بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی نازخواب فروغ

نمایندگی ناز خواب فروغ در شهریار

نمایندگی نازخواب فروغ در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ناز خواب فروغ در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

نازخواب فروغ

شرکت تولیدی نازخواب فروغ با بیش از نیم قرن فعالیت در تولید لوازم خواب، به یکی از اصلی ترین تامین کنندگان داخل کشور و کشورهای همسایه مبدل گشته است.

این شرکت با به کارگیری ماشین آلات مدرن روز دنیا و کارشناسان مجرد و همچنین استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه و الیاف های داخلی و خارجی توانسته به رضایت حداکثری خریداران دست پیدا کند.

 

سرویس روتختی:

در گذشته اکثر خانواده ها برای خواب از لحاف و تشک های سنتی و دست دوز استفاده می کردند ولی با گسترش فرهنگ استفاده از تخت خواب، سرویس های روتختی نیز پای خود را به درون خانه ها باز کردند. روتختی نیز به مانند اکثر لوازم منزل که در سالهای اخیر وارد خانه¬ی خانواده ها شده و میتوان به جرات ادعا نمود که با تنوع بی نظیر خود به کالای خواب محبوب بدل شد .لازم به ذکر است که انواع روتختی ها فارق از هر جنس و سن و سلیقه ای است و از جذابترین طرح آن می توان به روتختی دخترانه و روتختی پسرانه اشاره کرد . ما در این مقاله سعی داریم شما را با مفهوم کلی روتختی و اجزای مکمل آن بیشتر آشنا کنیم.

یک سرویس یا ست روتختی به مجموعه ای چند تکه ای، دوخته شده از پارچه های ملافه ای جهت استفاده هنگام خواب بر روی تخت خواب گفته می شود. از میان تکه های لیست شده در زیر، یک سرویس روتختی می تواند شامل یک یا چندین تکه از آنها باشد.

­ نمایندگی نازخواب فروغ فردیس

۱.    لحاف یا لحاف لایت

یکی از اجزا مهم در همه سرویس های روتختی یک نفره و دو نفره لحاف می باشد. این بخش ممکن است به صورت لحاف یا لحاف لایت عرضه شود. کیسه ای پارچه ای در شکل معمول مستطیلی بوده که از الیاف پر می شود. این الیاف ممکن است پشم شیشه، پشم و یا هر نوع الیاف دیگر باشد. آن چه که در این جا مهم است کیفیت و عدم حساسیت آن ها می باشد. الیافی ضد حساسیت در کیفیت و وضعیت استاندارد باید انتخاب گردد. لحاف دارای یک طرف ساده و یک طرف طرح دار است. در این نمونه ، لحاف به کاور دوخت شده است. اما لحاف لایت فاقد طرح و رنگ بوده و معمولا سفید رنگ است. این بخش درون کاور لحاف قرار می گیرد.

­ نمایندگی فروش محصولات نازخواب فروغ شهریار

نمایندگی ناز خواب فروغ در شهریار

۲.    کاور لحاف سرویس روتختی

یکی از اجرا ثابت و معمول در سرویس های کامل روتختی تک نفره و دو نفره کاور لحاف است. این کاور طرح و رنگی هماهنگ با سایر اجزا دارد. جنس این بخش فوق العاده مهم است. زیرا تماسی مستقیم و بی واسطه با پوست بدن دارد. این تماس مستقیم ضد حساسیت و آلرژی بودن پارچه کاور لحاف را می طلبد. کاور لحاف کیسه ای شکل بوده که در یک طرف خود زیپ یا دکمه دارد. البته ممکن است در گوشه های داخلی خود مجهز به بند می باشد. لحاف لایت درون آن قرار می گیرد. توسط این بندها به هم فیکس شده و در آن بسته می شود. این بخش از سرویس ، از لحاف لایت جدا شده و به راحتی شست و شو می شود. بنابراین یکی از ویژگی های پارچه آن قابل شست و شو بودن است. البته در لحاف کاوری این دو بخش به هم دوخته شده اند. در این مورد نمی توانند از هم جدا شوند.

­ نمایندگی نازخواب فروغ اندیشه

۳.    رو بالشی ( کاور بالش )

برای بالش در ست های روتختی نیز یک کاور هماهنگ با سایر اجزا موجود است. این کاور با مو، پوست سر و صورت در تماس خواهد بود. حساسیت پوست صورت بالاست. بنابراین پارچه انتخاب شده باید برای روبالشی مناسب باشد.  این بخش در سرویس های روتختی تک نفره و دو نفره، در تعداد متفاوت عرضه می شود. در واقع یکی از عوامل ایجاد تفاوت و تنوع در تکه های این ست همین بخش است. به همراه نمونه های تک نفره یک یا دو عدد از آن وجود دارد. اما به همراه سایز دو نفره دو، چهار یا گاهی ۶ عدد از آن ها عرضه می شود. این بخش به راحتی قابل جدا شدن از بالش است. این محصول نسبت به سایر اجزا باید بیشتر شسته شود. در انتخاب پارچه آن نهایت دقت را به کار ببندید.  دوختی ساده داشته  و در نهایت به زیپ یا دکمه مجهز می گردد.

­ نمایندگی نازخواب فروغ البرز

۴.    کاور تشک

تشک و بستر خواب یکی از ملزومات خواب بوده که غیر قابل شست و شو است. بنابراین کار عاقلانه ای است اگر از یک روکش روی آن استفاده شود. سرویس کامل روتختی تک نفره و دونفره دارای یک کاور تشک می باشند. البته سایز آن در نمونه های تک نفره و دو نفره با هم متفاوت است. این بخش در طرح های مختلف طراحی شده است. به چند روش دور بستر خواب شما فیکس و ثابت می شود. اندازه آن معمولا بزرگتر از سایز تشک بوده و دیواره ها را نیز پوشش می دهد. گاهی در اطراف آن کش دوزی می شود. گاهی نیز در چهار طرف آن کش یا طناب قرار می دهند. البته برخی مواقع هیچ کدام از این ها را ندارد. تنها راه ، دوختن این کاور به بستر خواب است. این بخش از ورود آلودگی به سطح بستر ممانعت می نماید. بنابراین در کنار زیبایی بخشی ، بر طول عمر تشک می افزاید.

 

۵.    رو انداز سرویس روتختی

سرویس کامل روتختی تک نفره و دو نفره یک عضو دیگر نیز دارد. این عضو ، رو اندازی سبک و نازک برای فصول گرم سال می باشد. لحاف و ساختار آن برای روزهای سرد بسیار مناسب است. گرما بخشی خوبی از خود نشان می دهد. اغلب این محصول را نمی توان در روزهای گرم استفاده نمود. روانداز بخشی پارچه ای ، هم رنگ و هم طرح سایر اجزا می باشد. بر خلاف لحاف از الیاف پر نمی شود. تک لایه و نازک می باشد. شست و شوی بسیار راحتی دارد. جنس آن از حیث تماس بی واسطه با پوست بدن نیز مورد توجه می باشد.

­ نمایندگی نازخواب فروغ شهریار

۶.    روکش کوسن

کوسن وسیله ای زینتی و دکوری برای تخت خواب است. این محصول در بین ست روتختی عمومیت ندارد. اما در بین سرویس کامل روتختی تک نفره و دو نفره گاهی عرضه می شود. بسته به سلیقه و نوع وسائل و لوازم تخت خواب افراد دارد. معمولا در دو سایز ۴۰ در ۴۰ و ۵۰ در ۵۰ عرضه می شود. این روکش نیز به راحتی از کوسن جدا شده و تمیز می شود. جنس،  طرح  و رنگ آمیزی آن همانند سایر اجزا می باشد.

نمایندگی ناز خواب فروغ در شهریار

انواع پارچه روتختی

اگر بخواهیم پارچه های روتختی را مورد بررسی قرار بدهیم، ساعت‌ها زمان خواهد برد. اما به طور کلی جنس پارچه روتختی یکی از موارد زیر است:

  • پارچه فلامنت پنبه‌‌ای
  • پارچه کتان
  • پارچه ترکیبی (تترون – پلی‌استر و پنبه)
  • پارچه تنسل
  • پارچه‌ زربافت
  • پارچه ابریشمی
  • پارچه ساتن
  • پارچه پشمی
  • پارچه‌ مخمل
  • پارچه بامبو
  • پارچه پلی‌استر
  • پارچه نخی

نمایندگی نازخواب فروغ ملارد

از بین موارد گفته‌شده، هرکدام با توجه به ویژگی‌های مثبت و منفی در هر بخش از سرویس روتختی می‌تواند استفاده شود. ما در ادامه چند مورد پرطرفدار را بررسی خواهیم کرد.

 

پارچه پنبه‌ای

روتختی‌هایی از جنس پنبه، به علت عبور دادن راحت گرما و جنس لطیفش بسیار پرطرفدار است. تنها نکته منفی این جنس پارچه این است که رطوبت را بسیار زود به خود جذب کرده و شاید در شست و شوی مداوم کمی آب برود.

 

پارچه ترکیبی

از ترکیب پنبه با پلی‌استر و یا پلی استر با ویسکوز، پارچه ترکیبی به وجود می‌آید؛ البته نوع‌های دیگری از پارچه ترکیبی نیز وجود دارد. مقاومت این پارچه‌ها معمولاً بالا است و تراکم الیاف زیادی دارند. اما در هر حال طبیعی نیستند و ساخته دست انسان بوده و گرفته شده از نفت هستند.

نمایندگی نازخواب فروغ البرز

پارچه ابریشمی

این پارچه همان‌طور که از نامش پیداست از پیله کرم ابریشم درست می‌شود. این نوع پارچه روتختی، قیمت بالایی دارد و کاملاً سازگار با پوست شماست. لیز بودن بیش از حد این پارچه جزو نکات منفی روتختی‌های ابریشمی به حساب می‌آید.

 

نکات مهم در انتخاب روتختی مناسب

در هنگام خرید روتختی باید به مواردی همچون رنگ، کاربری، جنس پارچه و کیفیت، سایز، قیمت و طراحی اتاق خود دقت کنید.

 

رنگ روتختی

این مورد کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. جنسیت و نوع روحیه شما و همچنین طراحی اتاق شما در انتخاب رنگ سرویس روتختی شما مؤثر است. ترجیحاً از رنگ‌های بسیار روشن استفاده نکنید؛ زیرا لکه‌ها را به راحتی نشان می‌دهد و به سرعت کثیف می‌شود. رنگ‌های گرم و شاد جزء پیشنهاد‌های ما به شماست؛ البته اگر شخصیت درون‌گرا دارید می‌توانید از رنگ‌های آبی، سبز یا یاسی کمرنگ و لایت استفاده کنید.

 

طرح روتختی

انتخاب روتختی کاملا برمیگردد به سلیقه ششخصی شما اما بهتر است این نکته را بدانید روتختی با طرح های شلوغ برای اتاق خواب های کوچک مناسب نیست بهتر است برای اتاق خواب های کوچک روتختی های ساده انتخاب کنید و اتاق های بزرگتر با روتختی هایی با طرح های شلوغ زیبا میشوند.

نمایندگی فروش محصولات نازخواب فروغ ملارد

نمایندگی ناز خواب فروغ در شهریار

کاربری و سایز روتختی

این‌که تخت شما چند نفره است یا شما در چه سن و سال و موقعیتی هستید، در انتخاب روتختی بسیار تأثیر دارد. قطعاً معیارهای انتخاب عروسی که می‌خواهد روتختی برای جهاز خود بخرد؛ با پسری نوجوان و طرفدار فوتبال که می‌خواهد برای تخت یک‌نفره خود روتختی بخرد، متفاوت است. روتختی‌های موجود در بازار در سایزهای نوزادی، یک‌نفره، یک و نیم نفره، دونفره کینگ، دو نفره کویین و یا سوپر کینگ عرضه می‌شود.

 

جنس پارچه و کیفیت سرویس روتختی

در هنگام خرید نسبت به جنس روتختی بسیار حساس باشید. هرچه تراکم الیاف پارچه بالاتر باشد، روتختی محکم‌تر به نظر می‌رسد و در شست‌وشوهای مداوم، دیرتر از بین می‌رود. از طرفی لطافت و سازگاری با پوست در پارچه‌هایی با تراکم کمتر از جمله پنبه، کتان و ابریشم بیشتر است.

نمایندگی نازخواب فروغ تهران

نحوه شست و شوی روتختی

در این راهنمای خرید روتختی به شرح کامل انواع روتختی از لحاظ دوخت و جنس پارچه پرداختیم. حال می‌خواهیم به نحوه شست‌وشو روتختی در خانه اشاره‌کنیم و نکات مهم و پرکاربردی را در این زمینه به شما بگوییم.

  • اگر محصول شما دارای دستور شست‌وشو است؛ حتماً به آن دقت کرده و آن را کامل بخوانید.
  • روتختی خود را جدا از این‌که چه جنسی دارد، با آب داغ یا جوش نشویید. بهترین دما برای شست و شوی این محصول ۳۰ الی ۴۰ درجه سانتی‌گراد است.
  • روتختی و روبالشی‌های خود را با پودرهای ‌آنزیم دار نشویید؛ زیرا رنگ روتختی شما را به مرور زمان می‌برد.
  • روتختی و روبالشی خود را به مدت طولانی خیس نکنید و از رها کردن آن‌ها ساعت‌ها در تشت آب به شدت خودداری کنید.
  • روتختی شما چون دارای الیاف است نباید آن را بچلانید. بعد از شست‌وشو آن‌ را داخل سبد سوراخ‌دار گذاشته و بعد از رفتن آب اضافه‌ آن، آن را در سطح صاف پهن نمایید.

نمایندگی فروش محصولات ناز خواب فروغ اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ناز خواب فروغ را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات ناز خواب فروغ

X