بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پارمیس

نمایندگی پارمیس در شهریار

نمایندگی پارمیس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پارمیس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شركت صنايع الكتريكی پارمیس

پارميس با هدف توليد انواع لامپ های كم مصرف، ترانس‌های الكترونيكی و نسل جديد لامپ‌های فوق كم مصرف، در سال 1386 تأسيس شد و تمامی تلاش خود را در راستای ارائه محصولات باكيفيت در جهت جلب رضايت مشتری و هم‌چنين بالا بردن سطح توليد ملی بكار برده است. این شرکت با تلاش خستگی ناپذير كادر جوان و متخصص خود، در طول بیش از یک دهه مفتخر به کسب موفقیت چشمگیر در بین مشتریان و توسعه و تقویت محصولات خود گردیده که تنوع و استقبال مشتریان از محصولات، خود گواهی بر این ادعا است.

شركت صنايع الکتریکی پارميس سيستم­های روشنایی ابتكاری را به بازار عرضه مي­نمايد كه ورای سيستم­های روشنايی فعلی بوده و از لحاظ سرعت و دامنه عملكرد، صرفه­جويی در  مصرف انرژی، بازده روشنايی و نهايتاً صرفه اقتصادی در  جهت منافع مصرف كننده، پيشگام مي­باشد.

نمایندگی پارمیس در ملارد

ما در حال عبور از مرحله مصرف سنتی با محصولات قديمی به عرصه نوين روشنايی با محصولات مدرن و كم­ مصرف هستيم، جايي كه صرفه­جويی انرژی و صرفة اقتصادی بانضمام كيفيت محصولات حائز اهميت هستند.

واحد تحقیق وتوسعه شرکت  بطور مستمر، استانداردهای صنعتی را از طريق معرفی محصولات روشنايی برتر، با استفاده از مواد و قطعات دارای كيفيت و استاندارد، توليد و مستقيما به بازار عرضه مي­نمايد.

پارميس در عرصه تكنولوژی روشنايی، نگرشی پویا و بالقوه را در چارچوب مدیریتی نظام­مند و متعالی، كه  تداوم­بخش پیشرفت و بهره­وری آتی آن مي­باشد، باور داشته و به آن جامه عمل می­پوشاند.

پارميس پدیده­ای تحول­گرا و پویا با چهارده سال  پيشرفت و موفقیت است. پارميس نامی كه كيفيت، دوام، برتری و افتخار را در كارنامه خود در طی مدت چهارده سال ثبت نموده است. نامی مترادف با اصول گرائی، ايثار، ابتكار و نوآوری كه چهارده سال است به عنوان يك پيشگام در توليد سيستم­های روشنائی مسكونی، تجاری، معماری، تزئينی  و صنعتی در بازار امروزی سهم بسزائی دارد. شركت صنايع روشنایی پارميس براساس آرمان­های متعالی و با هدف توليد و ارائه محصولات دارای كيفيت برتر و نرخ متعادل پايه ­گذاری شده است. مديريت متعهد پارميس در تلاش است تا رضايت خاطر مشتريان گرامی را با طيف وسيع محصولات ماندگار برآورده كند.

نمایندگی پارمیس فردیس

پارميس، خلاقيت، نوآوری، آگاهی دائم در خصوص نياز روز بازار، تحقیق و توسعه، فن­آوری و تأمين ماشين‌آلات و تجهيزات پيشرفته تمام اتوماتیک را با هدف رشد و توسعه مستمر، لازمه كار خود قرار داده و برای نيل به اين هدف متخصصين و طراحان ورزيده را بكار گرفته، ظرف مدت چهارده سال توانسته است پيشرفت چشمگيری را در عرصه صنعت روشنائی كسب نمايد.

با گذشت زمان پارميس نه تنها بعنوان توليدكننده سيستم­های روشنائی كيفی و مقرون به صرفه مطرح مي­باشد بلكه بعنوان يك مبتكر و متخصص در زمينه بهينه سازی كيفی محصولات روشنائی با هدف صرفه ­جوئی انرژی پيشگام است. ما مي­توانيم با مشتريان خود اعم از پيمانكاران ساختمانی، آرشيتكت­ها و انبوه ­سازان بعنوان مشاور و تأمین کننده، در نیاز رو به رشد آنها به سیستم­های روشنائی معماری و تجاری داخل و خارج ساختمانی، سهيم باشيم و طيف وسيعی از سيستم­های روشنائی مدرن و در عين حال مقرون به صرفه را به آنها عرضه نمائيم. شركت پارميس بطور مستمر به دنبال طراحی، ساخت و توسعه محصولاتی مي­باشد كه از تكنولوژی روز برخوردار است و نياز صاحبان حرفه و مشاغل صنعتی، تجاری و مسكونی را مطابق با معیارهای تجلی یافته استانداردهای جهانی، با ابتکارهای خاص پارميس و با تكيه بر فن­آوری­های رايج بین المللی تأمين می ­نمايد.

نمایندگی فروش محصولات  صنایع روشنایی پارمیس البرز

با توجه به رشد مداوم محصولات پارميس، درب­های ورود به عرصه بازار جهانی با یک رویکرد سیستماتیک گشوده مي شوند و بازار های جديدی برای محصولات متنوع، مبتكرانه و نوین پارميس ظهور نموده و متجلی مي­گردند. اين محصولات روشنائی، راهكارهای موثر در راستای بهره ­وری بالای انرژی را برای پيشگامان صنعت ساختمان و صنعتگران ارائه مي­دهد. مو فقيت اصلی در گرو اين واقعيت و رسالت است كه ما مبتكر محصولات نو ظهور خود بوده، همواره در تلاش هستيم تا در عرصه صنعت روشنائی تكنولوژی برتر را در اختيار بگيريم.

هم اکنون پارمیس با بهره‌گیری از تیم مدیریتی و پژوهشی، واحد تحقیق و توسعه، مهندسی محصول و بازرگانی (بازاریابی، بازارسازی و فروش)، واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه توانسته است گام‌های موثری را در راستی فن‌آوری و بهینه‌سازی کیفی محصولات روشنایی با هدف صرفه جویی انرژی بردارد. در پیامد این تحولات، گروه صنعتی پارمیس می‌تواند با چالش‌ها و رقابت‌های بازار جهانی به طور موثر مقابله نموده و جایگاه خوبی را در عرصه روشنایی برای خود فراهم نماید.

نمایندگی پارمیس اندیشه

پارمیس شامل چندین خط تولید می‌باشد که در صورت نیاز، قابلیت افزایش ظرفیت تولید خود را تا دو برابر ظرفیت موجود داراست. طرح ساماندهی و افزایش فضای در دسترس انبارهای شرکت پارمیس امکان افزایش تولید مذبور را فراهم می‌سازد

در بخش كيفيت، اين شركت يكی از مجهز­ترين آزمايشگاه­های  همکار سازمان ملی استاندارد ایران را از سال 1392 در اختيار دارد و با توجه به تجهيزات به روز در اختیار، در حال بررسی تكنولوژي­های روز دنيا و بازرسی مداوم محصولات توليدی شركت مي­باشد. به نظر می رسد كه با روند کنونی و افزايش ميزان توليد، اين كارخانه بتواند به زودی بعنوان برترین شرکت در صنعت روشنایی در عرصه توليد محصولات فوق کم مصرف، متنوع و با بازدهی بالا تجلی نموده و قابليت بالقوه خود را با تكيه بر متخصصان خود در كليه بخشهای اجرائی و كيفيتی به عرصة ظهور رساند.  معرفی کارخانه پارمیس

نمایندگی فروش محصولات صنایع روشنایی پارمیس ملارد

صنایع الکتریکی پارمیس در شهرک سلیمان صباحی در 8 کیلومتری کاشان واقع شده است. این کارخانه در زمینی به مساحت بالغ بر 4000 مترمربع، با 4800 متر زیربنا، بنا شده است و دارای بیش از 1800 مترمربع سالن تولید، بیش از 1000 مترمربع انبار محصول و بیش از 1000 مترمربع انبار مواد اولیه مشتمل بر دو طبقه می‌باشد.

لوگو صنایع الکتریکی پارمیس

معرفی خط تولید محصولات روشنایی

در خطوط تولید شرکت پارمیس، از جدیدترین تجهیزات جهت تولید انبوه لامپ کم مصرف استفاده شده است. سیستم تولید و اسمبل کلیه محصولات، با بروزترین متد حال حاضر دنیا و تحت نظارت کامل متخصصین کیفی سازمان، صورت می گیرد. کلیه محصولات تولید شده در شرکت پارمیس تجهیز شده با قطعات بهترین برندهای تایوانی می‌باشند.

شرکت صنایع الکتریکی پارمیس با درک این واقعیت که روش‌های نوین مدیریت، نیاز امروزی صنایع کشور است و اجرای سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر برای تطبیق با پیشرفته‌ترین دستاوردهای علمی فنی اهمیت بسیار دارد، از سیستم ایزو9001-2015  به عنوان ابزار و الگو استفاده کرده و در همه فعالیت‌های خویش همواره منطبق بر استاندارد فوق عمل می‌کند.

نمایندگی پارمیس البرز

تنوع تولید یکی از شاخصه‌های مورد توجه در این واحد صنعتی بوده که اکنون این تعدد محصولات از رقم حدود 40 محصول در سال 1386 به بیش از 75 نوع محصول در سال 1400 رسیده است.

طرح توسعه کارخانه از سال 1397 به مرحله اجرا درآمده است. هم‌چنین با خرید و نصب ماشین آلات  جهت تولید و بسته‌بندی و چاپ مکانیزه از بهترین کمپانی‌های خارجی سطح کیفی محصولات به سطح قابل قبولی افزایش یافته است.

نزدیک به دو دهه پیشتازی، حضور پیوسته و مستمر در صنعت روشنایی،  بهره‌‌برداری از خطوط و گنجایش تولید و عمق ساخت در انواع لامپ، تولید و عرضه متنوع‌ترین سبد محصولات در انواع ال ای دی، تزئینی، اف پی ال،  هالوژن، پنل (روکار و توکار)، ال ای دی خطی  نسل جدید لامپ‌های فوق کم مصرف ال ای دی و منابع روشنایی سیستم مولتی ترک، چراغ‌های خطی (توکار، روکار، آویز)، چراغ‌های دانلایت (Down Light ) و اسپات  (Spot Light ) را می‌توان برای این شرکت نام برد.

در سال 1399 در فازی جدید در راستای به کارگيري دانش و توليد داخل براي بومی‌سازي، افزودن دستگاه‌های تزریق پلاستیک گامی بلند و برگ سبزی به سوی پیشتازی در صنعت و روشنایی  برای این شرکت محسوب شد.

 

محصولات شرکت الکتریکی پارمیس

شرکت الکتریکی پارمیس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات الکتریکی و روشنایی کم مصرف، فوق کم مصرف، ترانس های الکتریکی و… می باشد. در ادامه به معرفی تعدای از محصولات شرکت الکتریکی پارمیس می پردازیم:

نمایندگی پارمیس ملارد و شهریار

  • لامپ LED
  • لامپ کم مصرف
  • لامپ فلورسنت
  • لامپ متال هالید سرامیکی
  • پنل سقفی توکار
  • چراغ های صنعتی

 

لامپ ال‌ ای‌ دی (LED)

لامپ ال‌ای‌دی (لامپ LED) نوعی لامپ‌ است که برای روشنایی از دیود نورافشان استفاده می‌کند. در واقع این لامپ یک دیود نورافشان نیمه رسانا است که زمانی که جریان الکتریکی از آن عبور می‌کند از خود نور مرئی منتشر می­کند. این لامپ‌ها که در ابتدا بیشتر به عنوان چراغ در درون دستگاه‌های الکترونیکی کاربرد داشتند، با مزایای لامپ ال ای دی سقفی و همچنین کاربردهای لامپ ال ای دی سقفی ، این محصولات توانسته اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.

نمایندگی فروش محصولات پارمیس اندیشه

کلمه LED مخفف کلمات Light emitting diode  ( دیود ساطع‌کننده نور) است. دیودهای ساطع‌کننده نور در واقع جزء خانواده دیودها هستند که زیرگروه نیمه هادی‌ها به‌شمار می‌آیند. خاصیت متمایز کننده ال‌ای‌دی‌ها نسبت به سایر نیمه‌هادی ها این است که با گذر جریان الکتریکی از آن‌ها مقداری انرژی به صورت نور از آن‌ها ساطع می‌شود.

 

کاربردهای لامپ LED

LED ها که از دهه‌های گذشته در تجهیزات الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گرفتند، عموماً برای نمایش خاموش یا روشن بودن نمایشگرها در لوازم مولتی مدیا و نیز نشان‌گر آماده به کار بودن لوازم الکتریکی و ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفتند. اما در حال حاضر LED ها به نحوی ساخته می‌شوند که نور را در جهت خاصی متمرکز کنند. آنها معمولاً داخل یک محفظه شفاف گنبدی شکل کوچک قرار می‌گیرند و در سایز یک چوب کبریت هستند و به‌ سختی می‌شکنند. بزرگ‌ترین ایراد لامپ‌های LED رنگ آن‌ها بود. اما اکنون به آسانی با تغییر در ساختار فیزیکی و مواد تشکیل‌دهنده LED، نور در رنگ‌ها و شدت‌های مختلف و با طول موج مشخص با رنگ کاملاً خالص تولید می‌شود. به عبارتی LEDها فاقد پرتوهای مادون قرمز و فرابنفشی هستند که سایر صنایع روشنایی ایجاد می‌کنند و LEDها به سلامت چشم و محیط آسیب نمی‌رسانند که این مساله نیز یکی از مزایای لامپ ال ای دی است.

نمایندگی فروش محصولات روشنایی پارمیس ملارد

لامپ‌های ال‌ای‌دی ابتدا به عنوان لامپ‌های نشان‌گر و با نور کم، در وسایل الکتریکی به کار می‌رفتند، بعدها استفاده از آن‌ها به بخش روشنایی گسترش یافت و با نور سفید آن با روشنایی مطلوب و مصرف کم تولید شدند. قدم بعدی کمک به تکامل تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی بود که در آنها نور پشت نمایشگر کریستال مایع به جای لامپ فلورسنت توسط LED ها تأمین می‌شد؛ به تدریج نمایشگرهایی با فناوری ال‌ای‌دی جایگزین نمایشگرهای ال‌سی‌دی شده اند.

نمایندگی پارمیس در شهریار

مزایای لامپ‌ ال ای دی

لامپ های LED مزایای و ویژگی های مختلفی دارند که از جمله مهمترین مزایای لامپ ال ای دی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • طول عمر

طول عمر اولین و مهم‌ترین معیار، در لامپ‌های ال‌ای‌دی محسوب می شود. لامپ‌ها LED طول عمری بین ۵۰ هزار تا ۶۰ هزار ساعت دارند. این طول عمر در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار بیشتر است.

 

  • بازده نوری

از دیگر مزیت های لامپ های ال‌ای‌دی می‌توان به بازده نوری بالای این لامپ ها اشاره نمود. در حال حاضر لامپ‌های LED بازده‌ای بین ۷۴ تا ۱۲۰ لومن بر وات را دارا می‌باشند و این در حالی است که این مقدار برای لامپ‌ رشته‌ای ۱۰ تا ۱۵ لومن بر وات است. برای لامپ‌ کم ‌مصرف ۴۵ تا ۶۵، برای لامپ‌های بخار جیوه ۳۵ تا ۶۰، برای لامپ‌های بخار سدیم ۶۰تا ۱۱۰ و برای لامپ‌های متال هالید ۷۵ تا ۸۵ لومن بر وات می‌باشند.

نمایندگی پارمیس تهران

  • تعداد خاموش روشن

طول عمر این لامپ‌ها به هیچ وجه تابعی از تعداد روشن و خاموش شدن نیست، می‌توان این لامپ‌ها را میلیون‌ها بار روشن و خاموش کرد. در واقع طول عمر لامپ تنها به مدت زمان روشن بودن بستگی دارد.

 

  • تنظیم شدت نور

امکان تنظیم نور در لامپ‌های ال ئی دی با استفاده از تکنولوژی PWM که کنترل سطح ولتاژ به کمک تغییر پهنای پالس است و در اکثر میکروکنترلرها موجود است به راحتی امکانپذیر است. با توجه به مواردی که به عنوان مزایای لامپ ال ای دی ذکر شد، بدیهی است که کاربرد لامپ ال ای دی بیش از سایر لامپ هایی مانند لامپ کم مصرف یا لامپ رشته ای است و در نورپردازی مزیت بزرگی محسوب می شود.

 

  • رنگ نور

رنگ نور یک لامپ LED  (چراغ ال ای دی ) با معیاری به اسم دمای رنگ بر حسب کلوین توصیف می‌شود. دمای رنگ برای مشخص کردن رنگ منبع نور از طریق مقایسه آن با رنگ یک جسم سیاه تشعشع ‌کننده استاندارد به کار می‌رود. جسم سیاه، چیزی شبیه پلاتین است که هیچ نوری منعکس نمی‌کند و کل نوری که به آن تابیده می‌شود را جذب می‌کند.هر چه عدد دمای رنگ بالاتر باشد، رنگ نور بیشتر به محدوده رنگ‌های سفید و سرد نزدیک است و هر چه این عدد کوچک‌تر باشد رنگ نور به محدوده رنگ‌های گرم نزدیک‌تر است. براین اساس دمای رنگ بیشتر از ۴۰۰۰ کلوین به عنوان نور سرد و دمای رنگ پایین‌تر از ۳۰۰۰ کلوین به عنوان نور گرم در نظر گرفته می‌شود.

نمایندگی صنایع الکتریکی پارمیس ملارد

  • اشعه های لامپ

میزان اشعه فرابنفش لامپ‌های LED و لامپ اس ام دی بسیار کم است. اما به هر حال نورهای سفید لامپ‌ها از نورهای زرد آنها، اشعه فرابنفش بسیار کمتری دارند. در لامپ‌های کم مصرف و مهتابی، پس از اینکه بخار جیوه موجود در لامپ تحریک می‌شود و از خودش نور فرابنفش تولید می‌کند، این نور با گذر از لایه فسفر که در لایه داخلی شیشه لامپ قرار دارد، به نور مرئی تبدیل می‌شود. اگر کیفیت لایه فسفر روی شیشه لامپ کم باشد یا اینکه به مرور زمان در اثر ضربه فرو بریزد، اشعه ماورای بنفش، به صورت مستقیم وارد محیط می‌شود. اشعه ماورای بنفش یک اشعه سرطانزا است.

نمایندگی فروش محصولات روشنایی پارمیس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پارمیس را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پارمیس

X