بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی میکرولب

نمایندگی میکرولب در شهریار

نمایندگی میکرولب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند میکرولب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

میکرولب

شرکت میکرولب در سال 1998 تاسیس شد و عمدتاً در تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، فروش و خدمات صوتی چندرسانه ای، صدای دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و صدای HiFi فعالیت می کند. شرکت میکرولب الکترونیک در منطقه صنعتی شنژن چین واقع شده است دارای 700 کارمند. کارخانه میکرولب در مساحت 150 هزار متر مربع قرار گرفته است.

محصولات این شرکت به عنوان برند برتر صنعت، همواره در زمینه نوآوری محصولات خود پیشگام بوده و رویکردی پیشرو در فناوری داشته است. میکرولب در ابتدای توسعه صنعت خود، در اولین بازار محصول “2.1 audio -M200”  با ارائه مفهوم ساب ووفر موجب شد که در بازار صوتی چندرسانه ای چینی پیش قدم برای ارائه محصولی شود که پیش از این ها سابقه ظهور نداشته است و از این رو فصلی جدید در توسعه صنعت صوتی چندرسانه ای چین باز کرد.

نمایندگی میکرولب ملارد

تاکنون محصول “2.1 audio -M200” همچنان بزرگترین محصول در بازار چین است. در همین راستا، شرکت میکرولب یک سیستم چندرسانه ای صوتی 2.1 + 1 کانال ایجاد کرده است که به تولید تقویت کننده صوتی مستقل و با محبوبیتی فزآینده کمک کرده و  موجب تمایز این محصول با سایر محصولات رقیب شده و در جنگ رقابتی بازار محصولات برنده میدان شده است. در سال 2012، این برند، یک فناوری نوین “گوش دادن به شبکه بدون صدای جعبه” را راه اندازی کرد، که موجب پیشرفت نوآوری در صنعت صوتی شد و این شکاف فناوری را پر کرد.  در همان دوره، فناوری استریو بی سیم چند فضای ابری به عنوان سابق جدید شرکت های شنژن رتبه بندی شدند و توسط همتایان داخلی در میان خریداران طرفداران زیادی پیدا کردند.

نمایندگی میکرولب اندیشه

از سال 2004 تاکنون، به دلیل شناخت بازار جهانی از محصولات این برند و محبوبیت در بین طرفداران و خریداران، فروش محصولات صوتی چندرسانه ای میکرولب هر ساله رشد نرخ 15-20 درصد داشته است. پوشش فعلی بازار 19 درصد است که رتبه دوم صنعت را به خود اختصاص داده است. تا کنون این برند شاخص وفاداری مشتریان را از سوی مراکز متعددی مانند مقام صنعت داخلی چین، انجمن صنعت صوتی الکترونیکی چینی، رسانه معروف IT ZOL، سازمان علاقه مندان به رایانه و سایر مراکز تحقیقاتی رسانه دریافت کرده است. شهرت و سهم بازار آن و تعدادی به حدی در مسیر رشد قرار داشته است که سبب شده است این برند برای 4 سال متوالی به عنوان یک برند اختصاصی در رتبه دوم قرار گیرد.

برند میکرولب، با تجربه بیش از ده سال تجربه در زمینه توسعه محصولات، به عنوان واحد پیش نویس معاون استاندارد صنعت ملی، مدیر انجمن صوتی چین و نایب رئیس انجمن صنعت صوتی چندرسانه ای فعالیت داشته است. این برند برنده علامت تجاری معروف استان گوانگدونگ است و جوایز زیادی را از بخش های مختلف دولتی دریافت کرده است و جوایز بسیاری را از رسانه های صنعت را به خود اختصاص داده است. این شرکت از زمان تأسیس تاکنون، توجه و حمایت رهبران ایالت ها و استان های چین را به خود جلب کرده است و افراد سرشناس زیادی از این شرکت دیدن کرده اند.

نمایندگی فروش محصولات میکرولب شهریار

اکنون، انتظار می رود که این برند شاخته شده، با شتاب دادن بیش از پیش به فعالیت های خود در زمینه تحقیق، توسعه و بهره برداری از محصولات جدید، روح تازه ای به نوآوری، فداکاری محصولات چینی و بازار آن ها باز کند و بازار چین را برای پیشرفتی شجاعانه در مرحله توسعه اقتصادی آماده کند. در آینده، میکرولب همچنان به جذب استعدادها در سراسر جهان در زمینه فناوری، طراحی، تحقیق و توسعه ادامه می دهد و با هدایت برنامه توسعه ملی میان مدت و بلند مدت، از این فرصت استفاده کرده تا به عنوان برندی پیشرو در ارائه راه حل جهانی سیستم های صوتی شناخته شود.

 

اسپیکر خانگی میکرولب مدل 1201-DJ

خب در این عصر جدید و هجوم زیادی از اخبار های منفی که ذهن ما را پر می کنند ما مجبوریم خود را مثبت و شاد نگهداریم و یکی از بهترین روش ها, گوش دادن به یک موزیک زیبا و انرژی بخش می باشد اما شما هرگز دلتان نمی خواهد که با صدای گوش خراش یک اسپیکر خانگی قدیمی به آهنگتان گوش کنید.

نمایندگی میکرولب در شهریار

پس توصیه من به شما تهیه یک اسپیکر مدرن خانگی میکرولب است که علاوه بر نورپردازی و طرح دی جی بودنش از کیفیت صدا عالی برخوردار می باشد. در مقاله پایین ما به صورت کامل برای شما اسپیکر خانگی میکرولب طرح DJ 1201 رو بررسی و نقد کردیم تا شما با کاملترین اطلاعات بتوانید تصمیم بگیرید.

اسپیکر خانگی میکرولب 1201 از نظر کیفیت صدا

الان که شما در حال خواندن این نقد و بررسی هستید تکنولوژی ثانیه به ثانیه در تمام دنیا در حال پیشرفت می باشد و هر روز آهنگ هایی با کیفیت بهتر, بیت قوی تر و اثر گذاری بیشتر به دنیا هدیه داده می شود.

نمایندگی میکرولب فردیس

شما نیز نباید از این سرعت رشد عقب بمانید و بهتر است اسپیکر هایی با کیفیت باند بیشتر را برای خود تهیه کنید. این اسپیکر خانگی میکرولب 1201 کلا به صورتی طراحی شده که وقتی شما به آن نگاه می کنید حس مثبت و یک جورایی هیجان زده می شوید.

از این نوع باند خانگی بیشتر جوان ها و مسن هایی که هنوز باور دارند که سن فقط یک عدده برای خوش گذرانی های خفن استفاد می کنند چون با این یک جفت اسپیکر راحت شما می توانید یک جشن نسبتا بزرگ را هندل کنید.

اسپیکر میکرولب خانگی 1201 مجهز به دو تاور با ابعاد 400×430×1170 میلی‌متر بوده و همرای این دستگاه یک عدد میکرفون بی سیم همراه با ریموت کنترل اختصاصی و کابل رابط برای این دستگاه ارائه شما خواهد شد.

نمایندگی فروش محصولات میکرولب ملارد

در جمع های دوستانه و خانوادگی که هستید می توانید با استفاده از میکروفن با کیفیت و Wireless این سیستم صوتی خانگی عزیزانتان را به چالش بکشانید و شروع به خواندن کنید.(قطعا زمان خوبی را برای خود و عزیزانتان با این کار رقم میزنید.)

توان خروجی که این شرکت روی سیستم صوتی میکرولب 1201 زده 4200 وات می باشد که می تواند صدای قابل قبولی به شما تحویل بدهد.

 

بررسی ظاهر باند خانگی میکرولب مدل 1201 DJ

طراحان پخش کننده میکرولب 1201 بسیار خلاق و باهوش بوده اند و از یک طرح جوانانه الهان گرفته اند که برای مثال در طراحی این اسپیکر خانگی از انواع رنگ های هیجانی و زیبا استفاده شده است و رقص نوری که باعث افزایش این هیجان می شود.

موردی که خیلی از طرفداران این اسپیکر رو تحت تاثیر قرار میده و باعث خفن تر دیده شدن این سیستم صوتی خانگی می شود سیم های محافظ جلوی باند هستند که هم از پاره شدن آن جلو گیری می کنند و هم یک حس بهتری به شما می دهند.

طرح دی جی آن نیز که دیگر بحثی باقی نمی گذارد. با استفاده از دکمه های بالای سطح اسپیکر خانگی و چند تنظیم ساده می توانید موزیک را زیباتر جلوه بدهید و حس DJ بودن را نیز تجربه کنید.

در کناره های اسپیکر نیز دو فرورفتگی با لایه های پلاسیتکی وجود دارد که در حمل و نقل شما راحت تر باشید و به انگشتان خود آسیب نزنید. پشت اسپیکر هم جای فیش ها  و ابزاری که مورد نیاز می باشد تعبیه شده است.

 

ویژگی های فنی پخش کننده میکرولب 1201

خب در این قسمت میریم سراغ قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری تا شما کاملترین اطلاعات رو از این محصول داشته باشید.

ساپورت از فرمت های mp3 ,audio ,wav ,wma یکی از ویژگی ها مهم آن است و دیگر امکانات رادیو،  بلوتوث، قابلیت نمایش متن، پورت USB،پورت AUX، پورت میکروفون و ورودی صدای اپتیکال می باشند.

نمایندگی میکرولب ملارد و شهریار

با پورت میکروفون تعبیه شده روی این اسپیکر شما میتوانید خود را از هر گونه سیستم صوتی دیگری بی نیاز کنید و در جشن ها و مهمانی های خودتان از این اسپیکر با صدای جادویی بی نظیر خودش استفاده بکنید.

ویژگی بلوتوث نیز باعث میشود تا شما بدون داشتن هیچ گونه کابل و یا سیم اضافه ای که بخواد توی زمان های شادیتان اذیتتان کند به راحتی تنها با در دست داشتن تلفن هوشمند همراه خود که به اسپیکر میکرولب 1201 وصل شده است به تمامی موسیقی های موجود در تلفن همراهتان گوش دهید و لذت ببرید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید اسپیکر میکرولب 1201 شامل صفحه نمایشی بسیار زیبا و کاربردی است. که در بالای آن تعبیه شده است. و دل هر مشتری که این مدل از اسپیکر را از فروشگاه ما تهیه می کند را بدست می آورد.واقعا زیباست!

 

اقلام همراه پخش کننده میکرولب 1201

همراه با سیستم صوتی خانگی microlab 1201 یک عدد میکروفون بی سیم(Wireless ) و ریموت کنترل مخصوص این اسپیکر برای شما دوستان عزیز ارسال خواهد شد.  ریموت کنترل اختصاصی این اسپیکر این توانایی را به شما میدهد که از راه دور نیز توانایی کنترل آن را توی دستان خودتان داشته باشید.

نمایندگی فروش محصولات میکرولب اندیشه

علاوه بر این توضیحات همراه این اسپیکر یک دفترچه راهنما نیز خدمت شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از آن میتوانید برای تمامی سوال های خودتان راجع به این سیستم صوتی مدرن پاسخ پیدا بکنید. البته این نکته نیز جایز است که شما فقط با یک بار دیدن فیلم معرفی که به زودی در بالای صفحه قرار می گیرد از هر دفترچه راهنمایی بی نیاز خواهید شد.

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کاربران اسپیکر خانگی دارند این است که هنگامی که آنها از USB یا SD Card استفاده می کنند، لازم دارند تا یک صفحه نمایشی داشته باشند تا بتوانند شماره موسیقی در حال پخش یا آلبوم هایی که در USB دارند را ببینند.

متاسفانه بعضی از مدل های اسپیکر ایستاده شرکت های بزرگ این قابلیت را ندارند. اما ما به مشتری های خوبمان این مژده را می دهیم که این مدل از اسپیکر ایستاده میکرولب 1201 شامل صفحه نمایش دیجیتال است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی هرچه تمام تر از آن استفاده کنید.

 

اسپیکر میکرولب مدل PALLADIO 8.4

اسپیکر میکرولب مدل PALLADIO 8.4 ، دکمه ها و کنترل های پنل این محصول به صورت تاچ طراحی و اجرا شده اند این امر باعث می‌شود بتوانید با راحتی بیشتری از این سیستم استفاده کنید. این سیستم صوتی ، درگاه USB با قابلیت پخش فایل های تصویری تا فرمت HD است که برای کاربران امکان اتصال فلش‌مموری را فراهم می‌کند ، همچنین می‌توانید کارت حافظه‌ی SD خود را به این دستگاه متصل کنید.

نمایندگی فروش محصولات میکرولب البرز

نمایندگی میکرولب در شهریار

برای آن دو عدد ورودی میکروفون در نظر گرفته شده است تا براحتی میکروفون خود را به دستگاه متصل کنید. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر تلویزیون‌های جدید، خروجی صدا را فقط به صورت اپتیکال دارند، ورودی Optical این سیستم صوتی بسیار کاربردی است ، البته علاوه‌بر این ورودی می‌توانید از خروجی ویدئویی تصویر این اسپیکر نیز استفاده کنید. این پخش‌کننده دارای یونیت‌هایی خوش‌ساخت با دوام و مقاومت بالاست تا کاربرانش را تا مدت‌زمان بیشتری همراهی کند.

طراحی جذاب نمایشگر بزرگ و نورهای ال‌ای‌دی محو ، دکمه‌های لمسی و همچنین ارتفاع بلند هر یونیت باعث می‌شود که میکرولب نقش بسیار مهمی را کنار دکوراسیون داخلی منزلتان ایفا کند. با مقایسه‌ی این مدل با سایر محصولات صوتی حرفه‌ای ، همچنین همراه این اسپیکر، یک عدد میکروفون بیسیم ارائه می‌شود تا بتوانید در صورت نیاز ، صدای خود را از اسپیکرها پخش کنید.برای این مدل اتصال بی‌سیم بلوتوث در نظر گرفته شده است. می‌توانید با استفاده از آن، فایل‌های صوتی خود را از موبایل یا پخش‌کننده‌های موسیقی دیگر بدون اتصال کابل به این اسپیکرها منتقل کنید.همچنین با اتصال به اپلیکیشن BT LINK در این محصول لذت گوش دادن به موسیقی برای شما چند برابر شده و ضمن مدیریت تمام اجزای صدا می توانید برای اولین بار رنگ نور زمینه اسپیکر را با محیط پیرامون خود هماهنگ نمایید.

 

پخش کننده خانگی میکرولب مدل PHOENIX-3

پخش‌کننده‌ی خانگی «میکرولب» (microlab ) مدل «فونیکس» اسپیکری خوش‌ساخت و حرفه‌ای از این برند است که تمامی امکانات یک پخش‌کننده‌ی خانگی را ارائه می‌کند. این سیستم صوتی از بدنه‌ای از جنس چوب 16 میل ساخته شده است که ارتفاع هرکدام از اسپیکرهایش به 83 سانتی‌متر می‌رسد. در قامت هرکدام از این یونیت‌ها، ساب ووفرهای 8اینچی و میدرنج های 6.5 اینچی که با کیفیت مطلوبی ساخته شده‌اند، تعبیه شده است. دکمه ها و کنترل های پنل این محصول به صورت تاچ طراحی و اجرا شده اند این امر باعث می‌شود بتوانید با راحتی بیشتری از این سیستم استفاده کنید.

نمایندگی میکرولب تهران

این سیستم صوتی، درگاه USB با قابلیت پخش فایل های تصویری تا فرمت HD است که برای کاربران امکان اتصال فلش‌مموری را فراهم می‌کند؛ همچنین می‌توانید کارت حافظه‌ی SD خود را به این دستگاه متصل کنید. ، برای آن دو عدد ورودی میکروفون در نظر گرفته شده است تا براحتی میکروفون خود را به دستگاه متصل کنید.

نمایندگی میکرولب در شهریار

این پخش‌کننده دارای یونیت‌هایی خوش‌ساخت با دوام و مقاومت بالاست تا کاربرانش را تا مدت‌زمان بیشتری همراهی کند. طراحی جذاب نمایشگر بزرگ و نورهای ال‌ای‌دی محو ، دکمه‌های لمسی با مقایسه‌ی این مدل با سایر محصولات صوتی حرفه‌ای؛ همچنین همراه این اسپیکر، یک عدد میکروفون بیسیم ارائه می‌شود تا بتوانید در صورت نیاز، صدای خود را از اسپیکرها پخش کنید.

برای این مدل اتصال بی‌سیم بلوتوث در نظر گرفته شده است. می‌توانید با استفاده از آن، فایل‌های صوتی خود را از موبایل یا پخش‌کننده‌های موسیقی دیگر بدون اتصال کابل به این اسپیکرها منتقل کنید.همچنین با اتصال به اپلیکیشن BT LINK در این محصول لذت گوش دادن به موسیقی برای شما چند برابر شده و ضمن مدیریت تمام اجزای صدا می توانید برای اولین بار رنگ نور زمینه اسپیکر را با محیط پیرامون خود هماهنگ نمایید.

نمایندگی فروش محصولات میکرولب اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات میکرولب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات میکرولب

 

X