بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

نمایندگی دلفین در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند دلفین در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین

محصولات بهداشتی دلفین در عرصه صنعت وسایل خانه و آشپزخانه به ویژه آینه و اکسسوری سرویس بهداشتی، شناخته شده‌ترین برند ایرانی است که از سال ۱۳۵۵ در عرصه طراحی، تولید و فروش این محصولات شهره است.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

همه محصولات دلفین از بالاترین کیفیت برخوردارند که قابل رقابت با برندهای برتر دنیاست. تولیدات دلفین با قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ، به محبوبیت بالایی در میان مشتریان دست یافته و بازخوردهای مثبت و اعتماد شما، بزرگترین افتخار ماست.

نمایندگی دلفین در ملارد

محصولات دلفین سه دسته اصلی را شامل می‌شوند: انواع آینه همچون بدون قاب، دکوراتیو، نوری و … ، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی مانند آینه و باکس، رخت آویز، جای مایع و … و نیز اکسسوری آشپزخانه و پذیرایی شامل شلف، استیکر، محصولات دکوری و … .

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین اندیشه

دلفین در محصولات خود از آخرین تکنولوژی روز بهره برده. برای مثال ست آینه‌های دلفین از نوع سوپرکریستال با پوشش دو لایه است که مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت بالا می‌برد. همچنین تکنولوژی فلوت (FLOAT) به کار رفته در تولید آینه باعث از بین رفتن هر گونه موج و همچنین بالا رفتن شفافیت آن شده است.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

افتخار ما این است که همه تولیدات دلفین صد در صد ایرانی است و توسط طراحان و صنعتگران داخلی طراحی و ساخته می‌شود و از نظر کیفیت و قیمت در رقابت با سایر برندها، با اختلاف در جایگاه نخست قرار دارد. این افتخار با پشتوانه اعتماد و رضایت شما بدست آمده و به گسترش این موفقیت در عرصه جهانی امیدواریم.

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که باید برای منازل تهیه کرد زیرا در قسمتی از منزل قرار می‌گیرد که مربوط به بهداشت و سلامت افراد خانواده است. تمیزی و بهداشت سرویس بهداشتی در منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین منظور انتخاب کردن یک ست سرویس بهداشتی که دارای کیفیت بالا و جنس خوبی باشد بسیار حائز اهمیت است. ست سرویس بهداشتی دلفین دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و در محیط مرطوب دستشویی هرگز زنگ نمی‌زند و خراب نمی‌شود و می‌‌توانید با خیال راحت آن‌ها را بشویید، ماندگاری بسیار بالایی دارند زیرا در ساخت آن‌ها از بهترین و با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده‌ است.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

نمایندگی فروش لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین شهریار

سطح براق و زیبایی منحصر‌به‌فرد آن‌ها باعث زیبا‌‌تر شدن محیط شما می‌شود. ست سرویس بهداشتی دلفین در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی شده‌است، توجه داشته‌باشید که معمولا رنگ سفید طرفداران بیش‌تری دارد و رنگ غالبی است که هنگام ساخت از آن استفاده می‌شود؛  زیرا رنگ سفید زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد و همین‌طور نشانه‌ای از پاکی و تمیزی است.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در ملارد

نصب ست دلفین بسیار راحت است زیرا دارای پایه‌های نگهدارنده محکمی است، و همچنین در انواع چهار، پنج و هفت پاچه وجود‌ دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ست سرویس بهداشتی شامل چه اقلامی است؟

ست حمام و سرویس بهداشتی، برای رفع نیاز در فضای بهداشتی طراحی شده است. تعداد اقلام ست معمولا بین ۲ تا ۶ پارچه متغیر است. سطل آشغال، فرچه، جا صابون، جا مایع صابون، جا مسواک، لیوان و آویز حوله از اقلام رایج در ست‌ها هستند. علاوه بر جنبه کاربردی، این روزها به طراحی ظاهری ست و تاثیر آن در دکوراسیون نیز توجه زیادی می‌شود. به همین دلیل مدل‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه می‌شوند که طبق سلیقه خودتان می‌توانید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

انواع ست سرویس بهداشتی

تقسیم بندی ست بر‌اساس جنس

ست سرویس بهداشتی در جنس‌های مختلفی مثل چدنی ، پلاستیکی ، سرامیکی ، آهنی و از جنس فولاد با روکش مینا و … ساخته می‌شود.

شامل موارد زیر است:

  • در برخی از منازل ست سرویس بهداشتی فقط شامل دستشویی می‌باشد که به صورت زیر است: آینه، روشویی، کاسه دستشویی، سطل زباله، شیرآلاتی که در داخل دستشویی قرار‌دارند، جای مایع، جای صابون و سایر مواردی که در ست سرویس بهداشتی وجود‌ دارند.

خدمات پس از فروش لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین درشهریار

  • در برخی دیگر از منازل علاوه‌ بر وسایل بالا ست سرویس بهداشتی آن‌ها شامل حمام نیز می‌شود: دوش، وان، سطل زباله، شیر‌آلاتی که در داخل حمام قرار‌دارند، قفسه یا یک کمد برای لباس‌ها و …

تقسیم بندی ست بر‌اساس مدل و نوع طراحی

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

در گذشته ست سرویس بهداشتی در دستشویی فقط از یک کاسه دستشویی ایرانی تشکیل شده‌ بود و در حمام نیز، دارای یک وان با اندازه‌ی کوچک و تعداد کمی لوازم بهداشتی بود.

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که صورت‌ گرفته‌ است و رواج مدرنیته در کشور، در این ساختار‌ها تغییراتی ایجاد‌شده‌ است که به صورت زیر می‌باشد:

  • ست سرویس بهداشتی در دستشویی شامل: سرویس بهداشتی فرنگی، روشویی‌های الکترونیکی، شیرآلات دارای حسگر و … می‌باشند که نسبت به گذشته تغییرات فراوانی داشتند.
  • ست سرویس بهداشتی درحمام شامل: وان‌های بزرگ‌تر در سایز‌های متفاوت و طرح‌های مختلف و خاص ، طراحی های مدرن برای آینه‌ها و …

عوامل موثر در انتخاب ست

تناسب با دکوراسیون: مهم ترین نکته‌ای که برای طراحی و انتخاب یک ست زیبا برای منزلتان وجود دارد؛ دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد که باید بسیار مورد توجه قرار‌ بگیرد و با توجه به آن بتوانید انتخابی مناسب و زیبا داشته‌باشید.

نمایندگی دلفین در البرز

کیفیت مواد سازنده: یک عامل بسیار مهم به حساب می‌آید زیرا دوام و ماندگاری محصولات وابسته به این عامل می‌باشد؛ انتخاب ست سرویس بهداشتی دلفین که دارای مرغوب‌ترین مواد سازنده می‌باشد انتخابی مناسب و با دوام است.

قابل شستشو بودن: با توجه به حساسیت محل و در معرض آلودگی بودن وسایل، قابل شستشو بودن آن‌ها نکته مهمی به‌شمار می‌رود که به پاکیزگی هر چه بیشتر محل کمک می‌کند. ست سرویس بهداشتی دلفین دارای قابلیت شستشو بدون هیچ تغییری در ظاهر می‌باشد.

اندازه‌ی مناسب و سبک بودن: چون سرویس‌های بهداشتی عموما فضای کمی دارند اندازه وسایل نکته قابل توجهی می‌باشد و در صورت بزرگ بودن وسایل ممکن است دچار مشکل شوید، سبک بودن وسایل هم باعث حمل‌و‌نقل و جابجایی راحت‌تر می‌شود. ست سرویس بهداشتی دلفین دارای اندازه و وزن مناسبی است.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین ملارد

تنوع در رنگ‌بندی: داشتن رنگ‌بندی های گوناگون و متنوع نکته مهمی برای جلب‌توجه خریداران است، زیرا برای ست کردن این وسایل با رنگ کاشی‌ها و دیوارها به رنگ‌های گوناگونی نیاز دارید. ست سرویس بهداشتی دلفین از تنوع رنگی خوبی برخوردار است و به راحتی می‌توانید ست مورد‌نیاز خود را از میان محصولاتش انتخاب کنید.

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در شهریار

به‌روز بودن: در دنیای امروزه انتخاب یک ست مدرن و شیک قابل توجه خریداران است ، نو‌آوری در تجهیزات یکی از نکات تاثیر‌گذار در انتخاب است که ست سرویس بهداشتی دلفین براساس جدید‌ترین طرح‌ها و مدل‌ها طراحی و ساخته شده است.

تکمیل بودن وسایل: باید توجه داشته‌باشید که تمام اقلام و وسایلی که مورد‌نیازتان است در ست موجود باشد.

نمایندگی فروش محصولات دلفین در شهریار

برای زیبا‌تر نمودن مدل‌ها و طراحی‌های خود می‌توانید از ابزار‌های دیگری نیز استفاده کنید؛ ابزار‌هایی که باعث جلوه بیشتر ست شما می‌شود مانند: انتخاب کاشی‌های متنوع و زیبا، انتخاب رنگ‌های ترکیبی و خاص، استفاده از وسایل تزئینی و بهداشتی زیبا، استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا با طراحی‌های خاص و زیبا که امروزه وارد بازار‌ها شده‌اند که علاوه بر تهویه هوا یکی از زیبایی‌ها ‌ی محیط به حساب می‌آیند، استفاده از لامپ‌ها و چراغ‌های زیبا و رنگانگ که زیبایی سرویس بهداشتی را دو‌چندان می‌کنند زیرا نور یک عمل بسیار مهم در جلوه دادن به‌شمار می‌رود، استفاده از شیرآلات پیشرفته و امروزی با طرح‌های زیبا و خاص و …

چیدمان ست سرویس بهداشتی لوکس

نحوه چیدمان ست سرویس بهداشتی لوکس تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد و باید به درستی چیده شود. بعد از خرید یک ست سرویس بهداشتی لوکس ، باید آن‌ها را به زیبایی در سرویس بهداشتی قرار دهید و برای چیدن آن‌ها وقت بگذارید.

توجه داشته باشید که ست سرویس بهداشتی در انواع گوناگونی ساخته شده است و می‌توانید آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر به جاحوله‌ای نیاز ندارید ، می‌توانید آن را سفارش ندهید. برخی از نکات مهمی که برای چیدمان ست سرویس بهداشتی لوکس وجود دارد به شرح زیر می­باشد:

نمایندگی دلفین دراندیشه

  • توجه به این نکته حائز اهمیت است که حوله نقش مهمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد و برای داشتن یک فضای لوکس و خاص باید به آن توجه کنید و محل مناسبی برای آن در نظر بگیرید. معمولا حوله‌ها را به صورت لوله شده داخل یک قفسه قرار می‌دهند.
  • محل نصب قفسه هم معمولا نزدیک به روشویی می‌باشد اما توجه داشته باشید که دارای یک فاصله‌ی استاندارد باشد که حوله‌ها خیس نشوند.

نمایندگی دلفین در فردیس

  • همانطور که می‌دانید محل نصب جامایع دستشویی ، جا صابونی و جا حوله‌ نزدیک روشویی می‌باشد اما توجه داشته باشید که آن‌ها را در هر دو طرف روشویی نصب کنید که بتوانید به راحتی استفاده کنید.
  • اگر ست سرویس بهداشتی لوکس شما دارای یک شلف شیشه‌ای می‌باشد ، بهتر است شلف را در قسمت زیرین آینه نصب کنید. توجه داشته باشید که شلف باید در فاصله‌ی استانداردی نسبت به آینه قرار بگیرد که علاوه بر زیبایی ، کاربردهای فراوانی هم داشته باشد.
  • نگهدارنده‌ی رول دستمال توالت و سطل زباله هم باید نزدیک به شیرآلات و کاسه‌ی دستشویی قرار بگیرد.
  • به ارتفاع نصب وسایل هم توجه داشته باشید که در فاصله‌ی مناسبی از زمین قرار گرفته باشند که بتوانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی از آن اقلامی است که یک بار و به منظور استفاده دراز مدت خریداری می‌شود. در وهله اول به دلیل مجاورت دائمی با آب، کیفیت و جنس ست اهمیت زیادی دارد. برای همین توجه به کیفیت ست حمام، یکی از فاکتورهای اصلی خرید است. در وهله دوم طراحی ظاهری ست اهمیت دارد. برای خرید بهترین مدل، حتما به رنگ و سبک سرویس بهداشتی خانه و سلیقه خودتان توجه داشته باشید. نکات خرید بهترین ست را با هم مرور کنیم:

 

نمایندگی لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین در البرز

  • به ضد آب بودن بدنه محصول توجه کنید. رزین، پلکسی، استیل و پلاستیک از متریال رایج ست سرویس بهداشتی هستند که مقاومت مطلوبی در برابر آب دارند.
  • به دلیل کاربرد دائمی ست، به مقاومت و دوام آن توجه کنید. از نظر مقاومت پلکسی بهتر از رزین عمل می‌کند و شکستنی نیست.
  • تعداد اقلام ست سرویس بهداشتی را با مساحت توالت یا حمام خانه تنظیم کنید. اگر فضای کمی دارید ست ۲ یا ۳ پارچه برایتان بهتر است.
  • ست سرویس بهداشتی به دلیل تماس با شوینده‌ها و مواد شیمیایی باید مقاومت بالایی در برابر این مواد داشته باشد. پلکسی و رزین از این جهت مناسب هستند.
  • از نظر زیبایی شناسی، بهتر است فرچه در معرض دید نباشد و بدنه محافظ داشته باشد.

خدمات پس از فروش محصولات دلفین اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دلفین را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین لوازم بهداشتی ساختمانی دلفین

X