بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پارس شعاع توس

نمایندگی پارس شعاع توس

نمایندگی پارس شعاع توس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه )  محصولات برند پارس شعاع توس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پارس شعاع توس

پارس شعاع توس یکی از برندهای مطرح و با کیفیت صنعت روشنایی است. در این صنعت تا به امروز خیلی از اشخاص در تلاش بوده اند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات روشنایی را طراحی و تولید کنند گرچه شرکت پارس شعاع توس تا به امروز موفق هم بوده است. بازار رقابتی صنعت نور و روشنایی به گونه ای است که در مدت کوتاهی پارس شعاع توس به ثبت رسیده و شروع به فعالیت می کند و کمتر شرکتی پیدا می شود که محصولات با کیفیت و با گارانتی اصلی تهیه و طراحی کند. در دهه 90 خورشیدی شرکت پارس شعاع توس تولیدکننده لوازم روشنایی با شعار بزرگترین تولید کننده انواع لامپ فلورسنت و ال ای دی شروع به فعالیت کرد و به معروفیت رسید. پس از ثبت و معرفی، شرکت پارس شعاع توس خیلی سریع شروع به توسعه و بالا بردن راندمان کاری خود کرد.

نمایندگی پارس شعاع توس

محصولات شرکت پارس شعاع

نمایندگی پارس شعاع توس در ملارد

همان‌طور که گفته شد شرکت تولیدی پارس شعاع در حوزه صنعت روشنایی و الکتریک فعال است. بنابراین این شرکت طیف گسترده و متنوعی از انواع لامپ‌های کم‌مصرف و چراغ‌های LED را تولید می‌نماید. علاوه‌بر این از دیگر محصولات متنوع شرکت پارس شعاع می‌توان به انواع گوناگون کلید مینیاتوری خودکار، انواع محافظ و همچنین چسب برق نیز اشاره نمود. کیفیت و تنوع انواع لامپ پارس شعاع توس و یا چراغ ال ای دی پارس شعاع توس عوامل مهمی در پرفروش بودن محصولات این شرکت به شمار می‌رود. گروه صنعتی پارس شعاع در تولید این نوع محصولات به ویژه انواع چراغ ال ای دی و انواع لامپ علاوه‌بر کیفیت و کارایی به زیبایی ظاهری این نوع محصولات نیز توجه ویژه‌ای دارد از همین رو محصولات شرکت پارس شعاع عموما در حکم یک المان دکوراتیو نیز قابل بررسی می‌باشد و سلایق گوناگون مشتریان را برآورده خواهد کرد. در ادامه به بررسی برخی محصولات پرفروش شرکت تولیدی پارس شعاع خواهیم پرداخت.

تولیدات کارخانه لامپ پارس شعاع توس

شرکت لامپ پارس شعاع، محصولاتی با تنوع بالا تولید می کند و شما می توانید خرید اینترنتی لامپ پارس شعاع توس را از سایت ساوه الکتریک انجام دهید. این لامپ ها عبارتند از:

نمایندگی پارس شعاع توس در اندیشه

انواع لامپ پارس شعاع توس

  • لامپ ال ای دی حبابی : 7 تا 15 وات با رنگ نورهای متنوع
  • لامپ ال ای دی استوانه ای : 20 تا 50 وات
  • لامپ ال ای دی اشکی : 6 وات ال ای دی
  • لامپ ال ای دی شمعی : 6 وات ال ای دی
  • چراغ دایره ای
  • انواع چراغ خطی
  • چراغ های توکار
  • چراغ های روکار
  • چراغ سنسوردار
  • چراغ ریلی COB
  • انواع پروژکتور
  • سنسور کلید هوشمند
  • چراغ سقفی
  • و محصولات جانبی

محصولات پر فروش شرکت پارس شعاع توس

  • چراغ پنلی

به طور کلی چراغ ال ای دی پارس شعاع توس دارای انواع گوناگونی می‌باشد. یکی از پرفروش‌ترین این نوع محصولات چراغ پنلی پارس شعاع توس است. این نوع چراغ‌ها در واقع برای روشنایی فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایندگی پارس شعاع توس

چراغ پنلی پارس شعاع توس اصولا یک چراغ ال ای دی با مصرف بسیار پایین است. همچنین جنس مواد اولیه که در این نوع محصولات به کار می‌رود بسیار مرغوب بوده و از قطعات با کیفیتی نیز برخوردار است. علاوه‌بر این‌ها یک چراغ پنلی پارس شعاع توس دارای شدت نور مطلوب و روشنایی یکنواخت است که سبب می‌شود به چشم کاربران آسیبی وارد نیاید.

نمایندگی فروش محصولات پارس شعاع توس در شهریار

شرکت پارس شعاع نور با بهره‌گیری از تکنولوژی SMD و COB در تولید انواع چراغ ال ای دی از جمله چراغ پنلی بر خلاف نسل پیشین چراغ‌های روشنایی محصولات باکیفیت‌تری را تولید و در بازار عرضه نموده است. این چراغ‌ها مضاف بر این‌که دارای شدت نور بالا و کیفیت نوردهی مناسبی هستند کم‌ترین میزان تولید گرما را نیز دارند. این ویژگی نیز  از آن دسته ویژگی‌های مطلوب و مهم در پرفروش شدن محصولات این شرکت می‌باشد.

  • لامپ ال ای دی حبابی ۱۲ وات

داشتن روشنایی با کیفیت و قوی یکی از نیازهای اولیه و اساسی برای همه ما به شمار می رود و برای دسترسی به این نوع روشنایی استفاده از تجهیزات نورپردازی شرط اصلی می باشد و امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا از ابزار روشنایی بروز استفاده می شود که یکی از پرکاربردترین و جدیدترین آنها لامپ ال ای دی هستند.

نمایندگی پارس شعاع توس

نمایندگی پارس شعاع توس در البرز

لامپ ال ای دی 12 وات پارس شعاع توس در رده لامپ ها فوق کم مصرف بوده و به دلیل نوردهی مطلوب و یکنواخت و هم چنین مصرف کم، در رده A انرژی قرار گرفته است و توانسته است جایگزین مناسبی برای لامپ های کم مصرف و رشته ای شود. از جمله ویژگی های نوری این محصول پخش نور یکنواخت و مطلوب، نوری فاقد تشعشعات مضر مانند اشعه ایکس و مادون قرمز، نوری بدون پرش و سوسو و هم چنین نوردهی گسترده و وسیع در محیط اشاره کرد.

این المان روشنایی فاقد فلز سمی جیوه در ساختار خود بوده و همینطور کاهش گازهای گلخانه ای در محیط می شود، که برای دوستداران محیط زیست این موضوع هائز اهمیت می باشد. ویژگی های ظاهری این چراغ داشتن ارتفاع 120 میلی متر و قطر 60 میلی متر است و با داشتن 2 سال ضمانت و طول عمر 30000 ساعت سبب خرید خوب و مقرون به صرفه ای برای خریداران می شود.

کاربردها و مزایای استفاده

لامپ LED ۱۲ وات پارس شعاع توس برای محیط های

  • خانگی
  • اداری
  • سالن های پذیرایی
  • نمایشگاه

و غیره کاربرد دارد. از نقاط قوت این محصول نیز می توان طول عمر ۳۰ هزار ساعت، رتبه مصرف انرژی A، عدم تولید نورها و گازهای مضر و همچنین صرفه جویی ۸۵ درصدی برای مصرف انرژی اشاره کرد.

نمایندگی پارس شعاع توس فردیس

  • کلید مینیاتوری

یکی دیگر از محصولات پرفروش تولید شده توسط شرکت پارس شعاع توس انواع کلید مینیاتوری خودکار می‌باشد. کلید مینیاتوری پارس شعاع توس قطعه‌ای الزامی برای هر مدار است. این نوع محصولات عموما در ساختمان‌ها و در تابلوهای برق ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی پارس شعاع توس

مواد اولیه استفاده شده در تولید کلید مینیاتوری پارس شعاع توس از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود می‌باشد. از همین‌رو این محصولات شرکت پارس شعاع دارای استاندارد ملی و حتی استاندارد اروپا می‌باشند. شرکت پارس شعاع توس همچنین انواع کلیدهای مینیاتوری خود را تا ۵ سال گارانتی می‌نماید و به مشتریان خود از این طریق بابت کیفیت و کارایی این نوع محصولات اطمینان خاطر می‌بخشد.

خدمات پس از فروش محصولات پارس شعاع توس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پارس شعاع توس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پارس شعاع توس

X