بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پاتن پدیده تبریز

 

نمایندگی پاتن در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند پاتن پدیده تبریز در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

کفش پاتن پدیده تبریز

شرکت کفش پاتن پدیده با جمعی صمیمی از بهترین مدیران فعال فروش کفش در دهه ۸۰ مجموعه ای را برای بازارشناسی، طراحی و تولید و توزیع سراسری بهترین پایپوش ها و برندهای برتر در مرداد ماه سال ۸۹ بنا نهاد. آن ها با هدف ایجاد استوارترین پل ارتباطی بین صنایع تولیدی کفش با شرکت ها، فروشگاه ها و موسسات دست اندر کار فروش کفش فعالیت جدی و رسمی خود را اغاز کردند.

برند کفش پاتن پدیده در نیمه نخست سال ۱۳۹۲ در راستای توسعه تولید کفش و پایپوش های ایمنی و صنعتی با کیفیت، هم عرض تولیدکنندگان این محصول قرار گرفت و با رویکرد ارتقاء کیفیت کفش های ایمنی تولیدی در شهر تبریز و با استقرار ماشین الات و دستگاه های پیشرفته و همچنین دستگاه های تزریق مستقیم این مهم را عملی نمودند.

در حال حاضر محصولات جدید و صادراتی این شرکت با سرپنجه کامپورزیت مقاوم و منطبق بر معیارهای جهانی و سازمان ملی استاندارد ایران تولید و عرضه میگردد. درج ضمانت ۱۲ ماهه کالا در زیره کفش های تولیدی بیانگر بکارگیری مرغوب ترین مواد و ملزومات مصرفی در ساختار ان می باشند. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصولات از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر ایران و نیز صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

نمایندگی پاتن در ملارد

شرکت پاتن در تولید تمامی محصولات ایمنی و پوشاک کار سعی در استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه نموده است، حتی بنا به درخواست مشتری در بسیاری از موارد کیفیت مواد و ملزومات استفاده شده طبق سفارش خاص خریدار انجام پذیرفته است.

خاطرنشان میسازد این شرکت در تاریخ ۱۳۹۰٫۰۲٫۱۹ تحت شماره ثبتی ۳۱۵۲۷ در اداره ثبت شرکت های تبریز ثبت گردیده و دارای شناسه ملی بشماره ۱۰۲۰۰۳۹۷۰۴۱ و کد فعالیت اقتصادی و پروانه بهره برداری صنعتی و گواهینامه ثبت نام در نظام مالیاتی ارزش افزوده و سایر گواهی ها و تاییدیه های کیفی مرتبط با تولیدات خویش می باشد.

کفش ایمنی چیست؟

نمایندگی پاتن در شهریار

در میان تجهیزات ایمنی، کفش ایمنی یکی از مهم ترین تجهیزات کاربران در هنگام کار در کارگاه ها، تعمیرگاه ها، کارخانجات و … به حساب می آید؛ این کفش ها وظیفه حفاظت از پای کاربران را در زمان انجام کار به عهده داشته و از ورود هرگونه خطرات احتمالی جلوگیری می کنند. بهترین مدل های کفش های ایمنی دارای زره فولادی یا کامپوزیت در قسمت جلویی کفش می باشند که مقاومت آن ها بیشتر از ۲۰۰ ژول می باشد. ممکن است در هنگام انجام کار، به علت سقوط اجسام سنگین، انگشتان پا قطع شده و یا دچار آسیب جدی شوند اما با استفاده از این محصول، می توان از بروز چنین مواردی جلوگیری نمود.

انواع کفش لیمنی و کاربردهای آن:

  • کفش ایمنی با زیره (RUBER ) لاستیک:

این مدل را می توان به عنوان برترین و مقاوم ترین انواع کفش ایمنی به حساب آورد که با نقطه ذوب ۲۷۰ درجه، بهترین گزینه در محیط های اسیدی مانند اسید سولفوریک ۹۸ درصد بوده و حتی در شرایط بسیار پر حرارت مثل اماکن نزدیک به کوره های ذوب هم استفاده های فراوانی از آن ها می شود. در واقع این محصول، به علت داشتن زیره RUBER، سنگین ترین نوع از کفش های ایمنی می باشد.

  • کفش ایمنی با سرپنجه فولادی با زیره تی پی یو _ پی یو (pu _ tpu) :

کفش های زیره تی پی یو، جدید تر و با کیفیت تر از کفش های پی یو می باشند و در مقابل عواملی مثل خوردگی، ساییدگی و حرارت دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند؛ همچنین درجه ذوب آن ها ۱۷۰ درجه سانتی گراد بوده و برای کار در اماکنی با غلظت اسید بالا و حرارت زیاد و همچنین محیط های ماشینکاری و اماکن آغشته به آب و صابون بهترین انتخاب به حساب می آیند. وزن این محصول، که به شکل ترکیبی دو لایه با مواد پی یو تولید می شود، از کفش های ایمنی پی یو سنگین تر می باشد.

نمایندگی پاتن در اندیشه

  • کفش ایمنی با سر پنجه فولادی:

این مدل ها متداول ترین نوع کفش های ایمنی در میان کاربران می باشد که ویژگی های آن ها عبارتند از:

  1. سبک بودن کفش
  2. خاصیت ضد لغزش
  3. خاصیت ضد سایش آن ها
  4. مناسب برای محیط های اسیدی رقیق
  5. مناسب برای محیط های نفتی و روغنی
  6. مناسب برای خط مونتاژ کارخانه ها
  7. دارای درجه ذوب 80 سانتی گراد

 

  • کفش ایمنی کانداکتیو:

این مدل کفش ها مناسب برای استفاده در اماکن با خطر انفجار می باشند و علت این امر، هادی جریان برق بودن آن ها است.

  • کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت

نمایندگی پاتن در فردیس

این کفش، متناسب اماکنی می باشد که امکان برق گرفتگی در آن ها زیاد باشد، در واقع در ساخت این محصول، هیچ نوع فلزی به کار نرفته و عایق برق می باشد که به دو شکل محافظ فشار ضعیف و محافظ فشار قوی در بازار موجود است.

مزایای کفش ایمنی در محیط کاری ؟

نمایندگی پاتن در شهریار

از مزایای این کفش ها به ضد لغزش و ضد سایش بودن آن ها میتوان اشاره کرد و مناسب ترین کفش برای محیط های نفتی-روغنی، اسیدی و همچنین خط مونتاز کارخانه ها می باشند.

کفش های ایمنی افرادی که با برق سروکار دارند و محل هایی که جریان الکتریسته در آن جا وجود دارد مانند تکنسین برق ساختمان ها، کادر فنی تاسیستات برق  پرسنل فنی ادارات برق بایستی فاقد هرنوع قطعات فلزی باشد.

نمایندگی فروش محصولات پاتن پدیده تبریز در ملارد

لزوم پوشیدن کفش کار چیست؟

  • لزوم پوشیدن کفش ایمنی برای فرد در زمان هایی است که یکی از موارد ذیل وجود داشته باشد:
  • در هنگام جابجایی و بلند کردن اشیاء سنگین یا ابزارالات ممکن است سقوط کنند و بر روی پای کارکنان بیافتند.
  • در جابجایی لوله ها، تنه های درختی، سنگ ، چرخ یا اجسامی که شکل گرد دارند و ممکن است روی پاها بچرخند.
  • خطر افتادن وسایل و ابزارهایی تیز مانند چاقو، تبرها، میخ ها، فلزات، عینک و غیره.
  • کار با کابل های برق جریان دار که ممکن است الکتریسیته زیادی تولید کنند.

کفش کار ایمنی مناسب برای هر شغل

هر صنعت نیاز به کفش ایمنی دارد که برای مقابله با خطرات خاص طراحی شده است. به عنوان مثال ، پوشیدن کفش های ایمنی برای مشاغل در صنعت ساخت و ساز که خطر افتادن اجسام سنگین روی پای کارگران یک نگرانی روزانه است ضروری و لازم است. کفش های مقاوم در برابر حرارت در صنایع سنگفرش و فلز گرم از پا در برابر سطوح گرم محافظت می کنند. کفش های عایق در برابر ایجاد الکتریسیته ساکن محافظت کرده تا خطرات ناشی از جرقه آتش سوزی یا انفجار را کاهش دهند (و البته نباید آن را با جوراب های نایلونی ، پشم یا ابریشمی پوشید).

علائم روی کفش های ایمنی

نمایندگی پاتن در شهریار

SB : مخفف SAFETY BASIC است که پایه استاندارد کفش ایمنی می باشد. کفش ایمنی باید دارای یک سرپنجه SB فلزی با مقاومت ضربه پذیری 200 ژول باشد.

S1 : دارا بودن خصوصیات SB و داشتن خاصیت آنتی استاتیک ، جذب انرژی در ناحیه پاشنه و مقاومت به نفت کوره و مازوت و مواد روغنی

S2 : دارا بودن خوصصیات S1 و مقاومت رویه کفش در برابر آب

S3 : دارا بودن خصوصیات S2 و مقاومت به نفوذ اجسام تیز و برنده به کف پا مانند براده و…

نمایندگی پاتن در ملارد و شهریار

S4 خصوصیات آنتی استاتیک ، جذب انرژی در ناحیه پاشنه کفش، مقاومت به نفت کوره، مازوت و مواد روغنی، سرپنجه مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری و کاملا ضد آب

S5 خصوصیات S4 و مقاومت به نفوذ اجسام تیز و برنده به کف پا

 

علائم کفش ایمنی در برابر لغزش تست لغزش کفش های ایمنی در سه طبقه دسته بندی می شوند:

 

  • SRA : تست لغزش کفش بر روی یک کاشی سرامیکی مرطوب با محلول صابون رقیق شده مانند سولورید سولفات سدیم
  • SRB : تست لغزش زیره کفش بر روی فولاد با گلیسرول
  • SRC : در صورتی که کفش بتواند از هر دو آزمون بالا قبول شود.

 

کد P برای وصله مثلثی روی کفش ایمنی چه چیزی را نشان می دهد؟

 

وصله مثلث سبز CSA نشان دهنده حفاظت از سوراخ شدن کف پا با پنجه محافظ درجه 1 برای مقاومت در برابر ضربه تا 125 ژول است. محافظ پنچری کفی برای مقاومت در برابر نیرویی که کمتر از 1200 نیوتن (270 پوند) نباشد طراحی شده است.

کفش های ایمنی مورد تایید CSA چیست؟

کفش‌های دارای تاییدیه CSA برای زنان، حفاظت از سوراخ شدن تنها با پنجه محافظ درجه 1 را برای مقاومت در برابر ضربه‌هایی تا 125 ژول ارائه می‌دهند. محافظ پنچری کفی برای مقاومت در برابر نیرویی نه کمتر از 1200 نیوتن (270 پوند) طراحی شده است. کفش های ایمنی برای محافظت از پا در برابر آسیب های مختلف طراحی شده اند.

خدمات پس از فروش محصولات پاتن اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پاتن پدیده تبریز را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پاتن پدیده

پیام بگذارید

X