بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پرنیان استیل

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پرنیان استیل در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پرنیان استیل

شرکت یاس استیل نیکوکار با نام تجاری پرنیان استیل فعالیت خویش را از سال 1370 و در حوزه واردات و توزیع انواع ورق های استنلس استیل، ورق های براق و نقش دار تزئینی در ابعاد و طرح های متنوع آغاز نموده است. این شرکت مفتخر است برای اولین بار در ایران فرآیند خشدار کردن ورق های استنلس استیل را با بهره گیری از کادر مهندسی مجرب و استفاده از ماشین آلات مدرن در سال های گذشته به انجام رسانده و خدماتی شایسته در زمینه خشدار کردن، روشن کردن و برشکاری ورق های استنلس استیل ارائه نموده و نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در صنایع گوناگون از جمله تولید تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، لوازم صنعتی و … را تامین نماید. شرکت یاس استیل نیکوکار اینک با تکیه بر پیشینه درخشان خویش در کارخانه ای در فضائی به مساحت 25000 مترمربع و با رویکرد تولید تجهیزات آشپزخانه توکار و تحت برند پرنیان استیل مشغول به فعالیت می باشد.

نمایندگی پرنیان استیل ملارد

محصولات تولیدی این شرکت شامل: سینک ظرفشوئی، اجاق گاز رومیزی (شیشه ای و استیل)، انواع هود و فر توکار می باشد.

کلیه محصولات این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و با طراحی زیبا و کیفیتی در خور هموطنان عزیز تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

اجاق گاز

اجاق گازها از اصلی ترين و مهمترين اجزا يک آشپزخانه هستند، هر روز با پيشرفت تکنولوژی شاهد اشکال مختلفی از انواع لوازم خانگی از جمله اجاق گازهای صفحه اي هستيم تا جاييکه فرم و شکل اجاق گازهاي امروزی از فرم مستطيل هميشگی خارج شده و به سمت اشکال هندسی چند ضلعی و حتی دايره و نيم دايره رفته است.

اجاق گازهای مدرن امروزی اغلب بنام اجاق گازهای صفحه ای يا توکار معروفند و در اشکال و طرحهای متنوع و متريال مختلف در بازار ديده می شوند.

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

نمایندگی فروش محصولات پرنیان استیل فردیس

در گاز روميزی شيشه ای به دليل قابل شکستن بودن شيشه ها گازهايی تهيه کنيد که حداقل شيشه آن 8 ميلی تر ضخامت داشته و درجه يک باشند اين نوع گاز ها معمولاً گرانتر از انواع ديگر هستند.

در گاز های روميزی شيشه ای برای پرهيز از شکستگی شيشه حتماً نکات زير را رعايت کنيد:

 

  • از قرار گيری گاز در کنار سينک ظرفشويی پرهيز کنيد.
  • از رها شدگی وسايل بر روی گاز خودداري کنيد.
  • از سر رفتن غذاها روي گاز خودداری نمايد..
  • از تميز کاری های غير متعارف گاز جداً خودداری فرماييد.

 

معرفی بخش های مختلف اجاق گاز

هر اجاق گاز خانگی اعم از رومیزی یا کابینتی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. علاوه بر فر، هر اجاق گاز دارای بخش‌هایی از جمله ترموکوپل، صفحه، شیر ولوم و … است. برای رفع مشکلات و تعمیر اجاق گاز باید بخش‌هایی که امکان خرابی دارند را بشناسیم.

نمایندگی پرنیان استیل البرز

۱- ترموکوپل

در اجاق گازهای امروزی جهت بالا بردن امنیت، از وسیله‌ای با نام ترموکوپل استفاده می‌شود. این وسیله که از ضروری‌ترین بخش‌ها است در تمامی وسایل گاز سوز استفاده می‌شود. هر چند که ترموکوپل بسیار کار آمد است ولی یکی از پارامترهایی است می‌تواند مشکلات بسیاری برای اجاق گاز ایجاد کند. وظیفه این وسیله این است که اگر گاز شبکه‌ای قطع شود یا دچار قطع و وصل و افت فشار شود، ممکن است تجمع گاز خطر آتش سوزی ایجاد کند، ولی ترموکوپل از این انفجار جلوگیری به عمل می‌آورد.

نمایندگی فروش محصولات پرنیان استیل اندیشه

در اجاق گازهای دارای ترموکوپل زمان روشن کردن ولوم باید چند ثانیه ولوم را نگه دارید با این کار بوبین به صورت خودکار فعال شده و ولتاژ لازم جهت گرم شدن ایجاد می‌شود. برای رفع مشکلات اجاق گاز که مربوط به این بخش می‌شود می‌توانیم با برداشتن دست از روی ولوم شعله را پایدار نگه داشته و مسیر گاز را به صورت خود به خود مسدود کنیم. چنانچه مایل باشید میتوانید میتوانید آموزش تعمیر ترموکوپل اجاق گاز در خانه در این مقاله بخوانید.

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

۲-صفحه اجاق گاز

اجاق گازها در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. صفحه اجاق گاز یکی از قسمت‌هایی است که تنوع بسیاری در این وسیله دارد. صفحه استیل، صفحه شیشه‌ای، صفحه چدن و … از مدل‌های بسیار پر طرفدار، صفحات استیل هستند که البته با وجود پر طرفدار بودن این صفحه، بسیار عمر کوتاهی دارند فقط در صورتی که جنس این صفحه از استیل بسیار مرغوب باشد می‌توان به آن اعتماد کرد.

نمایندگی پرنیان استیل شهریار

صفحه شیشه‌ای نیز از مدل‌های لوکس و زیبا است که در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود. برای رفع مشکلات اجاق گاز به خصوص مشکلات مربوط به صفحه اجاق گاز باید از قرار دادن وسایل و قابلمه‌های بسیار سنگین بر روی آن خودداری کنید و اجازه ندهید لکه‌های چربی برای مدت زمان طولانی بر روی این صفحات باقی بمانند.

 

۳- مشعل اجاق گاز

از قسمت‌های بسیار مهمی که در رفع مشکلات اجاق گاز دخالت دارد، می‌توانیم به مشعل اجاق گاز اشاره کنیم. این قسمت از دو بخش تشکیل شده است.

بخش نخست محفظه که وظیفه آن ادغام هوا و گاز برای ایجاد شعله‌ای مقاوم و بادوام و همچنین به رنگ آبی است، بخش دوم سر شعله است که وظیفه آن هدایت شعله ایجاد شده به سمت ظرف است. این قسمت بسیار مهم و حساس است.

نمایندگی فروش محصولات پرنیان استیل ملارد

در صورتی که مشعل اجاق گاز درست کار نکند تلاش تمامی قسمت دیگر نیز از بین می‌رود. مصرف انرژی نیز از طریق همین بخش سنجیده می‌شود. شاید لازم باشد که تعویض مشعل اجاق گاز صورت گیرد.

 

وجود نشتی و اتصال نامناسب در اجاق

به دليل آن که اجزاي قابل جا به جايي زيادی در بالاي اجاق وجود ندارد، احتمال دارد در جريان ها نشتی و اتصال نامناسب رخ دهد؛ به خصوص هنگام نصب يا تميز کردن. اگر سيم هايی که شعله را به ماژول کنترل (فندک) متصل می کنند ارتباط درستی نداشته باشند، جرقه لازم برای روشن شدن شعله ايجاد نخواهد شد.

 

راه حل:

در قدم اول، دوشاخه اجاق را از پريز درآوريد تا جريان برق قطع شود. شبکه آهنی و کلاهک شعله مشکل دار را برداريد. پايه مهر و موم شده شعله را برداشته و به دنبال سيم هاي قطع شده و مشکل دار بگرديد. آن ها را تعمير نموده و جريان را برقرار سازيد. پايه و ديگر اجزا را سر جايشان قرار داده، برق دستگاه را وصل کنيد و دوباره اجاق را امتحان نماييد

نمایندگی پرنیان استیل کرج

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

برد کنترل الکترونيکی در اجاق گاز

اکثر فرهای مدل جديد برای کنترل عملکرد فر از برد کنترل الکترونيکی استفاده می کنند. اين مدل ها از برد کنترل برای به کار انداختن شير ايمنی فر در اجاق هاي گازی و همچنين المنت های کباب پز و پخت در گازهای روميزی و فرها استفاده می کنند. اگر در مدار فندک يا مدار المنت برق وجود نداشت، بايد برد کنترل را چک کنيد و ببينيد که در خروجی رله درستی برق وجود دارد يا خير. اين کار يک تست ولتاژ زنده مي باشد و فقط بايد توسط افراد دارای صلاحيت انجام شود. اگر ولتاژ خروجی وجود نداشت، کنترل بايد تعويض شود.

 

شير ايمنی اجاق گاز

شير ايمنی فر (شير گاز نيز ناميده می شود) قسمتی ست که از آزاد نشدن گاز تا زمانی که فندک به درجه حرارتی برسد که توانايی روشن کردن گاز را داشته باشد، اطمينان حاصل مي کند. اينکه اين شير خراب شود، مشکل رايجی ست. اگر فندک شعله پخش کن جرقه نزد، ابتدا بايد مطمئن شويد که در مدار ولتاژ وجود دارد. اين کار يک تست ولتاژ زنده می باشد و فقط بايد توسط افراد دارای صلاحيت انجام شود. اگر ولتاژ در پايانه های شير گم شد، بايد توسط مولتی متر پيوستگی قسمت دو فلزی در شير را چک کنيد.

 

تعمير رويه اجاق گاز

  • معمولا بايد صفحه رويی را باز کنيد.
  • قبل از شروع حتما سيم وسيله را از پريز برق بيرون بکشيد.
  • شير گاز را ببنديد. ابتدا همه دستگيره­ای شعله ­ها را دربياوريد.
  • سپس همه رويه­ای فلزی و در شعله­ا را برداريد.

نمایندگی پرنیان استیل ملارد و شهریار

  • پيچ موجود در شعله ها را باز کنيد و شعله ها را دربياوريد.صفحه رويی را می توانيد برداريد، بعد از اتمام تعمير آن را سر جای خود گذاشته و مطمئن شويد حفره ها سر جای خود قرار بگيرند.
  • وقتی شعله را سر جای خود ميگذاريد دقت کنيد که الکترود در حفره مخصوص خود بيافتد.
  • پيچها را بسته و درها را سر جايشان بگذاريد.
  • رويه فلزی، و بعد دستگيره ­ها را سر جای خود بگذاريد.
  • اکنون می توانيد شير گاز را باز کنيد، سيم را به پريز برق بزنيد و اجاق خود را امتحان کنيد تا درست کار کند.

 

علل خرابی فندک در اجاق گاز

  • نوسانات برق که باعث سوختن جعبه فندک ميشود
  • سر رفتن مايعات بر روي اجاق گاز
  • شست و شو با آب فراوان
  • فشار دادن و نگه داشتن بيش از حد دکمه فندک در اجاق گاز هايي با فندک غيراتوماتيک
  • پايين نگه داشتن ولوم در اجاق گاز هايي که داراي فندک اتوماتيک هستند

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

تعمير فندک اجاق گاز

اگر نشتی و يا اتصال نامناسبی در مسير باشد فندک جرقه نمی زند. اغلب به هنگام جا به جايی و يا تميز کردن اجاق گاز، سيم هايي که ماژول کنترل فندک را به شعله وصل می کند قطع می شود. در اين صورت فندک قادر به جرقه زدن نيست.

نمایندگی فروش محصولات پرنیان استیل ملارد

با اتصال مجدد سيم هاي قطع شده مشکل برطرف مي گردد. تعمير اجاق گاز را با قطع کردن جريان برق شروع کنيد. کلاهک شعله و پايه مهر و موم شعله را خارج کنيد. اکنون مي توانيد سيم قطع شده را ببينيد. با تعويض سيم قطع شده ، فندک مي تواند جرقه بزند و مشکل بر طرف مي شود.

 

هود

شکل ظاهری انواع هود آشپزخانه تنوع زیادی دارد اما از نظر کارایی همه برندها یکسان هستند. مشکلاتی که برای هود آشپزخانه پیش می آید نیز مربوط به شکل و شمایل آن نیست. همه هودها دارای تجهیزات مشابه هستند و خیلی ساده می توان اشکالات هود آشپزخانه را تشخیص داد. وقتی به هر علتی هود آشپزخانه دچار مشکل شود قادر به مکش هوا به خارج نیست و خیلی زود روغن و چربی همه آشپزخانه را کثیف می کند. برای تعمیرات هود آشپزخانه ابتدا بایستی مشکل را پیدا کرد.

خدمات پس از فروش محصولات پرنیان استیل شهریار

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

ایرادات هود آشپزخانه

با توجه به اینکه هود در برندهای مختلف به بازار عرضه می شود، اما نباید فراموش کنیم که هود شکل پیشرفته، هواکش های معمولی است. از این رو در صورتی که در هود آشپزخانه مشکلی به وجود آید، ربطی به تجهیزات و مدل آن هود ندارد، از این رو می توان برای همه هود ها تقریبا نسخه یکسانی پیچید.

برای مثال تعویض نکردن به موقع فیلتر سبب می شود، تا موتور هود با شدت بیشتری کار کند، یا اینکه مکش هود به مرور ضعیف شود. از این رو نگهداری و تعمیر ساده یک قطعه کار شما را به مراتب آسان تر می کند.

اما سوالات رایجی که کاربران در مورد اشکالات رایج هود از تعمیرکاران هوم خانه می پرسند، به شرح زیر است:

 

صدای زیاد هود از مشکلات متداول آن

بررسی صدای زیاد هود از اشکالات رایج هود آشپزخانه به شرح زیر است:

  • خراب بودن موتور
  • ایراد یا شل بودن یکی از قطعات هود
  • خراب شدن یا دفرمه شدن پروانه یا فن
  • کثیف بودن بیش از حد فیلتر
  • خراب بودن گیریپاژ موتور

نمایندگی پرنیان استیل تهران

راهکار:

  • موتور هود در حال تلاش برای راه اندازی پروانه است، چون قدرت لازم را ندارد، صدای زیادی تولید می کند. تعویض یا تعمیر موتور باید انجام شود.
  • بررسی شل بودن یا خراب شدن قطعات داخلی هود، مانند فن و یا قطع شدن اتصالات سیم ها
  • در صورت شکستگی پروانه یا فن، باید اقدام به تعویض آن نمود.
  • تعویض فیلتر به موقع برای کاهش فشار روی موتور و در نتیجه کاهش صدای هود
  • تعویض گیریپاژ موتور برای کاهش صدای جیغ مانند موتور

 

ضعیف یا کم شدن مکش هود

عیب یابی ضعیف یا کم شدن مکش هود از مشکلات رایج هود آشپزخانه به قرار زیر است:

  • کثیف بودن فیلتر هود
  • مسدود شدن خروجی هوا
  • هرز شدن پروانه یا فن
  • کم بودن دور موتور

 

راهکار:

  • تعویض فیلتر هود در بازه زمانی مشخص برای افزایش قدرت مکش هود
  • باز کردن مسیر و لوله های هواکش هود برای افزایش مکش
  • قرار دادن پروانه در مکان اصلی خود و محکم کردن اتصالات آن یا در صورت نیاز تعویض پروانه یا فن
  • تنظیم دور موتور برای افزایش مکش هود آشپزخانه

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه

ممکن است روشن نشدن چراغ های هود آشپزخانه به یکی از دلایل زیر رخ بدهد.

 

  • سوختن لامپ هالوژنی یا LED
  • اتصال نادرست لامپ به سرپیچ
  • خراب شدن سرپیچ
  • خراب شدن ترانسفورماتور یا تبدیل کننده
  • خراب شدن سوئیچ لامپ

نمایندگی پرنیان استیل تهران و البرز

راهکار:

  • شناسایی لامپ سوخته و تعویض آن
  • برقراری اتصال درست لامپ به سرپیچ برای برق رسانی به لامپ
  • تعویض سرپیچ سوخته یا صدمه دیده
  • بررسی تبدیل کننده با مولتی متر برای چک کردن برقراری برق
  • در صورت قطع شدن اتصالات باید آن را برقرار کرد. یا در صورت آسیب به سوئیچ مکانیکی یا میکرو؛ باید آن را تعویض کرد.

 

قطع شدن سیم های هود

  • قطع شدن سیم های هود یا ذوب شدن آن ها به یکی از موارد زیر مربوط است:
  • قرار گیری اشتباه هود در فاصله نزدیک اجاق گاز سبب ، ذوب شدن سیم ها می شود.
  • شل شدن یا قطع شدن سیم هود به دلیل تعمیر اشتباه یا به دلایل فنی
  • روشن بودن یکسره چراغ هود سبب ذوب شدن سیم های اطراف هود می شود.
  • خراب بودن دکمه سوئیچ و روشن، سبب می شود هود برق رسانی در داخل سیم ها نداشته باشد.

 

راهکار:

  • هود را در فاصله مناسبی از اجاق گاز قرار دهید.
  • در صورت شل شدن یا قطع شدن سیم ها، آن ها را به مدار برگردانید.
  • لامپ هود را یکسره روشن نگذارید.
  • در صورت خراب بودن دکمه ON/OFF و برق نداشتن آن، باید اقدام به تعویض یا تعمیر کرد تا جریان برق درون سیم ها برقرار شود.

 

یکسره کار کردن و عدم خاموش شدن هود

عیب یابی یکسره کار کردن هود از اشکالات رایج هود آشپزخانه به شرح زیر است:

 

  • خراب بودن دکمه ON/OFF
  • خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه
  • خراب شدن تاچ پد هود های لمسی

خدمات پس از فروش محصولات پرنیان استیل ملارد

راهکار:

  • در صورت شکستگی یا خراب شدن اجزای مکانیکی دکمه ON/OFF اقدام به تعویض کنید.
  • در صورت قطع شدن ارتباط برد اصلی با برد کنترلی یا (برد صفحه نمایش) ، اتصال را برقرار کنید.
  • در صورت خراب شدن برد الکترونیکی اصلی اقدام به تعویض کنید.
  • در صورت خراب شدن تاچ پد هود لمسی اقدام به تعمیر و تعویض آن نمایید.

نمایندگی پرنیان استیل در شهریار

کار نکردن دکمه های صفحه نمایش هود

بررسی کار نکردن دکمه های صفحه نمایش از موارد خرابی های هود به شرح زیر است:

 

  • از کار افتادگی پنل یا تاچ پد هود لمسی
  • از کار افتادگی برد الکترونیکی کنترلی (برد صفحه نمایش)
  • خراب شدن برد الکترونیکی اصلی
  • برقرار نبودن اتصال بین دو برد

 

راهکار:

  • بررسی تاچ پد و در صورت نیاز تعویض صفحه لمسی هود
  • بررسی و تست برد لمسی و در صورت نیاز تعویض
  • بررسی و تست برقرار بودن اتصال برد اصلی و در صورت سوخته بودن، باید تعویض شود.
  • برقراری اتصال بین برد اصلی و برد لمسی

روشن نشدن هود آشپزخانه

روشن نشدن هود آشپزخانه یکی دیگر از ایرادات رایج هود آشپزخانه به شرح زیر است:

نمایندگی پرنیان استیل شهریار

  • قطع بودن پریز یا قطع بودن دوشاخه
  • سوختن فیوز اصلی هود
  • قطع بودن دکمه ON/OFF
  • قطع شدن مدار هود
  • نیم سوز شدن موتور
  • خراب شدن برد الکترونیکی اصلی و برد لمسی

 

راهکار:

  • بررسی برق داشتن پریز و دو شاخه هود
  • بررسی تست فیوز اصلی هود و تعویض آن توسط تعمیرکار مجرب
  • چک کردن برقرار بودن اتصال دکمه ON/OFF و بررسی سالم بودن کلید مکانیکی یا در هود لمسی، بررسی درست بودن تاچ پد
  • برقرار کردن جریان در مدار هود در صورت قطع شدن اتصالات
  • تعویض موتور هود در صورت نیم سوز شدن
  • تعویض برد الکترونیکی اصلی و لمسی سوخته شده با برد فابریک

 

سینک ظرف شویی

از آنجایی که آشپزخانه یکی از نقاط کلیدی هر خانه است و اعضای خانواده به خصوص خانم ها زمان زیادی را در آنجا سپری می کنند، طراحی وسایل آشپزخانه می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. سینک یکی از پر کاربرد ترین وسایل آشپزخانه است که غیر از شکل و طراحی آن عوامل دیگه ای در انتخاب آن می تواند تاثیر گذار باشد. همچنین سینک آشپزخانه یکی از سه ضلع مثلث کاری آشپزخانه است و خانم ها همیشه با آن سر و کار دارند، در نتیجه انتخاب یک سینک مناسب برای آشپزخانه بسیار مهم است. همچنین انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب، می تواند یک چالش بزرگی باشد اگر شما قصد تغییر دکوراسیون خانه یا ساختن آن را دارید.

نمایندگی پرنیان استیل اندیشه

نمایندگی پرنیان استیل در ملارد

برای خرید سینک ظرفشویی مناسب باید به چند نکته  توجه کنید. به طور کلی دو مورد شامل اندازه سینک ظرفشویی و جنس سینک ظرفشویی از عوامل مهم در انتخاب می باشند.

 

مزایای سینک ظرفشویی استیل

سینک ظرف شویی استیل، انتخاب اول بسیاری از خانم ها برای آشپزخانه ی خود می باشد. به دلیل پر کاربرد بودن این نوع سینک در آشپزخانه تمیز کردن آن راحت تر از سایر سینک ها است و همین تاثیر به سزایی در صرفه جویی در وقت صرف کردن در آشپزخانه دارد. چون محیط سینک معمولا همیشه در معرض شست شو قرارمی گیرد، مزیتی که این مدل سینک دارند، این است که زنگ نمی زنند.

سینک های ظرف شویی استیل، از لحاظ هزینه به صرفه و ارزان هستند. به همین دلیل برای کسانی که می خواهند سینک نسبتاً مدرن اما ارزان قیمت داشته باشند بسیار مناسب است. به دلیل هماهنگی و مدرن بودن این نوع سینک ها امکان هماهنگی با دکوراسیون وجود دارد.

خدمات پس از فروش محصولات پرنیان استیل البرز

از آنجایی که هرچه ضخامت سینک های استیل بالاتر باشد، کیفیت بالاتری دارد، در نتیجه سینک هایی که ضخامت ورقه های آن بین 16 تا 18 میلی متر یا بالاتر هستند، جزو سینک های استیل با کیفیت محسوب می شوند و خوبی این سینک های استیل این است که اگر جسمی روی سینک بیافتد، فرورفتگی و برآمدگی درسطح سینک ایجاد نمی شود.به دلیل مقاومت بالای سینک های استیل، در برابر حرارت و ضربه و سنگینی، معمولا این مدل سینک عمر بالا و دوام زیادی دارند، که از این نظر بسیار برای خانواده ها اقتصادی است.

یکی از مهم ترین ویژگی های مدل های جدید سینک ظرفشویی استیل، ابداع و نو آوری صفحه های جلوگیری از صدا است. که صدا های نا خواسته مانند صدای ریزش آب را بر سینک استیل، کاهش می دهد. در این مدل سینک ها نصب یک فوم صدا گیر زیر لگن و لایه خارجی باعث کاهش صدای ریزش آب در سینک می شود.

نوع برق سینک های استیل راحت تر تمیز می شوند و لکه های آب را کمتر از نوع مات، نشان می دهند.

به طور کلی می توان گفت که از آنجایی که سینک ظرفشویی استیل، از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفته است و به نوعی، امتحان خود را پس داده ، بنابراین به این مدل سینک بیشتر از انواع دیگر می توان اعتماد کرد. چرا که تجربه نشان داده است محصولات و نوآوری های جدید چندین سال طول می کشند تا جای خود را بین مصرف کنندگان باز کنند.

نمایندگی پرنیان استیل در ملارد

نمایندگی فروش محصولات پرنیان استیل اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پرنیان استیل را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پرنیان استیل

X