بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لیلیان بافت

­نمایندگی لیلیان یلفت در شهریار

نمایندگی لیلیان بافت در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات لیلیان بافت در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 گروه صنعتی بازرگانی لیلیان بافت

گروه صنعتی بازرگانی لیلیان بافت یزد در سال ۱۳۸۳ با هدف افزایش رضایت مندی و ایجاد اشتغال، توسط مؤسسین این شرکت تاسیس گردید. این مجموعه بزرگ دارای جدیدترین ماشین آلات تولید پتو در خاورمیانه می‌باشد که با دارا بودن آخرین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید پتو و با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص داخلی و خارجی قابلیت تولید روزانه ۳۰۰۰ تخته پتو را دارا می باشد.

رئیس هیئت مدیره حاج مجید باعرضه با بیش از نیم قرن تلاش و فعالیتی مستمر و درخشان در بازار منسوجات به ویژه کالای خواب در سال ۱۳۳۴ از همان دوران نوجوانی نزد پدرش مرحوم غلامحسین کتانچی کسب و کار را در پارچه فروشی واقعدر خیابان خواجه نصیر الدین شهرستان مراغه ( استان آذربایجان شرقی ) با فروش پارچه و کتان آغاز نمود و با گسترش فعالیت خود در زمینه ( نساجی پارچه ، پتو ، تشک ، کالای خواب و … ) علاوه بر فروش و عرضه آن همواره اهتمام و نگاه ویژه ای به امر تولید و اشتغال زایی در این بخش را داشته اند.

­ نمایندگی لیلیان بافت ملارد

چنانکه از همان ابتدا با وجود امکانات ناچیز با ایجاد یک کارگاه دوخت و دوزندگی و تعدادی چرخ های قدیمی ، اقدام به تولید انواع ملحفه ، تشک ، بالش ، پشتی و … نمود که با تدبیر و پشتکار در مدت زمانی کوتاه با بیش از ۴۰ نفر نیروی کار در سالهای ۵۹ تا ۶۷ تولیدات کارگاه سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بود و در حال حاضر بازرگانی ۱۰۰۱ مجید (باعرضه) نامی آشنا و مورد اعتماد در بین تمامی تولید و عرضه کنندگان منسوجات خانگی و کالای خواب می باشد .

همچنین در زمینه پتو ، سابقه و عملکرد ایشان در بازار ، باعث گردید اکثریت تولید کنندگان پتو ، محصول خود را از طریق بازرگانی ۱۰۰۱ مجید به بازار عرضه نمایند بطوریکه با برآوردهای انجام شده در سالهای ۸۱ و ۸۲ بیشترین عرضه پتو از این واحد بازرگانی صورت گرفته است.

­ نمایندگی فروش محصولات لیلیان بافت البرز

در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون این مجموعه ، با تاسیس شرکت لیلیان بافت و اقدام به گسترش کارگاه های تولیدی و در چندین نقطه ، و بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص، این شرکت اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات کالای خواب ( سرویس خواب ، سرویس عروس ، سرویس مهمان ، انواع لحاف ، انواع تشک ، بالش ، رو تختی ، روفرشی و … ) با کیفیت برتر و با نام تجاری لیلیان برای عموم هموطنان عزیز نموده است .

نمایندگی لیلیان یلفت در ملارد

سرویس روتختی:

در گذشته اکثر خانواده ها برای خواب از لحاف و تشک های سنتی و دست دوز استفاده می کردند ولی با گسترش فرهنگ استفاده از تخت خواب، سرویس های روتختی نیز پای خود را به درون خانه ها باز کردند. روتختی نیز به مانند اکثر لوازم منزل که در سالهای اخیر وارد خانه¬ی خانواده ها شده و میتوان به جرات ادعا نمود که با تنوع بی نظیر خود به کالای خواب محبوب بدل شد .لازم به ذکر است که انواع روتختی ها فارق از هر جنس و سن و سلیقه ای است و از جذابترین طرح آن می توان به روتختی دخترانه و روتختی پسرانه اشاره کرد . ما در این مقاله سعی داریم شما را با مفهوم کلی روتختی و اجزای مکمل آن بیشتر آشنا کنیم.

یک سرویس یا ست روتختی به مجموعه ای چند تکه ای، دوخته شده از پارچه های ملافه ای جهت استفاده هنگام خواب بر روی تخت خواب گفته می شود. از میان تکه های لیست شده در زیر، یک سرویس روتختی می تواند شامل یک یا چندین تکه از آنها باشد.

­ نمایندگی لیلیان بافت فردیس

۱.    لحاف یا لحاف لایت

یکی از اجزا مهم در همه سرویس های روتختی یک نفره و دو نفره لحاف می باشد. این بخش ممکن است به صورت لحاف یا لحاف لایت عرضه شود. کیسه ای پارچه ای در شکل معمول مستطیلی بوده که از الیاف پر می شود. این الیاف ممکن است پشم شیشه، پشم و یا هر نوع الیاف دیگر باشد. آن چه که در این جا مهم است کیفیت و عدم حساسیت آن ها می باشد. الیافی ضد حساسیت در کیفیت و وضعیت استاندارد باید انتخاب گردد. لحاف دارای یک طرف ساده و یک طرف طرح دار است. در این نمونه ، لحاف به کاور دوخت شده است. اما لحاف لایت فاقد طرح و رنگ بوده و معمولا سفید رنگ است. این بخش درون کاور لحاف قرار می گیرد.

­ نمایندگی فروش محصولات لیلیان بافت شهریار

۲.    کاور لحاف سرویس روتختی

یکی از اجرا ثابت و معمول در سرویس های کامل روتختی تک نفره و دو نفره کاور لحاف است. این کاور طرح و رنگی هماهنگ با سایر اجزا دارد. جنس این بخش فوق العاده مهم است. زیرا تماسی مستقیم و بی واسطه با پوست بدن دارد. این تماس مستقیم ضد حساسیت و آلرژی بودن پارچه کاور لحاف را می طلبد. کاور لحاف کیسه ای شکل بوده که در یک طرف خود زیپ یا دکمه دارد. البته ممکن است در گوشه های داخلی خود مجهز به بند می باشد. لحاف لایت درون آن قرار می گیرد. توسط این بندها به هم فیکس شده و در آن بسته می شود. این بخش از سرویس ، از لحاف لایت جدا شده و به راحتی شست و شو می شود. بنابراین یکی از ویژگی های پارچه آن قابل شست و شو بودن است. البته در لحاف کاوری این دو بخش به هم دوخته شده اند. در این مورد نمی توانند از هم جدا شوند.

­ نمایندگی لیلیان بافت اندیشه

۳.    رو بالشی ( کاور بالش )

برای بالش در ست های روتختی نیز یک کاور هماهنگ با سایر اجزا موجود است. این کاور با مو، پوست سر و صورت در تماس خواهد بود. حساسیت پوست صورت بالاست. بنابراین پارچه انتخاب شده باید برای روبالشی مناسب باشد.  این بخش در سرویس های روتختی تک نفره و دو نفره، در تعداد متفاوت عرضه می شود. در واقع یکی از عوامل ایجاد تفاوت و تنوع در تکه های این ست همین بخش است. به همراه نمونه های تک نفره یک یا دو عدد از آن وجود دارد. اما به همراه سایز دو نفره دو، چهار یا گاهی ۶ عدد از آن ها عرضه می شود. این بخش به راحتی قابل جدا شدن از بالش است. این محصول نسبت به سایر اجزا باید بیشتر شسته شود. در انتخاب پارچه آن نهایت دقت را به کار ببندید.  دوختی ساده داشته  و در نهایت به زیپ یا دکمه مجهز می گردد.

­ نمایندگی لیلیان بافت البرز

۴.    کاور تشک

تشک و بستر خواب یکی از ملزومات خواب بوده که غیر قابل شست و شو است. بنابراین کار عاقلانه ای است اگر از یک روکش روی آن استفاده شود. سرویس کامل روتختی تک نفره و دونفره دارای یک کاور تشک می باشند. البته سایز آن در نمونه های تک نفره و دو نفره با هم متفاوت است. این بخش در طرح های مختلف طراحی شده است. به چند روش دور بستر خواب شما فیکس و ثابت می شود. اندازه آن معمولا بزرگتر از سایز تشک بوده و دیواره ها را نیز پوشش می دهد. گاهی در اطراف آن کش دوزی می شود. گاهی نیز در چهار طرف آن کش یا طناب قرار می دهند. البته برخی مواقع هیچ کدام از این ها را ندارد. تنها راه ، دوختن این کاور به بستر خواب است. این بخش از ورود آلودگی به سطح بستر ممانعت می نماید. بنابراین در کنار زیبایی بخشی ، بر طول عمر تشک می افزاید.

نمایندگی لیلیان یلفت در شهریار

۵.    رو انداز سرویس روتختی

سرویس کامل روتختی تک نفره و دو نفره یک عضو دیگر نیز دارد. این عضو ، رو اندازی سبک و نازک برای فصول گرم سال می باشد. لحاف و ساختار آن برای روزهای سرد بسیار مناسب است. گرما بخشی خوبی از خود نشان می دهد. اغلب این محصول را نمی توان در روزهای گرم استفاده نمود. روانداز بخشی پارچه ای ، هم رنگ و هم طرح سایر اجزا می باشد. بر خلاف لحاف از الیاف پر نمی شود. تک لایه و نازک می باشد. شست و شوی بسیار راحتی دارد. جنس آن از حیث تماس بی واسطه با پوست بدن نیز مورد توجه می باشد.

­ نمایندگی لیلیان بافت شهریار

۶.    روکش کوسن

کوسن وسیله ای زینتی و دکوری برای تخت خواب است. این محصول در بین ست روتختی عمومیت ندارد. اما در بین سرویس کامل روتختی تک نفره و دو نفره گاهی عرضه می شود. بسته به سلیقه و نوع وسائل و لوازم تخت خواب افراد دارد. معمولا در دو سایز ۴۰ در ۴۰ و ۵۰ در ۵۰ عرضه می شود. این روکش نیز به راحتی از کوسن جدا شده و تمیز می شود. جنس،  طرح  و رنگ آمیزی آن همانند سایر اجزا می باشد.

نمایندگی فروش محصولات لیلیان بافت اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات لیلیان بافت را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات لیلیان بافت

X