بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی نوری تازه

نمایندگی نوری تازه در شهریار

نمایندگی نوری تازه در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند نوری تازه در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

نوزی تازه

شرکت بلور نوری تازه در سال ۱۳۷۵ با تکیه بر نیم قرن سابقه و تجربه علمی بننیانگذاران آن در زمینه تجارت بلور و چینی تاسیس گردید و از سال ۱۳۷۸ تولیدات خود را به بازار عرضه نموده و بلافاصله طی سالهای بعدی به عنوان واحد صنعتی نمونه انتخاب و پس از آن روند رشد صعودی خود را حفظ نموده و هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده مظروفات بلوری طرح دار در خاور میانه قلمداد می گردد.

نمایندگی نوری تازه ملارد

تمرکز اصلی شرکت در زمینه های توسعه روز افزون بهبود کیفی، خلاقیت و نو آوری در زمینه تکنولوژی های جدید تولید، گسترش بازارهای صادراتی و ارتقاء نام و نشان تجاری بوده و در حال حاضر محصولات شرکت به عمده کشورهای آسیایی، آمریکای جنوبی، آفریقایی و برخی از کشورهای اروپایی صادر شده و روز به روز به تعداد مشتریان خارجی اضافه می شود.

مدیریت مشارکتی، نظم سازمانی و تفکر اجتماعی شعارهای موفق و سازنده مدیریت شرکت بوده که ضمن عملکرد شفاف خود به الگویی برای بسیاری از تولید کنندگان تبدیل گردیده است.

 

ظروف بلوری

بلور هم مانند کریستال از شیشه ساخته میشود اما اکسید سرب در ساخت آن بکار نمیرود.بلور در مقایسه با کریستال درخشندگی کمتر و وزن سبکتری دارد.به علاوه بلور نسبت به کریستال،ارزانتر است.

برای شستشوی این ظروف می‌توان از آب ملایم به همراه انواع شویند‌ه‌ها استفاده كرد. اما هنگام خرید به‌خصوص در مورد لیوا‌ن‌های بلوری كه به اشكال فانتزی وجود دارند، توجه به این نكته ضروری است كه شكل لیوان نباید مانع از تمیز و راحت شسته شدن تمام قسمت‌های آن شود. این ظروف اگر لب پَر شوند موجب تجمع میكروب‌ها شده و دیگر نباید مورد استفاده قرار گیرند.

نمایندگی نوری تازه فردیس

بعضی از انواع بلور در مقابل ضربه مقاومند و به اصطلاح نشكن هستند. این خاصیت با نوعی عملیات حرارتی تنش‌زدایی ایجاد می‌شود. برای این منظورظرف 620 تا 630 درجه حرارت می‌بیند و به حالت خمیر گونه در می‌آید و تحت فشار خاصی ناگهان سرد می‌شود.‌

 

بلور چگونه ساخته میشود؟

۱.مواد اولیه وارد کوره میشوند و شروع به ذوب شدن میکنند.این مواد داخل کوره رطوبت اولیه خود را از دست داده و پس از طی فرآیندی به حالت مایع در می آیند.

۲.در این مرحله حباب های هوا به صورت ریز و درشت از داخل مواد مذاب عبور کرده و خارج میشوند.

۳.در مرحله سوم مواد مذاب سازنده بلور باید به شکل یکسان در آیند.در این صورت ظروف تولید شده از مقاومت و شکل قابل قبولی برخوردار خواهند بود.

۴.مواد اولیه در دمای بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد ذوب میشوند و دما به تدریج کاهش می یابد.در این صورت ظروف به فرم دلخواه شما شکل خواهند گرفت.

 

محصولات نوری تازه

محصولات شرکت بلور نوری تازه به همه ظروفی متعلق است که برای مصرف روزمره مانند غذا خوری یا پذیرایی یا نوشیدنی مورد نیاز است که برای نمونه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • لیوان و نیم لیوان
  • پارچ
  • میوه خوری و جیل خوری
  • شکلات خوری
  • سرویس کامل غذا خوری و پذیرایی
  • پیش دستی
  • کاسه های ماست تا ابگوشت خوری
  • اردور خوری

 

میوه خوری پایه دار نوری تازه مدل آرامیس کد 240722

اگر به دنبال یک ظرف زیبا و شیک برای سرو انواع میوه‌ها هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق یعنی میوه خوری نوری تازه سری آرامیس مدل 240722W است. میوه‌خوری سری آرامیس مدل 240722W به دلیل پایه‌دار بودن آن فضای کم‌تری را روی میز اشغال می‌کند. این ظرف از جنس بلور بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از این ظروف علاه بر جنبه‌ی کاربردی به عنوان ی وسیله‌ی تزئینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمانان اکثرا به ظروف پذیرایی هنگام وارد شدن به خانه‌ای اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. کاربرد این ظرف در خانه‌ها به گونه‌ای بوده بیشتر از ظروف دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که ظروف پایه دار علاوه بر زیبایی دارای قیمت نسبتا بالایی نیز است. حجم داخلی این میوه‌خوری به گونه ای بوده که می‌توانید میوه هایی از قبیل انگور را درون آن قرار دهید.

نمایندگی فروش محصولات نوری تازه شهریار

نمایندگی نوری تازه در ملارد

میوه خوری بزرگ پایه دار نوری تازه مدل ویلا کد 570722

معمولا هر چه ظروف پذیرایی زیباتر باشد، توجه مهمان را بیشتر به خود جلب می‌کند. به همین دلیل بوده که هنگام پذیرایی از مهمانان بهر است از ظروف شیک و مدرن استفاده نمایید. چیدمان ظروف پذیرایی شیشه‌ای در کنار هم میز پذیرایی شما را زیباتر جلوه می‌دهد. میوه خوری بزرگ پایه دار ویلا کد 570722 یکی از محصولات با کیفیت و شیک محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی این ظرف از بلور بوده و به صورت پایه‌دار در بازار وجود دارد.

نمایندگی نوری تازه البرز

نمایندگی نوری تازه در شهریار

میوه خوری پایه دار نوری تازه مدل می جی کد 740742

ایرانی بخاطر مهمان‌نواز بودنشان همیشه دوست دارند از مهمان خود با بهترین ظروف پذیرایی کنند. ظروف پذیرایی همیشه روی میز و مقابل مهمان قرار دارد و از این رو همیشه دیده می‌شود به همین دلیل باید در انتخاب این ظرف بسیار دقت کرد و ظروفی را انتخاب کرد که علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهر مناسبی نیز باشند تا بتوان روی آن‌ها به عنوان یک ظرف زیبا و کاربردی حساب کرد. یکی از ظروف پذیرایی که وجودش در هر خانه‌ای واجب است، میوه‌‌خوری است. اما میوه تنها یکی از مواردی است که می‌توانید با استفاده از این ظرف پذیرایی کنید. شما می‌توانید درون این ظرف را با آجیل پر کنید و به مهمان تعارف کنید. میوه‌خوری «ساکورا» سری «می‌جی» مدل «740742W» یک ظرف زیبا و کاربردی است. روی بدنه این محصول خطوطی طراحی شده که به زیبایی این محصول افزوده است. این ظرف زیبا از بلور ساخته شده و پایه‌دار است.

نمایندگی نوری تازه البرز

میوه خوری پایه دار نوری تازه مدل کنزو کد 340722

ایرانی بخاطر مهمان‌نواز بودنشان همیشه دوست دارند از مهمان خود با بهترین ظروف پذیرایی کنند. میوه‌خوری«ساکورا» سری «کنزو» مدل « 340722W» از بلور با کیفیت ساخته شده و از شفافیت خوبی برخوردار است. ابعاد این ظرف میوه‌خوری به ترتیب قطر و ارتفاع برابر است با 31.5 و 21  سانتی‌متر و وزن آن 2220 گرم است. اگر به‌دنبال زیبایی هستید و ترجیح می‌دهید ظروفی با قیمت مناسب داشته باشید، این ظرف گزینه‌ی ایدئالی خواهد بود. میوه را داخل ظرف‌ سرو گلدادیشن بریزید و روی میز جلومبلی قرار دهید. شما حتی می‌توانید این ظرف پایه‌دار را در دکور آشپزخانه قرار دهید و از زیبایی آن در فضا لذت ببرید. لازم به ذکر است که می‌توانید این محصول را کنار دیگر ظروف آشپزخانه در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

نمایندگی نوری تازه در شهریار

میوه خوری بزرگ نوری تازه مدل کنزو کد 341022

همیشه برای پذیرایی از میهمان از چند روز قبل در تدارک برای برگزاری به بهترین نحوه هستیم. و همیشه از بهترین مواد غذایی و تنقلات استفاده می‌کنیم. برای سرو این مواد غذایی از زیباترین ظروف استفاده می‌کنیم. به طور معمول برای ظوف پذیرایی و از ظروف روزمره متفاوت است. و شیک بودن آن بسیار مهم است. میوه خوری ساکورا سری کنزو مدل W 341022 از آن دسته ظروفی است که مناسب با فضای میهمانی طراحی شده است. جنس آن از بلور است. برند ساکورا با استفاده از بهترین متریال، تنوع در طرح روی ظروف  و دقت در ساخت در صنعت بلور و شیشه بسیار صاحب نام است. پایه‌دار بودن این شیرینی علاو بر آن‌که باعث شده کالا جلوه بهتری داشته باشد باعث شده تا در صورت قرار گرفتن روی سطوح بلند محتویات درونش مشخص باشد. ابعاد این کالا 14، 32 در 32 سانتی‌متر است و وزن آن 1500 گرم است.

نمایندگی فروش محصولات نوری تازه ملارد

نمایندگی نوری تازه در شهریار

شیرینی خوری پایه دار نوری تازه مدل امپریال کد 181012

ظروف پذیرایی در تنوعی از طرح و مدل تولید و به بازار عرضه می‌شوند. نوع چیدمان میز پذیرایی نیازمند یک ظروف شیک و زیبا بوده که اکثر خانم‌های با سلیقه به این مورد اهمیت بسیار بالایی می‌دهند. در مهمانی‌ها استفاده از شیرینی بسیار رایج بوده و بهتر است از یک ظرف جذاب و دوست داشتنی استفاده کنید. شیرینی خوری ساکورا سری امپریال مدل 181012W به صورت پایه‌دار از محصولات محبوب این برند محسوب می‌شود. این شیرینی خوری در ابعاد 30 × 30 × 13 سانتی‌متر و وزن 1300 گرم در بسته‌بندی قرار دارد. این محصول از جنس بلور بوده و شفافیت بدنه‌ی آن بسیار چشم‌گیر است. شما می‌توانید به راحتی از این ظرف علاوه بر شیرینی خوری به عنوان دکوری روی میز یا داخل بوفه نیز استفاده کنید. طراحی این ظرف شیرینی خوری ساکورا به گونه‌ای بوده که تولید کنندگان آن از دقت و ظرافت بسیار زیادی استفاده کرده و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز است.

نمایندگی نوری تازه فردیس

شیرینی خوری نوری تازه مدل امپریال کد 181011

عمولا هر چه ظروف پذیرایی زیباتر باشد، توجه مهمان را بیشتر به خود جلب می‌کند. به همین دلیل بوده که هنگام پذیرایی از مهمانان بهر است از ظروف شیک و مدرن استفاده نمایید. چیدمان ظروف پذیرایی شیشه‌ای در کنار هم میز پذیرایی شما را زیباتر جلوه می‌دهد.شیرینی خوری نوری تازه مدل امپریال کد 181011یکی از محصولات با کیفیت و شیک محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی این ظرف از بلور بوده و به صورت پایه‌دار در بازار وجود دارد. ابعاد و وزن این محصول به ترتیب 29.5×29.5×3.8 سانتی متر و 1150 گرم است. معمولا استفاده از این ظرف در هر خانه‌ای به دلیل قیمت مناسب و از مد نیفتادن بسار کاربردی است. بدنه‌ی بلوری این ظرف زیبا دارای نقش و نگارهایی بوده که به چشم بیننده بسیار جذاب و دوست داشتنی است. دقت به جنس محصول می‌تواند نشانی از دوام، طول عمر و ماندگاری آن نیز باشد.

نمایندگی نوری تازه اندیشه

نمایندگی نوری تازه ملارد

شیرینی خوری پايه دار نوری تازه مدل می جی کد 741012

شیرینی خوری ساکورا سری می جی مدل W 741012 برای قرار دادن شیرینی و انواع تنقلات در سالن پذیرایی  است. این کالا دارای طرح‌هایی شبیه به لوزی و دایره است؛ قرار گرفتن این اشکال در کنار هم نه تنها از زیبایی ظاهری کالا کم نکرده است. بلکه باعث شده تا یک ظرف مجلل هم بنظر برسد. جنس این ظرف از بلور است. این برند با تولید ظروف پذیرایی در نوع و طرح های متفاوت با کیفیت عالی توانسته در این صنعت موفق عمل کند. جنس این کالا از بلور است و همین باعث شفافیت و بی‌رنگ بودن آن شده است. کیفیت در مواد اولیه از مزایا خوب این کالا است. سطح داخلی این  کالا گود است و لبه‌هایی که در کنار آن ساخته شده کمک می‌کند تا مواد خوراکی از آن بیرون نریزد. ابعاد این کالا به ترتیب ارتفاع و قطر به ترتیب 14 در 29 سانتی‌متر است و وزن آن 1585 گرم است. دقت در ساخت، ظاهری زیبا از مواردی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

نمایدگی نوری تازه در شهریار

آجیل خوری پایه دار نوری تازه مدل کنزو کد 340712

اگر ترجیح می‌دهید از ظروف بلوری برای پذیرایی استفاده کنید و ظاهر این ظروف نیز اهمیت زیادی برای شما دارد محصول فوق را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول نوعی ظرف پذیرایی بوده که با توجه به ابعاد و وزنی که دارد می‌توان از آن به عنوان ظرف آجیل‌خوری استفاده کرد. ابعاد این ظرف 22.5 × 23.5 × 23.5 سانتی‌متر است و وزنی معادل 1600 گرم دارد. این آجیل‌خوری انتخاب مناسبی برای شب یلدا و ایام نوروز خواهد بود. از این محصول می‌توانید در کنار دیگر ظروف کریستالی، بلوری و شیشه‌ای استفاده کنید. این محصول از سری کنزو بوده و شرکت ساکورا آن را با مدل 340712W تولید می‌کند. این ظرف پذیرایی به شکل پایه‌دار طراحی شده تا زیبایی بیشتری داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به تراش‌های بدنه‌ی آن اشاره کرد که جذابیت محصول را دوچندان کرده است.

نمایندگی نوری تازه تهران

نمایندگی نوری تازه در ملارد

آجیل خوری نوری تازه مدل توت فرنگی کد 600711

کاسه «نوری تازه» طرح توت فرنگی مدل 600711W از محصولاتی است که دارای طراحی و زیبایی منحصربه‌فردی بوده که همین امر سبب شده تا به طور فراوان مورد انتخاب مشتریان قرار بگیرد. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست به شکل توت فرنگی بوده و همین امر به نوعی سبب زیبایی این محصول شده است. ابعادی برابر با 5.5 × 16 × 19 سانتی‌متر داشته و وزن آن 550 گرم است. همچنین از جنس بلور است؛ بلور نوعی شیشه است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و شکستگی مقاومت زیادی دارد. همچنین دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی است. شرکت نوری تازه با استفاده از مواد درجه یک و باکیفیت، سعی بر این داشته تا محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. محصول فوق می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نمایندگی نوری تازه در شهریار

شکلات خوری نوری تازه مدل کنزو کد 341203

طور معمول برای نگهداری شکلات و خوراکی‌هایی از این قبیل از ظروف شیشه‌ای استفاده می‌کنیم. ظروف بلور و شیشه‌ای علاوه کاربردی که دارند می‌توانند دکوری خوبی برای قرار دادن در ویترین خانه ما باشند. برای همین استفاده از شکلات خوری ساکورا سری کنزو مدل 341203W به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شکلات‌خوری زیبا با وجود دربی که دارد این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم مواد خوراکی متفاوتی را در آن قرار دهیم. روی بدنه این محصول طراحی استفاده شده که نمای بهتری به آن می‌دهد. از دیگر مزایای این کالا کاربرد چند منظوره، زیبایی در ساخت، دقت در زمان تولید و ابعاد استاندارد از ویژگی‌هایی است که با سلیقه‌ی اکثر افراد مطابقت دارد. ابعاد این کالا با ارتفاع 19.5 ، عرض و طول 18.5 سانتی متری ساخته شده است. وزن آن 1040 گرم است این وزن مناسب باعث شده تا حمل آن به سادگی صورت پذیرد. برای شستشوی کالا می‌توان از ماشین ظرفشویی هم استفاده کرد.

نمایندگی نوری تازه ملارد و شهریار

نمایندگی نوری تازه شهریار

کاسه نوری تازه مدل آناناس کد 130701

چاشنی‌ها همیشه در غذای ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارند. استفاده از انواع ترشی‌ها و ماست یه جز جدا نشدنی از سفره ایرانی است. این خوراکی های خوشمزه زینت بخش سفره است. برای سرو آن‌ها نیاز به پیاله‌های با ابعاد مناسب و زیبا داریم. پیاله نوری تازه طرح آناناس مدل W 130701 بسته 6 عددی بسیار مناسب برای سرو انواع چاشنی‌ها است. نوری تازه یک برند ایرانی است که از مدت‌ها قبل تحت لیسانس و نظارت سوگای ژاپن به فعالیت خود در زمینه تولید اجناس شیشه و بلور آغاز بکار کرده است. کیفیت اجناس و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تنوع در طرح و باعث شده تا به یکی از برندهای موفق در خاورمیانه تبدیل شود. پیاله نوری تازه از جنس بلور با کیفیت بالا ساخته شده است. ابعاد آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 5 × 10 × 12.5 سانتی‌متر است و وزن یک عدد از آن 200 گرم است. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی از ویژگی‌های خوب این کالا است.

نمایندگی نوری تازه در شهریار

پیش دستی نوری تازه مدل کنزو کد 341001

پیش دستی نوری تازه سری کنزو مدل 341001W بسته 6 عددی از جمله ظروف پذیرایی زیبا است که در قسمت دور از طرح هایی شبیه به دالبر استفاده شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. با وجود لبه‌های بلند این امکان را به ما می‌دهد که در زمان پذیرایی برای سرو میوه و تنقلات دیگر بدون آن‌که نگران ریختن محتویات ظرف به بیرون باشیم از آن استفاده کنیم. این برند با افزایش کیفیت محصولات و تنوع در طرح روی ظروف توانسته تا حد زیادی موفق عمل کند و یک از برندهای پیشگام در صنعت بلور است. ابعاد این پیش دستی زیبا به ترتیب ارتفاع و قطر  2.5 در 18.5 سانتی‌متر است. و وزن یک عدد از آن در حدود 370 گرم است. این توازن در وزن به علت استفاده از متریال با کیفیت بالا است. از دیگر قابلیت‌های خوب این کالا می‌توان به شستشو در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. تا دیگر نگران لب پر شدن آن در هنگام شستشو در سینک ظرفشویی نباشیم.

نمایندگی فروش محصولات نوری تازه البرز

نمایندگی نوری تازه البرز

ست ليوان نوری تازه مدل لیونا کد 190131

با توجه به اینکه رفته رفته اکثریت مردم با نحوه صحیح میزبانی آشنا می‌شوند بنابراین نیاز است برای پذیرایی به بهترین نحو از میهمان با ظروفی که مناسب با این کاربرد هستند آشنا باشیم. لیوان نوری تازه سری لیونا مدل 190131 بسته 6 عددی با توجه به ظاهر بسیاز زیبا و جنس از بلور دقیقا مناسب با نیاز ما، برای پذیرایی در مراسم و میهمانی‌ها تولید شده است. این لیوان زیبا از جنس بلور و توسط برند نوری تازه که یک برند معتبر و یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان بلور طرح دار در ایران است، ساخته شده است. شیارها و نقش‌های روی این لیوان به شکل لوزی‌های ریز است که به طور معمول برای لیز نخوردن از دست و گیرایی بهتر ایجاد شده است. ابعاد این لیوان به ترتیب ارتفاع و قطر دهانه 7 در 13 سانتی‌‎متر و وزن هریک از آن‌ها 235 گرم است . گنجایش هرکدام 300 میلی‌لیتر است.

نمایندگی نوری تازه ملارد

سرویس پارچ و لیوان نوری تازه مدل لیونا کد 192102

انتخاب ظروف پذیرایی مخصوصا برای خانم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تنوع در تولید این گونه ظروف بسیار بالا بوده و دارای طرح و مدل مختلفی است. ست پارچ و لیوان نوری تازه سری لیونا مدل 192101W به صورت 7 عددی در بسته‌بندی قرار دارد. تیم محصول شامل شش عدد لیوان و یک کریستال از جنس شیشه است. لیوان این سرویس دارای ابعاد 7 × 7 × 13 سانتی‌متر است. روی بدنه‌ی این پارچ و لیوان از تراشه‌ای بسیار زیبایی استفاده شده که زیبایی چشم‌گیری را در زمان مهمانی سر سفره از خود نشان می‌دهد. ناگفته نماند که محصول فوق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توانید به عنوان هدیه برای عزیزانتان مخصوصا نوعروس‌ها در نظر بگیرید. بدون شک استفاده از پارچ و لیوان به عنوان یک وسیله‌ی ضروری در میز یا سفره غذا کاربرد دارد. شما با انتخاب محصول فوق می‌توانید سلیقه‌ی دوست داشتنی خود را به بیننده نشان دهید.

نمایندگی نوری تازه ملارد

نمایندگی نوری تازه در شهریار

سرویس پارچ و لیوان نوری تازه مدل آرنا کد 782101

برای سرو نوشیدنی، استفاده از بطری‌های پلاستیکی چهره‌ی چندان خوشایندی ندارد. بهتر است از یک ست زیبا استفاده کنید تا هم سفره و میز ظاهر شکیل‌تری بگیرد و هم مهمان احترام بیشتری را نسبت به خود احساس کند. ست پارچ و لیوان «نوری تازه» یکی از محصولاتی است که در هرچه زیباترکردن میز سرو کاربرد دارد. ست پارچ و لیوان 7 پارچه‌ی «نوری تازه» مدل «782101W» برای سرو نوشیدنی انتخاب مناسبی است. این ست کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد؛ ولی قیمت آن استثنائی است. همچنین جنسی از بلور دارد و طراحی بسیار زیبای آن موردتوجه مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. این ست شامل یک پارچ دردار و 6 عدد لیوان است که در نهایت ظرافت طراحی شده‌اند. پارچ این سرویس گنجایشی 1500 میلی‌لیتری دارد و لیوان‌ها نیز گنجایش 330 میلی‌لیتری دارند. همچنین وجود درپوش پلاستیکی در این سرویس مانع از نفوذ ذرات خارجی به داخل پارچ می‌شود.

نمایندگی نوری تازه در شهریار

نمایندگی فروش نوری تازه اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات نوری تازه را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات نوری تازه

X