بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین در شهریار

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات نیکتاز پلیمر آذین در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت نیکتاز پلیمر آذین

شرکت نیکتاز پلیمر آذین با استعانت از پروردگار و تکیه بردانش , تجربه و پشتکار مدیران , همچنین با کمک نیروهای جوان ومتخصص خود به منظور تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیاز مشتری با برندهای نیکتازپلیمر, تکتازپلیمر و پارت پلیمرسمنان پا به عرصه تولید صنعت لوله و اتصالات پی وی سی درکشور عزیزمان نهاد. در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل لوله و اتصالات پی وی سی از سایز 20 تا 400 میلیمتر جهت مصارف آبرسانی , مخابراتی , ناودانی , فاضلابی و فاضلاب زیرزمینی مطابق با استاندارد ملی ایران ,استاندارد CE اروپا , گواهینامه ایزو 2015,9001 و گواهینامه فنی از مرکز راه مسکن و شهرسازی وظیفه خود می داند تولید مطمئن را در اختیار مشتری قرار دهد.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین ملارد

کیفیت, حق مشتریست , کیفیت حاصل یک فرآیند است که باید در تمامی مراحل تولید یک محصول به دقت به اجرا درآید. مواد اولیه , خطوط تولید , نیروی انسانی , کنترل کیفیت و آزمایشگاه , همگی در مسیری مشخص وهماهنگ با تفکر کیفیت محور, باید حرکت کنند تا کیفیت به بالاترین شکل ممکن به مشتری ارائه شود. شرکت نیکتاز پلیمر آذین یکی از برترین های این صنعت با 30 سال سابقه تولید لوله پلیکا واتصالات پلیکا محصولات خود را با بالاترین کیفیت , تولید و به بازار عرضه می کند.

 

لوله پی وی سی

لوله PVC  (لوله UPVC ) جزو اولین و معروفترین لوله‌های پلیمری است که به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت و از PVC انواع مختلفی لوله با کاربردهای مختلف تولید و به بازار عرضه شد. لوله‌های پی وی سی به سختی صدمه می‌بینند و داراری طول عمر زیادی هستند و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط محیطی دارند به سرعت در بین همگان به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد و توانست در بسیاری از پروژه‌ها جهت انتقال فاضلاب , آبرسانی و انتقال سیالات بکار برده شود. لوله پلیکا (پولیکا) با داشتن بالاترین خواص فنی و مکانیکی نیازهای اقتصادی و محیطی مناسبی را در دنیای امروز فراهم می‌نمایند. جدیدترین مدل از خانواده لوله‌های پلیکا (U-PVC) لوله مورد استفاده برای آب و فاضلاب در سراسر دنیا پوش فیت یو پی وی سی است که نشت نمی‌کند و به آسانی نصب می‌شود.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین اندیشه

در واقع همان لوله پلیکا ( پولیکا ) است که اولین تولید کننده این نوع لوله,  پلیکا (Polica) نام داشت و به به همین نام در ایران شناخته شد و عامه مردم نام پلیکا را برای لوله‌های UPVC خاکستری رنگ انتخاب کردند و نام پلیکا بر روی این نوع از لوله ماند.

لوله‌های PVC و UPVC در حال حاضر از پر مصرف‌ترین نوع لوله در ساختمانها و پروژه‌های ساختمانی است , بیشترین کاربرد لوله‌های upvc در انتقال فاضلاب است . با پیشرفت صنعت پلیمر و فرآیندهای تولید امروزه انواع مختلفی از لوله‌های u-pvc تولید می‌شود که نصب و سرعت اجرای این تولیدات بسیار بالا و سهل و انواع مختلفی که به لوله‌های سایلنت ( لوله بدون صدا ) است نیز تولید و به بازار عرضه شده است.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین در شهریار

اتصالات PVC  (پلیکا)

اتصالات  PVC  (پلیکا) چیست از مواد Poly Vinyl Chloride ساخته می شود که مخفف آن همان پی وی سی می باشد. این ماده از جمله مواد مقرون به صرفه‌ شناخته می‌شود که مقاوم در برابر ترک خوردگی است، تحت تاثیر اسیدها قرار نمی‌گیرد و می تواند سفت و محکم باشد.

به دلیل قدرت و انعطاف‌پذیری آن، PVC برای بسیاری از کاربردها استفاده می‌شود. بسته به عرضه آن می‌تواند برای انتقال ایمن مایع و گازها استفاده شود. به دلیل ترکیب آن، PVC محدود به حمل مایعات در دمای کمتر از ۱۴۰ درجه است، و به همین دلیل PVC  برای حمل آب گرم مناسب نیست.

 

مشخصات و کاربرد اتصالات PVC  (پلیکا)

اتصالات پی وی سی از نوع ۴۰ ، اتصالات فشاری است که برای آب آشامیدنی، آب سرد، آبیاری، زمین‌های گلف و استفاده در موارد حمل و بسته بندی آب معدنی و چشمه‌های آب گرم استفاده می‌شود.

کاربردهای با فشار بالای آب ممکن است نیاز به نوع ۸۰ اتصالات PVC داشته باشد. هر دو موارد ۴۰ و ۸۰ PVC به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می‌شوند و هر یک مزایای مختلفی را در کاربردهای مختلف دارند.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیکتاز پلیمر آذین ملارد

نوع ۴۰ دیوارهای نازک‌تری دارد بنابراین برای کاربرد با فشار آب نسبتا کم مناسب هستند. نوع ۸۰ دارای دیوارهای ضخیم ‌تری است و می‌تواند PSI بالاتر را تحمل کند. این امر سبب می شود که این نوع PVC را برای کاربرد در صنعت و استفاده در مواد شیمیایی ایده آل کند.

اتصالات PVC  (پلیکا) چیست از مواد Poly Vinyl Chloride ساخته می شود که مخفف آن همان پی وی سی می باشد. این ماده از جمله مواد مقرون به صرفه‌ شناخته می‌شود که مقاوم در برابر ترک خوردگی است، تحت تاثیر اسیدها قرار نمی‌گیرد و می تواند سفت و محکم باشد. به دلیل قدرت و انعطاف‌پذیری آن، PVC برای بسیاری از کاربردها استفاده می‌شود. بسته به عرضه آن می‌تواند برای انتقال ایمن مایع و گازها استفاده شود. به دلیل ترکیب آن، PVC محدود به حمل مایعات در دمای کمتر از ۱۴۰ درجه است، و به همین دلیل PVC  برای حمل آب گرم مناسب نیست.

 

موارد مورد استفاده اتصالات PVC

اتصالات PVC معمولا در سیستم های آبیاری نیز استفاده می‌شوند. آن ها اتصالات انتهایی دارند که برای یک آب‌بندی محکم و مناسب ایده آل هستند. دندان‌های موجود در این اتصالات به این معنی هستند که هیچ نوع چسبی لازم نیست، و آن‌ها دارای گواهی نامه‌ی NSF برای استفاده در موارد آب آشامیدنی هستند.

اتصالات PVC ممکن است اتصالات مخروطی یا اتصال دهنده ی توپی / اتصال دهنده‌ی پایانی لغزشی داشته باشند. انتهای توپی معادل یک انتهای نرینگی است و یک انتهای توپ چرخی/ لغزشی (سوکت) معادل انتهای مادینگی است.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین البرز

انتهای توپی به انتهای لغزشی (سوکت) وصل می‌شود. لوله PVC دارای انتهای توپی است و باید به اتصالات لغزشی در هر دو انتها وصل شود. اتصالات پی وی سی به لوله پی وی سی با ستفاده از سیمان پی وی سی جوش داده می‌شوند.

سیمان پی وی مانند چسب حالت چسبندگی دارد، اما در واقع پلاستیک را ذوب می کند و از این طریق یک جوش بین لوله PVC و یک ماده مناسب ایجاد می‌کند.

اتصالات PVC  (پلیکا) چیست از مواد Poly Vinyl Chloride ساخته می شود که مخفف آن همان پی وی سی می باشد. این ماده از جمله مواد مقرون به صرفه‌ شناخته می‌شود که مقاوم در برابر ترک خوردگی است، تحت تاثیر اسیدها قرار نمی‌گیرد و می تواند سفت و محکم باشد. به دلیل قدرت و انعطاف‌پذیری آن، PVC برای بسیاری از کاربردها استفاده می‌شود. بسته به عرضه آن می‌تواند برای انتقال ایمن مایع و گازها استفاده شود. به دلیل ترکیب آن، PVC محدود به حمل مایعات در دمای کمتر از ۱۴۰ درجه است، و به همین دلیل PVC  برای حمل آب گرم مناسب نیست.

 

مزایای استفاده از لوله پی وی سی

  • در اثر رطوبت زنگ نمی زند و پوسیده نمی شوند.
  • انعطاف پذیر هستند و در اثر فشار وارد بر آن شکسته نمی شوند .
  • اتصال لوله و قطعات آن بسیار آسانتر و سریعتر از سایر لوله ها انجام می شود
  • در نصب روکار احتیاجی به رنگ آمیزی ندارند
  • دارای وزن سبک هستند و به راحتی در بین سقف کاذب و مکان هایی که دسترسی بدان مشکل است نصب می شود
  • در مقایسه با لوله های دیگر قطر خارجی کمتری داشته و به راحتی در داخل دیوار جاسازی و اجرا می شود
  • قیمت لوله پی وی سی ارزان است و به دلیل طبیعی و ارزان بودن به وفور مورد استفاده قرار می گیرد
  • این لوله نارسانا است، از این رو در برابر فعالیت های الکتروشیمیایی که در اثر نمک ها و اسیدها ایجاد می شوند مقاومت بالایی دارد.

نمایندگی لوله و اتصالات نیکتاز پلیمر آذین شهریار

  • این لوله تا دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت در برابر مواد شیمیایی مقاومت می کند و فشارهای بالا را بدون ترک خوردگی تحمل می نماید.
  • میزان گرفتگی در این لوله ها پایین است زیرا سطح صیقلی آنها سیالات را به خوبی عبور می دهد.
  • مقاوم در برابر آسیب دیدگی و خورده شدن توسط حیوانات موذی
  • بدون ایجاد آلودگی محیط زیست
  • به دلیل سبک بودن امنیت بیشتری نسبت به لوله های فلزی و فولادی دارند.
  • پی وی سی به دلیل عدم عبور الکتریسیته ماده ای عالی برای کاربردهای الکتریکی است و همچنین عایق حرارتی است.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین در شهریار

انواع لوله PVC

  • لوله های PVC فشار ضعیف

کاربرد :در لوله کشی تهویه آب باران و اتصال برای آب باران بالکنها و لوله های اتصالی توالت ها است

رنگ : فشار ضعیف به رنگ خاکستری و متمایل به آبی

 

  • لوله های PVC فشار نیمه قوی

کاربرد : برای لوله کشی ساختمانی و بخش های فاضلابی مجموعه ها بسیار پرکاربرد محسوب می شود.

 

  • لوله های PVC فشار قوی

کاربرد:در سیستمهای فاضلاب ساختمان به عنوان لوله های عمودی و جمع آوری کننده و لوله تخلیه اصلی فاضلاب است.انتقال اسیدها و بازها و در کارخانه های بزرگ به کار میرود

رنگ :فشار قوی به رنگ خاکستری روشن

 

عمر مفید لوله پی وی سی

طول عمر مورد انتظار لوله های پی وی سی ۵۰ تا ۷۰ سال است، اگر چه برخی از داده های ارائه شده توسط تولید کنندگان لوله های پلاستیک نشان می دهد عمر بیش از ۱۰۰ سال را برای این مواد نشان می دهد از آنجایی که تنها از سال ۱۹۷۰ در ایالات متحده از این مواد استفاده شده، این مواد برای تعیین دقیق تر طول عمر بسیار جوان باشند. با این وجود، به خوبی مستند شده است که نور خورشید لوله PVC را تضعیف می کند و عمر آن را کوتاه می کند، آن را ترد می کند و در نتیجه منجر به شکنندگی در برابر ضربه می گردد.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین فردیس

برخی از پی وی سی ها با مواد افزودنی چون تیتانیوم باعث کاهش، و نه از بین بردن، میزان آسیب اشعه های UV نور خورشید.می شوند. از آنجایی که اکثراً PVC ها برای مصارف آبرسانی یا زهکشی در زمین دفن می شوند، نور خورشید در این گونه کاربردها مشکلی را به وجود نمی آورد. اما تولیدکنندگان توصیه می کنند که لوله های PVC را در محیط های خارجی در معرض نور خورشید، با رنگ های روشن و سازگار با پلاستیک جهت محفاظت بپوشانید.

 

روش تولید اتصالاتPVC  (پلیکا)

اتصالات PVC از طریق قالب گیری تزریقی فشار بالا ساخته می شوند. در مقابل اکستروژن که به صورت مداوم انجام می‌شود، قالب سازی یک فرآیند چرخه‌ای تکراری است، جایی که یک “شات” از مواد به یک قالب در هر چرخه تحویل داده می‌شود.

مواد PVC چه در حالی که به صورت پودر باشند و یا در حالتی که به صورت گرانول باشند، با استفاده از گرانش سطحی، از یک قیف واقع در بالای واحد تزریق، به داخل بشکه و پیچ رفت و برگشتی، به عنوان خوراک وارد می‌شوند.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین شهریار

هر بشکه با مقدار مورد نیازی از پلاستیک توسط پیچ چرخشی شارژ شده و این مواد پلاستیکی با حرکت پیچ به سمت جلوی بشکه حرکت می‌کنند. موقعیت پیچ به یک اندازه شات از پیش تعیین شده تنظیم شده است.

در طول این عملیات، فشار و گرما مواد را “پلاستی‌سایز” می‌کند که در حال حاضر در حالت ذوب هستند و در انتظار تزریق به قالب هستند. همه اینها در دوران خنک سازی شات قبلی اتفاق می‌افتد. پس از یک زمان از پیش تعیین شده، قالب باز خواهد شد و اتصالاتی که کار آن‌ها در قالب به اتمام رسیده است، از قالب خارج خواهند شد.

سپس قالب بسته می‌شود و پلاستیک ذوب شده تحت فشار بالا توسط پیچ که در حال حاضر به عنوان یک پیستون عمل می‌کند به داخل بشکه تزریق می‌شود. در ادامه پلاستیک وارد قالب می شود تا شکل بعدی را تشکیل دهد. پس از تزریق، شارژ مجدد شروع می‌شود در حالی که اتصالات قالب از طریق چرخه خنک کننده در حال عبور هستند.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین تهران

اتصالات PVC  (پلیکا) چیست از مواد Poly Vinyl Chloride ساخته می شود که مخفف آن همان پی وی سی می باشد. این ماده از جمله مواد مقرون به صرفه‌ شناخته می‌شود که مقاوم در برابر ترک خوردگی است، تحت تاثیر اسیدها قرار نمی‌گیرد و می تواند سفت و محکم باشد. به دلیل قدرت و انعطاف‌پذیری آن، PVC برای بسیاری از کاربردها استفاده می‌شود. بسته به عرضه آن می‌تواند برای انتقال ایمن مایع و گازها استفاده شود. به دلیل ترکیب آن، PVC محدود به حمل مایعات در دمای کمتر از ۱۴۰ درجه است، و به همین دلیل PVC  برای حمل آب گرم مناسب نیست.

 

انواع اتصالات PVC

اتصالات PVC دارای تنوع زیادی می باشد که اجرای لوله کسی را بسیار آسان می کند اجزای این اتصالات عبارتند از:

  • زانو 90 درج و 45 درجه جهت تغییر مسیر لوله با این دو زاویه استفاده می شود.
  • سه راه مساوی برای گرفتن انشعاب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سه راه 45 درجه برای گرفتن انشعاب با زاویه 45 درجه.
  • سه راه تبدیلی برای گرفتن انشعاب با سایز کوچکتر.
  • تبدیل پی وی سی برای کاهش و یا افزایش سایز لوله.
  • سوکت پی وی سی جهت اتصال دو لوله به یکدیگر
  • درپوش برای کور کردن انتهای لوله pvc
  • سیفون پلیکا جهت خروجی فاضلاب سرویس بهداشتی
  • دریچه بازدید مورد استفاده جهت بازدید داخل لوله
  • فلنج پلیکا جهت اتصال به دیگر اتصالات فلنج دار به وسیله پیچ و مهره

نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیکتاز پلیمر آذین شهریار

تمامی لوله و اتصالات پی وی سی چسبی وی باشند و به وسیله چسب به یکدیگر متصل می شوند. چسب های مورد استفاده برای لوله کسی پلیکا بسیار چسبنده می باشد و بعد از اتصال به راحتی آببندی شده و جدا نمی شوند.

لوله و اتصالات pvc برند های متنوای در بازر دارد که متمئن ترین آنها لوله و اتصالاتی است که داری علامت استاندارد بوده و دارای تائیدیه آب و فاضلاب می باشد.

نمایندگی نیکتاز پلیمر آذین در شهریار

مزایای اتصالات PVC

  • قابل تولید از سایز های ۲۰ الی۶۳۰ میلیمتردر فشارهای ۴تا ۱۶۰ اتمسفر
  • عدم آسیب پذیری و پوسیدگی پس از ۵۰ سال
  • مقاومت در برابر مواد خورنده،حلال ها،مواد شیمیایی،پوسیدگی و زنگ زدگی
  • سبک با قابلیت حمل و نقل آسان
  • نصب ساده و سریع با استفاده از چسب و اتصالات اورینگی
  • ۱۵ تا ۴۰ درصد صرفه جویی اقتصادی در پروژه ها شامل قیمت،هزینه ی حفاری حمل و نقل بستر سازی ونصب
  • بدون آلایندگی محیط زیست
  • بدون تاثیر بر مزه، بو وPH آب
  • پایداری در مقابل رشد باکتری
  • عدم اصطکاک با مایع داخل لوله
  • داشتن خاصیت لغزندگی در مقابل حرکت سیالات
  • ضد اشتعال
  • عایق الکتریسته
  • مقاومت در برابر موش خوردگی و سایر جوندگان
  • مقاوم در برابر ضربات ناشی از زلزله و فشار های خارجی
  • دارای استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران و دین آلمان
  • بالاترین آمار مصرف جهانی در شبکه های فاضلابی،آبرسانی،مخابرات و برق

نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیکتاز پلیمر آذین اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات نیکتاز پلیمر آذین را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین لوله و اتصالات نیکتاز پلیمر 

X