بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پرشین استاندارد

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پرشین استاندارد در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پرشین استاندارد

پرشین استاندارد، یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان وان، جکوزی، کابین دوش و سونا، پانل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن در ایران می باشد؛ که به دلیل دارا بودن بالاترین سطح کیفیت، بیشترین تنوع در طرح و اندازه، ارائه متفاوت ترین امکانات در محصولات، گستردگی شبکه توزیع و خدمات پس از فروش، متمایز از دیگران در این عرصه قدم برمی دارد.

شاید سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت خورشیدی، تولدی دیرهنگام برای یک صنعت باشد، لیک در این صنعت نوین، طفولیت را با جهشی بزرگ طی نمودیم و اکنون، از دیدگاه مصرف کنندگان، به عنوان یک شرکت منحصر به فرد در صنعت ساختمان به فعالیت خود ادامه می دهیم. جایگاه امروز پرشین نشان از اعتماد و باور مصرف کنندگان به تولیدات این برند میباشد.

نمایندگی پرشین استاندارد ملارد

پرشین استاندارد با انتخاب نیروهای متخصص، عقد قرارداد با بهترین قطعه سازان جهان، کیفیتی همگام با تکنولوژی روز اروپا و ارائه تعهدی گران بها و ارزشمند، به نام گارانتی و خدمات پس از فروش، توانسته است پیشرو این صنعت در ایران باشد.

پرشین، تنها دارنده نشان استاندارد جکوزی و دوردوشی در ایران و دارنده گواهینامه های استاندارد اتحادیه اروپا CE، گواهینامه مدیریت کیفیت از موسسه QMS ایتالیا در سال 2015  (ISO9001:2015 )، اعتبار نامه سیستم کیفیت از JAB ژاپن و برگزیده 10 صنعت برتر کشور در سال 87 از سوی انجمن تخصصی تحقیق و توسعه صنایع و معادن کشور، خود را به عنوان برندی متفاوت و قابل رقابت با بهترین های اروپا معرفی کرده است.

وان جکوزی

وان جکوزی، حوضچه ای پر از آب است که بوسیله خروجی هایی که دارد، آب را به شدت به بیرون پرتاب می کند تا با قرار گرفتن بدن در مسیر این فشار آب عمل ماساژ بدن صورت بگیرد. استفاده از جکوزی بیشتر با هدف درمانی صورت می گیرد و انواع مختلفی از آن وجود دارد.

در بیشتر استخرها جکوزی های عمومی و بزرگ با پمپ های بسیار قوی و خروجی های زیادی کار می کنند. سیستم لوله کشی جکوزی آنها هر چند تفاوت زیادی با نوع خانگی ندارد ولی بسیار بزرگتر و قوی تر است.

نمایندگی پرشین استاندارد اندیشه

اما وان جکوزی خانگی یک سیستم بسیار ساده تر و جمع و جور با همان قابلیت های وان های بزرگ عمومی می باشد که در بعد خانگی و برای استفاده افراد معمولی بصورت 1 تا نهایتا 3 تا 4 نفره بسته به نوع جکوزی اجرا می شود.

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

شناخت انواع وان و جکوزی

وان جکوزی ( وان و جکوزی) دارای انواع مختلفی هستند که باید بر اساس نیاز مصرف کننده انتخاب شوند. قیمت آن ها از وان حمام معمولی بیشتر است و قابلیت نصب دوش را نیز ندارند. این محصول از نظر گنجایش به دو دسته تک نفره و چند نفره تقسیم می شوند.

 

 جکوزی تک نفره :

همان طور که از اسم آن می توان فهمید، مخصوص استفاده یک نفر است. این مدل دارای یک پمپ جهت تامین فشار مورد نیاز جت ها است. جنس آن معمولا از فایبرگلاس است و برخی از انواع آن دارای المنت حرارتی جهت گرم کردن آب هستند. بعد از هر بار استفاده آب جکوزی باید تخلیه شود.

 

وان جکوزی چند نفره:

این مدل، در ظرفیت های 2، 4، 6، 8 و 10 نفره تولید شده است و دارای ابعاد مختلفی می باشد. مانند مدل تک نفره، دارای جت های پرفشار هستند. مدل چند نفره مناسب فضاهای بزرگ ساختمان ها و محل های عمومی است. سیستم تصفیه جکوزی چند نفره مانند تجهیزات استخرهای کوچک است. پمپ تصفیه این جکوزی ها مانند پمپ تصفیه استخر، آب را از کف می گیرد و پس از عبور از یک صافی به سمت صافی های اصلی هدایت می کند. برخی از جکوزی ( وان و جکوزی ) های مدرن تجهیزات بیشتری مانند ماساژور، سیستم تزریق گاز ازن برای استریل آب، چراغ های ال ای دی زیر آب و بر روی بدنه، صفحه کامپیوتری و لمسی، رادیو، اسپیکر ضد آب و بالتشک زیر سری هستند.

نمایندگی فروش پرشین استاندارد البرز

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

مزایای وان جکوزی

  • ماساژ تراپی جهت رفع خستگی و نیز درمان دردهای عضلانی
  • صرفه‌جویی بسیار در مصرف آب زمان استحمام
  • گرما درمانی
  • کاهش استرس
  • رفع خستگی عضلات
  • کمک به داشتن خوابی راحت
  • و…

 

متعلقات وان جکوزی

وان جکوزی دارای قطعات مختلفی است، که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. تمامی این قطعات می بایست قبل از نصب چک شوند تا سالم باشند. برای اینکه بتوان در صورت بروز مشکل، به سرعت عیب یابی نمود و برای رفع مشکل اقدام کرد، نیاز است که با قطعات مختلف جکوزی آشنا شویم. تا در صورت بروز مشکلات ساده خود بتوانیم تعمیرات ساده آن ها را انجام دهیم. اما برخی اوقات ممکن است مشکلاتی پیچیده تر به وجود آید و کاری از دست ما بر نیاید. در این صورت باید از تعمیرکاری حرفه ای کمک بگیریم.

خدمات پس از فروش محصولات پرشین استاندارد ملارد

وان های جکوزی دارای قسمت ها و قطعاتی مانند پمپ آب، سیستم گرمایشی و سیستم هوایی هستند. در صورت آشنایی با این قطعات می توانید قبل از نصب آن ها را چک کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

از جمله متعلقات وان جکوزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق

لایه رویی حوضچه وان و یا وان جکوزی را ورق هایی تشکیل می دهند که در واقع آب در آن قرار می گیرد. این ورق ها در ضخامت های مختلف تهیه و استفاده می شوند. اغلب ضد آب و مقاوم در برابر خط و خش هستند و رویه ای فوق العاده نرم دارند تا باعث آسیب به پوست نشوند.

نمایندگی پرشین استاندارد شهریار

هر چه اکریلیک این ورق ها خلوص بالاتری داشته باشد، مقاومت آنها در برابر خط و خش و خوردگی بیشتر است. اما با این وجود در صورت خوردن خط و خش و یا آسیب دیدن قسمتی به راحتی می توانید با بتونه مناسب و رنگ مناسب آنها را اصلاح کنید. برای تهیه بتونه ضد آب بر روی لینک خرید بتونه از دیجی کالا بزنید.

 

  • پمپ جکوزی و یا موتور

پمپ های جکوزی یا همان موتور جکوزی وظیفه چرخاندن و یا به گردش در آوردن جریان آب در جکوزی را بر عهده دارند. این پمپ ها از بالاترین ایمنی، مقاومت خوب در برابر گرما، دارای لرزه گیر، صدای پایین و با قدرت زیاد هستند.

 

  • پمپ دمنده یا بلوئر

برخی از وان های جکوزی علاوه بر موتور اصلی یک موتور دمنده هم در ساختار خود دارند که وظیفه این بلوئرها مکش هوا از محیط و دمیدن آن از ماساژورهای اطراف وان می باشد.

نمایندگی فروش محصولات پرشین استاندارد ملارد

  • شاسی

شاسی اسکلت اصلی وان جکوزی است که سایر اجزا را نگه می دارد و معمولاً بر اساس تعداد نفرات وان جکوزی مقاومت های متفاوتی دارد.

 

  • پانل

پانل ها دیوارهای متحرکی هستند که برای نصب و یا دسترسی راحت برای تعمیر و بازدید از وان جکوزی و اینکه بدون نیاز به ساخت و ساز خاصی قابل نصب باشند، در جلو کابین طراحی می شود. این قسمت های وان جکوزی معمولاً هم رنگ و هم جنس با ورقه بدنه می باشند، ولی ممکن است قطر کمتری داشته باشند.

پانل ها روی شاسی قرار می گیرند و با بست و یا پیچ بر روی شاسی نصب می شوند، عملاً وظیفه خاصی نداشته و بیشتر جنبه زیبایی دارند.

نمایندگی پرشین استاندارد البرز

لازم به ذکر است پانال ها را بصورت متحرک در نظر می گیرند، که هم حمل و نقل راحت تری داشته باشند و هم اینکه دسترسی راحت به قطعات داخلی وان جکوزی را برای تعمیر، نظافت و یا بازدید از آنها را فراهم نماید.

 

  • ماساژورها

ماساژورها همان ورودی های آب و هوا در درون جکوزی هستند که هم در بدنه و هم گاهاً در کف جکوزی تعبیه می شوند. برخی از این ماساژورها منافذ قابل تنظیمی دارند، به این صورت که با چرخاندن آنها می توان فشار ورودی آب را به داخل جکوزی کم و زیاد کرد. به ماساژورهای جکوزی بلوئر و جت هم گفته می شود.

 

  • شیر هوا

شیر هوا وظیفه تنظیم میزان هوا در آب خروجی ماساژورها را بر عهده دارد. اگر شیرهای هوا را بر خلاف عقربه های ساعت حرکت دهید، مقدار هوا بیشتر و اگر موافق با عقربه های ساعت بچرخوانید میزان هوا در آب کمتر می شود. هرچه هوا در آب خروجی بیشتر باشد، میزان فشار آب هم بیشتر می شود.

نمایندگی پرشین استاندارد فردیس

  • ساکشن

ساکشن ها دریچه هایی هستند که آب را به طرف پمپ بر می گردانند. آب موجود در وان جکوزی از طریق این روزنه ها یا ساکشن ها به سمت موتور باز می گردد تا با هوا مخلوط و دوباره وارد وان شود. این بخش از ملحقات وان جکوزی نیروی خود را از همان موتور می گیرند و در واقع این جریان موتور است که باعث مکیده شدن آب می شود. توری ها و صافی هایی داخل ساکن مو و مواد زاید دیگر را از آب دریافت می کند.

ضمناً نباید در هنگام استفاده از وان جکوزی پا و یا بدن فرد استفاده کننده مسیر ساکشن را مسدود کند، زیرا به پمپ فشار وارد می شود و کارایی جکوزی کم می شود.

 

  • هیتر یا گرم کن

برخی از وان های جکوزی به این هیترها مجهز هستند و برخی تنها با آب گرم مصرفی گرم می شوند. البته اغلب وان های جکوزی دارای هیتر هستند و تثبیت دمای آب توسط همین هیترها صورت می گیرد.  این هیترها دارای ترموستات محیطی و یا سنسورهایی هستند که باعث تنظیم دمای آب می شود و در هنگام استفاده از جکوزی هیترهای آن به کار می افتند.

 

  • سنسور سطح سنج آب

سنسورهای سطح سنج آب وظیفه دارند تا از به کار افتادن پمپ در مواقعی که آب از حد استاندارد پایین تر است ،جلوگیری کنند.

نمایندگی پرشین استاندارد ملارد و شهریار

  • زیر آب تخلیه

زیر آب تخلیه مسیر تخلیه آب جکوزی به سمت فاضلاب است. این زیر آب ها معمولا چرخشی هستند و با چرخاندن دستگیره آن به سمت عقربه های ساعت باز می شوند تا آب جکوزی تخلیه شود. در زمان آب گیری جکوزی باید حتما زیر آب تخلیه بسته باش

نمایندگی پرشین استاندارد در شهریار

نمایندگی فروش محصولات پرشین استاندارد اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پرشین استاندارد را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پرشین استاندارد

X