بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی میگل

نمایندگی میگل در شهریار

 

نمایندگی میگل در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات میگل در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

میگل

امروزه لوازم خانگی به، عنوان بخشی جدایی ناپذیر در زندگی انسان تبدیل شده است. لوازم خانگی از مهم،ترین وسایلی هستند که انسان‌ها به، طور روزمره با آنها سروکار دارند و از آنها استفاده می‌کند. بنابراین طبیعی است که در هنگام خرید حساسیت و وسواس زیادی به خرج دهید و به دنبال مارک ها و برندهای معروف و باکیفیت باشید. برند میگل یکی از برندهای خوب و با کیفیت ایرانی است. MIGEL یکی از برندهای در حال پیشرفت است و بسیاری معتقدند که این برند به زودی به یکی از برترین و بهترین برندهای لوازم خانگی تبدیل می‌ شود.

نمایندگی میگل در میگل

این شرکت یکی از تولید کنندگان محصولات برقی آشپزخانه به شمار میرود. تاسیس این برند به حدود ۳۰ سال پیش باز می‌گردد و در واقع می‌ توان گفت برند میگل زیرمجموعه شرکت بازرگانی سنجه کیش می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی آغاز کرده است. این شرکت نمایندگی برندهای بزرگ دنیا چون فلر، متئو، دلونگی و… را برعهده دارد و به نوعی می‌ توان گفت که شرکت سنجه کیش، برند میگل را اخیراً به مجموعه اضافه کرده است.

نمایندگی میگل اندیشه

استراتژى برند ميگل ارائه ى كالاهايى متناسب با سبك و روش زندگى مدرن ايرانى به همراه استانداردهاى اروپايى و كيفيت جهانى مى باشد. اين نگرش در خانواده كالايى لوازم برقى كوچك اعم از: نوشدنى هاى گرم، پخت و پز، غذاسازها، نظافت و اتوكشى، حرارتى و برودتى و لوازم شخصى برقى گسترش داده شده است. كالاهاى برند ميگل در كنار برند دلونگى و فلر از 24 ماه گارانتى و خدمات پس از فروش ويژه شركت سنجه كيش برخوردار مى باشد.

 

محصولات میگل

برند میگل در تلاش بوده است تا با تولید لوازم خانگی کوچکی مانند انواع ساندویچ ساز ها ، غذاساز ها ، محصولات نظافتی ، انواع اتو ها ، قهوه ساز ها و اسپرسوساز ها و … فعالیت خود را شروع کند تا بتواند کم کم به قول معروف جا پای خود را در بازار انواع لوازم خانگی محکم کند و به این طریق روز به روز بیشتر به موفقیت های بالاتر دست پیدا کند .

نمایندگی میگل در شهریار

چای ساز میگل

چای ساز وسیله‌­ای است که امروزه وجودش در هر خانه ضروری است. فکرش را بکنید صبح است و شما باید خیلی سریع به محل کار برسید؛ اما مگر می‌شود بدون صرف چای سرحال و شاداب به اداره یا محل کارتان بروید؟ چای ساز در کم­ترین زمان ممکن می‌­تواند نوشیدنی دلچسب‌تان را آماده نماید. بنابراین چه بهتر که از چای ساز میگل استفاده کنید.

نمایندگی میگل فردیس

نمایندگی میگل در شهریار

چای ساز میگل مدل  GTS 070

چای ساز میگل مدل GTS 070 جزو چایسازی هایی است که از نظر ظاهری بسیار زیباست و طراحی شکیلی دارد. کتری این چایساز بسیار حجیم است و 2.5 لیتر حجم دارد و قوری این دستگاه نیز 700 میلی لیتر ظرفیت دارد.

نمایندگی میگل در شهریار

کتری این دستگاه از جنس شیشه است و از نوع کتری های بی سیم است که قابلیت چرخش 360 درجه ای بر روی کفی را دارد. در کنار چای ساز میگل مدل GTS 070 نشانگر میزان آب تعبیه شده است که در هر لحظه میتوانید میزان آب موجود در کتری را مشاهده کنید. صافی جداشدنی این چایساز از جنس استیل ضدزنگ است و حجم مناسبی دارد. همچنین این محصول دارای قابلیت گرم نگهدار می باشد.

نمایندگی فروش محصولات میگل شهریار

نمایندگی میگل در شهریار

چای ساز میگل مدل  GTS190

چای ساز میگل مدل GTS190 تولید شده توسط شرکت میگل ( Migel )  آلمان می باشد اگر به دنبال یک چای ساز بدون محدودیت هستید بهتر است در مورد این چای ساز بیشتر بدانید، در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم. چای ساز میگل مدل ۱۹۰ دارای موتور پرقدرت ۱۹۰۰ واتی جهت تهیه چای و قدرت ۱۰۰ وات برای گرم نگه داشتن آن می باشد.

نمایندگی میگل در شهریار

چای ساز ۱۹۰ میگل دستگاهی برقی بوده و از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای پایه نیز برخوردار می باشد که آن را به محصولی کاملا ارگونومیک تبدیل کرده است. بدنه این چای ساز حرفه ای دوجداره است و دارای یک صافی قوری از جنس استیل ضد زنگ نیز می باشد.مخزن چای ساز ۱۹۰ دارای گنجایش ۱٫۷ لیتری آب است و این امکان را می دهد تا بتوان آب را با مقدار زیادی، برای سرو چای و یا دیگر نوشیدنی ها آماده نمود.

نمایندگی میگل البرز

نمایندگی میگل در شهریار

از دیگر مشخصات چای ساز میگل مدل GTS190 می توان به نقطه جوش سریع آب، سیستم سوئیچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده، سیستم گرم نگهدارنده، ترموستات ایمنی (قطع جریان برق در حالت کتری خشک)، نشانگر میزان آب کتری، چراغ نشانگر جوش آوری و گرم نگهداری و دارا بودن محل جمع آوری سیم در زیر کفی اشاره نمود.

 

مخلوط کن MIGEL

نمایندگی میگل در شهریار

تصور کنید یک روز گرم تابستانی از محل کار به خانه بر می‌گردید‌. در چنین حالتی که خسته و گرمازده هستید هیچ چیزی بیش­­تر از یک نوشیدنی خنک نمی­‌چسبد. یا شاید دوست داشته باشید یک روز بارانی و مزه یک سوپ گرم و دلچسب را تصور کنید. در هر دو حالت وجود یک مخلوط کن خوب و حرفه‌ای بسیار خوب است و کمک می‌کند که شما هرچه سریع‌­تر به مقصود و مطلوب خود برسید.

 

مخلوط کن میگل مدل  GBL 800

مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دستگاهی کاربردی است که بدنه مستحکم استیل آن باعث دوام و طول عمر دستگاه می‌شود. موتوری این مخلوط ‌کن دارای توان 800 وات است. این محصول پارچی از جنس شیشه با ظرفیت 1.5 لیتر دارد که می‌توان انواع مواد سرد و گرم را با اطمینان خاطر در آن مخلوط کرد.

نمایندگی فروش محصولات میگل ملارد

نمایندگی میگل در شهریار

تیغه‌های این مخلوط‌کن از استیل ضدزنگ ساخته‌شده که گزینه‌ای مناسب برای خرد کردن مواد سخت مانند یخ است. ولوم چرخشی باقابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت، امکان مخلوط کردن مواد سفت و نرم را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دارای عملکرد پالس است که این امر، موجب افزایش بازدهی این مدل شده است. برای امنیت بیشتر، این دستگاه مجهز به میکرو سوئیچ است که امنیت بیشتر در هنگام استفاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. ابعاد این دستگاه برابر با 380x180x200 میلی‌متر است باعث می‌شود فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نشود.

مخلوط کن میگل مدل 1200 GBL

مخلوط کن میگل مدل GBL 1200 با امکان تنظیم سرعت در 10 درجه‌ی مختلف و عملکرد پالس یکی از گزینه‌های مناسب برای قرار گرفتن در آشپزخانه‌ی شماست. جنس تیغه‌ی این محصول از استیل ضد زنگ و جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک با روکش استیل است. توان مصرفی این محصول 1000 وات است و ظرفیت 1.8 لیتری پارچ آن امکان مخلوط کردن مواد غذایی زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

نمایندگی فروش محصولات میگل البرز

نمایندگی میگل در شهریار

این مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و می‌توانید با توجه به نوع و حجم مواد خوراکی قرار داده شده در آن، عملکرد دستگاه را تنظیم کنید. این محصول جدای از کارایی و کیفیت بالا و قابل قبول، طراحی کلاسیکی دارد و جلوه‌ی زیبا و خاصی به آشپزخانه‌ی شما خواهد بخشید.

 

پلوپز میگل مدل  GRC 830

برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند و به دنبال راه آسان برای پخت غذا هستند پلوپزهای چندکاره یا همان Multi Cooker بهترین گزینه است. پلوپز میگل مدل GRC 830 به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. بدنه این محصول پلاستیکی است. یکی از ویژگی‌های این مدل دستگیره‌ای است که برای این پلوپز تعبیه‌شده است. با استفاده از این دستگیره به‌آسانی قادرید این مدل را جابه‌جا کنید. پلوپز میگل مدل GRC 830 یا همان Multi Cooker یک کالا 8 کاره است.

نمایندگی میگل ملارد و شهریار

نمایندگی میگل در شهریار

این ویژگی با توجه به ابعادی که این پلوپز دارد استاندارد و مطلوب است. با استفاده از این مدل می‌توانید برنج، ته دیگ، ته‌چین و کیک تهیه کنید. ظرفیتی که برای این محصول در نظر گرفته‌شده 3 لیتر است.

 

پلوپز میگل مدل  GRC860

پلوپز میگل مدل «GRC860» از سری محصولات بند میگل است. ظرفیت این پلوپز بالاست و می‌تواند برای یک خانواده یا گروه پرجمعیت هم مورداستفاده قرار گیرد. این محصول تنها یک پلوپز نیست؛ بلکه قابلیت‌های زیادی دارد. عملکرد پخت برنج، تهیه‌ی ته‌دیگ، حلیم، سوپ، بخارپزکردن، فرنی، ماست‌بندی، آرام‌پزکردن و تهیه‌ی ماکارونی و پاستا، تعدادی از قابلیت‌های این دستگاه است. قابلیت گرم‌کردن مجدد برنج بسیار کارآمد است و پلوی سرد را مانند پلوی تازه پخته‌شده، آماده‌ی صرف می‌کند. نمایشگر باکیفیت دیجیتال و درشت این محصول، امکان بهره‌مندی از امکانات آن را راحت‌تر می‌کند. در دستگاه با یک دکمه باز می‌شود و ظرف اصلی داخل آن قرار می‌گیرد.

نمایندگی فروش محصولات میگل اندیشه

نمایندگی میگل در شهریار

فیلتر روی در به طریقی متصل شده که به‌راحتی می‌توان آن را خارج کرد تا در دستگاه از سمت داخل تمیز باشد. روکش ظرف، تفلون و درجه‌بندی‌شده است. از سایر لوازم جانبی این دستگاه چندکاره، ظرف بخارپز آن است که می‌توان برای تهیه‌ی سبزی‌ها و گوشت پخته از آن استفاده کرد. کفگیر و ملاقه‌ی مخصوص هم به همراه این محصول عرضه می‌شود که از قابلیت قرارگیری در کنار دستگاه برخوردار است. کابل برق از بدنه جداست و حمل‌ونقل آن به‌راحتی انجام می‌شود. بدنه‌ی دستگاه همواره خنک است و خطری ایجاد نمی‌کند. روی بدنه یک دستگیره هم وجود دارد که برای حمل مصرف می‌شود. برند میگل یکی از زیر مجموعه های شرکت فلر می باشد که از تولیدکنندگان مطرح لوازم‌خانگی برقی بوده که عرضه‌ی محصولات باکیفیت و اقتصادی، باعث شهرت و محبوبیت این شرکت شده است.

 

آسياب میگل مدل  GEG 200

آسیاب میگل مدل GEG 200 یکی از محصولات شرکت MIGEL می باشد. این محصول با کیفیت بالا و همچنین کاربرد زیاد برای خانم ها ؛ یکی از لوازم ضروری برای زندگی امروز می باشد . این آسیاب برقی با ظرف جداشدنی قابل شست و شو و گنجایش 200 گرم انتخاب مناسبی جهت آسیاب دانه های روغنی و خشک می باشد . بدنه و تیغه استیل ضدزنگ از ویژگی های خاص این دستگاه می باشد .

نمایندگی میگل ملارد

نمایندگی میگل در شهریار

آسیاب میگل مدل GEG 200 با طراحی زیبا و جنس فوق العاه انتخاب بسیاری از خانم های خانه دار می باشد . با این طراحی و حجم این محصول را می توان در فضاهای مختلفی در آشپزخانه قرار داد . و طراحی و رنگ آن با توان این محصول حدود 200 وات می باشد . این محصول مناسب آسیاب کردن زعفران ، دانه های روغنی و همچنین دانه های خشک می باشد . همچنین وجود یک دکمه روشن/ خاموش کار با این دستگاه را آسان کرده است. این محصول دارای درب شفاف می باشد تا عملیات آسیاب کردن به راحتی قابل مشاهده باشد .

نمایندگی فروش میگل اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات میگل را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات میگل

X