بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پودایران

نمایندگی پودایران در شهریار

نمایندگی پودایران در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پودایران در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

پودایران

مهندس محمد رضا طاهری بناب متولد ۱۳۳۲ موسس و بنیان گذار نهاد تولیدی و صنعتی می باشند که محصولات آن امروزه با نام تجاری “پود ایران” معرف مصرف کنندگان و کارگزاران عرصه صنعت نساجی و منسوجات خانگی کشور می باشد.ایشان فارغ التحصیل با مدرک مهندسی برق از دانشگاه علم وصنعت ایران بوده که بدلیل میل وعلاقه ذاتی و سبقه خانوادگی تصمیم به فعالیت در حوزه نساجی و مشخصاً منسوجات خانگی و کالای خواب می گیرند. ازاین رو در اواخر سال ۱۳۵۹ اقدام به راه اندازی واحد کوچک تولیدی در میدان هفتم تیر تهران می نمایند، همچنین همزمان جهت افزایش توان علمی و مدیریتی خود ضمن حضور در دوره های مختلف مدیریت به مطالعه و پژوهش در خصوص انواع چاپ پارچه می پردازند، این در حالی است که با تلاش و پشتکار مستمر ایشان، سبد محصولات واحد تولیدی روز به روز کامل تر می گردد تا جایی که رفته رفته علاوه بر تولید انواع منسوجات خواب بچگانه و سرویس آشپزخانه، به تولید سرویس خواب بزرگسال و روتختی نیز می پردازند.

نمایندگی پودایران ملارد

جذابیت های ناشی از مطالعه صنعت چاپ پارچه موجب می شود تا تصمیم به احداث واحد دیگری به این منظور بگیرند، از این رو در سال ۱۳۶۴ واحد چاپ پارچه خود را بصورت سنتی در میدان وثوق تهران راه اندازی می نمایند. دیری نمی پاید که افزایش تجربه و مهارت ایشان در حوزه چاپ های تخصصی انواع پارچه بهانه ای می گردد تا با جهشی قابل توجه اقدام به احداث کارخانه فعلی پود ایران، در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج نمایند.

کارخانه پود ایران در سال ۱۳۷۰ مشتمل بر واحد های رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه و همچنین دوخت حوله و منسوجات خانگی مورد بهره برداری قرار می گیرد.در سال های آتی بتدریج برند نوپای پود ایران پای ثابت قفسه فروشگاه های معتبر سراسر کشور می گردد و زمان آن می رسد تا با افزایش فضای تولید بخش بیشتری از زنجیره تکوین کالا در یک مجموعه واحد و با تکنولوژی بالاتری تهیه و بدست مصرف کنندگان برسد.با این نگرش آقای مهندس طاهری در سال ۱۳۷۶ اقدام به خرید زمینی در منطقه کردان کرج می نمایند تا ضمن توسعه واحد تولیدی خویش سهمی ولو اندک در ایجاد اشتغال برای آن منطقه داشته باشند.

نمایندگی پودایران در شهریار             نمایندگی پودایران در شهریار

نمایندگی پودایران اندیشه

متاسفانه پیگیری های پنج ساله ایشان جهت اجرای طرح انتقال واحد تولیدی براساس مجوز اداره کل صنعت و معدن استان تهران با بی مهری و مخالفت اداره جهاد کشاورزی عملاً بدون نتیجه می ماند. سرخوردگی ناشی از این پیشامد باعث می شود تا بیش از هفت سال کلیه طرحها وبرنامه های توسعه ای پود ایران مسکوت باقی بماند.کسب تندیس کار آفرین برتر در سال ۱۳۹۰ دیگر بار آغازی بود بر پایان رخوت سنگین چند ساله، روح توسعه طلبی و عرق ملی باردیگر در قالب طرحی نو متبلور شد و مجدداً زمینی در شهرک صنعتی نظرآباد خریداری شد، این بار حتی مشکلات اداری پیش آمده در مسیر اخذ مجوز ها نیز خللی در اراده و عزم ایشان ایجاد نکرد تا پس از صدور مجوزهای لازمه پروسه احداث واحد صنعتی جدید عملاً از آذر ماه امسال آغاز گردد. واحدی که با اجرای کامل تمامی فازهای پیش بینی شده آن علاوه بر تولید محصولی با کیفیت و قیمت رقابتی در عرصه بازارهای منطقه ای و فرا منطقه ای، ضمن بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و بالغ بر ۲۰۰۰ نفر به طور غیرمستقیم را فراهم خواهد آورد.به امید سربلندی و افتخار نام محصول ایرانی در بازارهای معتبر جهان

نمایندگی فروش محصولات پودایران البرز

حوله تن پوش:

حمام رفتن در طول روز یکی از لذت بخش ترین کارها محسوب می شود، خصوصا اگر یک روز سخت و پر تنش کاری را سپری کرده باشید. وقتی که حمام می روید لزوم استفاده از یک خشک کن خوب و باکیفیت که جذب آب بالایی داشته باشد، احساس خواهد شد. بله درست حدس زدید، منظور حوله پالتویی است که مانند یک لباس بلند سر تا پایی به تن می کنید و با خیال آسوده از حمام خارج می شوید.

حوله هایی که قبلا مورد استفاده قرار می گرفتند، فقط قسمت کمر تا ران ها را پوشش می دادند و قسمت سر و شانه ها عاری از هر گونه پوشش بود. اما با تولید حوله پالتویی یا همان حوله تنپوش هیچ قسمت از بدن مشخص نخواهد بود و به راحتی مانند یک پالتوی بلند آن را به تن می کنید.

نمایندگی پودایران فردیس

وجود کلاه در این حوله ها باعث می شود که موهای شما هم خیلی سریع تر از حالت معمولی خشک شوند، چون این حوله ها جذب رطوبت بالایی دارند. حوله های پالتویی امروزه در رنگ های متنوع و برای هر دو جنس زن و مرد وارد بازار شده اند و حتی برای نوزادان و کودکان هم حوله های پالتویی عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت، چون تمام قسمت بدن آنها را می پوشاند.

نمایندگی پودایران در شهریار

حوله پالتویی چیست؟

حوله‌های پالتویی یکی از پرکاربردترین انواع حوله‌های حمام هستند که به نام حوله‌های تن پوش یا پوشیدنی هم شناخته می‌شوند. این حوله‌ها به دلیل استفاده راحت و ابعادی که دارند مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند. حوله پالتویی در واقع وسیله ای می باشد که پرز ها و الیاف های موجود در آن باعث جذب آب و رطوبت خواهند شد. جنس حوله ها اغلب از پشم، پارچه و کاغذ است. در اصل پرزهای موجود بر روی حوله است که به جذب آب کمک می کند، هرچه این پرزها ضخیم تر و تعداد آن ها بیشتر باشد، رطوبت خیلی سریع تر جمع می شود.

نمایندگی فروش محصولات پودایران شهریار

پس می توان گفت حوله ی پالتویی، حوله ای است که به دلیل بزرگی ظاهر آن تمامی قسمت های بدن را خیلی خوب می پوشاند و به وسیله ی کمربندی که در قسمت کمر وجود دارد، محکم گره می خورد. وظیفه ی اصلی حوله ها خشک کردن بدن از آب و رطوبتی است که در حمام یا استخر بر روی پوست می نشیند و برای جلوگیری از چکه کردن آب و خشک کردن پوست؛ مجبور به استفاده از حوله پالتویی خواهیم بود.

 

نحوه ی تشخیص سایز حوله پالتویی

برای تشخیص اینکه سایز حوله ی مدنظرتان، اندازه تان است یا خیر، دو فاکتور را باید مورد توجه قرار دهید:

تشخیص سایز حوله بر طبق اندازه سرشانه ها

  • اگر بر طبق نظر خودتان و دیگران، سرشانه های شما کوچک است، باید به دنبال خرید حوله با سایز small باشید.
  • اگر هم سرشانه های شما نه بزرگ است و نه کوچک، حوله ای با سایز medium بهترین انتخاب خواهد بود.
  • برای افرادی که سرشانه های بزرگی دارند، خرید حوله با سایز large پیشنهاد می شود .
  • اگر هم اندازه ی شانه هایتان نسبت به دیگران پهن تر است، تنها انتخاب شما خرید حوله با سایز x large و xx large می باشد.

 

نمایندگی پودایران تهران

نمایندگی پودایران در شهریار

تشخیص سایز حوله براساس بلندی قد

  • اگر فرد بلند قدی هستید و می خواهید تمام قسمت های بدنتان با حوله خشک شود، باید حوله ای خریداری کنید که از سرشانه تا مچ پای شما را پوشش دهد.
  • اگر هم قدتان متوسط است، باید حوله ای را خریداری کنید که ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر بالاتر از مچ پای شما باشد و تا قسمت ساق پای شما را بپوشاند.
  • اگر تمایل دارید سایز حوله تا زانو باشد، می توانید از سرشانه تا زانوی خود را اندازه بگیرید یا اینکه ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر از اندازه سرشانه تا مچ پای خود را کسر نماید.
  • حوله ی پالتویی کودکان: بهترین اندازه برای کودک، حوله ای بلند از سرشانه تا مچ پاست تا هم کودک را گرم نگه دارد و هم برای چند سال قابل استفاده باشد.

 

تفاوت حوله های پالتویی با حوله های معمولی

در حقیقت هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و به طور کلی نمی توان گفت که کدام برتر هستند، اما همانطوری که در ابتدا مقاله به آن اشاره شد در حقیقت حوله های پالتویی مزایایی بیشتری نسبت به حوله های معمولی دارد.

نمایندگی فروش محصولات پودایران ملارد

  • حوله پالتویی تمام بدن را می پوشاند اما حوله معمولی فقط قسمتی از بدن را می پوشاند.
  • حوله های پالتویی بیشترن جذب مایعات را از سطح بدن دارند.
  • سهولت استفاده از حوله های پالتویی یک مزیت عالی است.
  • حوله های پالتویی از الیاف با کیفت تر ساخته شده اند.
  • اما هزینه خرید حوله معمولی از حوله پالتویی کمتر است.

 

آشنایی با جنس های مختلف حوله پالتویی

حوله نیز مانند هر نوع پارچه و البسه ای از انواع الیاف مختلفی با ویژگی های خاص خود تشکیل شده است. و این الیاف در انواع جنس های مختلفی وجود دارند. یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب حوله ی مناسب، انواع جنس الیاف حوله می باشد. شناخت انواع جنس حوله و خصوصیات و ویژگی های آن به ما کمک می کند تا حوله ی مناسب خود را تهیه نماییم. هر جنس حوله ویژگی های خاص خود را دارد. و این ویژگی ها می تواند برای انتخاب مناسب انواع حوله ها به ما کمک کند.

نمایندگی پودایران ملارد و شهریار

  • حوله با جنس پشم ارگانیک

منظور از حوله با پشم ارگانیک، حوله ای است که از جنس پشم گوسفند ساخته شده است. این نوع جنس حوله دارای لطافت و نرمی مناسبی است. این نوع جنس دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و چروک نخواهد شد. هم چنین دارای گرمای قابل قبولی است. اما این نوع حوله دارای قدرت جذب آب کمی بوده و برای هر کاربری ای مناسب نمی باشد. هم چنین این جنس ممکن است حساسیت زا باشد و مناسب همه ی افراد نیست. هم چنین این نوع حوله برای خشک شدن نیازمند زمان زیادی است.حوله های پشمی برای استفاده در فصول سرد مناسب هستند.

  • حوله با جنس بامبو

نمایندگی پودایران در شهریار

بامبو نوعی الیاف طبیعی است که با طبیعیت سازگاری دارد.به همین دلیل حوله با جنس بامبو از جمله جنس های محبوب بوده و محبوب افرادی است که دوست دار محیط زیست هستند. اما این جنس نیز مانند جنس های دیگر دارای خوبی ها و بدی هایی است که در زیر به آن اشاره می کنیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که پوست حساسی دارند. و در برابر حوله های مختلف در جنس های مختلف دچار حساسیت می شود. حوله با جنس بامبو می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند. حوله با جنس بامبو دارای خواص ضد حساسیت و ضد باکتریایی است. که همین امر آن را به حوله ی محبوب افراد، با پوست های حساس، کرده است. این نوع حوله وزن سبکی داشته و دارای ضخامت کم است. همین نازکی، دوام آن را کمتر نموده است. هم چنین حوله های نازک تر معمولا قدرت آبگیری کمتری نیز خواهند داشت. حوله در جنس بامبو قیمت زیادی دارد و به دلیل نازکی و عمر کم مقرون به صرفه نیست. اما می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که دارای آلرژی هستند، باشد.

نمایندگی فروش محصولات پودایران تهران

  • حوله با جنس ابریشم و ساتن

حوله ها در جنس ابریشم و ساتن جز دسته بندی حوله های لوکس و شیک محسوب می شوند. و کاربرد محدودی نیز دارند. حوله با جنس ساتن و ابریشم برای استفاده در فصول گرم مناسب هستند. این جنس حوله دارای وزن سبک است. و دارای جنسی ظریف و لطیف است. هم چنین ضخامت این جنس حوله کم است. همین امر سبب می شود تا حوله ی ما دوام کمی داشته باشد. و با توجه به قیمت بالای این نوع حوله مقرون به صرفه نباشد. هم چنین ضخامت حوله ارتباط مستقیمی با میزان جذب آب حوله دارد. و هرچه حوله ی شما نازک تر باشد، جذب آب آن نیز کمتر خواهد بود. که با توجه به نازکی این جنس حوله می توان پی برد که جذب آب آن پایین است.

 

  • حوله با جنس میکروفیبر

حوله با جنس میکروفیبر از الیاف مصنوعی تشگیل شده است. این نوع حوله از ابریشم ظریف تر بوده اما به دلیل الیاف تشکیل دهنده اش دارای قدرت جذب بالا تری است. این جنس حوله برای حوله های تن پوش مناسب است. چرا که وزن کمی داشته و سبک است. همین امر سبب می شود تا انتخاب مناسبی برای حوله های تن پوش باشد. و علی رغم وزن سبکی که دارد، از دوام مناسبی برخوردار است. این جنس حوله برای پوست های حساس نیز مناسب بوده و حساسیت زا نیست. اما به دلیل قیمت بالایی که دارد، مقرون به صرفه نیست.

نمایندگی پودایران البرز

  • حوله با جنس نایلون

حوله با جنس نایلون از قیمت ارزانی برخوردار است. این نوع حوله ها به راحتی تمیز می شوند. و شستن آنها آسان است. حوله ها در جنس نایلونی دارای کیفیت پایینی بوده و مناسب حوله ی کودکان نیست. هم چنین این جنس حوله حساسیت زا بوده و مناسب هر پوستی نیست.

 

  • حوله با جنس پنبه

حوله با جنس پنبه یکی از بهترین جنس ها برای حوله ی مورد استفاده ی شماست. این نوع حوله دارای قدرت جذب بالایی بوده و مناسب کاربرد های متفاوتی است. زیرا که الیاف پنبه می تواند ۲۵ برابر وزن خودشان مایعات جذب کنند. و همین امر سبب آبگیری بالای این نوع حوله می شود. حوله هایی که از جنس پنبه با درصد بالا هستند؛ نرم و لطیف می شوند. این نرمی و لطافت با میزان درصد پنبه در حوله افزایش می یابد. به این صورت که هر چه درصد پنبه در یک حوله بیشتر باشد؛ آن حوله نرم تر و لطیف تر است. حوله هنر با جنس صد درصد پنبه دارای لطافت و نرمی بالایی بوده و قدرت جذب زیادی نیز دارد. همچنین حوله با جنس پنبه برای کسانی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب است. زیرا که این جنس به هیچ وجه حساسیت زا نبوده و آلرژی زا نیست. همین امر باعث شده تا این جنس، محبوبیت زیادی در بین افراد با پوست های مختلف داشته باشد. حوله هایی که از پنبه تشکیل شده اند؛ دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. هم چنین دوام و ماندگاری بالایی داشته و پس از شستشو تغییر جنس نمی دهند. همین عوامل سبب شده تا این نوع حوله ها با قیمت مناسب و دوام طول عمر بالا مقرون به صرفه باشند. این نوع حوله با کیفیت بالا و دوام خوب مناسب مصارف خانگی هتل ها، شرکت ها و … می باشند. از این نوع جنس حوله می توان هم برای مصارف  خانگی هم برای مصارف با تعداد بالا و برای تبلیغات، هدیه و .. استفاده نمود.

نمایندگی پودایران کرج

  • حوله با جنس پنبه ارگانیک

این جنس برای کسانی که طرفدار محیط زیست هستند؛ محبوبیت زیادی دارد. زیرا که از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و با طبیعت رابطه ی خوبی دارد. این جنس حوله فاقد هر گونه مواد شیمیایی بوده و برای حوله ی نوزادان و افرادی که دارای آلرژی هستند. بسیار مناسب می باشد. در بقیه ی موارد حوله با جنس پنبه ی ارگانیک، خاصیت های مشابهی با حوله با جنس پنبه دارد. تا به اینجای مقاله برای شما از انواع جنس پنبه گفتیم. هر کدام از این جنس ها نقاط قوت و نقاط ضعفی داشتند؛ که می توانند در انتخاب آن ها به درستی به شما کمک کنند. اما از بین تمامی موارد گفته شده در بالا جنس پنبه را می توان محبوب ترین جنس در بین جنس های مختلف حوله توصیف کرد. این جنس علاوه بر کیفیت و دوام بالا دارای قیمت مناسبی است. که همین امر این جنس حوله برای مصارف مختلفی  قابل استفاده است. حوله های هنر با جنس تماما پنبه با دوام بالا و مقرون به صرفه می تواند انتخاب مناسبی برای حوله های شما در کاربرد های متفاوت باشد. برای دیدن محصولات مختلف حوله هنر می توانید محصولات ما را در سایت مشاهده نمایید.

 

نحوه ی شست و شو و مراقبت از حوله های پالتویی

رطوبت، گرما و اکسیژن موجود در بین الیاف حوله از یک سو و پوست بدن شما که به حوله منتقل می شود از سوی دیگر، محیط ایده آلی را برای رشد و نمو باکتری ها مهیا می کنند، بر این اساس توصیه شده که پس از سه بار استفاده، حوله ی پالتویی حتما باید شسته شود. بنابراین:

نمایندگی فروش محصولا پودایران اندیشه

  • دستور کار شیوه ی شست وشوی تولید کنندگان حوله را به دقت مطالعه و بر اساس آن عمل نمایید.
  • سعی کنید حوله ها را در دمای ۳۰ تا ۶ درجه ی سانتی گراد و با مواد شوینده ی ملایم شست وشو دهید.
  • فراموش نکنید که مواد شوینده ی حوله های رنگی و سفید با هم فرق می کند.
  • مواد سفید کننده به بافت و پرز حوله آسیب می رساند.
  • برای اینکه عملکرد و کارایی حوله مختل نشود، بر اساس دستور کار شست وشوی حوله، از نرم کننده ها و سایر مواد شیمیایی استفاده نمایید.
  • حوله های پالتویی را به صورت جداگانه در ماشین لباسشویی قر

نمایندگی پودایران در شهریار

نکات مهم هنگام خرید حوله پالتویی

  • جنس محصول: نخستین نکته در خرید حوله پالتویی توجه به جنس آن است. امروزه برای تولید این قبیل حوله های تنپوش از مواد اولیه هایی همچون: پنبه، الیاف مصنوعی (پلی استر)، بامبو، پشم، میکروفیبر و غیره استفاده می کنند که هر یک از قدرت بالایی در جذب رطوبت و آبگیری برخوردار هستند و البته دارای ضخامت و نازکی خاصِ خود نیز هستند.

 

  • اندازه آن: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب یک حوله با اندازه ای مناسب است که باید با عرض شانه و همچنین قد شما متناسب باشد. برای این منظور بهتر است در ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع حوله ای برای پوشیدن پس از استحمام خود هستید؛ مثلا به دنبال حوله ای تا روی زانو هستید و یا می خواهید ارتفاع حوله تان تا زیر زانو و یا حتی تا ساق پایتان باشد!

 

  • نحوه بسته شدن: با اینکه اغلب حوله های تنپوش در سراسر دنیا با کمربند بسته می شوند اما خوب نوع دکمه ای آن ها نیز در بازار موجود است که شما می توانید در صورت تمایل از مدل های دکمه ای این نوع از حوله های حمام استفاده نمایید.

 

  • کلاهدار یا بدون کلاه: حوله های پالتویی در ۲ مدل کلاهدار یا بدون کلاه طراحی و تولید می شوند که ما توصیه می کنیم همواره به فکر خرید حوله پالتویی با کلاه باشید تا بعد از گرفتن یک دوش آب دلچسب، بتوانید به خوبی رطوبت موهای سرتان را خشک و مانع از سرماخوردن خودتان شوید.

نمایندگی پودایران تهران و البرز

  • جیب دار یا فاقد جیب: اینکه حوله تنپوش شما فاقد جیب باشد و یا اینکه دارای یک یا دو عدد جیب بر روی قسمت جلویی خود باشد، یک مسئله کاملا سلیقه ای می باشد که هر کسی می تواند با توجه به نظر شخصی خودش در این خصوص اقدام نماید.

 

  • رنگ: انتخاب رنگ یک حوله پالتویی نیز کاملا بسته به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد. با این حال توصیه می کنیم به هنگام انتخاب رنگ حوله های تنپوش حتما به سن و جنسیت خود و یا فردی که قصد خرید حوله را برای او کرده اید، کنید و یک رنگ مناسب را برایش در نظر بگیرید.

 

  • قیمت حوله پالتویی: قیمت حوله پالتویی از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان نیز ادامه پیدا می کند که البته شما باید با توجه به میزان بودجه خود و کیفیت محصولی که قصد خرید آن را کرده اید، اقدام به پرداخت پول کنید و یک خرید هوشمندانه و رضایت بخش را برای خود رقم بزنی

 

نمایندگی فروش محصولات پودایران اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پودایران را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پودایران

X