بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی پایا بسپار

نمایندگی پایا بسپار در شهریار

نمایندگی پایا بسپار در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند پایا ویسپار در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

گروه صنعتی پایا بسپار آریا ( ویــسپـــار)

گروه صنعتی پایا بسپار آریا، تولیدکننده محصولات تخصصی آبیاری با برند تجاری ویسپار، با بیش از پانزده سال تجربه موفق، پیشگام در صنعت آبیاری ایران می‌باشد. این شرکت دانش بنیان در حال حاضر با حضور و همراهی بیش از 600 همکار با تنوعی از ایده، خلاقیت، تعلق سازمانی و اهتمام، در فضایی بالغ بر 20.000 متر مربع در شهرک صنعتی بوعلی همدان، واقع شده است.

ارائه سبد جامعی از تجهیزات تخصصی آبیاری تحت فشار براساس نیاز مشتریان، از ویسپار برندی قابل اعتماد و شناخته شده در ایران و جهان ساخته است؛ به نحوی که محصولات این شرکت علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به خاورمیانه و اروپای شرقی نیز صادر می‌شود.

نمایندگی پایا بسپار در ملارد

طی سال‌های گذشته، همواره استقرار سیستم‌های مدیریتی و سازمانی، یکی از ابعاد توسعه کمی و کیفی ویسپار بوده و مصممیم این سیستم‌ها را با تاکید بر بهبود بهره‌وری دنبال کنیم. به غیر از اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات، گواهینامه استقرار سیستم‌ مدیریت کیفیت (ISO 9001)، سیستم مدیریت پروژه (ISO 21500)، سیستم مدیریت زیست‌محیطی (ISO 14001)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (45001 ISO ) و سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، بخشی از نظامات و استانداردهای اخذ شده این شرکت در جهت رشد سیستماتیک و الگوبرداری از بهترین تجارب، به شمار می‌رود.

نمایندگی پایا بسپار در شهریار

 

لوله یو پی وی سی (UPVC)

لوله یو پی وی سی از جمله معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین لوله‌های پلیمری می‌باشد که در پروژه‌های ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. برخی از افراد لوله‌های یو پی وی سی را با لوله‌های پی وی سی یکسان می‌دانند اما این دو تفاوت‌های بسیاری دارد. برای نمونه لوله‌های یو پی وی سی برق بیشتر برای انتقال آب استفاده می‌شود و علاوه بر آن در برابر آتش سوزی و هرگونه حرارت بسیار مقاوم بوده و ضد حریق می‌باشند. در نتیجه در قیاس با سایر انواع لوله های برق، ایمن تر هستند.

کاربرد لوله‌های پی وی سی اغلب برای انتقال آب غیر شرب بوده و معمولا از آن به عنوان عایق کابل برق و محافظ سیم‌های حاوی جریان الکتریسیته استفاده می‌شود. با توجه به پیشرفت صنعت پلیمر و شیوه‌های تولید آن، امروزه می‌توان از انواع مختلفی از لوله‌های یو پی وی سی بهره برد. از جمله مزایای استفاده از این لوله‌ها آن است که می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راحتی آنها را نصب و در پروژه‌های ساختمانی عملی نمود.

نمایندگی پایا بسپار البرز

پیمانکاران، برق کاران و مهندسان می‌توانند از انواع برندهای یو پی وی سی upvc مبتنی بر نوع نیاز مصرفی، برای پروژه‌های خود بهره‌مند شوند. لوله و اتصالات یو پی وی سی دارای مزایای گوناگونی است که در ادامه به شرح مختصری درباره ویژگی‌ها، موارد مصرفی، مزایا و مشخصه‌های لوله یو پی وی سی برق می‌پردازیم؛

 

انواع لوله‌های pvc

لوله‌های upvc در مدل‌های پوش‌فیت , پیچی , رزوه‌ای , چسبی و جوشی تولید می‌شوند که هر کدام بنا بر کاربردشان مورد استفاده قرار میگیرند. قالبا لوله‌های upvc جهت انتقال سیالات بدون فشار و یا با فشار کاری پائین مورد استفاده قرار می‌گیرند و به جهت این رده‌های کاری از اتصال‌های معمول استفاده می‌شود اما جهت سیال‌های پر فشار حتما از اتصال جوشی باید استفاده شود.

لوله‌های پی وی سی (u-pvc) امروزه تنها در ساختمانها مورد استفاده نیستند و در کاربری‌های زهکشی , لوله‌ای بسیار مورد اعتماد می‌باشد و بیشتر لوله‌ها و تجهیزات زهکشی از لوله‌های upvc می‌باشد.

نمایندگی پایا بسپار در شهریار

کیفیت لوله‌های یو پی وی سی

لوله‌های upvc همانند لوله‌های پلی اتیلن نیستند که نشود به آنها افزودنی اضافه کرد و اکثر تولید کنندگان غیر معتبر و غیر استاندارد با اضافه نمودن افزودنی‌ها که معروف به فیلر می‌باشد کیفیت لوله‌ pvc را تحت تاثی قرار می‌دهند و لوله تولید شکننده می‌شود.در ظاهر هر چه لوله upvc شکننده‌تر و خشکتر باشد به حد غیر استاندارد نزدیک می‌شود و لوله upvc استاندارد باید نرم باشد و با هر ضربه‌ای براحتی دچار ترک و شکست نشود. در زمینه تولید لوله‌های upvc بسیار ناصادقی و تقلب میشود و هنگام خرید لوله upvc به نشان استاندارد , نام تولید کننده و شماره استاندارد بر روی لوله توجه کنید.چون لوله‌ای upvc که برای پوشش کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد را نمیتوان برای انتقال فاضلاب بکار برد و ممکن است از استحکام کافی برخوردار نباشد.

نمایندگی پایا ویسپار اندیشه

خواص و مزایای لوله های U-PVC :

 

  • مقاومت در برابر خوردگی

لوله های U-PVC نارسانای جریان الکتریکی هستند و در برابر واکنش های الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها، بازها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات می شوند، مقاوم هستند. این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله های U-PVC  وجود دارد. در نتیجه، استفاده از لوله ی U-PVC در کاربردهایی که در آن خاک مهاجم وجود دارد، بسیار به صرفه است.

 

  • مقاومت شیمیایی بالا

U-PVC در برابر بسیاری از الکل ها، روغن ها و مواد نفتی غیر آروماتیک و مواد شیمیایی موجود در خاک و آب مقاوم هستند. مسئله ی مقاومت شیمیایی تنها هنگامی مطرح میشود که محیط های غیرعادی وجود  داشته باشد و یا از لوله برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود.

 

  • مقاومت کششی بالا و انعطاف پذیری (مدول الاستیسیته)

مقاومت لوله های U-PVC در برابر شکست یکی از مزایای عملکردی مهم آنها محسوب می شود. لوله های U-PVC تحت بار قادرند بدون شکستگی تغییر شکل بدهند. همچنین با توجه به اینکه ضخامت لوله های فاضلابی بر اساس مقدار مدول الاستیسیته ی رزین مصرفی در ساخت لوله تعیین می گردد، بالا بودن مدول U-PVC باعث کاهش ضخامت لوله و افزایش سطح مقطع عبور جریان میشود.

 

  • استحکام لوله های U-PVC نسبت به وزن سبک

استحکام بالای U-PVC باعث حداقل شدن ضخامت و سبکی این لوله ها می گردد.لوله های U-PVC مزیت سبکی چشمگیری دارند که جنبه ایمنی مهمی محسوب میشود. امکان حمل و نقل آسان، آسیب های کاری  را حداقل نموده و نصب و حمل و نقل ارزان تر را تسهیل می کند.

 

  • مقاومت در برابر عوامل فیزیکی و محیطی

لوله های (U-PVC (unplasticized pvc مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش، خراش و ضربه از خود نشان میدهد. ثابت شده است که لوله های U-PVC دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله های فلزی دارد.

نمایندگی فروش محصولات پایا بسپار شهریار

  • استحکام کششی بلند مدت:

لوله های U-PVC  (پلیکا) به گونه ای فرمول بندی می شوند تا استحکام کششی بلند مدت بالایی داشته باشند. حداقل استحکام مورد نیاز (MRS ) (که در طراحی لوله های تحت فشار به کار می رود)، برای لوله های U-PVC در حدود دو برابر بیشتر از مقادیر متناظر دیگر لوله های پلاستیکی نظیر پلی اتیلن است. به همین دلیل هم ضخامت لوله های U-PVC نسبت به سایر لوله های پلاستیکی کمتر بوده و در نهایت وزن کمتری نیز دارد، که این مسئله مزیت مهمی محسوب می شود.

 

  • اتصالات آب بند:

یک مزیت مهم برای هر لوله آب بندی اتصالات آن است. لوله‌های U-PVC  (پلیکا) با عمق دخول بالا و سیستم‌های اتصال اورینگی (Push-fit) توانسته است از طریق همین مزیت بسیاری از محصولات سنتی را کنار بزند.

 

  • مقاومت در برابر سایش و خراش :

لوله های U-PVC  (پلیکا)مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش از خود نشان می‌دهند. ثابت شده است که لوله‌های پی وی سی دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله‌های فلزی، سیمانی و سفالی در برابر انتقال مواد دوغابی دارند.

نمایندگی پایا بسپار در شهریار

  • استحکام ضربه در لوله‌های UPVC :

تحت شرایط نرمال، لوله‌های U-PVC مقاومت نسبتاً بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه در مقایسه با لوله‌های سفالی، سیمانی و بیشتر مواد رایج در ساخت لوله دارند. با وجود کاهش مقاومت ضربه لوله‌های U-PVC در دماهای بسیار پایین، استحکام ضربه ی آن همچنان بالاتر از حد نیاز است.

نمایندگی فروش محصولات پایا ویسپار ملارد

  • مقدار زبری پایین در لوله UPVC :

زبری لوله عامل بسیار مهم و مؤثری در ایجاد افت فشار و کاهش دبی می‌باشد. لوله‌های U-PVC به دلیل داشتن سطوح داخلی بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین)، مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان سیال از خود نشان می‌دهند. علاوه بر این، در بسیاری از لوله‌ها باکتری‌ها در قسمت ‌های زبر و دارای پستی و بلندی لوله تجمع می‌کنند (تشکیل biofilm) و به مرور راه جریان آب را می‌بندند، که این امر باعث افت فشار جریان شده و بر سلامت آب آشامیدنی نیز تأثیر منفی می گذارند.

نمایندگی پایا بسپار تهران

زبری هیدرولیکی پایین لوله‌های U-PVC ,با ممانعت از تشکیل بیوفیلم، علاوه بر کاهش افت فشار، مانع ته نشینی لجن در شبکه‌های فاضلابی شده و در شبکه‌های توزیع آب آشامیدنی نیز باعث کاهش احتمال آلودگی می شود. بنابراین هزینه‌های نگهداری این لوله ها پایین بوده و طراحی اولیه ی خط لوله نیز بهینه تر صورت می گیرد.

 

  • کیفیت آب :

استفاده از فرمولاسیون مناسب جهت تولید لوله‌های U-PVC موجب می شود تا مطابق استانداردهای NSF 61-62 بتوان از این لوله ها جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده نمود و اطمینان حاصل کرد که مقادیر سرب، قلع و سایر عناصر سمی نظیر جیوه، کرم، کادمیم و باریم زیر حدود مجاز استاندارد می باشند.

 

  • مقاومت لوله UPVC در برابر شعله:

لوله U-PVC (پلیکا) به سختی آتش می گیرد و در غیاب منبع خارجی شعله به سوختن ادامه نمی دهد. دمای شعله ور شدن خود به خودی آن ۴۵۴ درجه سانتیگراد است، که بسیار بالاتر از اکثر مواد ساختمانی است. در اثر سوختن PVC، گاز HCl آزاد می شود که این گاز از دسترسی اکسیژن به منطقه ی مشتعل شده جلوگیری می کند. به همین دلیل است که PVC را ماده ای خودخاموش شونده می نامند.

نمایندگی فروش محصولات پایا ویسپار البرز

  • قیمت مناسب لوله‌های UPVC :

علاوه بر مزایای ممتاز ذکر شده برای لوله های U-PVC (پلیکا),قیمت این لوله ها بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر لوله های پلیمری، فلزی، چدنی و … می باشند. به طوری که امروزه لوله های U-PVC در دنیا یکی از گزینه های اصلی در شبکه های آب و فاضلاب می باشند

نمایندگی فروش محصولات پایا بسپار اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات پایا ویسپار را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات پایا بسپار

X