بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پروباند

نمایندگی پروباند در شهریار

نمایندگی پروباند در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پروباند در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پروباند

پروباند در سال 1386 با رویکرد طراحی و تولید پروفیل های آلومینیومی جهت استفاده نوار کنج و بین سطوح به هدف ارتقا سطح کیفیت در اجرای کاشی کاری، سنگ کاری، سرامیک کاری ، قاب بندی کار و همچنین سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های ساختمانی و به انگیزه رونق بخشیدن در زمینه تولید ملی ، کسب کار و اشتغال زایی و ایجاد گردش مالی در چرخه اقتصادی کشور شروع به کار کرد.

این برند با ده سال سابقه کار موفق به تولید یازده نوع پروفیل با نام های(پروباند، پرولاین، پروکرنر،پرواستپ،پرو زاویه، پروتک، پروبرک، پروگونیا، پرولایت آپ، پرولایت باکس، پرولایت داون) شده است و اهداف آینده پروباند در جهت گسترش تولیدات و طراحی قطعات بیشتر می باشد.

 

پروفیل کنج چیست؟

پروفیل کنج یکی از پرکاربردترین و بهترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که امروزه در بسیاری از ساختمان ها می توانید شاهد استفاده از این محصولات و تجهیزات باشید. پروفیل های کنج به تجهیزاتی گفته می شود که در هنگام کاشی کاری و سرامیک کاری در کنج و گوشه های یک محیط مورد استفاده قرار می کنید و نه تنها نواقص مربوط به کاشی های و سرامیک ها را می تواند پوشش دهد، بلکه زیبایی بسیار جذابی را نیز در محیط مورد نظر شما به ارمغان آورد.

نمایندگی پروباند در شهریار

نمایندگی پروباند ملارد

شما می توانید به راحتی از پروفیل های کنج در اول و آخر پروژه های ساختمانی خود استفاده کرده و هیچ گونه محدودیت مکانی نیز برای استفاده از این تجهیزات وجود ندارد. امروزه شرکت ها و برندهای بسیار متفاوتی را می توانید در جهان مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و ساخت بهترین و با کیفیت ترین انواع پروفیل کنج هستند. شما نیز می توانید برای زیبایی و مقاوم مورد نیاز کاشی ها و سرامیک های خود، اقدامات مربوط به خرید و استفاده از پروفیل های کنج را هم اکنون انجام دهید و بهترین و شیک ترین این تجهیزات را تهیه نمایید.

پروفیل نوار کنج سرامیک، به پروفیلی گفته می شود که برای پر کردن لبه های تیز و برنده گوشه های کاشی ها استفاده می شود. همانطور که می دانید زمان کاشی کاری، به علت برش هایی که در سطح کاشی ها داده می شود، گوشه های سرامیک تیز و لب پر می شوند که همین عامل سبب می شود که در گوشه ها فضای خالی ایجاد شود که در صورت پر نکردن این فضاها، لبه کاشی ها به مرور زمان تیز تر و آسیب پذیرتر می شوند. در همین راستا در این مقاله به معرفی پروفیل کنج سرامیک، موارد کاربرد، مزایای استفاده و نحوه خرید آن پرداخته ایم، اگر علاقه مند هستید که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی پروباند فردیس

نمایندگی پروباند در شهریار

بعد از کاشی کاری یک مکان، قسمت های کنج و زاویه دار کاشی را نمی توان به راحتی پوشش داد و برای آن باید از مواد دیگری استفاده شود. پروفیل کنج سرامیک یکی از بهترین پروفیل هایی است که می توان از آن برای پوشاندن بخش های زاویه دار و کنج کاشی ها استفاده کرد.

به طور کلی بعد از فرایند کاشی کاری، کاشی هایی که در بخش گوشه و کنج دیوارها قرار می گیرند، به علت برش هایی که بر روی آنها انجام شده است، از لبه های تیزی برخوردار هستند و به راحتی نمی توان آن ها را لعاب کاری کرد و همین موضوع باعث می شود که این بخش ها خالی بمانند. فضاهای خالی ایجاد شده در این نواحی، جلوه ناپسندی را به وجود می آورند، از این رو پروفیل نوار کنج کاشی و یا همان پروفیل کنج سرامیک، یک راهکار بسیار مطلوب برای رفع این مشکل می باشد.

نمایندگی فروش محصولات پروباند البرز

پروفیل های کنج سرامیک، معمولا از آلیاژ 6063 و از جنس آلومینیوم آنودایز می باشند. در صورتی که از نوار گوشه سرامیک برای پر کردن لبه های تیز کاشی ها استفاده نشود، به ناچار باید روش فارسی بر کردن لبه هر 2 سرامیک را به کار برد که این روش به دلیل وجود لعاب بر روی کاشی و سرامیک عملا غیر ممکن می باشد که این عامل منجر به طراحی و تولید پروفیل های کنج سرامیک شده است.

 

نوار کنج چیست؟

نوار کنج، یکی از ابزارآلات عمرانی است که معمولا در نازک کاری از آن ها استفاده می شود. در واقع این نوار ها، به صورتی ساخته می شوند که پس از انجام تمام مراحل ساختمان سازی، در حاشیه های دیوار ها، کاشی ها و … به صورت نوار کنج دیوار، نوار کنج کاشی و سرامیک و… به کار می روند.

این نوار ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند و می توانند در قسمت های مختلفی از خانه مانند اتاق ها، سرویس های بهداشتی و… به کار گرفته شوند. در ادامه به بررسی ویژگی های نوار های کنج بیشتر می پردازیم.

 

ویژگی های نوار کنج

نوار های کنج معمولا دارای مدل های مختلفی هستند که به نام های نوار کنج کاشی یا سرامیک نیز شناخته می شوند. در واقع این نوارها، پروفیل هایی هستند که برای پوشش قسمت های تیز استفاده می شوند.

نمایندگی فروش محصولات پروباند شهریار

یکی از ویژگی های این نوع نوار ها را می توان مناسب بودن برای انواع آب و هواها دانست. به عنوان مثال برای مناطق با آب و هوای شرجی این نوار ها با کروم و نیکل آبکاری می شوند که می تواند علاوه بر اینکه در مناطق با آب و هوای شرجی نیز استفاده شود، برای غالب دیگر مناطق کشور با شرایط آب و هوایی متفاوت نیز مناسب باشند.

نمایندگی پروباند در شهریار

  • رنگ بندی های طلایی، رز رنگ و مشکی و… آن نیز اشاره نمود.
  • تنوع در طراحی را از دیگر مزیت ها و ویژگی های خوب این محصولات می توان عنوان کرد.
  • امکان سفارش و ساخت این قطعه در سایز های مختلف
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، رنگ و شکستگی
  • طول عمر بالا با استفاده از مواد مرغوب
  • تنوع گوناگون نوار ها در رنگ های گوناگون
  • طول نرمال برای غالب این نوارها در حدود 250 سانتی متر می باشد
  • نوار کنج-آشنایی با نوار کنج و ویژگی های آن

 

کاربرد های نوار کنج

در مورد کاربرد نوار کنج باید گفت که این نوارها، معمولا برای قسمت های داخلی خانه و پس از انجام مراحل کاشی کاری و نصب اجزای مختلف خانه مانند پنجره ها، درب ها و… استفاده می شوند. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، این نوع نوار ها برای پوشاندن بخش های کنجی اتاق ها و قسمت های زاویه دار در محیط خانه یا سایر محیط هایی که برای سکونت ساخته شده است استفاده می شود. از آنجایی که این بخش ها معمولا دارای لبه های تیز و دستگیری هستند، به خوبی لعاب کاری نمی شوند.

نمایندگی فروش محصولات پروباند ملارد

در واقع کاربرد اصلی نوار کنج در پوشاندن گوشه های قائم و لبه های تیز سرامیک و سنگ ها است. علاوه بر این، با توجه به طراحی و رنگ متفاوت با لعاب سرامیک، می توانند طراحی داخلی را تحت تاثیر خود قرار دهند و آن را زیباتر نمایان کنند.

از دیگر کاربرد این نوار ها می توان به استفاده از آنها به عنوان شمشه اشاره نمود که در هنگام نصب کاربرد دارند. از این نوار به عنوان شمشه ی قائم توسط کاشی کار برای ثابت کردن کاشی ها نیز استفاده می شود.

 

از دیگر کاربردهای این نوارها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پوشاندن لبه کاشی و سرامیک بدون فارسی بر کردن لبه ها
  • استفاده به عنوان محافظ برای جلوگیری از لب پریدگی و آسیب های آتی
  • ایجاد یک پوشش برای کاشی ها که متناسب با طرح و رنگ آن می باشد
  • افزایش استحکام و دوام کار
  • نوار کنج-آشنایی با نوار کنج و ویژگی های آن

 

انواع نوار برای کنج

با توجه به اینکه این محصول قابل استفاده برای سطوح مختلفی مانند سطوح کاشی، سرامیک، سنگ و چوب و … می باشد، می توان در مورد انواع نوار کـنج به موارد زیر اشاره نمود:

نمایندگی پروباند البرز

  • نوار کنج کاشی آلومینیوم: این نوع نوار مخصوص لبه های بیرونی برای کاشی ها، سرامیک و سنگ می باشد. از این نوع نوار می توان برای موارد بالا در ضخامت های مختلف استفاده نمود. از موارد کاربردی این نوار می توان به کاربرد آن در سرویس های بهداشتی عمومی و خصوصی اشاره نمود که در جهت جلوگیری از صدمه دیدن لبه لعاب استفاده می شود.

 

  • نوار کاشی پلاستیکی، پی وی سی و آلومینیومی: که از رایج ترین مدل های نوار کنـج می باشند.

 

  • نوار کنـج استیل: این مدل فقط دارای رنگ طلایی، نقره ای و برنزی می باشد.

نمایندگی فروش محصولات پروباند اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پروباند را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پروباند

X