بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پمپ لئو

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند پمپ لئو در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت پمپ لئو

شرکت پمپ لئو، که برخی به آن پمپ لیو می گویند، یک کمپانی تولید کننده پمپ و محصولات کشاورزی است که در سال 2001 در شهر ژجیانگ چین تاسیس شد. استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات لیو و همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث شده تا این شرکت به عنوان یکی از قابل اطمینان ترین تولید کنندگان پمپ و ماشین آلات کشاورزی در سراسر جهان مطرح باشد. موقعیت مکانی شرکت لیو در شهر ژجیانگ با قابلیت دسترسی آسان به حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی باعث شده تا مواد اولیه به راحتی در دسترس باشند و همچنین هزینه های مربوط به حمل و نقل بصورت چشمگیری کاهش پیدا کنند، در نتیجه محصولات با کیفیت لئو با قیمت بسیار پایین عرضه می گردند. محصولات این شرکت اعم از موتور پمپ لیو، پمپ کف کش لیو، پمپ آب خانگی لیو و غیره دارای استانداردهای بین المللی اتحادیه اروپا و ACS  (تضمین به لحاظ کیفیت، محیط زیست و ایمنی) می باشند.

امروزه شرکت لئو به بیش از 150 کشور محصولات خود را صادر می کند، که نقش به سزایی در صرفه جویی در تولید برق، منابع آبی و مصرف آب و آبیاری کشاورزی و تامین آب، صنایع پتروشیمی و معدنی، متالوژی، آتشنشانی و تهویه مطبوع ایفا می کند.

نمایندگی پمپ لئو ملارد

پمپ لئو با توجه به کیفیت مطلوب در طراحی و ساخت پمپ های آب خانگی به مینی پمپ نیز معروف می باشد. و در مصارفی چون افزایش تقویت فشار آب منازل تولید شده اند، و پمپ های صنعتی در مصارف صنعتی مانند کارخانجات صنعتی و تولیدی کاربرد دارد.

از دیگر محصولات لئو که در تولید آن نقش مهمی را ایفا می کند، پمپ های سیرکولاتور می باشند که در سیستم های گرمایش و گردش آب گرم کاربرد دارند. از کاربردهای پمپ آب، می توان به مصارف خانگی و تامین آب، در صنعت و معدن، کشاورزی و زراعت و آبیاری باغ، در فعالیت های عمرانی، سیستم تهویه مطبوع و فشار لوله اشاره کرد. به تازگی یک واحد جدید به شرکت لیو اضافه شده است که نام آن Dalian است و تولید پمپ های مصرفی در واحدهای فرآیندی، نیروگاه ها و پالایشگاه های نفت و گاز بر عهده دارد، که با توجه به متریال خاصی که دارند در مقابل خورندگی انواع مواد شیمیایی مقاوم می باشند.

 

انواع مدل های پمپ آب لئو

انواع مدل های پمپ آب لئو

به عنوان یکی از راه های آشنایی با هر محصولی بررسی و در اختیار داشتن اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و نحوه ی عملکرد یا کارایی های آن است چرا که از این طریق میتوان در نهایت محصولی متناسب با نوع نیاز را در اختیار داشت و در واقع کارایی های لازمه را از آن دریافت نمود. در خصوص بررسی این موضوع که پمپ آب لئو ساخت کجاست، پیش از هرچیز میبایست به آشنایی با تجهیزات ارائه شده ی آن بپردازیم و همانطور که در بخش قبلی گفته شد شرکت تولیدی لئو این سیستم ها را در سه دسته ی پمپ آب خانگی، صنعتی و کشاورزی طراحی و تولید می نماید که هریک دارای قابلیت و کارکردهای متفاوت از هم میباشند که بر همین اساس نیز در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این لازم به ذکر است هریک از انواع نام برده شده دارای یکسری از مدل ها می باشند به این معنا که برای مثال پمپ های آب خانگی خود به انواع: دو و تک پروانه، بشقابی، محیطی، جتی و خودمکش دسته بندی می شوند که براساس مشخصات فنی و نوع کارشان در بخش های مرتبط مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اما در توضیح بیشتر اینکه پمپ آب لیو ساخت کجاست باید گفت این محصول دارای انواع دیگر به منظور مورد استفاده بودن در زمینه های کشاورزی و صنعتی نیز می باشند.

نمایندگی پمپ لئو فردیس

در واقع طراحی و تولید پمپ آب لیو به گونه ای بوده که با دارا بودن ویژگی هایی انحصاری توانایی پاسخگویی به نیازهای این بخش هارا داشته و بر همین اساس نیز بهترین گزینه برای مورد استفاده قرار گرفتن در این زمینه ها محسوب می گردند و به همین علت نیز از دسته برترین تولید کنندگان بین المللی شناخته شده و مطرح در بازار می باشند. اگر بخواهیم به دیگر انواع ارائه شده توسط این برند اشاره داشته باشیم میتوان به نمونه های موجود آن از جمله: لجن کش، باغبانی، طبقاتی، سانتریفیوژی، کف کش، شناور و اشاره نمود که برحسب عملکردهایی که دارند در بخش های کشاورزی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. موضوع مهمی که در بررسی و آشنایی با این موضوع که پمپ آب لئو ساخت کجاست مورد توجه قرار میگیرد، انواع و اقسام این سیستم ها با کاربردهای گوناگون بوده برای مثال در بخش خانگی به منظور تامین آب در دیگر تجهیزات، در کشاورزی با هدف آبیاری، پرورش ماهی و در زمینه ی صنعتی برای فراهم نمودن آب در ساختمان های بلند و یا تهویه مطبوع مرکزی کارایی لازمه را دارند. در مطالب ارائه شده ی زیر به آشنایی با اقسام این سیستم ها، کارایی و عملکرد هریک به جهت تکمیل اطلاعات در خصوص این موضوع که پمپ آب لئو ساخت کجاست می پردازیم.

 

پمپ آب خانگی لئو

به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع تجهیزات آبرسانی میتوان پمپ های آب خانگی را معرفی نمود که در این خصوص کشور سازنده پمپ لئو این قبیل سیستم هارا به گونه ای طراحی نموده که با دارا بودن یکسری از ویژگی یا قابلیت ها توانسته اند بهترین انتخاب برای تامین آب مورد نیاز بخش خانگی باشند به این معنا که ایفا کننده ی نقش بسیار مهمی در فراهم نمودن آب مورد نیاز دیگر سیستم ها را به عهده دارند که از مهمترین این قبیل محصولات میبایست به نمونه ی مطرح آن تحت عنوان پمپ های سانتریفیوژی اشاره نمود که با هدف گردانیده یا به چرخش در آوردن آب در هر سیستمی ایفای نقش می نمایند.

نمایندگی پمپ لئو اندیشه

از جمله کاربری های پمپ سیرکولاتور باید عملکرد آن در تمامی سیستم های خانگی معرفی نمود به این شکل که آب تامین شده توسط این تجهیزات بوسیله ی پمپ سیرکوله درون لوله ها به گردش درآمده و تا محل مورد نظر برای تبادل حرارت جریان می یابد که دارای جنس بدنه ای از چدن، استیل و همچنین پروانه هایی پرقدرت از همین جنس می باشد. در جهت دانستن این موضوع که پمپ آب لئو ساخت کجاست باید گفت شرکت تولیدی مربوطه این محصول را به گونه ای طراحی نموده که دارای انواع و ظرفیت های گوناگون جهت مورد استفاده قرار گرفتن در بخش های مختلف می باشد که از آن میتوان: پمپ های خودمکش، تک و دوپروانه، خودمکش، بشقابی، جتی و محیطی را نام برد.

 

  • پمپ لئو بشقابی سری ACM

پمپ LEO سری ACM از نوع تک پروانه و سانتریفیوژ می باشد. از این پمپ های برای انتقال آب تمیز و در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این پمپ می توان به قیمت مناسب، صدای کم و جریان یکنواخت در خروچی پمپ اشاره کرد. حداکثر هد این پمپ 55 متر و حداکثر دبی آن 12.6 متر مکعب بر ساعت و حداکثر توان 3 اسب بخار می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو سری APM

پمپ LEO سری APM از پر مصرف ترین پمپ ها در مصارف خانگی به منظور جابه جایی آب و مصارف صنعتی می باشد. از مزایای این پمپ جدا بودن الکتروموتور از هوزینگ پمپ می باشد. حداکثر دبی این پمپ 5.4 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 100 متر و با دمای سیال 60 درجه سانتیگراد می باشد.

نمایندگی فروش پمپ لئو ملارد

 

  • پمپ لئو سری 2ACM

پمپ LEO سری 2ACM از نوع سانتریفیوژ دو پروانه بوده و برای دست یابی به فشار های بیشتر از دو پروانه استفاده شده است. از مزایای پمپ 2ACM می توان به پایین بودن مصرف انرژی، صدای کم، ابعاد مناسب، راندمان و فشار بالا در خروجی اشاره کرد. حداکثر دبی این پمپ 15 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 82 متر و با دمال سیال 40 درجه سانتیگراد می باشد.

 

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو سری AJM

پمپ آب لئو AJM از این پمپ می توان برای پمپاژ و جابه جایی آب تمیز و مایعات شبیه به آب استفاده کرد. این پمپ برای مصارف برداشت آب از چاه، در زراعت و کشاورزی و افزایش فشار آب کاربرد دارد. حداکثر دبی این پمپ 9.6 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 66 متر و حداکثر توان 2 اسب می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو سری XQM

پمپ آب LEO سری XQm قادر است با مصرف توان نسبتا پایین، هد بالایی به آب بدهد و این موتور برای سیال عاری از مواد جامد مورد استفاده قرار می گیرد. الکتروموتور پمپ تحت فشار سری XQm تک فاز است و دارای سیستم محافظ حرارتی می باشد. حداکثر دبی این پمپ 1.5 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 23 متر و با دمال سیال 40 درجه سانتیگراد می باشد.

نمایندگی پمپ لئو البرز

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو سری XGM

پمپ آب خانگی LEO سری XGM دارای بدنه چدنی و پروانه برنجی می باشد. از این پمپ برای جابه جایی آب تمیز و سیال مشابه آب در مسافت های طولانی، موارد خانگی، صنعتی، در زراعت، کشاورزی، آتشنشانی، سیستم افزایش فشار ساختمان ها، کنترل، سیستم های سرمایشی، گرمایشی و سیرکوله کردن کاربرد دارد. حداکثر ارتفاع این پمپ 17.5 متر، حداکثر دبی 245 لیتر بر دقیقه و حداکثر دمای کارکرد این پمپ تا 60 درجه سانتیگراد می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو خودمکش سری XHSM

پمپ آب خانگی خودمکش LEO سری XHSM به عنوان یک پمپ قدرتمند شناخته می شود. این پمپ در مصارف گوناگونی همچون، کشاورزی، صنایع غذایی، رنگ سازی، سیستم لوله کشی در استخر، جکوزی و مصارف خانگی کاربرد دارد. صدای این پمپ بسیار کم می باشد. جنس این پمپ از چدن می باشد که از پمپ در برابر رطوبت و خوردگی محافظت می کند. حداکثر ارتفاع این پمپ 20.5 متر، حداکثر آبدهی 330 لیتر بر دقیقه و نوع جریان مصرفی تک فاز می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو سری AQM

پمپ آب خانگی LEO سری AQM دارای بدنه چدنی و پروانه برنج می باشد. این پمپ از دسته پمپ های محیطی تک فاز بوده که برای انتقال آب تمیز و سیالات مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. دلیلی که برای متفاوت بودن این پمپ با مدل های مشابه دارد خروجی از بغل بودن آن است. این پمپ کم مصرف می باشد و در مصارف خانگی، صنعتی، زراعت و کشاورزی، تهویه هوا و ساپورت تجهیزات کاربرد دارد. حداکثر دمای کارکرد این نوع پمپ تا 60 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد آن 75 متر و حداکثر دبی آن 45 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان آن 1 اسب بخار می باشد.

نمایندگی پمپ لئو اندیشه و شهریار

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو سری LKSM

پمپ آب خانگی LEO سری LKSM از جمله پمپ های محیطی می باشد که برای انتقال آب تمیز طراحی و ساخته شده است. این پمپ در مصارف خانگی، سیستم آبیاری کوچک، سیستم های تهویه مطبوع کوچک کاربرد دارد. این پمپ دارای محافظ حرارتی و دارای سیم پیچ مسی است. نهایت دمای کارکرد لین پمپ تا 60 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد این پمپ 55 متر، حداکثر دبی آن 50 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان آن 1 اسب بخار می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو سری LKJ

پمپ آب خانگی لئو سری LKJ دارای کیفیت مناسبی بوده، بدنه آن از جنس پلاستیک یا استیل می باشد و برای پروانه از PPO استفاده می شود. این پمپ دارای قیمت مناسب و قابلیت حمل می باشد. نهایت دمای کارکرد این نوع پمپ تا 40 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد آن 48 متر وحداکثر دبی آن 80 لیتر بر دقیقه است.

نمایندگی فروش پمپ لئو در شهریار

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو سری XKM

پمپ آب خانگی لئو سری XKM دارای بدنه چدنی و پروانه برنجی با محافظ حرارتی و سیم پیچ مسی می باشد. از این پمپ برای پمپاژ آب تمیز، سیستم های آبپاشی ، ساپورت تجهیزات و تهویه هوا استفاده می شود. حداکثر هد این پمپ 23 متر و حداکثر دبی آن 25 لیتر بر دقیقه می باشد. نهایت دمای کاری این پمپ تا 60 درجه سانتیگراد است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

پمپ آب سیرکولاتور لئو

این محصول بهترین انتخاب برای مورد استفاده قرار گرفتن در سیستم های حرارتی و گرمایشی میباشند. از انواع مدل های ارائه شده ی این تجهیزات میتوان به نمونه ی خطی و سه سرعته اشاره نمود که هریک با توجه به مشخصه های فنی خود یکسری قابلیت ها را در عملکرد را به خود اختصاص داده اند. از ویژگی هایی که کشور سازنده پمپ آب لئو برای این تجهیزات در نظر گرفته، توانایی آن در جا به جایی سیالاتی با حداکثر دمای ۱۳۰ درجه سانتی گراد یا همان عملیات پمپاژ نمودن در درون یک سیکل بسته است. نکته ی حائز اهمیت در رابطه با این محصول این بوده که به طور کلی این نوع از تجهیزات تحت عنوان پمپ سیرکولاتور با هدف گردش آب در درون مدار طراحی و تولید شده اند که به دلیل برخورداری از بهترین متریال بیشترین و بالاترین سطح کارایی را نیز به خود اختصاص داده اند. در رابطه با نحوه ی عملکرد این نوع از پمپ ها به جهت بررسی اینکه پمپ آب لئو ساخت کجاست باید گفت با چرخش پروانه درون محفظه ی حلزونی از طریق الکتروموتور سیال به حرکت در می آید که برای انجام این راه اندازی نیاز به وجود قطعاتی از جمله: دینام، موتور، یاتاقان، شفت، پروانه و کوپلینگ میباشیم که در نهایت آب گرم از دهانه مکش پمپ به پروانه و چرخ پره دار به فضای بین پره ها وارد و با دریافت انرژی جنبشی از پروانه پمپ به محیط خارجی حرکت کرده تا قسمت لبه چرخ به بیرون رانده شود.

 

  • پمپ لئو سیرکولاتور سری LPP

پمپ سیرکولاتور LEO سری LPP با دور موتور 1450 و یا 2900 دور در دقیقه بر حسب مدل طراحی و ساخته می شود. این پمپ با توجه به ساختار بدنه و پروانه های پمپ که از جنس چدن ضد زنگ HT200 می باشد، مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط های با رطوبت بسیار بالا دارد و سیل مکانیکی با طول زیاد استفاده شده است که آب بندی را بهبود بخشیده و عملکرد مناسب تری دارد. این پمپ مناسب برای آب تمیز می باشد. حداکثر آبدهی پمپ سیرکولاتور لئو 760 لیتر بر دقیقه و ماکزیمم ارتفاع 85 متر و توان آن از 0.37 تا 132 کیلووات متغیر است. محدوده دمای سیال بین صفر تا 90 درجه سانتیگراد است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو سیرکولاتور سری LRP

پمپ سیرکولاتور لئو سری LRP دارای الکتروموتور آب خنک بوده و برای گردش آب در سیستم های بسته مناسب می باشد. به همین دلیل این پمپ ها در سیستم های گرمایشی و سرمایشی کاربرد فراوانی دارند. از مزیت های این پمپ می توان به انرژی مصرفی پایین و تنظیم دور موتور الکتروموتور اشاره کرد. از پمپ می توان در صنایع شیمیایی، غذایی، داروئی، واحدهای صنعتی، تصفیه آب و سیرکوله آب سرد و گرم استفاده کرد. حداکثر هد در این پمپ 11.5 متر، حداکثر دبی 170 لیتر بر دقیقه، حداکثر توان 270 وات و حداکثر دمای مایع -2 الی 110 درجه سانتیگراد است.

نمایندگی پمپ لئو کرج

 

پمپ کف کش لئو

از دیگر انواع پمپ های تولید شده توسط این برند مطرح به بررسی در جهت تکمیل اطلاعات و آشنایی در این خصوص که پمپ آب لئو ساخت کجاست، میپردازیم. عملکرد اصلی این پمپ ها در انتقال آب از چاه و یا هر فضای عمیق دیگری است که بر همین اساس هم این نوع از سیستم هارا از دسته تجهیزاتی با قابلیتی انحصاری می نامند که با مدل های گوناگونی در بازار موجود بوده که ساده ترین تفاوت آن با دیگر نمونه های مشابه خود در نوع بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک خشک بوده که مقاومت و طول عمر بالایی را به محصول بخشیده است. در جهت آشنایی با این نمونه تحت این عنوان که پمپ آب لئو ساخت کجاست باید به این موضوع اشاره کرد که قابلیت چشمگیری در انتقال آب به بالاترین ترین نقطه یعنی در حدود ۵۷ متر از ارتفاع را دارد. از کاربرد های دیگری که این تجهیزات دارا می باشند: عملکرد ویژه ی آن در بخش صنعتی با کارایی تخلیه آب چاه خانگی و شهری، انتقال آب و سیالات در صنایع شیمیایی یا غذایی می باشد. اما نکته ی مهمی که در انتخاب این پمپ آب لیو و دیگر نمونه های مشابه اهمیت بسیاری دارد در نظر داشتن میزان ظرفیت دستگاه با فضای مورد استفاده و ارتفاع آن است چرا که در صورت عدم تناسب قادر به انجام عملیات مورد نظر نیست.

 

  • پمپ لئو کفکش سری KBZ

پمپ کفکش LEO سری KBZ برای پمپاژ سیال حاوی مواد جامد ریز و اسلاری ها استفاده می شود. جنس بدنه این پمپ چدنی بوده و در مدل های سه فاز ارائه می گردد. به دلیل سیستم آب خنک بودن این پمپ به منظور جلوگیری از صدمه رسیدن به الکتروموتور باید کامل در آب غوطه ور باشد. نهایت عمق مجاز برای غوطه وری این پمپ 25 متر می باشد. حداکثر هد این پمپ 57 متر، حداکثر دبی 2600 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان این پمپ 15 کیلووات می باشد. حداکثر دمای مایع در این پمپ 40 درجه سانتیگراد است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو کفکش سری SPM

پمپ کفکش لئو سری SPM دارای بدنه ای از جنس HT200 و پروانه برنجی می باشد. این پمپ دارای محافظ گرمایی بوده و حداکثر عمق غوطه وری در آب برای این پمپ 5 متر است. ضد زنگ بودن پمپ و سیم پیچی مسی آن از مزایای پمپ بوده و حداکثر دمای آب در این پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد در این پمپ 35 متر و حداکثر دبی 467 لیتر بر دقیقه می باشد.

نمایندگی پمپ لئو شهریار

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو کفکش سری XKS بدنه استیل

پمپ کفکش لئو سری XKS دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل می باشد. حداکثر عمق غوطه وری در آب برای این پمپ 7 متر بوده و مقاوم بودن در برابر رطوبت و سیم پیچی آلومینیومی در موتور پمپ آن از مزایای پمپ می باشد. حداکثر دمای آب در این پمپ 35 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد در این پمپ 44 متر و حداکثر دبی 108 لیتر بر دقیقه می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو کفکش سری QDX

پمپ کفکش LEO سری QDX دارای بدنه ای از جنس چدن و استنلس استیل برای شفت می باشد. حداکثر عمق غوطه وری در آب برای این پمپ 5 متر می باشد. از مزایای پمپ کف کش لئو QDX، مقاوم بودن در برابر رطوبت و سیم پیچی مسی در موتور پمپ آن می باشد. حداکثر دمای آب در این پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد در این پمپ 33 متر و حداکثر دبی نیز 400 لیتر بر دقیقه است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو کفکش سری XQS

پمپ کفکش لئو سری XQS دارای بدنه و پروانه از جنس HT200 می باشد. حداکثر عمق غوطه وری در آب برای این پمپ 5 متر بوده و محافظ گرمایی و سیم پیچی مسی در موتور پمپ آن از مزایای آن پمپ می باشد. حداکثر دمای آب در این پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد در این پمپ 42 متر و حداکثر دبی نیز 700 لیتر بر دقیقه است.

نمایندگی پمپ لئو ملارد

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو کفکش سری XKS پلیمری

پمپ کفکش لئو سری XKS دارای بدنه و پروانه از جنس تکنوپلیمر است. حداکثر عمق غوطه وری در آب برای این پمپ 7 متر بوده و محافظ گرمایی و سیم پیچی آلومینیومی در موتور پمپ آن و فلوتر از مزایای پمپ می باشد. حداکثر دمای آب در این پمپ 35 درجه سانتیگراد است. حداکثر هد در این پمپ 10.5 متر و حداکثر دبی 225 لیتر بر دقیقه می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

پمپ طبقاتی لئو

این نوع از تجهیزات با اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین منظور نیز در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. لازم به ذکر است برای ساخت این محصول از مواد اولیه با استحکام مکانیکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی استفاده شده که این موضوع را میتوان عامل بسیار مهم و یا به نوعی وجه تمایز بین رقبای این محصول دانست که در امر آشنایی با موضوع حائز اهمیت تحت این عنوان که پمپ آب لئو ساخت کجاست مورد بررسی قرار می گیرد. پمپ طبقاتی لئو در سیستم های آبرسانی ایفا کننده ی نقش بسیار مهمی با حجم کم و زیاد می باشند. اگر بخواهیم انواع موجود از این تجهیزات آبرسانی پرکاربرد را معرفی نماییم میبایست به پمپ های عمودی با هدف تامین آب در زمینه آبیاری، آتشنشانی، اسمز معکوس، طبقات بالای ساختمان و بویلر ها، پمپ های افقی و سانتریفیوژی اشاره نماییم که کشور سازنده پمپ آب لئو با کاربری انحصاری هریک را طراحی و به تولید رسانده که در تاسیسات ساختمان بیشترین کارایی را از آن خود نموده اند.

 

  • پمپ طبقاتی لئو افقی سری ECHm

پمپ طبقاتی افقی LEO سری ECHm از نوع پمپ ها سانتریفیوز افقی می باشند که در سیستم های تصفیه آب صنعتی RO، صنعت، کشاورزی و تامین فشار آب در ساختمان ها کاربرد دارد. این پمپ دارای فشار و راندمان بالا، قیمت مناسب و انرژی مصرفی پایین است. نهایت دمای محیط برای این پمپ تا 40 درجه سانتیگراد و نهایت دمای مایع 85 درجه سانتیگراد است. جنس بدنه این پمپ چدن یا استیل 304 و جنس پروانه استیل 304 است. حداکثر هد این پمپ 58 متر و حداکثر آبدهی 466 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان 4 کیلووات است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو طبقاتی افقی سری EDH

پمپ طبقاتی افقی لیو سری EDH از نوع پمپ ها سانتریفیوز افقی می باشند که در سیستم های تصفیه آب، صنعت، کشاورزی و تامین فشار آب در ساختمان ها، صنایع دارویی، غذایی و نوشیدنی کاربرد دارد. این پمپ، افقی نصب می شود و دارای الکتروموتور سه فاز و تک فاز هستند. نهایت دمای محیط برای این پمپ تا 40 درجه سانتیگراد و نهایت دمای مایع 85 درجه سانتیگراد است. جنس بدنه این پمپ، پروانه و دیفیوزرها استیل 304 با 316 است. حداکثر هد این پمپ 59 متر و حداکثر آبدهی 517 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان 4 کیلووات است.

نمایندگی فروش محصولات لئو تهران و البرز

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

 

  • پمپ لئو طبقاتی عمودی سری LVR

پمپ طبقاتی عمودی LEO سری LVR از نوع طبقاتی عمودی و سانتریفیوژ است. از این پمپ برای پمپاژ آب تمیز استفاده می شود و دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب و انرژی مصرفی پایین است. از این پمپ ها در آبرسانی ساختمان هاt برج ها، صنایع، تغذیه دیگ های بخار و کشاورزی استفاده می شود. نهایت دمای محیط تا 40 درجه سانتیگراد و محدوده دمای مایع 20- تا 120 درجه سانتیگراد است. حداکثر هد این پمپ 323 متر، حداکثر آبدهی 4000 لیتر در دقیقه و حداکثر توان آن 110 کیلووات است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو طبقاتی عمودی سری LVS

پمپ طبقاتی عمودی LEO سری LVS عمودی نصب شده و برای فضا های دارای محدودیت مناسب است. این پمپ دارای طراحی ساده و عملکرد طولانی است که مصرف انرژی پایین و راندمان بالایی دارد. کاربرد های این پمپ در صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی، در صنعت، کشاورزی و مصارف خانگی کاربرد دارد. حداکثر آبدهی 4000 لیتر در دقیقه، حداکثر توان آن 110 کیلووات و حداکثر هد این پمپ 323 متر می باشد. سیم پیچ الکتروموتور از جنس مس بوده و کلاس حفاظتی موتور IP55 است.

نمایندگی پمپ لئو تهران

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو طبقاتی عمودی سری LVB

پمپ طبقاتی عمودی لیو سری LVB با توجه به دارا بودن چند پروانه توانایی ایجاد فشار های بالا را دارا است و می توان با توجه به نیاز مصرف کننده بصورت تک فاز و یا سه فاز ارائه گردد. این پمپ در مصارفی همچون، صنایع غذایی، دارویی، نوشیدنی، آب شیرین کن های صنعتی، بوستر پمپ های آبرسانی، تهویه مطبوع و سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر آبدهی 4000 لیتر در دقیقه و حداکثر توان آن 110 کیلووات و حداکثر هد این پمپ 323 متر می باشد.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو طبقاتی عمودی سری EVP

پمپ طبقاتی عمودی LEO سری EVP به صورت عمودی قرار گرفته و الکتروموتور در قسمت بالا آن می باشد. شافت این پمپ به صورت عمودی بوده و در قسمت پایین پروانه و دیفیوزر های پمپ نصب شده است، ورودی پمپ در قسمت پایین و خروجی جریان در بالای پروانه ها قرار دارد و زاویه بین ورودی خروجی قابل تنظیم می باشد. این پمپ یک انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد که طول عمر بالایی دارند و می توان با استفاده از لین پمپ بدون کاهش بازدهی، هزینه های تولید سیستم ها را کاهش داد. حداکثر هد این محصول 150 متر، حداکثر دبی 266 لیتر بر دقیقه و حداکثر توان 7.5 کیلووات می باشد.

پمپ لجن کش لئو

به عنوان آخرین نوع از تجهیزاتی که به جهت آشنایی با اینکه پمپ آب لئو ساخت کجاست مورد بررسی قرار داده ایم معرفی پمپ های لجن کش می باشد. بیشترین کارایی این قبیل از سیستم ها در زمینه کشاورزی و صنعتی به منظور انتقال و یا جا به جایی سیالات کثیف، پساب و فاضلاب های صنعتی و غیر صنعتی است. این تجهیزات دارای انواع گوناگونی نیز می باشند که از آن میتوان به دوکانال سه فاز به جهت استفاده در تخلیه فاضلاب، پتروشیمی و داروسازی، لجن کش های چدنی برای انتقال آب یا سیالات مشابه در بخش های شیمیایی و غذایی اشاره نمود که هریک با برخورداری از ویژگی ها و نحوه ی عملکرد انحصاری مورد انتخاب برای یک بخش متناسب با خود قرار میگیرند. با مطالعه ی دقیق مطالب ارائه شده میتوانید راهنمایی های لازمه در جهت آشنایی و تکمیل این موضوع که پمپ آب لئو ساخت کجاست را دریافت نمایید.

نمایندگی پمپ لئو در اندیشه و شهریار

  • پمپ لئو لجن کش سری WQ

پمپ لحن کش LEO سری WQ دارای دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد، که مدل های تک فاز به صورت ساده و یا فلوتر دار بوده و در مدل سه فاز از فلوتر مکانیکی به صورت جداگانه می توان استفاده کرد. این پمپ مستغرق بوده و خنک کاری آن توسط مایع انجام می شود. حداکثر هد این پمپ 43 متر و حداکثر آبدهی آن 1300 متر مکعب بر ساعت و حداکثر توان آن 45 کیلووات است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو لجن کش سری XSP

پمپ لجن کش LEO سری XSP بابدنه ای از جنس HT200 و پروانه ای از جنس پلی آمید طراحی و تولید شده است که از مقاومت بالایی برخوردار است. از مزیت های این پمپ می توان به سیم پیچی مسی، شافت استیل جوش داده شده و حفاظ حرارتی اشاره کرد که در پروژه های شهرداری، کشاورزی و سیستم های زهکشی کاربرد دارد. حداکثر دمای کارکرد این پمپ 40 درجه سانتیگراد و حداکثر ارتفاع آن 7.5 متر و حداکثر دبی 150 لیتر بر دقیقه می باشد.

نمایندگی پمپ لئو ملارد

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ لئو لجن کش سری SWE

پمپ لجن کش LEO سریSWE دارای بدنه چدنی و شفت استیل می باشد. این پمپ دارای عملکرد قدرتمند و راندمان بالایی بوده و به دلیل سیل مکانیکی قوی سیال به درون آن نفوذ نمی کند، همه این ها باعث شده طول عمر بالایی داشه باشد. حداکثر عمق غوطه وری پمپ در آب حداکثر 5 متر می باشد. حداکثر هد این پمپ 28 متر و حداکثر دبی آن 666 لیتر بر دقیقه است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

  • پمپ Leo شناور

پمپ شناور LEO برای کاربری های آبرسانی مناسب بوده و می توان در مصارف و پروژه های بزرگ و کوچک استفاده کرد، پروانه های شناور لئو دارای استحکام مکانیکی بالایی است و در برابر خوردگی نیز مقام می باشد.

 

  • پمپ لئو شناور چاهی سری XR

پمپ شناور LEO سری XR این شناور دارای بدنه استیل 304 می باشد که در مصارف صنعتی و معدنی کاربرد دارد و در چاه هایی که دارای قطر کم هستند مناسب می باشد، این پمپ در برابر خورندگی مقاوم و ضد زنگ می باشد. حداکثر هد این شناور 214 متر و نیز حداکثر دبی در این پمپ ها 270 متر مکعب بر ساعت است.

نمایندگی پمپ لئو در شهریار

لوازم پمپ لئو

  • کلید کنترل اتوماتیک لئو: ست کنترل لئو به منظور کنترل اتوماتیک روشن و خاموش کردن پمپ های آب خانگی با قابلیت تنظیم فشار مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر فشار کاری این ست کنترل 10 بار می باشد.

 

  • مخزن تحت فشار لئو: از اساسی ترین موارد استفاده مخازن تحت فشار، کاهش در تعداد دفعات استارت و در نتیجه کاهش میزان کارکرد پمپ آب می باشد. عملکرد منبع تحت فشار لئو به این صورت می باشد که تیوپی از جنس لاستیک درون مخزن قرار گرفته و پشت تیوپ از هوای متراکم پر شده است، بعد از روشن شدن پمپ، درون تیوپ از آب پر شده و هنگام باز شدن شیر خروجی، فشار هوای پشت تیوپ موجب خالی شدن آب درون آن می شود. این پمپ در مصارف آب سرد و گرم مناسب می باشد و تا دمای 99 درجه سانتیگراد می تواند کاربری داشته باشد. این منبع ها در ظرفیت های 24 تا 100 لیتر می باشد. در مدل های عمودی و افقی قابل عرضه بوده و تا فشار حداکثر 8 بار می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

خدمات پس از فروش پمپ لئو اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات لئو را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین پمپ لئو

پیام بگذارید

X