بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی وینوپلاستیک

نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار

نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند وینوپلاستیک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

وینوپلاستیک

وینوپلاستیک یکی از شرکتهای فعال در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری درایران است. این شرکت رسما فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده است و هم اکنون تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانجات تولیدی لوله و اتصالات PVC-U (پی‌ وی‌ سی سخت) گردیده است.

این شرکت تولیدی و صادراتی ، با رعایت استانداردهای بین‌المللی در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و بکارگیری نیروی انسانی کارآزموده و مجرب و آشنا به علم روز دنیا ،مدیریت علمی و متعهد ، و داشتن مدرن‌ترین دستگاه‌ها و کامل‌ترین آزمایشگاههای تولید لوله و اتصالات پلیمری، علاوه بر موفقیت در حوزه تولید داخلی هم اکنون بزرگ‌ترین صادرکننده لوله و اتصالات PVC کشور هم می‌باشد و تاکنون به کشورهای عراق ،افغانستان، ارمنستان،ترکمنستان، امارات متحده عربی و گینه صادرات داشته است.

نمایندگی وینوپلاستیک در ملارد

وینوپلاستیک ،بعنوان بزرگترین کارخانه تولید لوله و اتصالات پی‌وی‌سی سخت در استان تهران، علاوه بر نوآوری در تولید لوله‌های سابداکت چندکاناله و لوله‌های ضدصدا، طبق نامه شماره ۶۰/۶۹۸۲۶ وزارت صنایع به عنوان تولیدکننده انحصاری لوله‌های PVC-U سایز ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ میلیمتر در ایران معرفی گردیده است.

وجود مزیت‌های فراوان، همراه با تنوع تولید در سایز و فشارهای کاری، کیفیت بالای محصولات و رعایت کلیه استانداردهای مواد اولیه، محصول و فرآیند، داشتن تکنولوژی برتر، مدیریت علمی و تجهیزات مدرن و داشتن آزمایشگاه همکار اداره استاندارد، شرکت وینوپلاستیک را به عنوان یک تولیدکننده برتر و تأمین‌کننده بخشی از نیازهای شبکه‌های آب و فاضلاب کشور، در کنار و همیار شرکت‌ آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی قرار داده است.

طراحی سیستم های لوله کشی

نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار

طراحی اولیه لوله و اتصالات بر اساس نیازهای کاربردی لوله‌کشی و با هدف انتقال مواد و سیالات از یک نقطه به نقطه دیگر انجام می‌گیرد. طراحی دقیق نیز با توجه به معیارهایی مانند نوع مواد منتقل شده، افت فشار مجاز یا اتلاف انرژی، سرعت مطلوب، محدودیت‌های فضا، نیازهای نهایی فرایند کاری مانند تخلیه آزاد یا نیاز به جریان مستقیم، آنالیز تنش و در نهایت دمای مواد یا مایعات انجام می‌شود. سیستم‌های لوله‌کشی به مهندسی، طراحی، ساخت و نصب حساب شده نیاز دارند. در بعضی از موارد، سازه‌های خاص مانند ساختارهای T شکل، کانترول، پرتال‌های U شکل، پایه و غیره تنها به منظور پشتیبانی از لوله اتصالات ساخته می‌شوند تا وزن مشخصی از مایعات و سیالات با ایمنی هرچه تمام‌تر به نقطه‌ای دیگر انتقال یابند.

نمایندگی وینو پلاستیک در فردیس

نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار

مواد مورد استفاده برای ساخت لوله و اتصالات باید متناسب با شرایط کلی عملکرد سیستم مورد نظر انتخاب شوند. راهنمایی‌های لازم برای انتخاب ماده صحیح را می‌توان از کدهای استاندارد لوله‌کشی دریافت کرد. به عنوان مثال، کد ASME برای لوله‌های تحت فشار مانند لوله پی وی سی شامل بخش‌های متعددی در مورد لوله‌ برق، لوله‌های گاز صنعتی و هوا، لوله‌های تصفیه روغن و همچنین انواع لوله آب است. هدف اصلی تمامی اقدامات مذکور به دست آوردن این اطمینان است که ماده مورد استفاده در شرایط عملیاتی فشار، دما، خوردگی و فرسایش کاملا ایمن است و مشکلی در آینده پیش نخواهد آمد. در بخش بعدی تعدادی از مواد مورد استفاده در ساخت لوله اتصالات را مرور خواهیم کرد.

لوله و اتصالات فولادی

فولاد از پرمصرف‌ترین مواد موجود در ساخت لوله و اتصالات است. از فولاد آهنگری شده به شکلی گسترده برای اتصالات استفاده می‌شود، در حالی که فولاد ریخته‌گری شده برای کاربردهای خاص به کار می‌رود. در گذشته بسیاری از لوله های سایز بزرگ با استفاده از فولاد ساخته می‌شدند، اما وزن بالای آن‌ها باعث شده است که اکنون جای خود را به انواع لوله یو پی وی سی دهند.

نمایندگی وینو پلاستیک در اندیشه

لوله اتصالات چدنی

چدن مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد و هنوز هم در بعضی از کشورهای کمتر توسعه یافته برای سیستم‌های انتقال خاکستر، خطوط فاضلاب و خطوط آب زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چدن به صورت کلی شکننده است و برای خدمات نیروگاهی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

پلاستیک

پلاستیک در حال حاضر به عنوان پرمصرف‌ترین ماده جهان در ساخت لوله و اتصالات به حساب می‌آید. مزایای این ماده به قدری زیاد است که نمی‌توان به راحتی از آن صرف نظر کرد. در گذشته نگرانی‌های زیادی در مورد قابلیت بازیافت و تجزیه این ماده در طبیعت وجود داشت، اما اکنون با گسترش روزافزون لوله های یو پی وی سی این نگرانی تا حدودی رفع شده است، زیرا این ماده کاملا قابل بازیافت است. محبوب‌ترین انواع پلاستیک برای استفاده در لوله اتصالات به صورت زیر است:

 

  • ABS : اکریلونیتریل بوتادین استایرن یکی از پلاستیک‌های محکم است که بیشتر برای لوله کشی ساختمان‌های مسکونی به کار می‌رود. لوله‌های ABS سیاه‌رنگ بوده و نسبت به PVC نرم‌تر هستند. این لوله‌ها عمدتا برای سیستم‌های تخلیه مناطق سردسیر پیشنهاد می‌شوند.

 

  • CPVC : پی وی سی کلریده مقاومتی استثنایی در برابر دما و فشار بالا از خود نشان می‌دهد. لوله و اتصالات CPVC معمولا در سیستم‌های صنعتی و خطوط آب گرم ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شوند.

نمایندگی وینو پلاستیک در البرز

  • HDPE : پلی اتیلن با چگالی بالا آنقدر سخت و بادوام است که تقریبا برای تمامی نیازهای لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های ساخته شده از HDPE می‌توانند فشار آب را کاهش دهند، چرا که اصطکاک بسیار کمی دارند و آب به راحتی در داخل آن‌ها جریان می‌یابد.

 

  • PEX : پلی اتیلن متقاطع در سیستم‌های لوله‌کشی منازل برای انتقال آب سرد و گرم و همچنین سیستم‌های آشپزخانه و حمام آب شیرین به کار می‌رود. لوله‌های PEX به طور کلی بر اساس رنگ دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین لوله‌کش‌ها به راحتی می‌توانند خطوط آب گرم و سرد را تشخیص دهند.

 

  • پی وی سی: پلی وینیل کلرایدپراستفاده‌ترین نوع پلاستیک در ساخت لوله است و در ساخت انواع لوله و اتصالات و همچنین لوله های سایز بزرگ استفاده می‌شود. این پلاستیک معمولا برای دماهای بالا کاربرد چندانی ندارد، چرا که لبه‌های آن جمع می‌شوند. این ماده در ساخت لوله فشاری (تحت فشار) استفاده‌های زیادی دارد.

نمایندگی وینوپلاستیک شهریار

  • یو پی وی سی: نسخه‌ای توسعه یافته از PVC که در ساخت آن از نرم‌کننده استفاده نشده است. لوله های یو پی وی سی وزن بسیار کمی دارند و در برابر دما، مواد شیمیایی و ضربه بسیار مقاوم هستند. لوله استخری وینوهیدروپول که توسط شرکت وینوپلاستیک تولید می‌شود، از محصولات نام‌آشنای ایرانی است که مشتریان زیادی را از کشورهای منطقه به سمت خود می‌کشاند.

 

انواع اتصالات

انتقال مایعات و سیالات به بخش‌های مختلف ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. تغییر جهت و همچنین گسترش دادن لوله‌کشی با استفاده از اتصالات صورت می‌گیرد. در زیر مهم‌ترین اتصالات به کار رفته در سیستم‌های لوله‌کشی را بررسی خواهیم کرد.

 

اتصالات زانویی

  • این دسته از اتصالات برای تغییر مسیر لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که بر اساس عملکرد خود به سه دسته تقسیم می‌شوند:
  • اتصال زانویی تبدیل: برای تغییر مسیر لوله‌هایی به کار می‌رود که قطرهایی متفاوت دارند.
  • اتصال زانویی ۴۵ درجه: به منظور تغییر مسیر ۴۵ درجه‌ای سیستم لوله‌کشی به کار می‌رود.
  • اتصال زانویی ۹۰ درجه: اگرچه این اتصال می‌تواند مسیر لوله‌کشی را ۹۰ درجه تغییر دهد، اما گرفتگی لوله در آن‌ها بیشتر دیده می‌شود.

اتصالات سه‌ راهی

اتصالات کاهنده

اتصالات چهارراهی

بوشن

در میان اتصالات مهم دیگر می‌توان به ماسوره، اولت، آداپتور، پلاگ، فلنج و واشر اشاره کرد که هر کدام برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله و اتصالات وینوپلاستیک به روش POWER_SEAL

شرکت وینوپلاستیک لوله و اتصالات خود را به روش POWER_SEAL ارائه می‌کند که دارای خاصیت جوش پلیمری نیز هستند. رنگ این اتصالات سفید بوده و ظاهری زیبا را در لوله‌کشی‌های روکار به وجود می‌آورند. همچنین لوله فاضلاب ساختمان وینوپلاستیک به رنگ‌های نارنجی (تخلیه فاضلاب ثقلی)، آبی (برج‌سازی، بیمارستان و غیره)، زرد (ناودانی و لوله‌های پشت بام) و بدون خط راهنما (لوله‌های ونت و اگزاست فن) تولید می‌شوند. تمامی این موارد از جنس UPVC هستند. اتصالات پاورسیل دارای دو سر مادگی بوده و همین امر آن‌ها را از هرگونه داغ کردن لوله یا بکارگیری پلاگ و بوشن بی‌نیاز می‌کند. همچنین این محصولات با خاصیت جوش پلیمری طبق مبحث 16 مقررات ملی ساختمان ایران و نشریه 303 سازمان نظام مهندسی کشور تولید می‌شوند. لوله و اتصالات وینوپلاستیک مطابق با استاندارد ملی 9119 و 11215 هستند.

نمایندگی فروش محصولات وینوپلاستیک کرج

اتصالات موفه

اتصالات موفه در میان ابتکارات شاخص شرکت وینوپلاستیک قرار دارند که مشکل انقباض و انبساط سیستم‌های لوله‌کشی را تا حد زیادی برطرف می‌سازند. وزن بسیار سبک، مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا در برابر انواع مواد شوینده و اسیده‌ها و همچنین استحکام بالا در مقابل ضربات خارجی در میان مزایای این اتصالات قرار دارند.

بست های سایلنت وینوپلاستیک

نمایندگی وینوپلاستیک در شهریار

اهمیت استفاده از بست در لوله و اتصالات فاضلابی:

لوله کشی فاضلاب می بایست در قسمت های مختلف ساختمان از جمله رایزرهای عمودی و زیر سقفی به صورت مناسب مهار گردد چرا که طول عمر و بازدهی سیستم فاضلاب وابستگی زیادی به این کار دارد.

مزایای استفاده از بست روکش دار وینوپلاستیک:

در طراحی روکش بست ها، بالشتک های هوا تعبیه گردیده که باعث حذف لرزش سیستم  فاضلاب در حین عبور سیال شده و تاثیر بسزایی در کاهش صدای سیستم فاضلاب خصوصاً در نیمه شب دارد.

شیب بندی مناسب سیستم فاضلاب:

  • جریان فاضلاب در داخل شاخه های افقی ( لوله های قائم و لوله های افقی اصلی ) می بایست با شیب بندی مناسب و بطور ثقلی انجام گردد.
  • لوله های افقی باید شیب یکنواختی در جهت دور کردن فاضلاب از لوازم بهداشتی داشته باشند.
  • شیب برعکس در لوله های افقی فاضلاب مجاز نیست.
  • شیب لوله های افقی فاضلاب باید به اندازه ای باشد که سرعت جریان فاضلاب در داخل لوله حداقل برابر 7/0 متر بر ثانیه باشد تا شستشوی خود به خود لوله ها تامین شده و هیچ رسوبی در لوله باقی نماند.
  • شیب لوله های افقی فاضلاب نباید بیش از 4 درصد باشد.
  • حداقل مقدار شیب لوله های افقی فاضلاب برای لوله های با قطر اسمی متفاوت باید طبق جدول ذیل باشد: جدول صفحه 87 مبحث 16

نمایندگی فروش محصولات وینوپلاستیک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات وینوپلاستیک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات وینوپلاستیک

X