بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی نگین پلاست

نمایندگی نگین پلاست

نمایندگی نگین پلاست در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند نگین پلاست در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

نگین پلاست

بازرگانی نگین پلاست (Negin Plast)  در زمینه تولید  اکسسوری :  اعم از سرویس حمام ، سردوش ، تاسیسات اعم از سیفون ، کفشور ، فعالیت می کند.

کفشور چیست؟

کفشور از مهمترین بخش هر ساختمانی است که موجب می شود توجه به انتخاب و نوع آن بیشتر شود . به طور کلی کفشورها ارتباط میان کف و لوله‌های فاضلاب را ایجاد می‌کنند تا بتوانیم با خیال آسوده و بدون نگرانی از آبگرفتگی کف ساختمان آن را شستشو دهیم. کفشورها معمولا در قسمت‌هایی از خانه که به شستشوی مرتب نیاز دارند مانند آشپزخانه، حمام و دستشویی تعبیه می‌شوند.

جنس های مختلف کفشور

مدل های اولیه کفشور پلاستیکی بودند و سال ها فقط مدل پلاستیکی در بازار موجود بود. بعد از گذشت چندین سال پای دکوراسیون داخلی به حمام و سرویس های بهداشتی نیز کشیده شد که حاصل آن کفشور های استیل بودند.

نمایندگی نگین پلاست در ملارد

نمایندگی نگین پلاست در شهریار

کفشور استیل به دلیل مقاومت در برابر مواد اسیدی و شوینده ها بهترین جایگزین برای کف شورهای پلاستیکی هستند و از نظر زیبایی نیز به مراتب از کفشورهای پلاستیکی جلوه بهتری دارند.

کفشور برنجی نیز به دلیل رنگ طلایی آن و مقاوت بالا در برابر کدر شدن و فرسایش نیز می تواند یکی از گزینه های خرید کفشور باشد.

اما این پایان ماجرا نیست و طراحان دکوراسیون داخلی مدل های جدید دیگری طراحی کردند که در قسمت انواع کفشورها با هم می خوانیم.

انواع کفشور

همان‌طور که اشاره کردیم انواع کفشور برای جمعآوری آب از روی سطوح و هدایت آن به راه آب‌های فاضلاب بهترین ابزار است. از انواع کفشور در حمام، آشپزخانه، دستشویی، پارکینگ، حیات خلوت و مکان‌هایی از این دست استفاده می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات نگین پلاست فردیس

کفشور مربع

کفشورهای معمول که در اکثر خانه‌ها تعبیه می‌شوند اغلب از نوع کفپوش‌های مربع هستند. این کفپوش‌ها متشکل از یک مربع با ابعاد 10 در 10 در سطوح آشپزخانه، حمام و دستشویی منازل قرار داده می‌شوند. به طور معمول جنس این کفپوش‌ها از پلاستیک فشرده ساخته می‌شود که نمونه ارزان‌تری از نوع استیل آن‌ها است. اما نمونه‌های استیل دوام بیشتری داشته و گران‌تر از انواع پلاستیکی هستند.

کفشور خطی

کفشور خطی یکی از کاربردی‌ترین انواع کفپوش به شمار می‌رود. کفشور خطی ابعاد بزرگتری نسبت به کفشورهای مربعی یا دایره‌ای معمولی دارد و می‌تواند حجم بیشتری از آب را تخلیه کند. کفشور خطی معمولا در مکان‌هایی مثل حمام یا پارکینگ که نیاز به تخلیه آب با حجم بالاتری است مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر این ظاهر زیباتری نسبت به کفشور‌های معمولی مربعی دارد.

نمایندگی نگین پلاست اندیشه

کفشورهای خطی نیز انواع متفاوتی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفشور خطی استیل
  • کفشور خطی سرامیک خور
  • کفشور خطی پلیمری
  • کفشور خطی صنعتی

 

کفشور پارکینگی

کفشور پارکینگی جهت نصب در کف پارکینگ ها و یا فضاهای صنعتی بزرگ که امکان استفاده از کفشورهای خطی یا گاتر را ندارند مورد استفاده قرار می­گیرد.از این نوع کفشور می‌توان به عنوان هندهول، منهول و همین طور دریچه تخلیه آب نیز استفاده شود. باکس آشغال گیر این مدل از کفشور ها که در داخل آن تعبیه شده است مانع از ورود شن  و ماسه و تکه‌های درشت آشغال به داخل لوله فاضلاب می­شود. به همین دلیل به ندرت پیش می‌آید که لوله‌های فاضلاب کف پارکینگ دچار گرفتگی شوند.کفشور های پارکینگی معمولاً امکان متصل شدن از چهار جهت به لوله‌های فاضلاب را دارند. و به انواع سایز لوله‌ها قابلیت اتصال دارند. از ویژگی های کفشور های پارکینگی چدنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی فروش محصولات نگین پلاست البرز

  • امکان اتصال به انواع لوله‌های فاضلاب در سایز های 75 تا 110 و از چهار طرف
  • دارای دو مدل کلی چدنی و گالوانیزه
  • استفاده از یک سبد آشغال گیر که قابلیت جدا شدن دارد
  • مدل چدنی آن تا وزن 25 تن را نیز تاب می­آورد
  • از این نوع کفشور ها می‌توان به عنوان دریچه بازدید نیز استفاده کرد

 

کفشور سرامیک خور

کفشورهای سرامیک خور ظاهری کاملا متفاوت با دیگر انواع کفشور دارند. کفشورهای رایج دیگر دارای یک کاسه جمع آوری آب بوده و درنهایت آن را به فلضلاب هدایت می‌کنند و روی آن‌ها با پوششی شبکه‌ای از جنس پلاستیک یا استیل پوشانده می‌شود. اما کفشورهای سرامیک خور دارای یک قاب اصلی هستند که میان قاب یک برش از سرامیک قرار می‌گیرد تا ظاهری شکیل‌تر و یکدست برای کفپوش سطح مورد نظر ایجاد کند. آب در این نوع کفشورهای از شیارهایی که اطراف برش سرامیکی تعبیه شده است از روی سطح زمین تخلیه شده و به داخل راه آب‌های فاضلاب می‌ریزد.

نمایندگی فروش محصولات نگین پلاست ملارد

این نوع کفشورها برای زیباتر کردن ظاهر کفپوش یا سرامیک‌های حمام، دستشویی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهری لوکس به کفپوش‌ها خواهد داد.

 

کفشور پلاستیکی

کفشور پلاستیکی که به آن کفشور پلیمری نیز گفته می­شود نوعی از کفشور از که از مواد پلیمری و پلاستیکی ساخته شده است و رنگ آن عموماً سفید است. در برخی انواع آن نیز از روکش های استیلی یا آلیاژهای دیگر نیز در ساخت آن بکار می­رود.این نوع کفشور ها دارای مزیت های زیادی بوده و غالباً در بیشتر خانه‌ها از این نوع کفشورها استفاده می­شود.

نمایندگی نگین پلاست تهران

کفشور های پلاستیک مانند انواع دیگر دارای مزیت‌ها و معایب مختص به خود هستند که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم تا در زمان نیاز بتوانید به خوبی از مزایا و معایب آن مطلع باشید:

نمایندگی نگین پلاست ملارد

مزایای کفشور پلاستیکی:

  • قیمت ارزان و مقرون و به صرفه
  • به دلیل اینکه از جنس پلاستیک ساخته‌شده‌اند دیگر نگرانی بابت زنگ‌زدگی و خط و خش افتادن آن­ها نخواهید داشت.
  • کفشور پلاستیکی خطی به دلیل اینکه به شکل ماژول یا همان نر و مادگی ساخته می‌شوند امکان پوشش محدوده وسیع تری را در صورت اتصال آن‌ها به یکدیگر بوجود می-آورند.
  • وزن سبک

 

ویژگی کفشور

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از انواع مختلف کفشور باشند، ویژگی های مربوط به آن می باشد. از مهمترین و ضروری ترین ویژگی های مربوط به این تجهیزات بی نظیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی فروش محصولات نگین پلاست شهریار

  • داشتن تنوع بسیار بالا از لحاظ جنس
  • داشتن تنوع بسیار بالا از لحاظ ابعاد و اندازه
  • مناسب برای بسیاری از مکان ها
  • داشتن مقاومت بسیار بالا
  • راحتی نصب و استفاده از این تجهیزات

 

نکاتی که در هنگام خرید کفشور باید به آن توجه کرد

  1. هنگام انتخاب کفشور برای منزل خود حتما به ابعاد و طراحی آن دقت کنید که با کفپوش‌های منزل شما همخوانی داشته باشد و ظاهری نامناسب ایجاد نکند.

 

  1. به حجم آبی که قرار است از طریق دریچه کفشور تخلیه شود دقت کنید. به عنوان مثال برای انتخاب کفشور حمام که حجم زیادی آب باید از دریچه کفشور تخلیه شود بهتر است از بین انواع کفشور، کفشور خطی را انتخاب کنید.

 

  1. اگر قصد تهیه کفشور برای محیط‌های باز مانند پارکیگ یا حیاط را دارید و کفشورها در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند، بهتر است از حرید کفشورهای پلاستیکی خودداری کنید

 

  1. اگر قصد تهیه کفشر برای مکان‌هایی را دارید که ممکن است حجم زیادی شن، ماسه یا زباله همراه آب به داخل دریچه کفشور هدایت شود، بهتر است در بین انواع کفشور از نوع پارکینگی استفاده کنید.

 

 

  1. اگر محدودیت بودجه ندارید و قصد دارید تا حمام و دستشویی منزل خود را بی عیب و نقص طراحی کنید از کفشورهای سرامیک خور برای این بخش‌ها استفاده کنید.

نمایندگی فروش محصولات نگین پلاست اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات نگین پلاست را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات نگین پلاست

X