بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پارس اپال

پارس اپال

نمایندگی اسنوا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات پارس اپال در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پارس اپال

شرکت پارس اپال – مهفام جام با هدف تولید ظروف اپال با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان فعالیت خود را در سال 1376 آغاز نمود و با همکاری گروهی از متخصصان این صنعت و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا در سال 1383 تحت لیسانس الکتروگلس انگلستان به بهره برداری رسید و محصولات خود را با برند پارس اپال به بازار عرضه کرد. موفقیت در تولید ظروف اپال برای اولین بار در ایران و خاورمیانه عصر جدیدی را در صنعت ظروف آشپزخانه و پذیرایی فراهم نمود.

نمایندگی پارس اپال

نمایندگی پارس اپال در ملارد

پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد. اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن می باشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی می باشد.

ویژگی های ظروف پارس اوپال

  • پارس اپال همیشه در تلاش بوده است تا انواع ظروف خود را با کیفیت بسیار بالایی روانه بازار کند .
  • محصولات پارس اوپال از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .
  • ظروف پارس اوپال با توجه به طراحی های خلاقانه و هنری که دارد از محبوب ترین ظروف در بازار به شمار می رود .
  • محصولات پارس اوپال علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی کشور به مناطق بین المللی هم نیز صادر می شوند.
  • ظروف پارس اپال با بالاترین استاندارد جهانی روانه بازار می شوند .
  • نقش و نگار و طراحی های ظروف پارس اپال از دوام بالایی برخوردار هستند و به راحتی درون ماشین ظرفشویی و با شستو شو از بین نمی روند.

نمایندگی پارس اپال فردیس

پرفروش ترین سرویس های پارس اوپال

مدل Radish

این نوع سرویس ظروف از سرویس های 28 پارچه می باشد که با توجه به تعداد اقلامی که دارد برای تعداد افراد 6 نفر کاربرد خواهد داشت و همچنین قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین لباسشویی را دارند و مقاوم به حرارت و ضربه می باشند .

نمایندگی پارس اپال-Radish

مدل Lavender

این نوع سرویس اوپال به صورت 28 پارچه به فروش می رسد که به صورت 6 نفره می باشد و شامل ظروفی چون بشقاب غذاخوری ، دیس ، بشقاب خورش خوری ، نمک پاش ، پیاله ، پیش دستی ، ظرف سالاد می شود . این مدل سرویس آرکوپال با توجه به طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین سرویس ظروف آرکوپال ها به شمار می رود .

نمایندگی پارس اپال-Lavender

نمایندگی پارس اپال در اندیشه

طرح Pooh

در این برند سرویس آرکوپال ها کودک پارس اوپال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، این نوع سرویس کودک 5 پارچه برای یک کودک مناسب است و شامل بشقاب غذاخوری ، پیش دستی ، نعلبکی ، پیاله ، فنجان . می شود . از دیگر ویژگی هایی که این مدل ظروف دارد می توان به قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست وشوی آن درون ماشین ظرفشویی اشاره کرد .

نمایندگی پارس اپال-pooh

مدل 229

این مدل سرویس ظروف آرکوپال دارای طرحی بسیار زیبایی است نقش و نگار های ان بسیار ظریف و زیبا کار شده است ، با طلا تزیین شده است اما قابلیت استفاده درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارا می باشد ، از جمله از ظروفی که این سرویس دارد می توان به ظرف سالاد ، پیش دستی ، نمک پاش ، پیاله ، بشقاب غذاخور و خورش خوری و دیس اشاره کرد .

نمایندگی پارس اپال-فیدان

نمایندگی پارس اپال البرز

مدل Linda

یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های پارس اپال مدل Linda می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مورد سلیقه افراد بسیار زیادی به شمار می رود ، این نوع سرویس به رنگ سفید شفاف می باشد اما در حاشیه های آن دور تا دور گل های رنگی زیبای کار شده است که زیبایی آن را جندین برابر افزایش می دهد .

نمایندگی پارس اپال-Linda

خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی

انتخاب ظروف غذاخوری با توجه به اهمیت آن‌ها در زیبایی میز و پذیرایی در مهمانی می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیبایی این ظروف بسیار مهم است اما در کنار آن نکات دیگری هم هستند که باید هنگام خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات آن می‌پردازیم.

نمایندگی پارس اپال در شهریار و ملارد

  • اولین و یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که قرار است این ظروف برای پذیرایی از چند نفر استفاده شوند؛ حتی اگر فکر می‌کنید، که تصمیم ندارید مهمانی‌های بزرگی در خانه خود برگزار کنید، بهترین حالت انتخاب سرویس‌های ۱۲ نفره است؛
  • نکته مهم دیگر در رابطه با انتخاب ظروف با توجه به شکل و اندازه آن‌هاست، شکل ظروف در زیبایی آن‌ها بسیار تأثیر گذار است، همچنین اندازه ظروف برای جای‌گیری آن‌ها در کابینت‌ها و ظرف‌شویی اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سایز ظروف و اندازه فضای درون کابینت شما مغایرت داشته باشد، درب کابینت بسته نخواهد شد و نه تنها نمای زیبایی ندارد بلکه باید به فکر محلی جدید برای نگهداری این ظروف باشید؛
  • در مرحله بعد به انتخاب طرح و رنگ ظروف توجه ویژه داشته باشید؛ به رنگ غالب در آشپزخانه و سایر ظروف آشپزخانه‌‌تان توجه کنید؛ نکته‌ای که اینجا باید ذکر کرد این است که ظروف سفید با طرح‌های ظریف و زیبا بهترین انتخاب هستند، درست است که ظروف رنگی بسیار جذاب و وسوسه برانگیزند اما مناسب مهمانی‌های رسمی نیستند و بیشتر در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی کاربرد دارند؛ پس در صورتی که به دنبال سرویس غذاخوری و پذیرایی برای مهمانی‌های رسمی هستید یا می‌خواهید ظروفی را تهیه کنید که در همه شرایط بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، سفید بهترین گزینه است؛
  • نکته مهم دیگر این است که ظروف انتخابی شما قابلیت استفاده در ماکروویو و شستشو با ماشین ظرف‌شویی را داشته باشند؛ این قابلیت به این معناست که این ظروف در برابر حرارت مقاوم‌اند و طرح و نقش آن‌ها بر اثر حرارت و مواد شوینده پاک نمی‌شود.

نمایندگی فروش محصولات پارس اپال اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پارس اپال را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پارس اپال

X