بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی میراب آرین

نمایندگی میراب آرین در شهریار

نمایندگی میراب آرین در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند میراب آرین در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

میراب آرین

میراب آرین، یک شرکت موفق ایرانی در زمینه تولید لوله و اتصلات یو پی وی سی است، البته تولیدات دیگری نیز دارد که در ادامه بیان خواهد شد. این شرکت سال ها تجربه موفقی در تولید قطعات مختلف داشته و با واردات بهترین برندهای دنیا توانست از سال 97 به بعد این محصولات را الگوبرداری نموده و خود در ساخت این قطعات و تجهیزات پیشرو باشد. در حال حاضر می توان این محصولات را با نام تجاری مگاپول MEGAPOOL  تهیه کرد. علت موفقیت این شرکت نیازسنجی دقیق بازار، ارزیابی و کنترل کیفی مناسب تولیدات است، سایر تولیدات این شرکت در صنعت استخر و اسپا خلاصه می شود. در حال حاضر بیشترین لوله و اتصالات استفاده شده در لوله کشی سازه ها از جنس پلی وینیل کلراید سخت یا همان UPVC است. استقامت این ماده در مقابل انواع مواد شیمیایی بالاست، رویه مسطح و هموار دیواره‌ های آن، از کاهش فشار و گرد آمدن رسوبات در مسیر جریان آب جلوگیری می کند. ماده یو پی وی سی، بو و مزه نامطبوع ندارد و به همین علت، گزینه بسیار مناسبی جهت سیستم‌ های آب آشامیدنی محسوب می شود. استقامت این ماده بسیار بالاست و در مقابل فرسایش و تغییرات جوی ایستادگی بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. اگر قصد خرید عصایی پشت بام را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت سیفون یک تکه بلند و سه راه بازدید پوش فیت مطلع شوید.

نمایندگی میراب آرین در ملارد

تغییرات دمایی که لوله و اتصالات UPVC می توانند تحمل کنند تا 60 درجه‌ی سانتی گراد است و تا این دما قابلیت این را دارند که خصوصیات خود را حفظ ‌کنند. این تولیدات بسیار مقاوم بوده و حداکثر16 بار فشار را تحمل می نمایند. به این خصوصیات، ارزان و به صرفه بودن، گوناگونی محصولات، جا به جایی، نصب و اجرای راحت را نیز بیافزایید.

تاریخچه شرکت میراب آرین

نخستین سنگ بنای شرکت میراب در سال 1333 و با کمک خانواده اعرابی در زمینه‌ی لوله، اتصالات و شیرآلات در بازار ایران گذاشته شد. در حال حاضر فرزندان و نوادگان آن خانواده مشغول چرخاندن چرخ های این شرکت هستند. در سال 1340 حاج محمود اعرابی جزء نخستین افراد فعال در زمینه تاسیسات فعالیت خود را شروع کرد. حاج محمود اعرابی به این موضوع عقیده داشت که باید در بین مردم اعتبار داشت و در بین بازاریان اخلاق نیکویی از خود به یادگار گذاشت او این موارد را ثروت خود می دانست.

خانواده اعرابی در ادامه فعالیت های خود، با توجه به این که بازار وسعت پیدا کرد و صنعت تاسیسات روند صعودی را طی کرد با اقدام بر استفاده از نظرات متخصصان در این صنعت، خانواده اعرابی شعبه های متفاوتی با اسامی گوناگون در تهران و شهرستان ها احداث نمودند. برای خرید پلی تک ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

حاج ناصر اعرابی در دهه 60 در فروشگاه کهن کالا فعالیت خود را شروع نمود و با ایده های ایشان چشم اندازی نوین در بازار سنتی تاسیسات ایران وارد گردید. شرکت میراب آرین به صورت رسمی در سال 1385 با مدیریت حاج ناصر اعرابی و فرزندان خود شروع به کار کرد. در اساسنامه شرکت این گونه درج شده که محوریت فعالیت شرکت در تولید و تامین لوله و اتصالات و شیرآلات است.

نمایندگی میراب آرین شهریار

هدف از ورود شرکت میراب ‌آرین به بازار تخصصی لوله و اتصالات و شیرآلات پلیمری فشار‌ قوی و مخصوصا UPVC و هم چنین جواب دهی به احتیاجات نامعلوم کاربران در کشور صورت پذیرفت. مطابق با نگرش توسعه مستمر در  لوله کشی فشار‌ قوی یو پی وی سی به ساخت لوله VINOHYDROPOOL با کمک کارخانه وینوپلاستیک پرداخت و شبکه فروش این محصولات را در داخل کشور به وجود آورد. شرکت میراب آرین با هدف گسترش فعالیت خود نخستین مکاتبات خود را جهت اخذ نمایندگی با شرکت پلی پایپ ایتالیا انجام داد. این قرارداد در زمینه اتصالات و شیرآلات UPVC فشار قوی بود. در ادامه برای موفقیت بیشتر و بهتر اقدام به دریافت نمایندگی از مطرح ترین برندهای جهان مانند FIP ایتالیا، PIMTAS ترکیه، ‌IML اسپانیا و ‌HARVIA فنلاند نمود و به این دلیل محصولات اروپایی را وارد کشور کرد که نیاز بازار تصفیه آب، استخر، نفت و گاز و پتروشیمی تامین شود.

در سال های نخستین آغاز به کار شرکت با کمترین نیروی انسانی به فعالیت پرداخت ولی در سالیان بعدی با گسترش روزافزون میراب آرین در این صنعت به یاری حضور فعال در نمایشگاه های تخصصی در رابطه با تصفیه آب، استخر و تاسیسات به تعداد کارکنان در شرکت اضافه نمود. در حال حاضر با وجود بیش از 50 نفر نیروی انسانی کارآمد و متعهد جزء کارآفرینان صنعت تاسیسات محسوب می شود.

نمایندگی فروش محصولات میراب آرین ملارد و شهریار

ماده‌ی اولیه پی وی سی از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید به دست می آید. گاز وینیل کلراید با عملکرد واکنش گاز کلر (57 درصد) و گاز اتیلن (43 درصد) حاصل می شود. گاز کلری که در این کنش به کار می رود از الکترولیز آب دریا به گاز کلر، سدیم هیدروکسید و گاز هیدروژن و گاز اتیلن مورد استفاده نیز بعد از چند مرتبه تقطیر شیمیایی نفت خام ساخته می شود. همین دلیل موجب می گردد تا نسبت به مواد اولیه پلی اتیلن و پلی پروپیلن، ماده‌ ی خام PVC از مزیت های بااهمیتی مانند به صرفه بودن ساخت و استفاده کمتر منابع نفتی در روند تولید بهره مند باشد. با این وجود اتیلنی که در ساخت ماده اولیه PVC فقط 43 درصد به کار می رود، حجم اتیلنی که در ساخت ماده‌ اولیه دیگر پلاستیک ها مصرف می شود مثل پلی اتیلن و پلی پروپیلن، حدود 97 درصد است. در نتیجه قیمت ماده‌ اولیه PVC در مقایسه با مواد خام پلاستیک های دیگر، میزان کمی به قیمت نفت ارتباط دارد و ساخت آن به نگهداری ذخایر نفتی کمک شایانی می نماید.

نمایندگی میراب آرین در فردیس

می‌توان با افزودن بعضی از افزودنی های شیمیایی به ماده‌ اولیه پی وی سی، خصوصیات ویژه ای مانند خاصیت انعطاف پذیری، سختی، نرمی و غیره را در آن به وجود آورد. برای مثال، چنان چه پی وی سی به عنوان ماده‌ خام لوله های پلاستیکی به کار رود، مواد شیمیایی خاصی به آن افزوده خواهد شد که موجب می گردند لوله پلاستیکی ساخته شده، نرم بوده و خاصیت کشسانی داشته باشد. در نتیجه، لوله در زمان مصرف گرفتار شکستگی نخواهد شد. نام این مواد نرم کننده‌ است، این مواد موجب می شوند تا نیروی اصطکاک را با ایجاد پیوندهایی بین زنجیرهای پلیمری بکاهند. بنابراین از شکستن این زنجیره‌ ها پیشگیری به عمل می آید و ماده‌ خام، از خاصیت ارتجاعی بهره مند می گردد. چنان چه در تولید آن نرم کننده مصرف نشود، به ماده خام UPVC یا پی وی سی سخت گفته می شود.

ویژگی های ماده‌ اولیه PVC

در این میان بهتر است با ویژگی های مهم یکی از مواد اولیه این مجموعه عظیم آشنا بشوید. از این رو با آگاهی یافتن از ویژگی های این محصولات راحتتر می توانید از محصولات مجموعه میراب آرین خریداری کنید.

  • ماندگاری این ماده بسیار بالا بوده و بین 15-100 سال است.
  • به علت وزن پایین این ماده، جا به جایی و کار با آن بسیار راحت است.
  • می توان آن را بازیافت نمود و مجددا از آن در صنایع مختلف استفاده کرد.
  • باکتری‌ها، حشرات و جوندگان قادر به صدمه زدن به آن نیستند.

نمایندگی میراب آرین در اندیشه

تولیدات میراب لوله آرین از هر جنبه ای مرغوب بوده و لوله‌ها و اتصالات UPVC تولید شده این شرکت در مقابل اسیدها، بازها، الکل‌ها‌ و طیف وسیعی از مواد شیمیایی دیگر مستحکم هستند. همین ویژگی موجب می شود تا سیستم های لوله کشی UPVC برای انتقال موادی مانند آهک که خورنده اند، آبی که pH آن پایین بوده و کلر داشته باشد، آب شور و مواردی این چنینی گزینه مطلوبی محسوب شود. این نوع از لوله ها از موادی غیرسمی که بوی نامطبوعی ندارند تولید شده اند این مواد بی رنگ بوده و به هیچ عنوان با سیالی که آن را حمل می کنند، عکس العمل نشان نمی دهند. به همین جهت، برای سیستم های انتقال آب آشامیدنی گزینه مطلوبی هستند. بهتر است از این نوع لوله ها برای سازه ها استفاده شود زیرا سیستم هایی هستند که به صورت مستقیم با سلامت بشر در ارتباط هستند.

تجهیزات استخر MEGA POOL

نمایندگی میراب آرین در شهریار

شرکت میراب آرین، یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در بازار تجهیزات و لوازم جانبی استخر و جکوزی است. این شرکت، ضمن ارائه‌ی مشاوره به پروژه‌های ساخت استخرهای خصوصی، استخرهای عمومی (در هتل‌ها، بیمارستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی) و پارک‌های آبی، تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز چنین پروژه‌هایی را از محصولات معتبرترین برندهای اروپایی و برند ایرانی MEGA POOL تامین می‌کند. آن دسته از صاحبان استخرهای خصوصی و عمومی که به دنبال تعویض و بروزرسانی تجهیزات و لوازم استخر و جکوزی خود هستند نیز برای گرفتن مشاوره‌ی تخصصی و خرید تجهیزات به میراب آرین مراجعه می‌کنند.

برند MEGAPOOL در سال ۱۳۹۷ و با تکیه بر تجربه، تخصص و نوآوری متولد شد. محصولات این برند، ثمره‌ی سالها تجربه در زمینه‌ی واردات و توزیع محصولات برترین برندهای اروپایی صنعت استخر و جکوزی، تامین نیاز پروژه‌های بزرگ و کوچک از این محصولات وارداتی، سرمایه‌گذاری بر تحقیق و توسعه، نیازسنجی دقیق بازار و همکاری با نیروهای حرفه‌ای و باانگیزه هستند.

در طراحی و تولید محصولات مگاپول، از دانش به روز مهندسان ایرانی و تجربه‌ی فعالان صنعت استخر و جکوزی بهره برده‌ایم تا محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی را به مشتریان عرضه کنیم. در حال حاضر، برند مگاپول توانسته است با ارائه‌ی سبد کاملی از محصولات باکیفیت، جایگاه خود را در بازار داخلی تجهیزات استخر و جکوزی نهادینه کند و به بازارهای جهانی بیاندیشد.

نمایندگی میراب آرین البرز

تنوع محصولات MEGAPOOL

“محصولات برند ایرانی MEGAPOOL، شامل انواع تجهیزات و لوازم جانبی استخر و جکوزی هستند”.

تجهیزات استخر و جکوزی MEGAPOOL

سبد محصولات مگاپول، شامل تجهیزات سیستم فیلتراسیون استخرها و جکوزی‌هاست؛ از جمله: پمپ تصفیه که آب را از سیستم فیلتراسیون عبور می‌دهد تا فرآیندهای تصفیه، گرمایش و گندزدایی آب انجام شود و فیلتر شنی مگاپول که با جداسازی ذرات معلق از آب استخر و جکوزی، باعث شفافیت آب می‌شود. این برند همچنین سیلیس شیشه‌ای فیلتر شنی MEGA POOL را عرضه می‌کند که به عنوان جایگزینی برای سیلیس شنی فیلتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث بهبود کیفیت فیلتراسیون، بهداشت فیلتر و شفافیت آب می‌شود. از دیگر محصولات این برند می‌توان به مبدل حرارتی برای گرمایش آب استخر و جکوزی اشاره کرد که دستگاهی کوچک و جمع و جور است و آب را به روشی ساده و به صرفه گرم می‌کند.

لوازم جانبی استخر و جکوزی MEGAPOOL

مگاپول، با تولید و عرضه‌ی انواع لوازم جانبی، به شما کمک می‌کند که استخر و جکوزی خود را به محلی بهداشتی، امن و جذاب برای شنا تبدیل کنید. از جمله‌ی این لوازم می‌توان به اسکیمر اشاره کرد که در بالای دیواره‌ی استخر نصب می‌شود و نقش مهمی در فیلتراسیون آب سطحی استخر دارد. این برند همچنین انواع روکش استخر (روکش خورشیدی و روکش ایمنی) را به مشتریان عرضه می‌کند. این روکش‌ها، جلوی ورود آلودگی‌ها به آب را می‌گیرند و به عنوان مانعی در برابر تبخیر سطحی، به جلوگیری از هدرفت گرما و مواد شیمیایی آب کمک می‌کنند. دستگاه جمع‌کننده نیز به منظور سهولت در جمع کردن و نگهداری از روکش خورشیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 نمایندگی فروش محصولات میراب آرین در تهران و البرز

یکی دیگر از محصولات مگاپول، نردبان استخری است که یکی از لوازم ضروری استخرهای شنا به شمار می‌رود و باعث ایمنی و راحتی شناگران در هنگام ورود به استخر و خروج از آن می‌شود. انواع آبنمای استخری نیز از دیگر محصولات مگاپول هستند که علاوه بر زیبایی، به هوادهی استخر نیز کمک می‌کنند و آب استخر را خنک نگه می‌دارند. چراغ‌های استخری مگاپول از نوع LED هستند. این چراغ‌ها، امکان شنا در طول شب را برای شما فراهم می‌کنند، موجب افزایش ایمنی افراد در محوطه‌ی استخر می‌شوند و با تولید نور رنگی، حال و هوای تازه‌ای به استخر شما می‌دهند.

پکیج‌های MEGAPOOL

برند مگاپول، دو پکیج ویژه را به مشتریان عزیز عرضه می‌کند:

پکیج جارو دستی: این پکیج، شامل یک پمپ، یک گاری برای سهولت در حمل پمپ و لوازمی همچون سر جارو، دسته جاروی تلسکوپی و شیر خرطومی می‌شود و برای جمع‌آوری آلودگی‌ها و گل و لای از کف استخر به کار می‌رود.

پکیج تصفیه خانه MEGAPOOL BOX: این پکیج، در واقع محفظه‌ای به همراه تجهیزات است که به صورت روکار یا توکار نصب می‌شود و در پروژه‌هایی با بودجه‌ی پایین یا در شرایطی که با کمبود فضا مواجه هستیم، به عنوان جایگزینی برای تصفیه خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجهیزات نصب شده در پکیج‌های سری BASIC، شامل پمپ تصفیه، فیلتر شنی، مبدل حرارتی و کلرزن خطی به همراه تابلو برق و متعلقات برقی و لوله، اتصالات و شیرآلات است. پکیج‌های سری PLUS نیز شامل همین تجهیزات می‌شوند اما تجهیزات گندزدایی و گرمایشی پکیج‌های این سری، به انتخاب مشتری هستند.

ویژگی‌های محصولات MEGAPOOL

  • مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی، اشعه‌ی UV و تغییرات آب و هوایی:

نمایندگی میراب آرین در شهریار

از آنجا که آب استخر و جکوزی، حاوی مواد گندزدا (مانند کلر) و سایر مواد شیمیایی است، بدنه و آن دسته از اجزای تجهیزات و لوازم جانبی مگاپول که در تماس با آب هستند، از متریال مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی شیمیایی ساخته شده‌اند. به علاوه، تجهیزات و لوازمی که در فضای باز قرار می‌گیرند در مقابل اشعه‌ی UV و تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

  • استحکام و دوام:

در ساخت بدنه و اجزای اصلی تجهیزات و لوازم جانبی مگاپول، از انواع ترموپلاستیک‌ها از جمله پلی کربنات، پلی اورتان و ABS و آلیاژهای فلزی همچون برنز، استنلس استیل و چدن استفاده شده است. از این رو، این محصولات از مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردارند و طول عمر بالا و دوام آنها تضمین شده است.

  • نصب و نگهداری آسان:

پمپ، فیلتر و مبدل حرارتی MEGAPOOL، به آسانی و با استفاده از اتصالات چسبی یا رزوه‌ای UPVC در سیستم فیلتراسیون نصب می‌شوند و بدین ترتیب، جداسازی آنها به منظور امور تعمیر و نگهداری نیز به سهولت امکان‌پذیر است. علاوه بر این، سهولت در امور تعمیر و نگهداری نیز از جمله مواردی است که توجه ویژه‌ای به آن اختصاص داده شده است.

به عنوان مثال، درِ فیلترهای شنی مگاپول سری XA از نوعی ترموپلاستیک شفاف ساخته شده است تا بازدید فرآیند فیلتراسیون و تشخیص زمان بکواش به سهولت صورت پذیرد. همچنین از آنجا که اسید شویی مبدل به منظور حذف رسوبات، تاثیر به سزایی در عملکرد دستگاه دارد، مبدل‌های حرارتی مگاپول، به صورت فلنچی طراحی شده‌اند تا بتوان به آسانی و با باز کردن چند پیچ و مهره، پوسته و کویل مبدل را به منظور حذف رسوبات، شستشو داد. پمپ‌های مگاپول نیز مجهز به سبد استرینر هستند که آلودگی‌های خط مکش را در خود به دام می‌اندازد و مانع از ورود آنها به محفظه‌ی پمپ و مسدود شدن پروانه می‌شود. پیش فیلتر پمپ، مجهز به درب چدنی است و دسترسی به سبد استرینر برای بررسی و تمیز کردن آن به آسانی امکان پذیر است.

نمایندگی  فروش محصولات میراب آرین اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات میراب آرین را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات میراب آرین

 

پیام بگذارید

X