش یافته، ظاهری مات و نامناسب پیدا می‌کند. به علاوه مقاومت آبکاری با ضخامت کم در برابر شستشو و آب بسیار پایین است.

 

طراحی توالت

آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید. طراحی توالت است. طراحی آرگونومیک توالت ایرانی سبب می‌شود فشار وارده به کمر، زانوها و مچ پا در بیماران به شدت کاهش پیدا کند.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات تهران

به علاوه ابعاد و اندازه کاسه توالت نیز اهمیت دارد. شما باید با توجه به اندازه سرویس بهداشتی خود و در نظر گرفتن سایر تجهیزات سرویس بهداشتی، توالت ایرانی با سایز مناسب خریداری کنید تا هم نصب راحتتری داشته باشد و هم هنگام استفاده از سرویس بهداشتی راحت باشید.

 

انواع توالت ایرانی

توالت ایرانی نیز انواع مختلفی دارد که می‌توانید بسته به نیازتان یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید.

 

  1. توالت ایرانی ریم بسته یا آبریز بسته

از مدرن‌ترین توالت‌های ایرانی نوع ریم بسته یا (closed Rim) است. در این مدل کانال آبریز یا همان ریم، بسته است. ولی در طول کانال سوارخ‌های ریزی با فاصله‌های یکسان و مناسب وجود دارد. پس از ورود آب و جریان یافتن آن در کانال، آب به صورت آبشاری و به صورت یکنواخت در توالت پخش شده و سطح کاسه توالت را به خوبی می‌شوید.

سیستم ریم بسته باعث می‌شود آب به صورت یکنواخت در تمامی توالت پخش شده و تمام قسمت‌های آن به خوبی شسته شود. در این حالت از تجمع فضولات، آلودگی‌ها و حشرات نیز جلوگیری می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی آگات فردیس

 

  1. توالت ایرانی ریم باز یا آبریز باز

این مدل نسبت به ریم بسته ساده‌تر بوده و بیشتر در توالت‌های قدیمی‌تر دیده می‌شود. در توالت ایرانی ریم باز (Open Rim) کانال فاقد سوارخ‌های ریز و منظم است. در عوض کانال باز بوده و هنگام ورود آّب به کانال از دو طرف و با شدت نسبتا زیادی وارد کاسه توالت شده و آن را شستشو می‌دهد.

نمایندگی چینی بهداشتی آگات ملارد

  1. توالت ایرانی طبی

توالت‌های زمینی طبی تمامی ویژگی‌ها و محاسن سایر توالت‌ها را دارند. با این تفاوت که به صورت آرگونومیک و در بالاترین حد سازگاری با بدن انسان طراحی شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود کمترین فشار به اجزای بدن مانند پا و کمر و … وارد شود.

در توالت‌های طبی شیبی ملایم و محاسبه شده ایجاد شده که باعث می‌شود هنگام چمباتمه زدن وزن فرد به جلو انداخته شود و همین حالت فشار را از روی ستون فقرات و پاها برمی‌دارد.

توالت‌های طبی بهداشتی تر نیز هستند زیرا به علت فرم خاصشان بدن کمترین تماس را با محیط توالت دارد.

 

نکات مهم در نصب توالت ایرانی

برای نصب توالت زمینی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • سطح سنگ توالت باید با سطح توالت یا بهتر است بگوییم کاشی و سرامیک کف توالت تراز باشد.
  • محور طولی سنگ نباید به سمت قبله باشد.
  • اطراف سنگ توالت به اندازه کافی با دیوار فاصله داشته باشد تا هنگام نصب و تعمیر کار راحت شود. این فاصله باید حداقل ۳۰ سانتی متر باشد.
  • سطح زیر سنگ توالت بخصوص لوله‌ها باید به خوبی عایق کاری شوند.
  • زیر سنگ توالت را با مصالح نرمی نظیر شن و ماسه پر کنید تا در هنگام نصب سنگ توالت نشکند و نصب نیز راحتتر باشد.

نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی آگات اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات چینی بهداشتی آگات را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات چینی بهداشتی آگات

X